One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction unet 2#

+11
Mileaz
Stypayhoralikson
nealoves1D
Veeranen
Peetu
bO0m
militsii
_Blistex_
vilqu
Sarqai
Insku
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1One Direction unet 2# Empty One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 0:38

Insku

Insku

militsii kirjoitti:Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen Sad Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (Very Happy), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa Wink♥️. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... Very Happy
uusi, edellisessä 99 linkki vanhaan http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t58-one-direction-unet (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

2One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 5:07

Sarqai



Näin (taas) unta et olin laulamas niitten keikal:O

3One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 8:46

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Näin (taas) unta et olin laulamas niitten keikal:O
Ei oo reiluu ku esim sinä näät koko ajan niistä unta mut mä en sit ollenkaan.. Taino mun viime unessa äiti luki jotain 1D juttua ja iskä luuli et ne ois tullu jo Australiasta mut sit se kertoki mulle niiten olevan siellä vielä ja sit se nauro mullee... weird:)

4One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 11:03

_Blistex_

_Blistex_

No hei, mä näin viime yönä et mä ostin kaupasta juotavaa jugurttia ja kävelin ympäri kauppaa vaan. :DD Miks mä nään tollasii tyhmii uniii ja muut näkee ihanii 1D unia? ): Oon nähny vaan kaks 1D- unta d:

5One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 21:45

Sarqai



Ahahaha mun unessa myytiin 1D limsaa:D Ostin koko kaupan tyhjäks:D

6One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:49

militsii

militsii

Sarqai, nam♥ Oisit tuonu mullekki :D

Mä näin jotai iha outoo unta viime yönä että Niall oli uus poika meiä luokalla ja sit rakastuin siihe ja sit yhtäkkii olinki poikie keikalla ja Niall ei ollukkaa enää se sama joka oli meiän luokalla ja jotai iha outoo :D Taino, mun unet ny on aina outoja (kenenkä ei ois.. :D) joten tää ei ees ollu mikää hirveen outo muihin verrattuna, mut sekava ainaki :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

7One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ma 7 Toukokuu 2012 - 20:52

bO0m

bO0m

Apua muistin just minkä unen näin!!! :''(

Mä ja mun kaveri tiedettiin että joku pojista oltii erotettu bändistä ja oltii ihan sillee eieieieeeei ! :C Sitte kuultiin että se oli Niall. Alettii huutaa ja itkeen, kauhee uni ))':
Eikä Niall oo ees kummankaa lemppari, mutta jos kuka tahansa lähtis nii kuolisin.. Kaikki directionerit kuolis! :<

8One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:32

vilqu

vilqu

Ihan kauhee uni!! Mäki oisin huutanu ja koullu ja vaikka mitä...?!

9One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 7:47

Peetu

Peetu

mä muuten luin just mielenkiintosen faktan, en sit tiiä kui totta tää on... mutta jos näkee unta jostain henkilöstä, se meinaa että on tavannu sen henkilön joskus.

= me kaikki ollaan tavattu One Direction joskus.
olinko mä ainoo joka alko huutaa ja hyppii ympäri huonetta ?

10One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:06

Sarqai



Oh cool:D Hihi näin unta et Niall oli ihan pihkas muhun ja sit mä tykkäsin Louista ja Louis tykkäs Hazzast, Hazza tykkäs Zaynist ja Zayn tykkäs Niallist, sit lopuks menin Niallin kaa naimisii, ja kaikki muut oli surullisii:I

11One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:26

vilqu

vilqu

Sara, reiluahan toikin??
OIKEESTI, Peetu?? Kuinka siistii!!!

12One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 8:54

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:mä muuten luin just mielenkiintosen faktan, en sit tiiä kui totta tää on... mutta jos näkee unta jostain henkilöstä, se meinaa että on tavannu sen henkilön joskus.

= me kaikki ollaan tavattu One Direction joskus.
olinko mä ainoo joka alko huutaa ja hyppii ympäri huonetta ?

tai sitten tullaan näkemään D:

13One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 9 Toukokuu 2012 - 9:10

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, joo et todellakaa oo ainoo Very Happy mä ainaki huusin tääl iha innoissani et "ÄITI MÄ OON TAVANNU ONE DIRECTIONIN !" se katto mua vähä aikaa tosi oudosti .. :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

14One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# To 10 Toukokuu 2012 - 5:18

Vieraili


Vierailija

Mä näin unta et Louis oli mun BFF ja olin menossa sen luokse. Sit ku saavuin Louisin talolle nii siellä oliki joku random poika joka sano olevansa Louis ja mä olin sillee WTF...?

15One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# To 10 Toukokuu 2012 - 5:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu voi kiitti paljo, oon siis ainoo joka ei oo nähny poikii :--(

https://twitter.com/#!/penguiniam

16One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# To 10 Toukokuu 2012 - 21:05

vilqu

vilqu

Mä näin sellasta ihanaa unta pojista, et Harry oli jossain tyyliin hautausmaalla jakamassa nimmareita (siellä ei ollu muita poikia joka oli tosi outoa) ja mä olin melkeen ainoo joka siellä oli. Sit se ei ees ollu mitenkään kummallista nähä Hazzaa vaan se tuntu siinä unessa et mä tuntisin sen ainaski puoliks (koska olin silti ilonen ku pääsin sen kaa samaan kuvaan). Sit se anto mulle vaikka kuinka monta nimmaria ja mä olin sillee hee (ihan lumoissani) sit me otettiin yhteis kuva (sen puhelimella koska siinä oli parempi kameran laatu ku mulla). Hazza lähetti sen kuvan mulle TEKSTIVIESTIÄ, eli mä sain Harryiltä tekstiviestin en saattanu uskoo!! Sit se muokkas siishen kuvaan ennen ku lähetti sitä mulle ni mullekki samallaiset kikkura hiukset ku sillä on <3 Mut se jossain vaiheessa se uni loppus, taino ei se kyll loppunu mut en vaan muista enempää Very Happy

17One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# To 10 Toukokuu 2012 - 23:38

bO0m

bO0m

vilqu aaaaaw ihana uni :DD <3 Haha Hazza muokkas sulle samanlaiset hiukset ku sillä -> repes XD

18One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 11 Toukokuu 2012 - 1:35

vilqu

vilqu

Mä näytin kyll kieltämättä aika siistiltä niissä.. Nos siis mussa oli samaa näköä kun Harryissä tietty <3

19One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# La 12 Toukokuu 2012 - 8:39

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilqu ei oo tosi kui siisti uni :----D ahaha hilqu XDXD

https://twitter.com/#!/penguiniam

20One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# La 12 Toukokuu 2012 - 9:42

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, haha eikäää Very Happy vähä ihana uni Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:37

Mileaz

Mileaz

Pari yötä takaperin näin sellasta unta, missä mä juoksen jossain niityllä ja aurinko paistaa ihanasti sieltä puiden lomasta, sit joku tarttuu mua yhtäkkiä molemmista ranteista takaapäin, käännyn hitaasti kattomaan kuka se oli, nii sit Liam kattoo mua sillei söpösti hymyillen hetken aikaa ja sit kurottautuu suutelemaan mua ♥

Arvatkaa vaa heräsinkö tossa vaiheessa ja sit ärsytti ku se oliki vaa unta:(

22One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 29 Toukokuu 2012 - 8:57

vilqu

vilqu

OI! Toihan on täydellinen uni:) Ton kuvittelu on jo liian ihanaa ollakseen edes unta Very Happy Muaki ois ihan pikkase ärsyttäny tossa kohtaa herätä... :/

23One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:39

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz: Äää, ihana uni ♥️ Ja samaa tuumin, uskon et oli hirveetä herätä just siinä vaiheessa. :C

/ mä en oo piiitkäään aikaan nähny mitään unta mikä olis 1D:hen liittyvää. Sad

24One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 29 Toukokuu 2012 - 9:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz: Komppaan muita:ihana uni.
ja sama ku _Blistex_illä että en mäkään oo nähny mitään 1D unii pitkään aikaan Sad Vaan kaikenmaailman hanhista xD

25One Direction unet 2# Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 22 Kesä 2012 - 12:20

hymypeppuun

hymypeppuun

Nyt näin vihdoin ekan kerran piiitkään aikaan 1D-unta! Smile Tosin unessa oli vaan Harry, ja ehkä myös Liam en oo varma Very Happy

Mutta siis joo, oli sellane suht. pimee aikakausi menossa ja sitte tutustuin jotenki toho Harryy. Mentii siinä sitte kahville ja juteltii kaikkee ja jossai oli ollu sellane juttu missä oli ollu kaikkien poikien numerot, mut ne oli sit vissii ollu väärät. Sain sit Harryn oikeen numeron ja sit ku olin sellasessa ringissä istumassa joitteki pulien kanssa ni sitte Harry pamahtaa jostai ovesta sisää ja sano et se ettii mua. Nousin siinä sitte sillee "HAZZAAA!!!" ja sitte juoksen sitä päi, hyppään sen sylii, suutelen sitä ja sit me oltii siinä _tällä tavalla_

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa