One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1Hehkutustopa #18 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

jatkuu tänne! (:

2Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 14:48

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mä kerroin viime viikolla siitä mun veljen luokkalaisesta joka oli tullu juttelee mulle. No, me ollaan nyt juteltu päivittäi siitä lähtie :-D tää on iha hulluu, venaan aina vaa et jutellaa MUTTA mä en oo todellakaa ihastunu! Me ollaan jo päätetty et lähetää mäkkäriin euron juustoille, ens kesänä treenataan korkeushyppyy yhessä että se saavuttaa 175cm ja mä 125cm ja oon kertonu sille juttui joita en oo kertonu ees mun ystäville :-D ja äskö ku se kerto kertoneensa jollekki kaverilleen musta, joka oli si alkanu vihjailee kaikkee, nii käskin sen sanoo et me suunnitellaa jo häitä. Kaveri oli kuulemma häippässy nopee sen jälkee :-D
Okei moi tahoin vaan hehkuttaa turhaa tätä ja tää on nii outoo oikeesti :-D

Ps. HYVÄÄ JOULUA <3 näi myöhässä hihi c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

3Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 26 Joulu 2012 - 13:47

jAsbee

jAsbee

jeeeee huome shoppailee & sit sielt kaverillee , en viel tiiä kui moneks yöks mut näil näkymi viikoks :) mua ei tääl sit varmaa kauheesti näykkää sil aikaa

4Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 29 Joulu 2012 - 14:44

vilqu

vilqu

Pakko hehkuttaa niinki hianosta asiasta ku se taksi mitä mun iskä ajaa XD Siis ku oltiin tänää äitin siskon ja sen kihlatun luon kylässä ja sitte iskä soitti sen pomolle joskos se tulis hakee meijät taksilla kotii ku oli ajossa ja se ajaa sitä samasta taksia mitä mun iskä ja se oli cool!! Siis semmonen inva-tila-semi-iso-taksi josa olli sellaset siistit siniset valot ja mitäs siinä oli 8.. 10 paikkaa jottai sellasta Very Happy ilmotin heti ku istuin siihen et tän kaa voitas ruveta jatkossa ajaa mökille XD joo se oli hieno Very Happy voi olla et pääsen joskus toisteki kyyti iskä ku sitä kerta ajaa (:

jaja on LOMA!! <3 ei tarvii stressata ja voi vaan olla <3

5Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 1 Tammi 2013 - 6:44

jAsbee

jAsbee

oon nii onnelline et mul alkaa vast maanantain koulu eikä huome niiku joillai :))
ja oli kyl tosi hyvä uusvuos, hauskaaa oli :)

6Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 1 Tammi 2013 - 7:07

Sarqai



Hyvääuuttavuotta :X 2013 make this year better than the last

7Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 1 Tammi 2013 - 7:15

bewareofaino

bewareofaino

Hauska kirjautua Tumblriin ja huomata et on kaks uutta viestiä !! perus sekoaminen, mul on random kavereitaaaaaaa xd

uusivuosi meni nopeesti ohi perheen kanssa kotona, kaikki kaverit oli pois täältä tuppukylästä nii piti yksin sitten viihtyä...Mutta voihan sen vuodenvaihdon viettää Twitterin ja Disney biisien kanssa, eikö vaan? Very Happy

8Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 1 Tammi 2013 - 9:07

jonskauu

jonskauu

Mulla oli ihan huippu vuodenvaihde parii ikävää juttua lukuun ottamatta! Musta tuntuu että tästä vuodesta on tulossa tosi hyvä tai ainaki erilainen kun muista vuosista. Haha varmaa johtuu siitä että ootan vaa sitä päivää ku täytän 18 Very Happy okei ei pitäis mennä sanoo mitää koska kuitenkin sattuu jotai ikävää ja koko vuos menee pilalle..

Lisäks oon tosi onnellinen et mulla on vielä viikko lomaa! Ja että me varataan ens viikolla se ulkomaanmatka! iiiks mua vähä jännittää että mihi me lähetäää ja millon :-)

9Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 1 Tammi 2013 - 11:01

suvilovesniall

suvilovesniall

Hihiii, oon ihan sika onnellinen ku kerrankin mun uus vuos meni suunnitellusti ja ei tapahtunut mitään ikävää niinkuin aina ennen ! (: Mullaki on jotenki fiilis et kerrankin joku vuos onnistuu ja että tästä tulee ihan huippu vuos !

Kaiken lisäks mun 1D huppari tuli eilen, oon ihan sika rakastanu siihen!

Ps, kaikille hyvää uuttavuotta näin myöhässä ! (:

10Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 2 Tammi 2013 - 9:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oltiin shoppailemassa ja tein tosi paljo kivoi löytöi. Ostin mm. Gina Tricotista sellasen kivan tpaidan ja farkkupaidan ja sellasen tuubihuivin, ja Kicksistä Justin Bieberin Someday hajuveden, ja Jim&Jillissä oli loppuunmyynti ni ostin sellasen mustan hupparin ja mustat korkeavyötäröiset farkut molemmat oli puoleen hintaan.

11Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 2 Tammi 2013 - 10:03

Evee

Evee

Jei! Huomen Helsinkiin kaverin luo (((: Oon hirveen ilosel tuulel (:
Tuli muuten mieleen tost Louizzin viestist et pari päivää sitte ku olin tarjoustalos ja kattelin hajuvesii, löysi Robin-hajuvettä O.o millon se ehti tulee? Meni mult ihan ohi. Ja olis siel sit kans Robin-kynsilakkaa ja -huulikiiltoo o.O

12Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 5 Tammi 2013 - 12:41

jAsbee

jAsbee

aaa ostin tänää kahet uudet täydelliset farkut ♥

13Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 5 Tammi 2013 - 23:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee ; mun pikkusiskolla on sitä Robin hajuvettä :--D

14Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Su 6 Tammi 2013 - 12:00

nealoves1D

nealoves1D

Ihan mahtava viikonloppu takana ! Nyt oli siis ensimmäinen valmennus ja oon kyl tosi ilonen et päädyin tonne c: ne muut valmennettavat on tosi kivoja ja ihastuin yhtee ponii siel iha täysin ♥️ ja se tallin omistaja on tosi mukava ja tosi hyvä estevalmentaja ! Tehtävät estetunnil oli tosi kivoja ja korkeudet iha jees (85cm ratana) jnejne mut koulutunti oli vähä sit tylsempi ja sillai. No jotkatapauksessa en jaksais odottaa ens vklp et on seuraava valmennus ! Very Happy
Ja siis me saadaa ratsastaa tuol nii paljon ku jaksetaa itsenäisesti ja ohjattui tuntei on yks koulu ja yks este c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

15Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 7 Tammi 2013 - 8:06

vilqu

vilqu

Nea siistii!! Kuulostaa just mahtavalta Very Happy täytyy oikee onnitella sua!!

Eilen oli joululoman jälkee ekat treenit eli oli taas haku uusille tanssijoille joukkueeseen Smile Oli aika siistii ajatella et olin siellä hauissa puol vuotta sitte ja sit alotin ja sain paljo uusii kaverei ja kaikkee Smile Eile siell hauissa oli niinku joku 8 uutta, mut vaa 2 pääsi Smile johtuen varmaa siitä et meijän joukkueessa on jo paljo porukkaa.. Mut täst taas alkaa treenit ja kisat ja kaikki! Eikä koulussakaa tänää ekana päivänä ollu nii kamalaa ja olin nukkunu YHEKSÄN tuntii, jee!!

16Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 7 Tammi 2013 - 12:08

Mileaz

Mileaz

KISS YOUN MUSAVDEO ON TÄYDELLINEN OIKEESTI KUOLEN AYTFSYVJB:KDL_ÖF V TEKIS MIELI KIROILLA KOSKA NE SANAT KUVAIS KUI TÄYDELLINE SE ON OOIKKIPOSSSSSSSSSS EN KESTÄ MÄ KUOLIN JO

https://www.youtube.com/watch?v=T4cdfRohhcg

17Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ma 7 Tammi 2013 - 12:12

Peetu

Peetu

LE DEAD ! täydellinen ♥

18Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 8 Tammi 2013 - 6:59

Veeranen

Veeranen

mää pääsin just sille riparileirille mille halusinki (: oon ilonen Very Happy:D toivottavasti sinne ei tuu ketään ärsyttävää ihmistä :Very Happy


//// NII JA OON ILONEN KANS KU PÄÄSEN FLASH MOBII :d

19Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 8 Tammi 2013 - 10:49

bO0m

bO0m

Jee löysin vasta nyt tän hehkutustopan ku en huomannu et se vanha oli menny täyteen...oon urpå xD Ja tyhmä tällee näi jäljes sanoo, mut
Stypay tulin ihan sairaan hyvälle mielelle kun luin ton, kuulostaa ihanalta! ♥ c:

Tänään pistettii sitte rahaa palaan xD Siis menin H&Mlle koulun jälkee ja ostin 95e vaatteita! Toi on vrm mun ennätys mitä oon omilla rahoilla shopannu, mut en oo ostanu vaatteita tosi pitkään aikaan (koska oon ollu köyhä) joten ne tuli/tulee tarpeeseen! (:

20Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 9 Tammi 2013 - 5:26

jAsbee

jAsbee

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ! ♥ kaveri just soitti ja kerto et lähetäänki perjantain laivalleeeeeeeee :))::) piti mennä vast jossai vaihees mut mennääki jo nyt ja viime kerrast on iha liia kaua i cant waaaait . friday please come quickly

21Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 9 Tammi 2013 - 6:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

asdfghjklöä MEIÄN TANSSIRYHMÄN SEURAAVA TANSSI TULEE KISS YOU'HUN♥♥♥ vähänkö, me esitetään se kevätnäytökses ja syksyl alueellisissa kisoissa. en tienny et meiä tanssiryhmäs on muitaki directionereita. Tosta tanssista tulee kyl paras ikinä.
Ja 'bussijäbä' on ihana... ♥

22Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 9 Tammi 2013 - 10:08

jonskauu

jonskauu

Nyt meidän ulkomaanmatka on varattu!! 19.5 meitsin suunta on Dubai Smile

Ton matkakohteen päätti siis mun ja poikaystävän vanhemmat ja ne
tottakai kuunteli meidän lapsien toiveita kans, mutta noi teki lopullisen päätöksen :-D Tota päätöstä ne perusteli sillä, että tuolla pitäis olla kaikille vähän kaikkee ja tohon oli varattu myös parin päivän reissu Abu Dhabiin! Mua vaan vähän pelottaa se, että oon lukenu/kuullu että siellä on tiukat säännöt pukeutumiseen jne mutta pitää varmaan alkaa lukea tarkemmin Smile Iskä sanoi, että kun tota matkaa oli varattu niin, ekaks oli ollu vaa vaihtoehtona matka elokuulle mutta jotenkin se saattii vaihdettuu että lähetään tollon 19.päivä ja tullaan takasin 30.5 OII ETTÄ en malta oottaaaa!

23Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 9 Tammi 2013 - 11:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m pikkase ostit vaatteita selvästi! :-D tähä sopis se rahaa palaa biisi mutten tiiä sanoi sori :-(
jasbee ooi vähänkö kuulostaa kivalt! meitsillekki jotai tollast kivsuu nyt kiitoos :-( mut piä hauskaa, kyl se perjantai tulee yllättävän nopeet! Wink
jonna hei meitsi tulee sun matkalaukkuu! mut joo, siel on aika tarkat säännöt pukeutumisen suhteen, mitä oon lukenu, et ei kauheen paljastelevii vaatteit kannata kantaa mukana :-D et perus toppi + shortsit voi aiheuttaa pitkii katseit jos kävelet kaupungil, mut jos hotellilla hengailee, nii eipä siel pitäis mitää haitata. ja Abu Dhabist tuli heti mielee mite sinkkikses ne kävelee siel aavikol, et pia teitsi kulkee samallail!

saatii tänää tietää valmistautunu viikkosuunnitelma sille ajalle, mitä ranskikset on täällä enkä oikeesti enää kestä oottaa et ne tulee! 23 päivää ah ♥️
+ oon tosi ylpee itestäni, oon saanu koulus viimeinki vähä parempii kavereit ja must on tullu tuol koulus paljo sosiaalisempi! mun tuttavapiiri laajenee laajenemistaa.

https://twitter.com/#!/penguiniam

24Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 9 Tammi 2013 - 12:05

jAsbee

jAsbee

^ kiitos juuu varmasti pidän :)

jonna ää mäki haluun johoki ulkomaille johoki oiikee lämpimää :) mut jos mä sinne lähtisin ni en kyllä ottais mitää pitkii vaatteita mukaan mut mua ei varmaa kannatakkaa kuunnella jos haluu kunnioittaa niitten jotain sääntöi tai uskontoo tai mitä lie toi onkaa :D ja niiku stypay sanoki ni kyl siel hotellilla nyt ainaki saa pukeutuu mite haluaa

25Hehkutustopa #18 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 10 Tammi 2013 - 6:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hihi 'bussijäbä' on ihana ♥️ se tunne ku tuut vaik käytäväl sitä vastaan ja sit se kattoo silmiin ja hymyilee ja sanoo jotain tyypillistä (esim. moi ) Very Happy Ja sit ku ruokalas jossei se oo samas pöydäs ni sit se sieltä kauempaa sit aina vilkuilee ja hymyilee(♥️) ja vilkuttaa jos mäki katon sitä (; eimullamuuta

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa