One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

201 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 10:58

jAsbee

jAsbee

jeep, mulki on sama . kaipaan vaa sitä et oisin ees ihastunu johonki ja ois jotai sellasta. mut mä tiiän et se johtuu vaan siitä et en anna itteni ihastuu, ja syy siihe on vaan se et roikun edelleen vuoden takasessa jutussa jota mun ei todellakaa pitäs enää miettii ja tää kaikki tuntuu vaa nii turhalta enkä tajuu itteeni .
ja kuulostan tosi epätoivoselta ja säälittävältä :DD

202 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 11:37

nealoves1D

nealoves1D

jeep jepp ! Sama täällä. Vaikka oonki aika onneline sinkkuna ni silti kaipan sitä ihastumisen tunnetta ): taisiis oli niiiiin ihanaa seiskalla (!!??) ku viimeks olin kunnol ihastunu ja se jätkäki esitti vähän kiinnostusta ja ahh itkin niide tunteiden perää varmaa vuoden mut ne oli jo valunu kaivost alas :d ja sitte kyllähä mä seurustelinki tos yhes vaihees ja sitte ku erotti olin pitkää ihan tajuttomman onnelline sinkkuna mut nyt taas tullu ikävä sitä ihastumista xd
#teengirlproblem

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

203 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 12:30

Peetu

Peetu

i hear you sisters! mulla on tää viime vuoden loppu / tää vuos ollu nii sekalaista säätöö siellä poikarintamalla että nyt on semmonen fiilis et vois olla onnellinen ikisinkkuna unelmoiden että on ehkä joskus harmaassa tulevaisuudessa naimisissa jonku 1D:n jätkän kaa ja sit elämä on sellasta ku imagineissa! mut sit taas toisaalta joku semmonen realistinen ihastus ois kans ihanaa. hnngh liian vaikeeta !

204 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 12:50

_Blistex_

_Blistex_

En vois olla yhtään enempää samaa mieltä teidän kans. Mä en oo ollu ihastunu kehenkään piiitkäään aikaan ja vaikka aattelenkin et ihan hyvä vaan etten joudu itkee jonku pojan perään tai jotain muuta vastaavaa mut sit ku miettii ni olisha se kiva jos olis perhosii vatsas ain ku näkis ihastuksensa ja unelmois siit vaan (: mut, ei oo näin D: No mutta siskot, eipäs vielä lannistuta, eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuleva ihastus kävelis huomenna vastaan (;

205 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 22 Tammi 2013 - 6:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ mulla taas on niin että oon ihastunut, mutta mua tuskastuttaa ku asiat ei etene. Oon aika varma et mun ihastus on myös kiinnostunu musta, mutta entä jossei ookkaan? Yleensä mä oon suorapuheinen,enkä ujo ollenkaan, mutta mä en vaa uskalla kysyy siltä. Ku tää on nii pieni paikka ja niin moni tyyppi tuntee tän jätkän niin hyvin (esim. yhet mun kaverit on sen luokalla, yks mun kaveri on ton jätkän kaverin sisko, tunnen ton jätkän veljen yheltä kesäleiriltä, yhen mun kaveripojan serkku on ton kaveri. yms..) ja sit mä nolaisin itteni täysin. Jos se sanois että ei ja jos joku siitä sais tietää ni tietäis koko koulu. Hyvä esimerkki on yks mun luokkakaveri, joka oli ihastunu yhteen varattuun jätkään. Ja sen kaveri möläytti sen jollekki ja sen jälkeen koko koulu ties siitä ja väh. joka toinen vastaantulija kysy siltä et ootko vähän ihastunu Virtasen Mikkoon (mä sit keksin ton nimen omasta päästäni)

Yks tyyppi otti musta koulussa kuvan ilman lupaa,ilman että mä ees tiesin siitä. Ja sit se näytti sen kuvan kaikille, tietty mäki sen sit näin et se kuva on musta. Mä käskin sitä poistamaan sen kauheen kuvan, eikä se poistanu. Mua v*tuttaa et se näytti sen kaikille, ettei se uskonu mua ja että oon aika varma et se julkasee sen facebookissa(toivottavasti ei tai mä heitän sen puhelimen seinään ja hakkeroin sen fb'n ja poistan sen kuvan sieltä(täs on vaa yks ongelma -> mä en osaa hakkeroida mtn xd)).

206 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 22 Tammi 2013 - 7:20

jAsbee

jAsbee

^ no hei iha varmasti on :D mä ainaki oon aiiiiika varma et kyl seki on susta kiinnostunu ku miettii vaa iha noit sun juttui mitä oot kertonu :)

207 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 22 Tammi 2013 - 10:11

_Blistex_

_Blistex_

Samaa mieltä kun jAsbee, ainakin mitä sä oot sanonu ni kyl kiinnostuksen merkkejä on ilmassa (; Mut kyl mä tajuun et jos sua jännittää kysyy koska itekki asun aika pienellä paikalla mis kaikki jutut liikkuu ja kaikki tietää kaikesta kaiken D:

208 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 22 Tammi 2013 - 11:42

Sarqai



Mä INHOON tätä paikkakuntaa.
Oikeesti, jos joku on ihastunu johonkuhun, nii siit tulee NIIIN iso juttu. Välil must tuntuu et oikeest tääl asuu Edward(joka ois unelmien täyttymys xoxo) tai jotai ku ihan melkei ajatukset ja pienimmätkin katsekontaktit on seuraavan päivän etusivun juttu ja baareis ja ravintolois on vanhat marmattajat juoruamas siit et omg toi tyttö on 13 miten se VOI ees uskaltaa KATTOO tota poikaa, SITÄPAITSI se poika on 14!!! Mä oon nyt ihan puolenvuoden sisäl "tutustunu" yhteen poikaan, se on iha mukava ja tällee, en tunne sitä kunnol, mut se on tosiaan ihan mukava, ja aikalailla samanikänen(saavutusta edellinen josta edelleenki tykkään on sataseittemäntoista vee..)Wink Mut siis kun joskus juttelen sil, nii kaikki kattoo sille omfg noi PUHUU! Ja jos se vinkkaa mul ulko ovelt et bussi tuli nii ei vaa ku heti marttakerho jossai kälättämäs, ja ihan pahin on jos se moikkaa mua, jos mennää samal bussil, tai(niinku kaikki "pariskunnat"), jos mä huudan sille tai potkasen sitä sääreen, jota en tee ellei se pölli mun puhelinta, nii koko seurakunta kokoontuu rukoilemaan sen puolesta ettei sara vaan ala seurustella ommomm sarahan on vasta 13 ommomm ja se POIKA on OMFG SE ON SITÄ VUODEN VANHEMPI ommmommm.. Oikeesti mä niin haluun muuttaa POIS TÄÄLTÄ! JA NYT SAITTE KUVAN ET MÄ TYKKÄÄN SIITÄ, EI EN TYKKÄÄ ET ÄLKÄÄ NYT ALKAKO RUKOILLA. Se on mul enemmänki ku veli (koska mun ainoo kontakti veljeen on et sil voi huutaa ja sitä voi kiusata, niinku toi ääliö kiusaa mua), ja oikeesti se et se moikkaa mua, se et se pelästyttää mut, se et se kössii mun puhelimen ja pilaa mun pelin EI TARKOTA ETTÄ MÄ OISIN KORVIANI MYÖTEN RAKASTUNUT!
avauduin(x)

209 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 23 Tammi 2013 - 7:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ Sara got the point. Pienillä paikkakunnilla joistai ihastumisista tehää ihan liian isoja juttuja. Jos se poika ei ookkaan kiinnostunu ni se on sit pari viikkoa julkista nöyryytystä kestettävä...
niinku _blistex_ ja jAsbee sanoki ni kyllä vaikuttaa siltä et se on kiinnostunu musta,ihan musta itestäki, mutta it's not that simple. Mä vihaan tätä paikkakuntaa......... olisimpa ihastunu johonki ulkopaikkakuntalaiseen, jota ei kukaan meiän koulusta tunne Very Happy Toisaalta, onhan asiat loppuviimein ihan hyvin näinki. Onha se kiva tunne olla ihastunu (: Ja kyl mä varmaan jossain vaiheessa siltä kysyn viel, en ehkä vielä vähään aikaan, mut joskus

210 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 24 Tammi 2013 - 10:17

jAsbee

jAsbee

oon iha kuollu. mite vaan kurkkukipu ja nuha voi tehä näin hirveen olon?

211 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 24 Tammi 2013 - 11:54

Veeranen

Veeranen

pienet paikkakunnat on syvältä♥ ensinnäki koska kaikki tuntee melkee kaikki -.-


ää, mun pitäis lauantaina mennä 9 seurakuntatalolle, ripari juttuihi. mut ei jakais o.

212 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 25 Tammi 2013 - 10:53

jonskauu

jonskauu

Tää viikko on ollu mulle jotenkin tosi vaikee. Jos suoraan saan sanoa niin tää viikko on noussu top 10 sakkiin kaikista vaikeista viikoista mitä mulla on ollu. Tuntuu että en oo saanu mitään aikaa, koko ajan ollu kiire joka paikkaan, kaikki ihmiset ärsyttää, inhoon itteeni, koulu on menny iha perseellee, oon mun kiukuttelun takia saanu ihmiset ärsyyntymään muhun ja siitä on seurannu iha hirvee itseinho ja valvottuja öitä ja mun koko viikon itkuista sais varmaa köyhille afrikan lapsille vettä loppuvuodeks.

Toki tähän viikkoon on mahtunu pari kivaakin juttua ja huomennakin ois juhlittavana taas yhden kaverin täysi-ikäistymistä mutta loppujen lopuks tää on ollu ihan kökköö koko viikko ja en jaksais kyllä yhtää mitää. Tekis mieli vaa hautautua jonnekkin mahdollisiman syvälle sohvan nurkkaan ja olla tekemättä yhtää mitää. Voi huoh, välillä mä kyllä oon niin kyllästyny tähän elämään.

213 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 25 Tammi 2013 - 11:32

vilqu

vilqu

Koska kohan viimeks oon käyny forkalla?? No jokaikinen päivä oon ainaki 5 miljoona kertaa miettiny teitä ja et pitää tullaa kattoo mitä tänne kuuluu ja tsillee (: Tosiaa syy miks en oo käyny forkalla on yksinkertainen: koulu ja kiire.. Sad Siis oon koko viikon vaa lukenu kokeisiin ja tehny kaikkii muit koulujuttui ollu treeneissä, yrittäny nukkuu kans ja kaikkee .. Täll viikolla oli kaks koetta ja ens viikolla kans kaks (: En tajuu oikeesti jos mun koulunkäynti on tällasta jo seiskalla et ei ehi mittää muuta ku koulua (ku oon tällane..) ni mites sitte lukiot ja kaikki muut jatko-opinnot.. mää kuolen!! No ei mietitä sitä vielä.. (: Nyt on tän viikon kokeet ohi ja ehin VIHDOIN tulla tänne kultaiseen kotiin teidän luokse <3


Mä sen verran kommentoin tohon ihastumis juttuu et mä olin melkee koko ala-asteen ihastunu koko ajan johonki ja nytte ku en oo ni elämä on helpompaa mun mielestä.. mut sit mun elämä kyll pyörii aikalailla poikien ympärillä nimittäin 1D!!! Ja no en oo ihastunu siihen mut se on hyvän näkönen ja oon ennenki keertonu siitä teille, en tunne sitä tai mitää mut kuiteski ni se on niinku mua kaks vuotta vanhempi eli ysillä ja mun siskon kanssa samalla luokalla (<- kyseessä siis eräs poika..) Very Happy

214 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 25 Tammi 2013 - 12:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mua turhauttaa mun ystävät. kukaan ei osaa päättää mitään, kun koitetaan päättää että mihin aikaan ja kellä tehään mitäki. mun oli tarkotus tehä ystävien 1 ja 2 kanssa pizzaa huomenna joko toisen niistä tai meiän luona. sitten mä lupasin jo parisen viikkoo sitte ystävälle 3 että autan sitä tänä viikonloppuna matikassa. ihan sama, keneltä kolmelta kysyn aikaa, nii vastaus "ihan sama". VOIKO OLLA MITÄÄN MUUTA TURHAUTTAVAMPAA?? mun pitäis lukea koeviikkoa varten ja tehdä kaikkii mahollisii koulujuttui, mutta eipä paljoo helpota, jos pitää noidenki puolesta sopia kaikki valmiiksi ja koettaa sovitella kaikki ohjelma huomiselle. eivätkä voi ymmärtää vaikka koetan selittää, että mulla on muitakin suunnitelmia....
taidan ihan ärsyttävyyttäni heivata pizza-suunnitelmat (ehkä kummatki) ja keskittyä viikonlopun kouluun kerranki.

https://twitter.com/#!/penguiniam

215 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 29 Tammi 2013 - 6:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla oli aamulla sellane puolipahimmoinen olo, et kurkku tosi kipee muttei kuumetta. Olin kahen vaiheilla kannattaako lähtee kouluun. Päätin silti lähteä, vaan sen takia ,että nään taas mun ihastuksen. fuck my luck, no tietysti se oli sit pois koulusta. Ja tänään oli muutenki aika huono päivä koulus.

216 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 29 Tammi 2013 - 10:14

vilqu

vilqu

Tääl toinen jonka kurkku on kipee yritän vaa parhaani mukaa syödä lääkkeitä ja kaikkee mist sais vitamiinei ja olla sairastumatta, KOSKA NYT EI VOI SAIRASTAA!! Launtain on flash mob ja sinne on PAKKO päästä, lähen oikeesti vaikka puoli kuolleena! Mut pidetää peukut pystys et tää kurkkukipu ei ylly jokski he**etin taudiksi (: Tai sit oon vaa vaino harhanen (voiks sillee ees sanoo ku on kyse kipeenä olemisesta..) ku meijä äiti on ollu kohta viikon tollasessa ihme taudissa ja hän kertoi minulle tänään ilosesti sen alkaneen juuri kurkkukivusta, jee.. (:

217 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 29 Tammi 2013 - 12:09

Mileaz

Mileaz

huoh. ehkä maailma surkeimpaa aikaa muhuki iskee melkee 39 asteen kuume. Maanantaina ei ollu viel mitää muut ku pikkusta kurkkukipuu, mut ku kävin nukkumaa nii heräsin 11 aikaa siihe et tärisin kouristusmaisesti ja sitä jatku 12 asti, sit sain unta taas. Puol kolmen aikaa heräsin siuhe et olin iha hiestä märkä ja sit kävin juomas jotai, aamulla oli iha sikakamala olo ja mittasin nii jes, 38.7...
Eihä täs muuta mut ku meikäläisellä koeviikko päällä nii en millää innostuis ajatuksesta, et joudun menee tekee miljoona koetta uusintoihin ._.

218 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 31 Tammi 2013 - 13:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Millaaaa voi ei sua raukkaa :-(

meitsi saapu taas valittaa vähäc. mä en nimittäin saa mitään aikaseks. mulla jää kaikki palatukset ja niitten teko ihan viime tippaan. nytkin mun pitäis tehä kuviksen työtä, joka täytyy palauttaa huomenna, mut lasken sen varaan, että kerkeen tehä sen huomenna ku venailen et koe alkaa ja sen jälkee palautukset. mä en saa aikaseks käytyy parissa paikassa kysymässä kesätöitä (ja ujouden takia). en jaksa lukea kokeisiin, meen niihin asenteella "riittää että pääsen läpi" joka mua kaikista eniten ärsyttää. mulla on kyllä motivaatiota, mutta en tiiä miten saan sen kaivettua itestäni esille. olis kiva asettaa joku palkinto itelleni, et jos saan nostettuu keskiarvoo, nii ostaisin jotain mitä oon halunnu jo pitkää, muttei oo rahaa siihen. mä oon ihan tosi vaan laiskistunu lukiossa, en tienny et tää on mahollista.

https://twitter.com/#!/penguiniam

219 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 1 Helmi 2013 - 4:28

Peetu

Peetu

evelina, i know you bro. mullaki kävi toi sama juttu, lukiossa mun motivaatio vaan katos. mä tiedän että se on jossain siellä mutta mä en vaan saa kaivettuu sitä esiin. tää on ihan kauhee fiilis.

220 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 3 Helmi 2013 - 14:04

_Blistex_

_Blistex_

Mä en tiiä mikä mulla on, mut mun tekis mieli vaan itkee D: Kun joululoma loppu, ni siitä asti on koulu tuntunu niin ylitsepääsemättömältä asialta et joka aamu on niin sairaan vaikee saada hilattuu takapuoli sinne koulun penkille. Ja mitä mä siellä opin, kun en keskity ja mieli poukkoilee mis sattuu? Nyt, tällä hetkellä tää tuleva viikko tuntuu entistä raskaammalta ja muutenkin, vihaan tätä paikkaa ja haluisin muuttaa pois. :c Viikonloppu oli ihana mut sit ku oli aika lähtee kotiin, itkin puolet matkasta D: Mua ahdistaa tää elämä ja vaikka viikonloppuna olin so happy ni tuntuu et se oli vaa jotain unta ja heräsin siit kesken kaiken.. Noni, nyt lopetan tän avautumisen ja haen nenäliinoi, rupesin taas itkemään D:

221 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 4 Helmi 2013 - 4:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en jaksa. Mun kotsan ryhmä on ihan kädetön..... kukaan ei tee mtn jossen mä eriksee sano tyylii et mee kattamaan pöytä ja sit ne jaksaa valittaa no et emmä haluu mennä kattamaan pöytää. ne ei tee mtn muuta ku valittaa. en mäkää oo hyvä kotitaloudessa, mut mä oon ainut joka ees yrittää.
Ja muutenki mä en jaksa että koko ajan yks tyyppi valittaa. se valittaa ihan koko ajan. kukaan tai ainakaa mä ei jaksa kuunnella

222 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 4 Helmi 2013 - 6:18

nealoves1D

nealoves1D

Hanna,, voi sua sisko ): mullaki tulee joskus tollasii ja vaik mite yrittäis olla positiivinen ni silti jokanen päivä tuntuu nii turhalta ja masentavalta. Mut sitte ku jaksat noiden läpi ni kyl se siitä ! Ei mee kauaa ku tuleeki jo hyvä fiilis ja koht on hiihtolomaki ni voit rentoutuu ja kasaa vähä voimii c: tsemppii vaa ♥ !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

223 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 4 Helmi 2013 - 7:18

jAsbee

jAsbee

täl hetkel mustaki vaa tuntuu siltä et oisin pari päivää eläny jossai unes (erittäin hauskas sellases:D) joka jäi täysin kesken, ja siit asti ku piti palata takas tylsään arkeen oon ollu ku jossai koomassa, mun pää on ollu iha sekasi ja kaikki on ollu vaa niin masentavaa :D no mut eiköhän tää täst

224 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 4 Helmi 2013 - 11:11

jonskauu

jonskauu

Mulla alko tänää lukiojakso ja voi morjens sanon minä!! en tuu ikinä selvii tätä jaksoo kunnialla läpi tällä motivaation & väsymyksen määrällä..
Vaikka oonki saanu harrastuksien kautta hyväksiluettuu pari kurssii niin silti tää opiskelumäärä tuntuu ylitsepääsemättömältä. Jo nyt mulle on tullu tietooni 4 esseetä + kaikista kielistä tulee myöhemmin vielä toiset. Hahah musta tuntuu että mua ei paljoo koneella nytte näy kun kaikki aika menee vaa läksyihin ja kouluu! Very Happy

Mutta mä vaa ajattelen että tätä koulua ei oo enää mulla jäljellä kun 2,5 kuukautta ja sitten mä pääsen lämpimään ja alkaa kesäloma ♥️

225 Angstaus topa #15 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 14 Helmi 2013 - 1:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä en tiiä mite kestän vielä vähän alle 2kk ennenku taas nään ne ihanat ranskikset :-( oikeesti jo sillä hetkellä ku lähettii juna-asemalt tuli sellane fiilis, että jotai puuttuu ku ei ollu auto täynnä eikä kuulunu ranskaa. ja jotenki tyhjä fiilis, ku ei oo koko ajan menossa eikä tarvi enää huolehtii ku itestää.
mä varmaan itken koko matkan ranskasta suomeen sitte ku lähetää sieltä :-(

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa