One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hehkutustopa #18

+12
Mileaz
nealoves1D
Evee
Louizz_tomlinzon
suvilovesniall
jonskauu
bewareofaino
Sarqai
vilqu
jAsbee
Stypayhoralikson
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 9]

1Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Hehkutustopa #18 Ma 24 Joulu 2012 - 11:33

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

jatkuu tänne! (:


151Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 5 Maalis 2013 - 8:16

bO0m

bO0m

Heidi haha joo toi tosiaan oli just niin awkward tilanne xDD Mutta aaaws! <3 Kuulostaa niin ihanalta, oot onnekas♥ x3

Mullakin on yks ihanuus kiikarissa, tai siis koitan pitää katseeni kurissa kun se on huomannu mun tuijotuksen mutta... se on vaikeeta ku se on niin ihana!! :33 ♥

152Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 5 Maalis 2013 - 23:02

_Blistex_

_Blistex_

Heidi: ihanaa et oot löytäny noin hyvän kuulosen parin ittelles c: Mä veikkaan et jos meen lukioon ni en varmana saa itelle parii :0
jAsbee: mä en oo varmaan sanonu tätä aikasemmin mut onnee nyt sitten rippikoulun läpipääsystä :DD Ja, mäki haluun nähä sit sun mekosta kuvan :3
Sanni: jaajaaa (; onks se joku tein koulusta?

153Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 6 Maalis 2013 - 6:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Siis meillä oli ihan paras enkun tunti. Eka meiän enkun ope kyseli et "what is your favourite band or singer" sit suurin osa vastas jtn "i don't have favourite" tai "i don't know" tai "i listen everything" sit mä "One Direction and Justin Bieber" ja yks toine sano Hanoi Rocks jne. Sen jälkeen se opettaja sano et "I'm gonna play to you one song right now" sit se laitto 1D'N ONE WAY OR ANOTHER musiikkivideon youtubesta älytaululle!ja sano "this is for you,essi" sit kaikki oli sille eeeei ja mä vaan siinä silllee jes. OLIKO EES SIISTII KATTOO SELLASELTA TOSI ISOLTA ÄLYTAULULTA NIALLIA SUIHKUSSA YM. HD*NÄ !!♥



Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Pe 8 Maalis 2013 - 4:45, muokattu 1 kertaa

154Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 6 Maalis 2013 - 10:25

bO0m

bO0m

Hanna juu se on rinnakkais luokalta, ja nopeesti katottuna näyttää ihan salkkareiden Jannelta, eli mun mielestä IHANA! ((;
Essi ooo vähän ihana enkun ope! ;D Ja aaw hei mäkin haluun tollasta :3

155Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 6 Maalis 2013 - 11:42

Sarqai



Hei kui moni teist seuraa Justimusfilmssii(minä ainakin ihan rakastunu)

Olin Justimuksen, mg:n, uniikin, brädin jne. keikal perjantaina, ja OMFG. Mä niiiiiiin rakastan Justimusta, ja omg. Juho(TE TIEDÄTTE KUKA SE ON EIKS JEAH) käveli mua vastaan, ja se moikkas ja anto mul läpyn:o Mä olin oikeesti sillee :O OMFG MÄ KUOLEN! Ja sit se anto mul myöhemmin nimmarin mut OMFG MÄ OON IHAN KUOLLU MÄ EN HERREGUD KESTÄ!

156Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Maalis 2013 - 2:11

bO0m

bO0m

MÄ RAKASTAN JUHOO! xD äää mikä kateus! :DD Mäki oisin halunnu niiden keikalle, mut ne ei tullu hämeenlinnaa nii en päässy ):

157Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Maalis 2013 - 5:16

bewareofaino

bewareofaino

^ääää justimus on huippu Sarqai!! ja joooooose tuitui

Ulkona ihanan sää kun aurinko paistaa :> paitti toi tuuli ei oo niin kiva, mut kuiteski huomaa et kevät on tulossa!

158Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Maalis 2013 - 7:59

vilqu

vilqu

Ihana sää, olin koiran kans lenkillä ja oikeen nautin ko oli niin keväistä!!! Kaivoin lenkkaritki esii Very Happy

Essi, joo meijän enkun ope ehkä suostuis tollasee mut se ny suostuu vähän kaikkee ja kysyis varmaa ensimmäisenä, nii mikä ön deräxön? XD mut kerro toki terveisiä ja et se on best se enkun ope!! Ja jos niil on joskus jottai suomen englannin opettajien kokouksia ni sano et vinkkais muillekki tän hianon idean!!

159Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Maalis 2013 - 8:31

_Blistex_

_Blistex_

Sanni: uu, sithän se olis munki makuun (;
Essi; ääh, mäki haluun et mein enkun ope olis noin kiva ); Mut ei, se pisti mulle tänää unohduksen ku multa puuttu tehtäväst kolme kohtaa D:
Sara: ooh :0 Mun mielest ne jätkät on nii söpöi, onneks niide se ohjelma jatkuu ens viikol c:

160Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 7 Maalis 2013 - 9:27

Veeranen

Veeranen

essi :meilläki enkun ope on laittainu one directionii, mä olin ainut joka oli sillai jes xd

161Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Maalis 2013 - 8:11

Sarqai



Meijä musaope soitti sellasen mashupin ja mä olin iha intsinä ku siel oli wmyb:DD

162Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Maalis 2013 - 10:45

vilqu

vilqu

My phone is working!!! Jos en viel kertonu XD ku tän kans oli aluks vähä ongelmii mut nyt se toimii Very Happy ja tänään meni ratsastuski ihan kivasti Very Happy menin mun kulti pollella ♥️ Eikai mulla muuta ihmeellistä hehkutettavaa tänää oo, paitsi et huomen on kisat (tanssi) JÄNNITTÄÄ!!

Täytyy nyt sanoo et meijänki musa ope sen jälkee ku laitoin youtubesta lwwyn ni rupes googlaa One Direction Very Happy mut mää kyll sillon teill siit kai selitin et joo Smile

163Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Pe 8 Maalis 2013 - 11:20

jonskauu

jonskauu

Sara JOOO JUSTIMUKSET ♥

Sain tänää kukkia poikaystävältä ja olin aika iloinen siitä :-) ♥

164Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 La 9 Maalis 2013 - 11:12

Sarqai



MÄÄ SAIN DUUDSONEITTEN NIMMARIT OLKAA KATEELLISII PALVOKAA MUA

165Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Maalis 2013 - 9:09

jAsbee

jAsbee

joo oli rippijuhlat ja löysin mekon ja kiitos onnittelust (: en vaa vieläkää oo onnistunu löytää/ottaa kuvaa, sori :D kyl mä sen viel otan :)

hei muute, tiesitteks jo (tuun varmaanki iha jäljes :D) et BB:n ens kaus on julkkis BB ! :D mun mielest toi on tosi hyvä ku viime kausiki oli nii tylsä ni odotan tolt paljo enemmä :D

166Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Maalis 2013 - 11:01

Sarqai



jAsbee kirjoitti:joo oli rippijuhlat ja löysin mekon ja kiitos onnittelust (: en vaa vieläkää oo onnistunu löytää/ottaa kuvaa, sori Very Happy kyl mä sen viel otan Smile

hei muute, tiesitteks jo (tuun varmaanki iha jäljes Very Happy) et BB:n ens kaus on julkkis BB ! Very Happy mun mielest toi on tosi hyvä ku viime kausiki oli nii tylsä ni odotan tolt paljo enemmä Very Happy

Mä just luin et julkkis bb on suomes ens vuon. Oikeesti mun suu meni sillee auki kiinni auki kiinni auki ja sit vaa tölläsin sitä sille omg. Pelkään et joku hiton tuksu hakee sinne eiei mä itken jos tuksu on siel:( Mut mielenkiinnol ootan keitä ne sinne hakee:Dn pale

Mut duudsonit taloon nii mä hankin 24/7(tai en sittenkää). Mut duudsonit taloon tai nostan kapinan

167Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ti 12 Maalis 2013 - 11:59

Veeranen

Veeranen

mul oli tänää zumba jei c: sit siel oli wmyb sit siit kuulu se alku "din ti din ti din din" sii vaihees mä tuijjotin mun kaverii sillai O.O WTF sit sen jälkee mä hymyilin hölmösti koko biisin ajan xd ah se oli ihanaa Very Happy

168Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 13 Maalis 2013 - 3:02

Insku

Insku

En oo kovin akti, mut hehkutusta .. Rippileirin jälkee oon alkanu kyl miettii sillee omaa suhdetta jumalaan ja uskoon ja en sano et oikeestaan uskon, mutta en mä sano että en uskois .. Oon alkanu käymää nuorten messuissa ja sillee Smile Siitä leiristä sen verran, että olin aika ulkopuolinen mut silleen mukana ja kaverin sain (: Siel oli 4 tyttöö ja 18 poikaa ja kaks tytöistä otti elämäntehtäväkseen pilata mun leirin ja osittain ne siinä onnistuki Sad mut tokavikana päivänä yks Stefan (http://www.talolla.fi/index.php?page_id=5&sub_id=249 kuva numero 5 jos jotakuta kiinnostaa) tuli sellaseen yleishuoneeseen (jos joku on ollu korpirauhassa nii se pingispöytähuone) ja siellä oli vaa minä ja sit olin vaa sillee "haluutsä pelaa pingistä" ja se vaa oli sillee joo vaikka Smile sit siinä sellanen puol tuntii vaa kahestaan (pari ohjaajaa kulki huoneen läpi) palloteltii ja puhuttii vähän kaikesta. Se miten avoimesti se kerto mulle kaikkee (esim. se kerto et ne myi niitten mökin koska sen ukki oli kuollu ja se mökki muistutti niit niitten ukista) ku se vaikutti muuten tosi pinnalliselta. Sit sen käytöksestä sai muutenki sellasen kuvan et se tykkäis musta ja mäki taidan olla aika hitsin kusessa Smile nyt pitää vaa ottaa itteään niskasta kii ja tehä alote ! Pitkä selostus + onnee jasbee vähä myöhässä (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

169Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 13 Maalis 2013 - 7:56

vilqu

vilqu

Uu!! Onnee Inka ♥ ja kiva ku oot taas täällä!! Onnee ja rohkeutta Stefanin kanssa ;D

170Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 13 Maalis 2013 - 8:35

bO0m

bO0m

Insku haha mulla on vähän sama että tavallaan uskon ja tavallaan en, sillai jännästi :DD
Ja ui ihanaa ripariromanssi! (; Tsemii sen Stefanin kanssa, u can do it!♥

Ite just toivois niin paljon rakkautta omaan elämään, kattoo vaan kateellisena kaikkia joilla on toisensa... ;(

Mutta nyt SUPERHEHKUTUS! Oon tehny kouluhommia nyt kotona enemmän kun ikinä ennen. Launtaista lähtien oon tehy yhtä mantsan työtä kotona niin että en oo tehny oikeestaan mitään muuta. Sattumalta meil on viel tällä viikolla ollu 3 koetta joissa oon sitten koittanu sinnitellä vaikka en oo ehtiny lukeen sen mantsan työn takia. Ja nyt. Tän hirveen raatamisen jälkeen. Se on VALMIS! Oon niin helpottunu ja ylpee ittestäni, en oo ikinä ennen raatanu minkään koulujututun eteen näin täysillä!! (: +en oo voinu olla kavereiden kanssa neljään viikkoon kun eka olin kipeenä, hiihtiksen olin jyväskylässä ja nyt oon tehy tota mantsan työtä. Ihanaa kun nyt on aikaa myös kavereille!! (=

171Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 Ke 13 Maalis 2013 - 12:52

_Blistex_

_Blistex_

Mä en tienny et ens vuonna tulee julkkis-BB :0 Mut innolla jään oottamaan sitä, toivottavast sinne tulee mielenkiintosii tyyppejä :DD

Insku: susta ei oo kuulunutkaa pitkään aikaan mitään, mut kiva ku nyt oot täällä taas c: Nyt vaan keräät kaiken rohkeutes ja isket sen Stefanin, ainakin mitä mä sun sanoist ymmärsin ni se taitaa pitää susta kans :3 Onneaa sulle sen jätkän kans (; ♥

Sanni: Arvaa mitä, sain sun hehkutuksesta sellasen fiiliksen et mäki haluun panostaa noin paljon johonki kouluhommaan koska haluun kans olla ylpee itestäni ja tietää et oon nähny paljo vaivaa sen vuoks ja et oon tehny kaikkeni siin c: Mut hei, oon ilonen sun puolesta et sait sen valmiiks (:

172Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Maalis 2013 - 4:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sain valittuu vihdoi mun kasin valinnaisaineet! oon niide kaa täs takunnu jo aika kauan et missä järjestyksessä laitan mut laitoin näin
1. Saksa (B2)
2. Valinnainen englanti - Say it in english
3. Tietotekniikka käytännön sovelluksissa
varalle:
1. Kuvataide - Kuvallinen ajattelu
2. Matematiikka - Ongelmanratkaisukurssi
3. Kotitalous - Käytännön taitoja elämää varten

Toho matikkaan tuskin kootaan ryhmää ku sitä ei ota melkeen kukaan Very Happy Laitoin sen vaan muodon vuoks ku kolme oli pakko laittaa varalle ja mieluummi mä sen otan ku kotsan. Mut toivottavasti saan noi top 3 jotka laitoin.
Joku varmasti ajattelee et otin kyl aika raskaat valinnaiset, mutta oikeastaan; kässä ja kotsa ym. on mulle henkisesti paljo raskaampaa, ku oon nii huono Very Happy ja musiikin opettajasta en tykkää. Joten oon täysin tyytyväine mun valintoihi.

Muutenki ollu hyvä päivä

173Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Maalis 2013 - 5:15

Insku

Insku

wow aika paljon lukuaineita valitsit Smile

Itellä tosi kiva päivä tänää, aurinko paisto aamulla koulumatkalla ihan siniseltä taivaalta ja kuulokkeissa soi Ulrik Muntherin uus levy ja hammasrautoja taas kiristetty (joo se on mun mielestä kivaa) ja nyt leivotaa mummin kaa riparijuhlaan kakkuja (: myöhemmin viel ostaa cittarista irtareita kuudel eurol kilo Wink

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

174Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Maalis 2013 - 5:27

bewareofaino

bewareofaino

Wohoooo täällä ihan itku silmässä koska uus Paramore biisi ja se on tollane ihana letkee love song Very Happy https://www.youtube.com/watch?v=OjZsuCKI-Uw
ihan erilaista tosin kun niitten muu musiikki, en malta oottaa albumia!

Ja jippii oon pysyny mun tavotteessa ja nyt on kaikki kevään kokeet alkanu ysillä. Ja pelastin kans äikän numeron kun sain kokeesta 10-! Oon niin järjettömän onnellinen nyt.

Koulun kansainvälisyysviikkokin on sujunu hyvin, kuultiin tänään ja eilen vähän vaihtareilta juttuja, ulkomaalaisilta jotka on nyt vuoden täällä ja Jenkeissä viime vuonna olleilta tytöiltä kuultiin kans kaikkee. Siellä oli pitäny ottaa ase mukaan jos meni lenkille ja 8 poikaa oli potkittu vuoden aikana high schoolista pois ku ne oli käyttäny huumeita? ookooo Very Happy arkansas on hieno paikka

Ja sit meijän ryhmän Saksa päivänavaus meni kans himohyvin, vaikka mulla meni sen suunnittelussa vähän tiukille. +++ NÄÄN MUN SAKSALAISEN KAVERIN ENS KESÄNÄ ! tai itseasiassa aika monta yhen leirin takia mut anyways. Oon happy.

175Hehkutustopa #18 - Sivu 7 Empty Vs: Hehkutustopa #18 To 14 Maalis 2013 - 6:13

bO0m

bO0m

Hanna hihi cool! Ja voin sanoo et se kannattaa; sain nimittäin 10 !

Mantsa ei todellakaan oo mun vahvoja aineita ja ton 10 ansiosta mun lopullinen päättönumero nousi nyt kasiin!!! Voi tätä onnee!! :DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Similar topics

-

» Hehkutustopa #16

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa