One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 10]

1 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

176 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 10 Tammi 2013 - 9:57

jAsbee

jAsbee

^ mä todella toivon nii :D kaikki muut on aina selittäny et "joo riparil oli tosi kivaaa" ja nyt oon itekki sillee oottanu sitä mut nyt ku menin tonne ni joteki kaikki odotukset katos :DD mut oot oikees, ehkä siit ei välttämät tuukkaa nii kauheeta mitä oletan ja ehkä pitäs mennä vaa iha positiivisel asenteel sinne ja ilma mitää ennakkoluuloi :) oikeestaa mua kiinnostaa nähä millane siit viikosta tulee, eli helmikuuta siis vaan ootellessa :D

177 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 10 Tammi 2013 - 10:13

bO0m

bO0m

Oi sul on talviripari, sit ei tarttekkaan ootella kauaa! :DD

178 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 11 Tammi 2013 - 13:09

vilqu

vilqu

jAsbee meeks laskettelu riparille vai minne? mä odotan jo ihan sikana ens vuotta ku mull alkaa kaikki rippikoulu jutut ku haluun kans sen tunteen et aah se oli niin ihanaa ja ne ihmiset ja kaikki <3 nimittäi mun sisko oli ihan mahdoton sen jälkee ku tuli riparilta ja haluun antaa sille vähän takasi Wink muutenki haluisin jo päästä ittekki riparille.. mut pahin tulee vatmaa olee se ku ei osaa päättää minne riparille haluu.. mut ei mietitä sitä vielä ku on vajaa vuos aikaa ku niit ruvetaa miettii.. Very Happy

179 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 11 Tammi 2013 - 13:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jasbee ite en kuulu noihi "ripari oli yks parhaist viikoist mun elämäs!!1" koska mä vihasin sitä kaikkee. mä tunsin _kaikki siel entuudestaan, se aiheutti välirikon mun ja mun parhaan ystävän välille ja sen että vietin puolet kesästä yksin kotona tekemättä mitään tai tekemättä mitään. mua harmittaa, etten valinnu toista riparii, jossa oisin tuntenu vaan 2/3 osaa ja kans se, etten kinunu että pääsisin kauemmas jollekki erikoisriparille.
mutta tollane oli vaan mun kokemus ja sulla tulee varmasti oleen kiva ripari, kannattaa tosiaan jättää ne ennakkoluulot pois ja olla ilosin mielin siellä!

https://twitter.com/#!/penguiniam

180 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 La 12 Tammi 2013 - 9:18

_Blistex_

_Blistex_

Mulla on nyt kanssa näitä riparijuttuja ja sit se ripari on kesällä. Mua hiukan jännittää se meinaa mä tunnen sieltä kaikki ja yli puolien kanssa en tuu toimeen D: Mä haluisin mennä sellaselle riparille mis en tunne ihan kaikkii ja voisin tutustuu uusiin tyyppeihin mut ei, tonne joudun D: Noo, toivottavast siellä on kivaa enkä kuolis tylsyyteen d:
jAsbee, kyl siel varmaa ihan kivaa on, kunhan vaan tutustut niihin uusiin ihmisiin (:

181 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 13 Tammi 2013 - 7:45

jAsbee

jAsbee

vilqu siis ei oo mikää lasketteluripari , iha normaali ripari mut vaan talvella :) en oikeestaa ees tiiä miks halusin nii pakosti talviriparille mut joteki ajatus siit et menisin kesällä riparille ei vaa innostanu mua :D
stypay nii, mulki on se et en haluu et tunnen niitä ihmisii valmiiks jo ja se viel varmisti sen et meen talviriparille koska tiesin et ketää muit tuttui sen mun kaverin lisäks ei ois ees menossa sinne . ja varsinkaa en haluu sinne just ihmisii joitten kaa en tuu toimee :D
ja vaikka nyt ensivaikutelma noista ei ollukkaa ihan paras, ni kyl mä silti ootan et saisin tutustuu niihi :)

182 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 15 Tammi 2013 - 7:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mä täällä taas sairastelen! mul on aikalail sama ku se reilu kuukaus sitte, jee jee ♥️ ok jk
ja nii joo, se jätkä josta oon aiemmi selittäny, on menny koulussa selittää kaikkee mistä me ollaa puhuttu! Smile se oli yhest mun unest selittäny ja kuulin sit veljelt, nii mä vaan kielsin kaiken ja sanoin etten oo paljoo yhtää puhunu sille. pelottaa, jos se on menny kertoo oikeesti sellasii juttui, jotka kerroin sille ajatellen ettei se kerro eteepäi. kelasin kans koko eilisen illan, et poistanko sen numeron suoraan ja laitan facessa viestii etten taho et se ottaa mitää yhteyttä jne ja poistan sieltki tai sit jätän laittamatta ees viestii sille.
+ sen takii mun kaverin hullu eksä joka oli mun perää kyselly jo aiemmi, oli laittanu mulle facessa viestii ja kysyny mun veljen numeroo. haha ääliö, tohon halpaan en enää mee.

https://twitter.com/#!/penguiniam

183 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 15 Tammi 2013 - 8:39

bO0m

bO0m

Stypay Mitää voi ei! Varmaa se nyt on puhunu jotai tollatteita eteenpäi ): En nyt tiiä et kuin paljon ootte puhunu ja näi, mut mä varmaan poistaisin koska tollane on ärsyttävää! Mut paranemisii♥

Mä niin masennun tänne suomeen... Äiti ja iskä lähtee ens kuun alussa teneriffalle enkä pääse mukaan..jee..

184 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 16 Tammi 2013 - 7:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Se h*lvetin kusipää oli menny näyttää meiän keskustelut koko luokalle! Aargh että ärsyttää. Mua ennemmi hävettäis olla se, koska se oikeesti kysy mua treffeille, selitteli kaikkee romanttist yms. Jos mä saisin nii mä hakkaisin sen. Oikeesti se vaikutti mukavalta mutta selvästi takana oli vaa se et pääsee leuhkii muille luokkalaisille:) no tiiänpä etten ala enää juttelee niitte kenenkää kanssa.

https://twitter.com/#!/penguiniam

185 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 16 Tammi 2013 - 7:44

jonskauu

jonskauu

stypay OUNOU!! vähä törkee tyyppi :-( harmi että se sit osottautu tommoseks ääliöks!

186 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 16 Tammi 2013 - 9:09

nealoves1D

nealoves1D

Eveliina,, en tiijä mitä sanoo koska mulle ei tuu päähä mitää julkasemiskelposta :DD tekis mieli haukkuu koko jätkä tehostettuna kaikil kivoil voimasanoil yms sopimattomil ilmauksilla :--DD MUN SISKOA EI KOHDELLA NOIN ! mur Mad Evil or Very Mad

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

187 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 16 Tammi 2013 - 9:11

vilqu

vilqu

Stypay NOU!! Mä ku odotin et teijän välille syntyy romanssi ja meette yhtee ja tsillee.. Very Happy mut ei väkisin jos toisen pitää olla tollane idiootti!!

Kouluhommat painaa taas niskaa ja täst se mun perus elämä, ahdistus ja pakokauhunvalta taas alkaa, jee.. Oon niinko nytte jo ihan kuollu ja nyt meill on ollu vast yks koe ja tiedos neljä + miljardi muuta juttuu mitä pitäs hoitaa.. Smile Se viell niinko oikee lisää energiaa et meijän luokalla on kiusaamista, niinko ihan vakavis merkeis ja meinataa täs pian mennä kaverin kanssa opon puheille.. Smile

188 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 16 Tammi 2013 - 11:16

bO0m

bO0m

Stypay ei helvetti mikä idiootti! mullaki on kyllä kokemusta tosta että eka ihminen vaikuttaa mukavalta ja osaottautuukin ihan kpääks... Todellakin sen jätkän sietää hävetä!

Mulla tulee ahdistus päälle ihan just ton yhteishaun kanssa.......en tiiä mitä haluan!! ):

189 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 17 Tammi 2013 - 5:24

bewareofaino

bewareofaino

bO0m kirjoitti:

Mulla tulee ahdistus päälle ihan just ton yhteishaun kanssa.......en tiiä mitä haluan!! ):
Sama juttu täällä!! Tiedän, että haluan lukioon mutta siinä on ongelma että mihin lukioon :s Nyt ekana mielessä ois oman kotikunnan lukion musiikkilinja tai sit naapurikaupunkiin ilmasutaitopainotteeseen. MUTTA kun siin on niin monta tekijää valinnassa, en haluais nähä samoja naamoja, kulkemisen kanssa ei sais tulla ongelmaa jnejnejne. Rasittavaa.

190 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 17 Tammi 2013 - 5:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; Vähänkö törkee! mut harmi sun puolesta Sad

mä oon ihan piipussa..... mä täällä oon koko viikon kävelly tyylii päin seiniä ♥️♥️♥️♥️ xd mua ahdistaa moni asia ja oon tosi turhautunu... ja emt mua ärsyttää, että jotku tietyt asiat ei etene

191 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 17 Tammi 2013 - 6:50

jAsbee

jAsbee

stypay mitä h*lvettiä :o ärsyttävää tollane ja tuntuu tosi pahalt sun puolest :(

192 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 17 Tammi 2013 - 10:16

nealoves1D

nealoves1D

bewareofaino kirjoitti:
bO0m kirjoitti:

Mulla tulee ahdistus päälle ihan just ton yhteishaun kanssa.......en tiiä mitä haluan!! ):
Sama juttu täällä!! Tiedän, että haluan lukioon mutta siinä on ongelma että mihin lukioon :s Nyt ekana mielessä ois oman kotikunnan lukion musiikkilinja tai sit naapurikaupunkiin ilmasutaitopainotteeseen. MUTTA kun siin on niin monta tekijää valinnassa, en haluais nähä samoja naamoja, kulkemisen kanssa ei sais tulla ongelmaa jnejnejne. Rasittavaa.

yup. Same here. Oon tähä asti ollu menos ypäjälle kolmarii mut nytte ku yhteishakuihi on enää kuukaus ja oon kuullu kaikellaist p*skaa sielt ni en tiijä haluunko sittenkää hakee sinne :s oon miettiny et vois mennä lukion jälkee sinne ku sitte olis jo ite vähä vanhempi ku suurin osa ni muhun kohdistuis vähemmä sitä "ponityttödraamaa" mut en sitte tiijä :d ääh ei hajuakaa mitä haluun !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

193 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 18 Tammi 2013 - 9:42

jAsbee

jAsbee

tiiän et kuulostan iha hirveeltä kaverilta mut ku mietin tätä koko juttuu ja oli pakko tulla avautuu. eli siis , selvis että yks poika on ollu jo pitemmä aikaa ihastunu mun parhaaseen kaveriin ja tieteki mun kaveri on nyt iha pilvilinnoissa mut mä en vaa joteki voi olla iloita siit. tieteki haluun et se on onnelline ja kyl mä oon ilonen sen puolest, mut mua vaa pelottaa et siin tapaukses seki vaa keskittyy siihe ja unohtaa kaverit koska just nii on käyny jokasen mun kaverin kaa . emmä tosissani todellakaa siitä uskois et se unohtais kaverit jonku pojan takii, mut en uskonu muistakaa ja silti nii kävi. mut sen mä tiiän et jos ne nyt alottais jotai ni tää mun kaveri tulis muuttumaa tosi paljo, mut en sit tiiä oisko se hyvään vai huonoo suuntaa..

194 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 18 Tammi 2013 - 10:38

_Blistex_

_Blistex_

stypay, no huhuh, siinäpä on törkee tyyppi :0 No mut, unohda tommonen idiootti ja jätä se omaan arvoonsa :DD

jAsbee, mulla ei itellä oo mitään kokemusta tommosesta jutusta mut jos se nyt alottaa jotain juttua sen pojan kanssa ni jos huomaat sen muuttuvan tai olevan sun kans vähemmän ni kannattaa sanoo siitä sit sille. kyl se varmaa sit sulle lisää aikaa antaa ja muutenki pysyy omana ittenään (:

Tosta yhteishausta sen verran että itellä se on edessä vast vuoden päästä mut mietin sitä jo nyt ja stressaannun ku tajuun ettei mulla oo mitään hajuu et minne meen D:

195 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 18 Tammi 2013 - 11:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

aww kiitti siskot ♥️ ette arvaakkaa kui ootte saanu mut nauraa tääl! :-D
Vilkku mä jotenki arvasin ton, jopa mun kaveritki oli tota mieltä!
Nea siitäs vaan, ei haittais mua yhtää! ja tohon koulujuttuu, en nyt "ponityttödraamast" tiiä, mut mä hakisin ennemmin kolmariin, ku sitte sulla menis vaan se 4vuotta ja olisit valmis, ku taas jos meet lukioon ja sitte vasta tonne, nii sillonha sulla menis 5 (?) vuotta

mä kerroin mun ystävälle tost jätkäst, ja se oli sitä mieltä että toi jätkä sai vaan ittensä vaikuttaa epätoivoselt, sitähä se onki! hahaa oikeesti en voi muutaku nauraa sille enää.

te jotka pähkäilette yhteishaun kans, nii mä en paljoo voi olla avuks Sad mulla on ollu jo vitosluokalt selvää että mä haen lukioon ja lähen lääkikseen. mutta mä en hakis johonki kouluun vaan siks, että kaveri on hakemassa sinne tai jättäis hakematta johonki kouluun, koska sinne tulee niitä vanhoi samoi naamoi. ei sinne kouluun päädy varmasti ne samat tyypit pelkästään, vaan sinne tulee uusiiki ja niihin voi sitte tutustuu ja olla välittämättä vanhoista tyypeist! ja vaikka kuuliski koulust jotai paskaa juttuu, nii se voiski osottautuu iha mahtikouluks itelle!
ainoo kouluun liittyvä pähkäily mulla on alustavat yo-kirjotusvalinnat ja 2. ja 3. vuoden valinnat, nimittäin mulla tulis 90 kurssii lukion aikana alustavien mukaan !!! tuun oleen niin kusessa Very Happy:D

https://twitter.com/#!/penguiniam

196 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 20 Tammi 2013 - 0:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on tulossa tosi mielenkiintoinen päivä... Ohjelmassa mm. fysiikan kokeisiin lukemista, uskonnon portfolion kokoamista, biologian pistarit on ens viikol kanssa ja siin pitää tunnistaa kaloja, ja saa käyttää vihkoo apuna , joten mun pitäis kirjottaa vihkoon hyvät tuntomerkit kaikista kaloista, että pärjäisin siin kokees.
No onneks fysiikka on helppoo ja sitä ei tarvii kerrata kauaa ja toi portfolioki on vaa leikkaamista, liimaamista ja lajittelua...

197 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 20 Tammi 2013 - 5:30

jonskauu

jonskauu

Vihaan näitä päiviä millon ainoo asia mitä voi tehä on itkee ja hautautua peiton alle ja vihata maailmaa..

198 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 8:15

bO0m

bO0m

^me too )):

Mulla oli tänää kyl kiva päivä, mut tajusin eilen illalla et en haluu olla enää sinkku. Tai siis on se ny iha ok, mut on ärsyttävää kun ei oo ihastunu kehenkään! ): Luin meinaa eilen illalla mun koko riparin päikästä, ja siellähän olin ihan ihastunu mun isoseen. Sit muistin et millasta on olla ihastunu ja nyt kaipaan oikeesti sitä tunnetta, elämä on iha tylsää muute :s Ku löytyis vaa joku kiva jätkä...

199 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 9:23

Evee

Evee

^mulla sama, en oo ollu ihastunu varmaan vuoteen...

Arrgghh, mä en jaksa näit läksyi ja kaikkii töitä. Pitäs tehä joku kemian työki tän viikon aikana enkä yhtään tiiä mist teen sen ja keskiviikkona on englannin puhe-esitelmä D: jännitän sitä ihan kauheesti, koska vihaan kaikkee esiintymistä

200 Angstaus topa #15 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 21 Tammi 2013 - 10:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

BO0m et kyl arvaakkaa kui mäki tahtoisin olla ihastunu! oon viimeks 2011 kesällä (!!) ihastunu. se olis ihana tunne ku maha olis vaa täynnä perhosii, mut toisaalt oon onnellinen näin. tää on vaan nii rasittavaa, koska viimisimmät ihastumiskerrat on ollu sellasii, että jätkä on eka näyttäny kiinnostuksensa ja vasta sitte mä oon ihastunu niihi Very Happy:D tylsääää
Evee hyvin se menee! valmistaudut vaan hyvin ja käyt sen puheen monta kertaa läpi etkä kelaa sitä nii kauheena Smile

https://twitter.com/#!/penguiniam

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa