One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction uutiset #3

+12
jAsbee
Sarqai
SallaStylinson
_Blistex_
Veeranen
Mileaz
Evee
hymypeppuun
vilqu
nealoves1D
Insku
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

1One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty One Direction uutiset #3 Pe 16 Marras 2012 - 12:41

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

vanha täysi joten jatketaan tänne (:


51One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 13 Maalis 2013 - 7:50

vilqu

vilqu

^^Joo luin kans sen Harryn fb päivityksen.. Vähän olin sillai et jaahas Suomiki on olemas! Smile mut ehkä meidänkin aika vielä koittaa.. tietäs vaa koska.. Smile

52One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 13 Maalis 2013 - 8:59

Mileaz

Mileaz

pojathan allekirjotti sen kolmen vuoden lisäsopimuksen, joten eiköhän ne jossain välissä tännekin pyrähdä.

tosin jotenki musta tuntuu et justinia varmaa uhattii aseella tai jollai et se lisäis keikkapäivän suomee, on meinaa nii syrjäytyny homeluola tää koko maa.

53One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 13 Maalis 2013 - 12:59

_Blistex_

_Blistex_

Joskus sitä vaa vihaa asuu Suomes.. D: Noo, ei menetetä toivoo vielä vaa pidetää peukut pystyssä ja toivotaan et yks keikka järjestettäis Suomessakin (:

54One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 31 Maalis 2013 - 10:10

Peetu

Peetu

55One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 31 Maalis 2013 - 10:41

jonskauu

jonskauu

^ oon aika sanaton. en ees tiiä miks, koska arvelin että noinhan tässä joka tapauksessa tulee käymään jossain vaiheessa :-( tosi hankala selittää omaa mielipidettä, koska en nyt oo vastaan enkä puolesta mutta oon kyllä Heidin kanssa samaa mieltä, että ne ihanat viisi poikaa kuuluu yhteen ja on tosi hankala kuvitella ketään niistä soolouralle. Katellaan miten tää asia etenee!

56One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 31 Maalis 2013 - 23:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ Oon samoilla linjoilla Heidin ja Jonnan kaa. En oo oikeen puolesta tai vastaan kumpaakaan

57One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 1 Huhti 2013 - 2:44

nealoves1D

nealoves1D

^^ komppailen teitä. Muutenki must tuntuu et Hary ei tuu menestyy soolouralla yhtä hyvin ku bändin kans. Ite en kauheest täst tykää koska toihan tarkottaa vaan Harrylle lisää paineita ja kiireitä, mut antaa sen nyt ite tehä omat päätöksensä ja sitte mä ainaki oon sen tukena nii hyvin ku pystyn Smile !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

58One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 1 Huhti 2013 - 8:02

vilqu

vilqu

TOI EI OO TOTTA USKOKAA MUA OIKEESTI!! HARRY ON ITTEKKI TWEETANNU SIIT KU JOKU FANI KYSY SILT ET ONKS SE TEKEMÄS OMAA URAA NI SE SANO ET EI TOSIAANKAA ET SE VAAN KÄVI LAssa OLLESSAA STUDIOLLA KOSKA SEN OLI IKÄVÄ SITÄ "STUDIOAIKAA" KU NE ITTE NAUHOTTI Very Happy voin ehkä ettii teill sen kuvan viell jos jaksan..

MUTTA SIIS HARRY EI TEE MITÄÄN SOOLOO JUTTUA DON'T WORRY SISTERS! Very Happy

59One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 1 Huhti 2013 - 8:08

bewareofaino

bewareofaino

Komppailen kans muita. En oikein kans tiiä mitä tästä pitäs muuta ajatella kun että jos kerran Harry noin haluaa tehä niin tehköön. Oli toi jotenkin odotettavissa että joku niistä jossain vaiheessa tekee myös soolojuttuja, mut et kokonaisen albumin nii se on kyl vähän hassua. Mut toisaalta onhan Lauri siitä The Rasmuksestakin tehny tässä joskus tehny soololevyn, ainakin ku joskus kuulin radiosta, en oo perehtyny, mut se on silti The Rasmuksessa.

Ok, ehkä vähän kaukaa haettua mutta hämmentää tää kyllä. Ne viis kuuluu yhteen.

//kiitti vilqu että korjasit ennen ku mul alko mikään hysteria tästä jutusta!! :DDDD olin just lähettämässä tota viestiä hahah

60One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ti 2 Huhti 2013 - 5:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ thank god :)

61One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ti 2 Huhti 2013 - 9:51

Peetu

Peetu

^^^ huh, iso kivi vierähti sydämeltä ! kiitos vilkku tästä korjauksesta (:

62One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ti 2 Huhti 2013 - 11:41

_Blistex_

_Blistex_

Mä luin tota juttuu suu auki ja olin jo tulos kirjottamaan ja komppailemaan teitä muita tänne mutta kiitos Vilkun tiedon, en sitä teekkään :DD Mut jotenki hyvä et toi ei ollu totta meinaa en mä pysty noista ketään kuvittelemaan soolouralle vaan et ne kaikki ihanat pysyy yhdessä c:

63One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 5 Huhti 2013 - 11:44

Peetu

Peetu

One Direction uutiset #3 - Sivu 3 543809_635016946525163_1168037114_n

IMPOSSIBRU

64One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 6 Huhti 2013 - 22:24

vilqu

vilqu

^^On ainaki huhuttu, mitää ei oo kai viiell varmistettu (huom kai..) en tie onks joku teist kuullukki asiasta et toi Rock Men musiikkivideo tulis 4.6.? En siis nyt oo iha varma et älkää tappakko mua jos se onki jo ihan varma tai jos koko juttu on ihan puuta heinäää Very Happy mutt sitä on ainaki huhuttu.. Sit kaikki kuitenki tietää et se on puppua ja mä vaa selitän tääl jottai pas*aa.. XD no mut koittakaa siin tapauksessa kestää Smile

65One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ti 9 Huhti 2013 - 6:10

Veeranen

Veeranen

Niallhan oli kai twiitannu et sitä ei kai tuukkaa, ku niinden manageri oli sanonu et ei, or something? saatan olla väärässäkin D:

66One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 12 Huhti 2013 - 21:32

vilqu

vilqu

Aa, okei:) No sitte minä puhuin puppua Very Happy

67One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 11 Toukokuu 2013 - 8:07

jonskauu

jonskauu

Mikä tää juttu on? Oon nyt muutamia päiviä elänyt ilman minkäänlaista kontaktia koneen tai ylipäätään netin kanssa ja mun kaveri vaa kysy multa että mikä se on se juttu kun 1D julkasee jotain suurta? Olin vähä et mitä ja piti tulla nyt ettii kaikki mahollinen tieto et mitä oikein tapahtuu.

http://www.onebigannouncement.com/ eli toi on toi joku laskurijuttu. Haluuks joku kertoo et mitä ihmettä vai joutuuks tässä nyt oikeesti vaa veikkailee että mitäköhän toi mahtaa olla? :-D

68One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 11 Toukokuu 2013 - 11:21

Veeranen

Veeranen

nobody knows :c kai ne ilmottaa jotain sit Very Happy

69One Direction uutiset #3 - Sivu 3 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 12 Toukokuu 2013 - 6:27

vilqu

vilqu

Siis toi on kello et kuinka kauan on siihen ku ne kertoo jotain tosi isooo!! Very Happy ♥️

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa