One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

One Direction uutiset #3

+12
jAsbee
Sarqai
SallaStylinson
_Blistex_
Veeranen
Mileaz
Evee
hymypeppuun
vilqu
nealoves1D
Insku
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

1One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty One Direction uutiset #3 Pe 16 Marras 2012 - 12:41

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

vanha täysi joten jatketaan tänne (:


26One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 16 Joulu 2012 - 3:15

Sarqai



hymypeppuun kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Bitch please joku keksii kaiken, toi on nii törkeetä kusetusta

Jotkut noista on mutta tiiän että kaikki ei oo
Nii no esim. Osa Twitter jutuist on true mut toi et Taylor ois sanonu jotai tollast, pah sanon mä

27One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 17 Joulu 2012 - 7:04

SallaStylinson

SallaStylinson

nealoves1D kirjoitti:^^ tosiaa Payzer on takas (se eleanorin twiitti oli msg'ltä ja siin oli kuva siit, daniellesta ja perriestä ja siin luki et "proud girlfriens") (YAAY ♥️♥️) mut haylorii ei oo kmpikaa vahvistanu, mut ne on nähty kaupunil käsi kädes yms. Eli jos ne ei oo viel yhessä nii eiköhä ne tuu jossai vaiheessa olemaa (:

ja tervetuloo mukaa tänne forkalle (: toivotaa et viihdyt tääl :3 xx

Kiitos Smile

Hell jea, Payzer! ♥️ Mutta kun noita faktahommeleita jollain sivulla lueskeli, niin Harryn suusta on kuulunut kuulemma semmonen lausahdus kuin 'Taylor ei ole tyyppiäni'... Joten en ala mitenkään shippailemaan Hayloria... Suspect Odotellessa tulevaa Smile Ja Taylor on directioner, miksi hän haukkuisi muita directionereita? What's the point?

28One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 17 Joulu 2012 - 8:46

vilqu

vilqu

siis Harry on sanonu viimeaikoina haastatteluissa että hänellä on yksi tyttö pääkopassa joka kyllä ei ole ollenkaan hänen tyyliään, tarkoittaen varmasti Tayloria muttei maininneen yhtään nimeä.. (: Mä en vihaa Taylorii enkä ala ton kuvan perusteella vihaamaankaan enkä nyt ihan usko et pojilla on kauhee ristiriita ton Haylor suhteen kanssa lets see what happens.. Very Happy Be positive!!

29One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ma 17 Joulu 2012 - 9:48

jAsbee

jAsbee

^ "Be positive!!" music to my ears, tätä mä huudan päässäni aina ku luen tätä aihetta :Dd

30One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 19 Joulu 2012 - 6:10

SallaStylinson

SallaStylinson

vilqu kirjoitti:siis Harry on sanonu viimeaikoina haastatteluissa että hänellä on yksi tyttö pääkopassa joka kyllä ei ole ollenkaan hänen tyyliään, tarkoittaen varmasti Tayloria muttei maininneen yhtään nimeä.. (: Mä en vihaa Taylorii enkä ala ton kuvan perusteella vihaamaankaan enkä nyt ihan usko et pojilla on kauhee ristiriita ton Haylor suhteen kanssa lets see what happens.. Very Happy Be positive!!

No voihan se niinkin olla, tai sitten... Enpä sanokkaan mitää Very Happy En mä itekkään millään lailla vihaa Tayloria, mut en ala shippaamaan Hayloria... hyvin muuten rimmas. Yeh, niin, katotaan miten tää sekoilu etenee, pääseekö Tay Directionereiden kanssa yhteisymmärrykseen ja niin..

31One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 26 Joulu 2012 - 8:53

hymypeppuun

hymypeppuun

HALLELUUJA HAYLOR IS OVER!!!!!!!!!!!!!
JOULUN TAIKAA!!!!! ♥♥♥


Mut toisaalta toivottavasti Harry ei oo kovin hajalla... :/

32One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 26 Joulu 2012 - 12:32

vilqu

vilqu

Lauantaina kello 12 kanavalla sub Haastattelussa One Direction !! <3

33One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 To 27 Joulu 2012 - 3:55

_Blistex_

_Blistex_

^^MITÄÄÄÄ? 0: se on PAKKO nähä! ♥ pitää pistää muistiin et varman sit kans muistan kattoo sen meinaa sit harmittais jos en näkis sitä D:

34One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 4 Tammi 2013 - 10:55

hymypeppuun

hymypeppuun

omgomgomgomgogmgomgogogmogmogmgmgomgogmogmogmgogmoggmgogmogmgmgmg tuo X factor esitys♥♥♥♥♥

35One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 4 Tammi 2013 - 11:59

vilqu

vilqu

^^ I know!! <3 Oli ihan fiilareis ja sillai HOLY SH*T!! THIS ISN'T REAL!!

36One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ke 6 Helmi 2013 - 21:40

Sarqai



Mä oon puhelimella ja tää vammaa nii en voi linkata sillee seksikkäästi.. (mua väsyttää)

http://hollywoodlife.com/2013/02/06/zayn-malik-leaving-one-direction-cheating-stripper-scandal/

http://hollywoodlife.com/2013/02/06/perrie-edwards-zayn-malik-relationship-cheating-scandal/

http://hollywoodlife.com/2013/01/29/zayn-malik-cheating-perrie-edwards-one-direction/

Ehkä tää avaa niitten silmät jotka ei tajuu et pojat ei oo puhtaita ku pulmuset, mitä jos hazza jätti Taylorin, ja kaikki syyttää vaa Taylorii.. Elämä ei oo helppoo tollee julkkiksena.

Oho se linkkas ne ittestää sillee coolisti mahtavaa:S

37One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 To 7 Helmi 2013 - 6:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ mä taas en usko ihan täysillä tohon pettämisjuttuun, toki jos Zayn myöntää ite pettäneensä Perriee ni uskon sitte enkä todellakaan ala Zayniä mitenkää puolustelemaan. MUTTA ihmiset on julkisuudenhalusia ja mulla on se Justin Bieberin-Mariah Yeater kohu vielä niin tuoreessa muistissa ni musta tuntuu et toi Courtney Webb vähintään liiottelee ja tämäkin lause “He’s an absolute s**t. How dare he – not only to me but to Perrie? I definitely don’t think it’s the first time he’s done this. I feel sorry for Perrie – she doesn’t know this is going on. It’s wrong and it has to stop” on ylidramaattinen. JA kukaan ei vois olla niin tyhmä etteikö tietäis että Zayn seurustelee Perrien kaa, ni jos Zayn on oikeesti pettäny Perriee niin kyllä se on sitten mun mielestä sen toisenki osapuolen syy, eikä pelkän Zaynin... Niitä kuvia en osaa selittää mitenkään, mutten silti pidä tota pettämistä niin varmana ku moni sitä pitää. Sitä paitsi Justin'han on sanonu että se tukee Zayniä, joten mun mielestä se jotenkin viittaa siihen, että tää olis tälläne Mariah Yeater tyyppinen skandaali, jossa on vaan se ero, että tähän ihmiset uskoo, siihen ei uskonut melkeempä kukaan. Ja toho yhteen linkkiin; siihen en usko sitte pätkääkään, et Zayn lähtis 1d:stä. http://oceanup.com/2013/february/06/publicist-its-not-zayn-beats-perrie
Tää on sitten vaan mun mielipide, mä voin olla väärässä, mutta ihan sama, tää on mun mielipide, jota en muuta jossei Zayn ite vahvista asiaa
Mut siinä oon Saran kaa samaa mieltä , ettei edes 1d'n pojat oo täydellisii, eikä niiden tarvii sitä ollakaan.

38One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 To 7 Helmi 2013 - 7:01

Sarqai



Joo mä en oo oikee mitään mieltä tosta pettämisestä, koska Perrie ei ainakaan usko siihen et Zayn ois pettäny sitä.. Ja jotenki en kyl usko et se lähtee bändist, mut toi on mun mielest hyvä esimerkki siitä et ei aina pidä syyttää sitä toista osapuolta, esim just taylor ja hazza, eka kaikki biletti ku hullut ja sit aletaan syyttää Tayta.. Huoh

39One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 To 7 Helmi 2013 - 11:52

_Blistex_

_Blistex_

Mä en oikein usko tota et Zayn olis pettäny Perriee, et toi on vaan joku isoksi paisunu skandaali. D: Ei mulla oikeen muuta mielipidettä tähän juttuun oo, enkä noista teksteistä hirveest mitää selvää saanu kun huono enkku pää on. :DD Oon samaa mieltä teidän kans, ei pojat oo täydellisii ja aina jotakin sattuu ja tapahtuu d:

40One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 8 Helmi 2013 - 12:02

Veeranen

Veeranen

mä en usko et zayn ois pettäny perriee, mä en osaa selittää tätä kantaa sillai et joku ymmärtäis sen :DD mut en usko tohonkaa et se ois jättämäs 1d, koska ne kaikki on muistaakseni sanonu et se et ne on laitettu samaa bändiin on ollu yks niide elämän parhaist jutuist etc D:

41One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Su 10 Helmi 2013 - 6:07

vilqu

vilqu

Mä en tie onko tää mun kanta uskomisesta vai toivomisesta kiinni, mut sitä en ainakaa usko et Zayn ois bändistä lähössä, enkä ny tosta pettämisestäkää niin varma ois, mut enhän minä sitä tiedä.. Se kumpi jätti Hazza vai Taylor on loppujen lopuks se ja sama koska ne nyt eros eikä sill kauheesti voi mitää paitsi he ite et en kyll rupeis kentää syyttelee.. Very Happy Mä voin ihan tunnusta et oon ehkä vähän liian sinisilmänen poikien suhteen ja herään välillä tällaseen todellisuuteen, mut sit toisaalta ei ne ny pankkia oo ryöstäny, ne vaan elää elämäänsä jonka kurveihin ja päätöksiin ei loppu viimeks kukaa muu voi vaikuttaa/päättää ku he itte.. Very Happy Mua ärsyttää kerta kaikkiaan hyvin suunnattomasti se että jos jonkun lehden sivuilta joku fani löytää jutun esim nyt vaikka "Zayn eroaa bändistä?" ni kaikki on heti sillai OMG!! nyt hyppään sillalta! Tietty se ois ihan hirveetä jos se ois OIKEESTI TOTTA muttaku suurin osa tällasista jutuista kun ei ole ja sitte kaikki on heti sillai ÄÄÄ!! EIKÄ, APUA, NYT MÄ KUOLEN JA VOI EI PYSTYNKÖ ENÄÄ EES HENGITTÄÄ!! Ku he on lukenu jonkun tällasen lehtijutun.. (: Et ihan kaikkee ei kannata usko..

42One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 15 Helmi 2013 - 21:39

Insku

Insku

Eiks zayn oo kosinu perriee? Very Happy ku tumblris oli ainaki sellanen lehtileikkeen kuva missä oli silleen että perrie oli laittanu instaan kuvan sen kihlasomuksesta :3

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

43One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Pe 15 Helmi 2013 - 23:51

Sarqai



Se on varmaa feikki, koska ei perrie oo instaan laittanu mitää kuvaa sen sormuksesta? Ei oo mun etusivulla näkyny?

44One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 16 Helmi 2013 - 0:22

Insku

Insku

Emt mut se on silleen aika vanha uutinen tai jtn, mut toivottavasti ei oo Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

45One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 16 Helmi 2013 - 0:39

Sarqai



Noo voi olla voi olla olematta mut katoin äsken sekä perrien että Zaynin kuvat läpi ei näkyny kummankaan kädessä sormusta? Mut en sit tiiä voi ollakki et ne on kihloissa:)

46One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 23 Helmi 2013 - 1:23

vilqu

vilqu

En nyt tie kuinka uutinen tää on ja täs on muuitaki ku 1D mut tosa on lista nytte keväällä tulevista Yle Live lähetyksistä jotka tulee Yle Teemalta joka sunnuntai Very Happy Listassa on mm One Direction, Ed Sheeran, Justin Bieber, Emeli Sande jne. ja Brit awardsit kannattaa EHDOTTOMASTI kattoa kans koska 1Dhän esiinty siellä ja sai palkinnon!! Very Happy

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/uskomaton-keikkakevat-yle-livessa-justin-bieber-jack-white-beyonce-1d

47One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 23 Helmi 2013 - 3:17

Peetu

Peetu

musta tuntuu että toi 14.4 näytettävä on UAN DVD koska mä en nopeen miettimisen jälkeen ainakaan keksi mikä muukaan se vois olla :D

48One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 23 Helmi 2013 - 10:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ sen täytyy olla UAN DVD koska ne on aiemminki näyttäny sen telkkaris ku on ollu tollasest kyse Very Happy mut pakko laittaa grammy, brits ja edin nauhottaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

49One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 La 23 Helmi 2013 - 10:24

_Blistex_

_Blistex_

Niiin, se voi olla et se on se UAN DVD d: Ja ton brit awards esiintymisen katoin eilen youtubesta + kaikki ne haastattelut ja palkinnonvastaanottamisen (:

50One Direction uutiset #3 - Sivu 2 Empty Vs: One Direction uutiset #3 Ti 12 Maalis 2013 - 12:08

jonskauu

jonskauu

Reiluako? Poikien kiertueelle oli lisätty vissiin ainakii yks uus keikka sinne o2 vai mikä areena se nyt olikaa! Kyllä sitä vaa lisäillää keikkojen määrää mut ykskään niistä ei kantaudu Suomeen :-( nyt kyllä pistää vähän vihaks!

Eihän se keikan järjestäminen sormia napsauttamalla tapahdu mutta silti tuntuu tosi epäreilulta..

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa