One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction unet 2#

+11
Mileaz
Stypayhoralikson
nealoves1D
Veeranen
Peetu
bO0m
militsii
_Blistex_
vilqu
Sarqai
Insku
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

1One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty One Direction unet 2# Su 29 Huhti 2012 - 0:38

Insku

Insku

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Ootteko nähneet unia pojista? Jos ootte nii kestä (vai kaikista) ja millasta?

Mä oon nähnyt pari kertaa ennemminkin mutta en muista niitä unia kunnolla. Viime yönä näin kyl nii ihanan mutta kamalan unen Sad Siis se oli ihana koska siinä oli Zayn ja se tuli ekaks meidän luokalle (Very Happy), ja sit tapahtu kaikkeee jänskää ja ihanaa Wink♥️. Ja loppu-unes oli mukana myös muut pojat. Mutta toisaalta se oli kyl kamala, ku puoletkaa jutuista ei vois millää tapahtua oikeesti ja loput tooosi pienellä todennnäköisyydellä. Rupesin itkee aamulla ku heräsin ja tajusin et se kaikki oli vaa unta...
Ja tollasten unien jälkee ainaki mulla tuntuu iha et oikee elämä on perseellää ja muuta ku sai "elää" täydellistä ja ihanaa elämää... Very Happy
uusi, edellisessä 99 linkki vanhaan http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t58-one-direction-unet (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

26One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# La 23 Kesä 2012 - 7:42

_Blistex_

_Blistex_

^^ Oijoi, kelpais tommonen uni mulleki ♥ Mä vaan en oo nähny sairaan pitkään aikaan yhtään unta 1D:stä )':

27One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# La 23 Kesä 2012 - 23:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^miks mä en näe ikinä noin ihania unia

Mä näin viimeyönä unta et olin raskaana ja Louis oli isä... Very Happy En siinä unessa toki järkyttyny yhtään.

28One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 24 Kesä 2012 - 0:31

hymypeppuun

hymypeppuun

^ no kuka tollasesta nyt järkyttyis? Wink

29One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 24 Kesä 2012 - 23:54

Sarqai



Mä näin semmost unta et olin Niallin tyttöystävä, sit se järjesti semmosen piknikin(meille kahelle), jossai vuorella auringonlaskussa<3 Syötiin siin ja halailtii ja tällast söpöö, sit loppuu kohden se muuttu semmoseks k-18 matskuks:D Mut se oli ihuna uni ylipäätään<33

30One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 28 Kesä 2012 - 10:36

Vieraili


Vierailija

Haha! Näitä on monia Very Happy

Mut yks oli sellane et ne tuli Suomeen ja sit ku ne oli menossa jonnekki studioo äänittää, nii etin Simon Cowellin käsiini ku se oli niitte mukana ja kysyin et tarviisko ne apuu äänityksessä ja sit se suostu ja meillä oli parasta niitte kaa :DDD

31One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 28 Kesä 2012 - 10:54

hymypeppuun

hymypeppuun

Sarqai, 1D unet missä on k-18 materiaalii on jotenki oikeesti iha parhaita! Very Happy:D:D:DDDD hihihi

32One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 28 Kesä 2012 - 22:03

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Sargai ja hymypeppuun; Totta :D Just viimeyönä näin sellasta,lukee tos alla

Viime yönä näin siis unta et mä ja mun sisko jouduttiin baariin laivalle töihin 'baarimikoks'.Mut koska mä ärsytin meiän pomoa ni mä sain heti potkut :DDDD Sit pidin vaan mun siskolle seuraa ku se teki töitä ni sinne tuli yhtäkkiä 1D ja mä sit tarjoilin niille ku mun sisko teki drinkit :DD Sit mä menin puhuuki pojille ja niillä meni vähä lujaa,sit istuin siin koko aja vaa Harryn sylis ja yhtäkkiä se suuteli mua ♥ ja loppuoliki taas vaihteeks k 18 materiaalii

33One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 29 Kesä 2012 - 1:34

Sarqai



Louizz Awws(: Suloista:D Mul oli taas pitkäst aikaa semmonen ihan mahtava romaaniuni..

Elijuu mä olin raskaana(vaikka ei siltä näyttäny), sit mun oletettiin synnyttävän yhes tallis(jossa oli semmonen säkäkorkeudeltaa kaksketsenttine hevone<3), ja päätin et meen kavereitten kaa kävelyl ennen sitä. No sit lopult jouduttiin jonnekki ihan hornan tuuttiin, oltiin hirvensalos jossai luolas, ja mun kaverit katos..? Sit Louis tuli superman paita pääl pelastaa mut ku olin eksyksissä, ja jatkettiin kävelyy. Käytiin kysyy joltai kytält tietä ja se neuvo meijät IHAN hornaan. No sen neuvoil päästiin meijän luokkalaisten tyttöjen(niit oli kolme), luo, ja sit jonku naisen joka tuli saattaa meitä sinne tallille.. No sinne piti kävellä semmost riippusiltaa pitkin joka heilu ihan sairaasti, siin ei ollu kaiteita ja sit mä kaaduin. Louis otti kiinni ja päätti tehä mulle luottamustestin(hankala selittää), ja sit se lopetti koska se meijän saattaja meinas kaatuu. Tuli viel hankalemmaks ku käveltiin ohikulkutietä pitkin ja siin oli semmone 90 asteen mäki, ja Louis lennätti mut alas<3 Sit se uni loppu siihen et mä ja Louis mentiin suihkuun ja sit ilmeni et mä en ollukkaan raskaana:D

34One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 5 Heinä 2012 - 5:26

zehe

zehe

Sarqai kirjoitti: Sit se uni loppu siihen et mä ja Louis mentiin suihkuun ja sit ilmeni et mä en ollukkaan raskaana:D
Miks aloin nauraa? Very Happy haluisin itekki nähdä tollasen..

Joo, oon nähny yhden unen, joka oli tosi lyhyt. >> Istuin vissiin jossain dataamassa, kun sain lukea, että Zayn on viimein paljastettu, ja että se oli joutunut maailmanlaajuisen skandaalin kohteeksi, ja kaikki fanit olivat nyt todella järkyttyneitä, pettyneitä ja poissa tolaltaan... nimittäin Zaynin oikea sukunimi ei ollutkaan Malik vaan Malis! (joolol)

35One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 5 Heinä 2012 - 8:22

Evee

Evee

^ Repesini tolle ihan totaalisesti :DD

36One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 5 Heinä 2012 - 9:24

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ EIKÄÄÄÄ XDDDDD MALIS ÄHÄÄHÄHÄHÄÄH oikeesti XDXDDD brb dying

https://twitter.com/#!/penguiniam

37One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 5 Heinä 2012 - 10:11

Mileaz

Mileaz

Eikä toi zehen uni :''D ihana

En oo tainu muistaa kertoo mun viimeöistä unta! Se oli tosi lyhyt, en tajuu miksen nää pitkii unii pojista ):
Oltii järjestämässä Louisin ja Eleanorin häitä (gosh♥) ja sitten siel oli hirveesti kaikkia naikkosia koristelemassa sitä juhlasalonkia ja kirkkoo. Sit Louis tulee vaa siihe mun turvan eteen ja tokasee vaa: "Alotapas Milla kuorimaan porkkanoita."
"Jaa'a. No montakos pitäis kuoria?"
Sit Louis vaa hymyilee leveesti: "Vieraita on tulossa sellanen kolmekymmentä tuhatta ja jokaiselle tarvittais kaks kuorittua porkkanaa."

Siinä vaiheessa ku heräsin nii oikeesti _huokasin_ helpotuksesta ku toi ei ollu totta XDDDDDD

38One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# To 5 Heinä 2012 - 23:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz & zehe; Voi ei noi teiän unet :D

Mä näin sellasta unta että Niall bongas yhen koulun pihalla uuden lintulajin, punavalkopöllön.Ja se lintu oli nii harvinaine et sitä oli vaa yks maailmassa

39One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 6 Heinä 2012 - 0:34

zehe

zehe

Mileaz nyt mä hajosin ja pahasti Very Happy Ite voisin mennä Louisin häitä varten kuorii porkkanoita kuha en ois yksinäni kaikkia kuorimassa:D mut ihana uni!

ja Louizz_tomlinzon eiiii :DDD kiitti molemmille päivän nauruista:))

40One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 6 Heinä 2012 - 10:04

Sarqai



Haha mä näin semmost unta et mä ja vilkku asuttiin tääl vilkun mökil, ja sit pojat tuli tänne, mä olin nukkumas ja niall ja Louis änkes nukkuu samaan sänkyyn mun kaa(hothothot), ja vilkku ja loput pojist nukku sit toises sängys. Selitin nyt lyhyesti ku oon puhelimel(:

41One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Pe 6 Heinä 2012 - 14:08

_Blistex_

_Blistex_

zehe, Mileaz, Louizz, Sarqai ja ketä kaikkii ny olikaan nähny näitä ihan parhaita unia, ni eikä noi kaikki, sain kivasti yksinäni tääl naureskella ku muut nukkuu :'D Mäki haluisin nähdä teidän unii, varsinki sun Sarqai, mäki haluun nukkuu poikien vieres :'( ♥

42One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# La 7 Heinä 2012 - 12:31

Sarqai



Blistex, se oliki ihuna uni<3

43One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# La 7 Heinä 2012 - 14:24

nealoves1D

nealoves1D

tänää iltapäivällä ku nukuin päiväunii ni näin ihanaa unta <3 paitsi en oo iha täysi varma oliks se uni vai eloisa kuvitelma koska kelasin sit jälkeepäi et tuski oon kunnol nukkunu iltapäiväl Very Happy nomut asiaan.
Näin unta et mul oli synttärit ja olin just saanu ajokortin(ilmeisesti asuttii amerikas koska täytin 17 ja puhuttii englantii) ja sitte sain synttärilahjaks auton. Sitte ku olin just saanu sen paketin(joo, auto oli paketissa :'D) avattuu ni sitte Niall ajo siihe pihaa mustal kakspaikkasel avoferraril jos oli automaattikatto ja leopardikuvioidut penkit(sellane kärry jost oon ain haaveillu :3) ja siin autos oli edes sellai pinkki rusetti ja sitte se pysäytti sen auton siihe pihaa ja tuli halaa mua ja sitte Niall sano et "the best car for the best girl" ja sitte ku olin sillee omg O.o ni Niall otti mut sylii ja kanto sinne autoo ja sano et "i know you have dreamed of this" ja sitte mä vastasin sille et "do ya mean you or the car ?" ni se vaa "maby both" ja suuteli mua :3 sitte kaikki vieraat alko taputtaa ja mä menin iha punaseks ja sitte kaikki vaa nauro ja me lähettii kävelee siit autolt takas siihe muide vieraide luokse ni mu vanhemmat vaa sano et "well i think that she is not gonna use the car we have given so who wants a cheap car ?" sitte noi loput 1D pojat juoksi jostai metäst ja huus et "we want that car !" sitte ne sai sen ja sitte ne tuli onnittelee mua ja louis oli Niallille sillee "hey heart stealer did you already stole the heart of hers ?" sitte niall oli vaa sillee "nope" ja katteli maaha. Sit mävaa et "oh i think you did .." ni se vaa "well that was only becouse i needed heart when you stole mine" ja otti mut sylii ja suuteli uudestaa. Sitte noi muut 1D pojat alko laulaa stole my heart'ii. Sitte mä heräsin ja aloin melkee itkee koska en ois halunnu heräää :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

44One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 8 Heinä 2012 - 10:39

vilqu

vilqu

Nea, IHUNA uni!! <3 Olin ihan sillee aah ku luin, kelpais mullekki!! JA jos Saran uni ois todellinen ni umamaaa!!!

45One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 8 Heinä 2012 - 12:47

_Blistex_

_Blistex_

Nea, eikä, ihan taivaallinen uni ♥ kelpais mullekin C:

46One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Su 8 Heinä 2012 - 22:03

zehe

zehe

Mä näin tänä aamuna kaksi muutaman sekunnin unta ja olin niissä jotenkin puoliks hereilläVery Happy

Eka ilmesty niinku tyhjästä leijumaan viis viinilasii mun nenän eteen. Nissä oli vissiin kaikissa jonkun verran juotavaa ja ne hohti sillee jännästi. Sit mun päässä alko kuuluu "pick me, pick me" Sit ne alko hohtaa entist enemmän ja kaikist vasemmanpuoleisen taa ilmestyi Louisin kasvot ja sen viereen Niallin kasvot Very Happy Muita en nähny ku katoin niin paljon vasemmalle Very Happy Siis niitten naamat loisti siit lasin läpi ja sit Lou sanoi englanniks jotain niil toisille, että miks niitten täytyy tul tyrkyttää itteäs samaan aikaan ku en mä kaikkia voi juoda kerralla. Sitte otin siitä hohteesta sen Louisin lasin käteen ja se uni loppu.

Tokas unes oli joku random harmaa ja tyhjä huone ja siel nurkas oli Niall ja Zayn painimas ja tappelemas keskenään. Ite seisoin siinä joku kahden metrin päässä ja sitte siihe seinän viereen ilmesty yhtäkkii Louis istumaan aivan mun nenän eteen silleen sivuprofiilissa toinen jalka koukussa. Sit se kumautti päätä sillee seinää, katto ylös jonnekki katonrajaan ja sano "Hey boys" ja tarkotti sillä niinku et lopettakaa tappelu. Very Happy

Joo, olipas jännät unet mulla hahah:D

47One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Ma 9 Heinä 2012 - 3:05

hymypeppuun

hymypeppuun

Mä en ymmärrä mite kaikki mun 1D unet liittyy Harryy Very Happy
Mut siis joo, tässä unessa olin Hazzan kaa yhessä ja sitte kaikki oli hirveen kateellisia mulle ja sitte me vaa pussailtii sen kaa jajajaa sitte joku puli soitti mun perää palkkamurhaajan ja sitte Harryn piti lähtee sotaa ja sitte se ei mennykkää ku se kone tippu meree ja se tuli mun luokse ja sitte me mentii naimisii Very Happy:::DDD sitte me vaa mentii kaikkii juhlii ja söpöiltii ja Very Happy

48One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Ma 9 Heinä 2012 - 5:55

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä näin outoa unta...
Mä seurustelin Louiksen kaa ja olin seurustelluki jo jonku vuoden.Sit mulle selvis et Louis oli pettäny mua Eleanorin kans :D ja mä suutuin nii et mä rupesin pettää Louista Harryn kaa ja sitä kesti sit varmaa viikon ja yhes vaihees oli sellane k 18 kohtaus(Harryn kaa siis) mut sit mulle selvis et Louiskin oli pettäny mua Harryn kaa (???) no sitte mä ja Louis selvitettiin se asia ja sovittiin "riita" ja luvattiin ettei enää ikinä tehä tollasii syrjähyppyi.Mutta sitte seuraavaks selvis et mä olin raskaana HARRYLLE ja jouduin tietysti sanoo sen Louikselle,että oon raskaana ja että se lapsi ei oo edes sen vaan Harryn,no se tietty suuttu mut sit se pian leppy ja sano että se ei ollu mun syy et yhtä hyvin Eleanorki olis voinu tulla raskaaks sille sen syrjähypyn aikana ja sit mä vaan istuin Louiksen sylissä ja nojasin siihen ja molemmat oltiin ihan hiljaa ja vaan mietittiin sitä

49One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Ma 9 Heinä 2012 - 12:34

hymypeppuun

hymypeppuun

Louizz_tomlinzon aww super ihana uni! Very Happy:D:D:DD Mut voi ei repesin tälle "sit mulle selvis et Louiskin oli pettäny mua Harryn kaa" hahaha Larry! Very Happy ♥️

50One Direction unet 2# - Sivu 2 Empty Vs: One Direction unet 2# Ti 10 Heinä 2012 - 0:28

Vieraili


Vierailija

hahhh:D Larry....♥ repesin kans tos kohas ku Louis oli pettäny sua Harryn kaa:DD voi niiitä. Ite en oo nähny mitää unta muistaakseni 1D:stä. Nooo vielähän niitä kerkee tulemaan;)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa