One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction unet 2#

+11
Mileaz
Stypayhoralikson
nealoves1D
Veeranen
Peetu
bO0m
militsii
_Blistex_
vilqu
Sarqai
Insku
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

1One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 0:38

Insku

Insku

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen Sad Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (Very Happy), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa Wink♥️. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... Very Happy
uusi, edellisessä 99 linkki vanhaan http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t58-one-direction-unet (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

51One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# To 20 Syys 2012 - 7:29

Vieraili


Vierailija

Mä oon nähny sellasta, että Robin ja Nialler tappeli, ja mä menin puolustamaan Niallia Very Happy Ja että kaikki pojat tuli mun kouluun ♥️♥️ Ja sitten menin ettimään Harrya jostain koulun kellarista..? :3 Awws. Jaja viimeyönä näin sellasta, että olin mun perheen kanssa Barcelonasssa, ja sain liput 1Dn keikalle Very Happy Voispa noi unet joskus toteutua!!

52One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 30 Syys 2012 - 6:19

_Blistex_

_Blistex_

Näin viime yönä ihan hirveetä unta.. :'( Siin Liam kuoli ja mä vaan surin jätkien kanssa ja me kaikki oltiin ihan masentuneita ja toistettiin vaan että 1D'tä ei enään ollu. :C Se oli niin ahdistava uni ja kun mä heräsin, meinasin alkaa itkee ku tajusin et se oli vaan ollut yhtä suurta painajaista.

53One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# La 13 Loka 2012 - 23:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä näin sellasta unta et mä ja kaks mun luokkalaista poikaa oltii ruotsin luokan edessä, sit toine niist pojista näytti sen puhelimesta One Directionin kuvaa ja osotti Niallia ja sano et "tuo on mun mies" sit mä sanoin et "sul on jo ihan tarpeeks miehiä muutenki" Very Happy Sit siihe tuli koko meiän luokka ja sit yks mun parhaista kaveripojista(joka on mun luokalla) meni Niallin tilalle One Directioniin ja sit Niall tuli meijän luokalle xD

54One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 19 Loka 2012 - 2:23

bO0m

bO0m

Nukuin huimat 12 tuntia, koska oli vähän univelkoja jääny. No näin ihan hirveen montaa unta ja tässä aamulla niitä aina palautu mieleen. Sitte mietin Zaynia ihan ohimennen ja olin sillee HERRANJUMALA! D8 NÄIN SIITÄ UNTA!

Siinä unessa Zayn oli kantamassa jotain laukkuja autostaan, kun mä menin sen luo. Kysyin että oisko sillä hetki aikaa fanilleen, ja se myönty (x Sit mentiin johonki syrjäsempään paikkaan ja mä halasin sitä<3 (: Kun vetäydyin irti siitä niin yllättäen se pussas mua! D: Sit se katto maahan ja pois päin sillee vähän syyllisenä. Ajattelin että varmaan joku levytysyhtiön käsky pussata faneja, että ne tulis vielä hullummiks xD Meinasin valittaa siitä Zaynille mutta pidin suuni kiinni koska ajattelin että se ois loukkaavaa mainita siitä. No sit mua ärsytti kun se katto vaan poispäin ja sanoin sille Zayn kato muhun. Sit se käänty kattoon mua, muistan sen silmät selvästi<3 Sitte suudeltiin taas!<3 Apua mikä uni!! :DDD Paras ikinä<3
Jälkeen päin unessa itkin ja nauroin ja kiljuin samaan aikaan kun kerroin tästä mun kaverille :'''D

55One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# La 20 Loka 2012 - 0:18

vilqu

vilqu

^^Ihana!! <3 Oikeesti, mäki haluun tollasii unii!!

56One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 18 Marras 2012 - 2:56

Vieraili


Vierailija

Mää näin semmosta unta että oltiin jollain laivalla sitte siel oli joku Ellen Show ja näin.. Sitte ku se oli ohi nii ne juoksi sielt lavalt ja kaikki anto mulle highfivet paitsi Zayn:< Sitte vähän ajan päästä mää törmäsin Zayniin hississä sitte mää vaa kattoin sitä sillee Wink sitte menin johonki ravintolaan syömään, siel oli Louis, Liam ja Niall. Menin niitten kans samaan pöytään ja me tutututtiin. Sitte me mentiin mun koululle ja kaikki oli hirveen kateellisia mulle ja sitte meijän siivooja yritti tappaa mut..:DD

57One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# To 13 Joulu 2012 - 8:43

Vieraili


Vierailija

No mää oon kyllä nähny niin monia 1D-unia että en ees muista kaikkia. Very Happy No mutta yks oli semmonen jossa olin ikeassa josta oliki tullu joku kosmetiikkakauppa ja siellä oli poikia pelaamassa tietsikoilla. Sitte menin niitten luokse ja ne oliki Harry ja Liam. Mun kaveri meni oikopäätä vaa istumaan Liamin syliin, vaikka se tyyliin inhoaa One Directionia. No sitte mää vaa menin halaamaan Harrya enkä päästäny koskaan irti. Mutta sitte tuli paha kosmetiikkatäti joka suihkutti mun päälle glitteriä ja heräsin. Sad ♥️♥️

58One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# To 13 Joulu 2012 - 10:24

bO0m

bO0m

^aaw vähä ihana uni♥ :33

59One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 14 Joulu 2012 - 11:22

Sarqai



Haha mun sisko näki unta et mä olin raskaana "sille kiharapäälle"(hazza)Very Happy Jaja mä näin unta et olin koulus ja sit Niall ja Louis tuli meijä tunnil ja paljasti mut ku räpläsin puhelinta, se oli hauska uni koska sit ne kanto mut ulos ja huus sil opettajal jotain aika sopimatonta:D Ja sen open ilme oli aika ihana(:

60One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 25 Joulu 2012 - 1:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Näin tos vähä aikaa tosi ahistavaa unta , minä ja mun sisko oltiin jostain syystä briteissä ja sit mä pääsin tapaamaan jossain hienostuneessa linnassa One Directionia. No olin sit iha kikseissä ja sit mut otettiin sisään johonki huoneeseen tapaamaan 1d'tä ja mun siskoa ei päästetty sinne. Sillä sekunnilla ku näin pojat ni unohin kaikki sanat jota osasin enkuks ja sönkkäsin siin vaa jotai, sit yritin huutaa mun siskolle toiseen huoneeseen tyylii et "MIKÄ ON MINÄ ENGLANNIKS" ja mun sisko ei kuullu ja olin ihan hädissää mut sit kuulin mun siskon äänen ja sit muistinki taas kaikki jota osasin enkuks

61One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# La 16 Helmi 2013 - 0:00

_Blistex_

_Blistex_

Näin niiin ihanaa unta et sit kun heräsin, rupesin itkemään D: Herkkä(kö)? :DD Mut anyway, näin sellasta unta et 1D tuli mein kouluun esiintymään ja se oli sellanen yllätyskeikka. Meille oli sanottu et tänne tulee joku kirkkobändi mut sit ku tultiin liikuntasaliin ni siel oli esillä sellane valtava 1D-logo. Mä sit olin ihan sekasin siitä ja rupesin vaan kiljumaan ja kyl siel pari muutakin tyttöö sai jotain kohtauksii. Siel oli sit tosi kauan ihan pimeetä eikä ketään näkyny lavalla mut sit yhtäkkii pojat tuli sin ja rupesin soittamaan. c: Mä hypin siel ja kiljuin ja ravasin tietä ihan siihen lavan eteen. Sit pojat pyys viittä halukasta lavalle laulamaan niiden kanssa mut mä en sit päässy sinne. Mä murjotin siin lavan edessä kun en päässy sinne mukaan mut sit ku ne viis tuli sieltä pois ni Harry osotti mua ja sano "sä näytät niin surulliselta että tuu sä nyt yksin tänne meiän kanssa" mä sit menin ihan shokissa sinne lavalle ja rupesin laulaa niiden kans LWWY:tä. Sit lopuks viel jokanen halas mua vuorotellen ja pussas mua poskelle (: Aww, toi oli niin ihanaa nähä koska en oo pitkään aikaan nähny mitään poikiin liittyvää unta ♥

62One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 22 Helmi 2013 - 23:41

vilqu

vilqu

Awws.. <3 koskakohan mää oon nähny jottai 1D unta.. ookoo oon kyll nukkunu pari viime yötä niin huonosti et ei ois kyll mistää 1D unista voinu nauttia.. Very Happy

63One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 26 Huhti 2013 - 22:39

vilqu

vilqu

Soori nyt tuloo tuplat mut ei voi mtn

Näin sellasta unta et oltii joukolla jossai paikassa siis mulla ei oikeestaa mitää hajuu ketkä ne kaikki muut oli paitsi siel oli mun sisko ja sen paras kaveri jotka ei tosiaa oo directionereita. . No mut kuitenki joku oli kuullu huhun et 1D oli tulos sinne joten sitte päätettii et jäädä nukkuu sinne paikkaan ja odottaa niitä. Oltiin siellä kai kaks päivää ja kaikki rupes menettää toivoaa ja sen kahen pv aikaa kutsuttiin poliisit paikalle joku viis kertaa en kyll muista enää yhtään et miks.. no sit sillo yhel kerralla ku oltii kaikki hereil ja tällee ja poliisit oli taas siel ni ne oikeesti tuli ja kaikki sekos paitsi oikeestaa se kaikkien reaktio oli ihan sairaan laimee.. mä juoksin hakee mun puhelimen ja sit menin sin takas ja rupesin parkuu ja sit menin ottaa niallerin kans pari selfiee ja sit mä halasin sitä ja koskin ja yritin soprmertaa jotain siihen suuntaan I LOVE YOU SO MUCH mut en kyll tie saiks siit mittää selvää ku vaan itkin.. ja sit se uni lopou bang enkä nähny enää ku ne esiinty enkä saanu muiden poikien kans selfiei ja tulin todellisuuteen ja olin vaa sillai EEEEIIIII!! oon kyll toisaalta iloinen et se ei ollu totta koska sit se ois ohi jo ja siin oli jotai epätodellista tai ehkä se tuntuu nyt koska se oli unta.. Very Happy

64One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Ma 13 Toukokuu 2013 - 4:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Viime yön näin sellasta unta että oltiin liikkatunnilla ja sit meiän liikkaopettaja näytti meille pukuhuoneilla älytaululta sitä 'one big announcement' laskurii :DDD ja siin oli enää viimesii sekuntei jäljellä. Sit se käski meiät pihalle ja urheilukentäl ootti 1d'n-, meiän luokan- ja rinnakkais luokan pojat. Sit 1d'n piti opettaa meille joku tietty tanssiliike. Ja mä olin nii huono et mun pari (joku meiän luokalta) sai tanssia iha yksinää ja Liam tuli opettaa mua kädestä pitäen :D ♥ Sit mä meiän piti juosta se 1500m ja mulla se olis voinu mennäkki ihan hyvin mutta Liam oli nii hidas että mä olin nii kiltti et jäin oottamaan sitä ja saatiin sit molemmat vitonen :DDDD sit mun herätyskello rupes soimaan "am I asleep or awaken or somewhere in between.." (mul on Truly Madly Deeply herätysäänenä). Aika osuvaa :DDD

65One Direction unet 2# - Sivu 3 Empty Vs: One Direction unet 2# Ke 22 Toukokuu 2013 - 8:08

vilqu

vilqu

Haha Very Happy aww sulosta!! Ei yks viitonen Liamin takia paino missään hyvä päätös!! ;D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa