One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #15

+12
Evee
Mileaz
Peetu
Stypayhoralikson
Louizz_tomlinzon
_Blistex_
jonskauu
jAsbee
vilqu
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 10]

1 Angstaus topa #15 Empty Angstaus topa #15 Ti 6 Marras 2012 - 10:41

nealoves1D

nealoves1D

Jatketaan tänne, kun edellinen alko olla jo lähempänä 300 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 7:16

Sarqai



Oikeesti mul tulee itku:d(Hahaa päivää piristi kyl se ku stalkkasin taas et millo kukaa huomaa et kuin paljo viestei siel vanhas angstaukses on) Mä oon ollu ihan hermorauniona, ja nyt kuulin huhuj et tää kausi ois suomen bbn vika, mä oikeesti panikoin(josta tuliki mielee et pitäis käydä terapeutilla mut en jaksa) ja tajusin et mul menee ihan liian överiks tää bbn fanittamine, mä oon aika vammalapsi ja sekopää mä en ees tajuu miks mä vammaan näi paljo..

3 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 9:48

Veeranen

Veeranen

haha kyl useet varmaan huomas et "pitäis tehä varmaa uus keskustelu" mut sit ei vaa jaksanu yms c:

mä oon jotenki niiin väsynyt D: en tiiä miks, haluisin jonku piristys ruiskeen. alotin nukkuu enemmän = tuli entistä väsyyneempi

4 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 9:52

vilqu

vilqu

Tän päivän äikän koe ei mennyt mitä parhaiten.. :/ No kattoo mitä tulee..

Sara siis meinaatko et sun pitäs mennä terapeutille BB:n fanittamisen takia vai muuten?

5 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 10:29

jAsbee

jAsbee

sarqai mä taas luin vähä aika sit ku oli jotai juttuu siitä kuinka nii mones maassa bb on lopetettu, ni se mikko räisänen sano et suomen bb on kyl enemmän tiensä lopussa ku alussa, mutta et tää ei kuitenkaa ois vika vielä. mut ärsyttävää ettei tänä vuon oo vaihtoo ):

6 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 10:58

jonskauu

jonskauu

Oon ihan loppu henkisesti & fyysisesti. Oon koko aja iha hirmu väsyny, stressaantunut jne. En oikeesti jaksa tehä yhtää mitää ja aamulla on iha hemmetin vaikee nousta sängystä ylös. Oon yleensä tosi pirtee ja ilonen ja heitän vitsii ja nauran koko ajan vaikka oisin väsynyt, mutta nyt mä vaa oon apee ja väsyny ja tiuskin kaikille. Lisäks mun luistelutreenit on tosi väsyttävii ja miettikää ku käyn maanantaisin ja torstaisin niitten päälle venäjän tunneilla..

Tänää sitte koulussa en tajunnu yhtä tehtävää ja oikeesti turhauduin iha kokonaan ja mä rupesin itkee kaikkien nähen. En häpee sitä jos itkee muitten eessä, mut mulle tuli vaan tosi nolo olo siinä kun kaikki kattos et mitä toi tos pillittää. Oon vaan oikeesti niin loppu että en jaksa tehä yhtää mitää ja tuntuu et ainoo asia mitä voi tehä on vaa itkee, tuntuu vaa et saan kohta oikeesti jonkun hermoromahduksen.

Ope oli sitä mieltä, et mun on paras lähtee kotii rauhottuu ja käski mun ottaa rauhassa ja pitää loppuviikko vapaata jos tarve vaatii. Koko perhe on musta tosi huolissaan kun oon niin väsyny koko ajan ja tottakai tajuun sen, koska ennenkin tämmönen tilanne on ajautunu niin pahaks että kai ne pelkää et sama toistuu uudestaan. Oon kuitenki luvannu että en tee itelle enää mitää pahaa, kyllä ne kokemukset on kasvattanu sen verran ja oon viisastunutkin siitä niin paljon että en anna kaiken pahan toistuu.

Tiiän että osittain tää vuodenaika saa mut väsyy iha totaalisesti, mut mietin vaa että mistä ihmeestä mä saan energiaa Joululomaan asti. Kaikki asiat tuntuu tällä hetkellä ylitsepääsemättömiltä ja en saa yhtää mitää aikaa. Tosi ärsyttävää kun haluaisin nähä kaikkii kamuja viikonloppuna, mut ainoo asia mitä teen joka vklp on vaan se, et mä makaan sängyssä ja nukun. Saatan nousta pari kertaa syömää tai sit passitan siskon tarjoilee mulle ruuan mun sänkyy ku en vaa jaksa nousta. Vihaan itteeni tällä hetkellä tositosi paljon kun tuntuu et kaikki pettyy muhun kun en jaksakkaa tulla koulun jälkee kahville tai en mee kavereitten bileisii viikonloppuna. Kotona en jaksa tehä mitää kotihommii ja tottakai mun porukat valittaa siitä. Mulla on vaa jatkuvasti hirveet paineet onnistuu ja tehä kaikki hyvin että musta tuntuu et halkeen kohta.

Anteeks kamala romaani.

7 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 7 Marras 2012 - 11:11

vilqu

vilqu

Jonna, toi kuulostaa aika.. hirveeltä!! Jos mä oisin sä menisit puhuu kouluterveydenhoitajalle tms. OIKEESTI!! Muoki väsytti koko viime viikko ihan hi**sti ja on tosi usein ihan hirvee fiilis ja ags ja kaikkee mahollista, just itkettää vaan ja haluis juosta pois ja huutaa ja kaikkee..! ja toi et väsytti viime viikon ei tarkota kylläkään vaan viime viikko nimittäin oon mä edellee väsyny.. Vaikka yritän koko ajan ottaa itteäni niskasta kii ja mennä aikasin nukkuu..

Pärjäile sisko!! <3

Äiti sano just et mun Take Me Home on lähetetty kait tänään joten ei tuu huomenna Sad Sit sanoin et jos ei tuu perjantai niin mää... äiti totes "odotat maanantaihin" EN MUUTEN VARMANA ODOTA!!!

8 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 8 Marras 2012 - 8:38

Veeranen

Veeranen

mul on paljon pienempi ongelma, en osaa päättää mille riparille meen D:
ykköselle ei tulis sellasset ihmiset joista enn pidä, ja sinne tuli yks kaveri jonka kans ollaa tyylii puol vuot sitte mietitty et mennääks samalle, mut sit kakkonen ois ajallisesti parempi ja sinne menee kolme muuta kaverii, mut sinne sit ehkä tulee ihmisiä joista en pidä. kolmonen on liian myöhään D: ja en tiiä laitanks kumpi on tärkeempää aika vai kaverit koska jos laitan aika ni pääsis melko varmasti, mut sit kuitenki olisin siel yksin sillai duppadaa

9 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 8 Marras 2012 - 8:49

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, eikä toi kuulostaa hirveeltä :< Sulla voi olla sellanen syksyn ja talven väsymys niinkuin mullakin on joskus ollut. sillon ei oikein mikään jaksa innostaa ja just noin että viikonloput vaan makaa sängyssä kun ei jaksa tehdä mitään. Mä en tiedä et auttaisko tohon jotku vitamiinilääkkeet yms. mut jos ei, ni koita vaan tsempata lomaan asti, koita löytää jotain valonpilkahduksia kuten nyt vaikka poikien uuden levyn kuuntelemista. Ja muista että voit aina tulla tänne puhumaan jos on paha fiilis, me kyllä kuunnellaan ja tuetaan sua sisko ♥

10 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 8 Marras 2012 - 10:00

jAsbee

jAsbee

veeranen mä menisin ehottomasti tolle ykköselle koska jos siel ei oo ihmisii jost et pidä , ja sielhä sul on ainaki yks kaveri ? mä en ainakaan kestä jos mun riparil on ihmisii joitte kaa en tulis toimee, ja eikä sillä nii väliä jos ei kauheesti kavereita oo siel koska oon aika varma et riparilt saa aika paljo muitaki kavereit (:

ja jonskauu pärjäile hei ja yritä saada se voima jostai, eikä sun pidä ittees sen takii vihata et sun kaverit pettyis siihe ku et käy niitten kans missää, kyl sun kavereittenki pitäis ymmärtää toi tilanne .



Viimeinen muokkaaja, jAsbee pvm To 8 Marras 2012 - 10:06, muokattu 1 kertaa

11 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 8 Marras 2012 - 10:04

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, kullostaapa kauheelta :d mullaki on tollasii väsymyksii lähes vuoden ympäri vähä epäsäännöllisesti, mut mulla on muutenki uniongelmii (ja unilääkkeet). Tää aika vuodesta on just se pahin :s En oikee osaa mitää sanoo ku et just kannattaa jotai vitamiinei syödä ja miettii sellasii ruokii joist sais vitamiinei ja energiaa (paitsi ei ny varmaa kannata mitää hirveit kaloripommiruokii syödä ainakaa kokoaikaa Very Happy). Toivottavasti toi menis ohi mahollisimman pian ja voisit sitte taas olla ilonen ja piree. Paljon voimii sulle ! Ja tosiaa niiku Hanna jo sanoki ni jos tulee jotai mikä painaa mieltä ni tuu vaa mille kertomaa sil me ollaa tääl sua varte sisko ! ♥️ iiiso hali ja pärjäilemisii :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 To 8 Marras 2012 - 10:09

jAsbee

jAsbee

kwjvciuhi3jklewlkgaL ärsytttääää ja harmittaa ja tuntuu niii pahalt toisen puolest :( valitettavasti en sillee oikee voi sitä syytä tänne kertoo ainakaa vielä

13 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 9 Marras 2012 - 5:20

vilqu

vilqu

Monen monta rumaa sanaa!!Mun Take Me Home ei tullu tänään!!! Sad Oikeesti kuinka kauan oon jo odottanu ja luulin et jos tilaa ennakkoo se edistäs asiaa ja tulis jopa aikasemmin mut nyt joudun odottaa MAANANTAIHIN!! Heittäydyn kohta lattialle huutaa (lapsellinen?)!! Mut koitan edellee pitää pintani enkä kuuntele noit uusii biisei ennen ku saan sen levyn.. Haluun kuunnella ne ekaa kertaa siitä (: Oikeesti EI EI EI joudun odottaa koko viikonlopun yli ja sit maanantai homehtuu kouluu ja sit vasta saan sen!!! Jos ei maanantai tuu ni laitan kyllä palautetta menemään cdoniin vähän ronskimmin!! Mut toivon TODELLA että odottaminen palkitaan koska tää on ihan hel*****listä!! Kaikki muut varmaa kuuntelee mut mä haluun oikeesti kuullaa ekaa kertaa omalta levyltä!!


Sori kauhee romaani ja valitus.. (:

14 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Pe 9 Marras 2012 - 5:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Monen monta rumaa sanaa!!Mun Take Me Home ei tullu tänään!!! Sad Oikeesti kuinka kauan oon jo odottanu ja luulin et jos tilaa ennakkoo se edistäs asiaa ja tulis jopa aikasemmin mut nyt joudun odottaa MAANANTAIHIN!! Heittäydyn kohta lattialle huutaa (lapsellinen?)!! Mut koitan edellee pitää pintani enkä kuuntele noit uusii biisei ennen ku saan sen levyn.. Haluun kuunnella ne ekaa kertaa siitä (: Oikeesti EI EI EI joudun odottaa koko viikonlopun yli ja sit maanantai homehtuu kouluu ja sit vasta saan sen!!! Jos ei maanantai tuu ni laitan kyllä palautetta menemään cdoniin vähän ronskimmin!! Mut toivon TODELLA että odottaminen palkitaan koska tää on ihan hel*****listä!! Kaikki muut varmaa kuuntelee mut mä haluun oikeesti kuullaa ekaa kertaa omalta levyltä!!


Sori kauhee romaani ja valitus.. (:
asian ytimessä. Mua v*tuttaa ihan sama asia

15 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 11 Marras 2012 - 1:13

nealoves1D

nealoves1D

Tosi mahtava aamu taas .. Oon ollu koko eilisen migreenis eli oon vaa maannu koko päivän sängys ja illal äiti tuli sanoo et mun pitää kirjottaa isänpäivä kortti. En sit illal voinu kirjottaa ni oli tosi kiva herätä tänää aamun siihe et äiti tulee ovest sisää ja alkaa huutaa et en välitä ollenkaa kenestäkää muusta ku itestäni yms mukavaa ja sen jälkee sit meni haukkuu mut iha pystyy faijalle. Mulle tuli tosi paha mieli tosta ja aloin itkee ni äiti tuli sit takas mu huoneeesee huutaa et oma vikas ku pillität siinä saatanan itsekeskeine kakara. En sit sanonu mitää ja se lähti. Itkin vaik kui pitkää ja sit lopulta sain siihe korttii selitettyy jotai kakkaa xd sit myöhemmi totesin et se ei käy ni taittelin siihe paperist paidan xxd



Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Su 11 Marras 2012 - 7:15, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Su 11 Marras 2012 - 2:57

_Blistex_

_Blistex_

^^Toihan oli hyvä meinaa ite en oo edes tehny mitään korttii ku ostin vaan suklaata D: Mut aika törkeetä sun äidiltäs, mitä sä sille voit et sulla kauhee migreeni oli etkä siks voinu kirjottaa :/ Ei siin ny mitään itsekeskeistä oo :0 Koita pärjäillä, täältä iiso hali ♥

17 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 12 Marras 2012 - 5:59

vilqu

vilqu

Miljardikakssataaviiskytseittemä asiaa jotka pitäs hoitaa vielä illalla harkkojen jälkee.. Plaah!! En vaa jaksa!!

18 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 12 Marras 2012 - 9:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulle oli tullu wilmassa viesti, että mun pitää mennä lukihäiriön yksilötestauksee torstaina puol ysiks, ainoo aamu jolloi sais nukkuu pitempää mut eipä si :-D mul ei oo hajuukaa missä päi toi paikka on eikä mitää hajuu kui kaua sielt kestää kävellä koululle.. se kestää jotai 3 tuntia (!!!) jote mul menee musa ja saattaa mennä seuraavaaki tuntii yh. ainoo vaa, et ku meil oli aiemmi sellaset testit joista valikoitii ketkä menee yksilötestauksee nii mä vähä kusetin siinä... ööh kiva jos ne saaki mut siit kiinni.

lisäks mulla on ens viikon maanantaina laulukoe musiikilla. saadaa itte päättää biisit ja näi mut mul on iha sikana paineit tost, koska tahon saada musast hyvän numeron (vaan että tokari näyttäis hyvält!) enkä yhtää tiiä mitä laulaa, koska sen pitää olla suht vaikee... en tiiä mikä sopii mun äänelle, koska en oo ikinä harrastanu laulamist vaikka siit tykkäänki ja mua hävettää laulaa toisten eessä. mul on pari biisii mieles, mut ne kaikki on englanniks enkä osaa lausuu kaikkee ja pelkään et se kuulostais iha kauheelt si:( ja pitäis keretä harjottelee biisii aika paljo ennen maanantaita muttaku keksis eka sen biisin!

https://twitter.com/#!/penguiniam

19 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ma 12 Marras 2012 - 12:11

Veeranen

Veeranen

^^ kannattaa kokeilla jollai laululla, joka tyylii tulee ku naps vaa, tyylii just joku maamme laulu tai suvivirsi xd

20 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ti 13 Marras 2012 - 5:24

jAsbee

jAsbee

^ jep & kannattaa miettii millane sopii sun äänelle parhaite , tai niiku et osaaks laulaa paremmi korkeelt vai matalalt . koska mä ainakaa en pysty yhtää laulaa matalalt jote matalat biisit on mulle iha mahottomii laulaa :D

21 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 2:35

nealoves1D

nealoves1D

^^ en oikee osaa sanoo mitää ku itekkää en oo mikää huippulaulaja, mut vedä joku sellane biisi joka tuntuu sust hyvältä ! Ja jos oot epävarma ni voit vaik äänittää tai ottaa videolle ku laulat ja kuunnella sit siitä et miltä se kuullostaa, koska omaan korvaan oma ääni on ihan erilainen. Mut koita löytää joku kiva biisi ni kyl se hyvin menee ! (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

22 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 3:25

jonskauu

jonskauu

stypay hahah no nii nyt saat mun (melkein) ammattilaisen neuvoja :-DD no ok en osaa neuvoo muita mut kokeilen! Nii joo siis kannattaa miettii just et minkälaiset biisit sopii sun äänelle ja osaatko laulaa paremmin korkeelta vai matalalta ja sitä kautta voit löytää jonkun artistin joka laulaa yleensä matalalta/korkeelta nii on helpompi valita biisi. Ja tottakai kannattaa valita tuttu laulu, josta osaisit jo sanat! Jaa tohon et haluaisit laulaa englanniks, mun mielestä on ainaki helpompi laulaa enkuks vaikkei osaa lausuu, koska suomeks pitää laulaa taas silleen et pitää saada kaikista sanoista selvää tai et pitää artikuloida hyvin et siinä mielessä enkku on parempi laulukieli ja sitäpaitsi enkuks ei haittaa jos ei ne sanat mee ihan niin oikein kun siitä on helpompi tajuu kuitenkin et mistä lauletaa, kun suomeks taas jos laulaa väärän sanan jonnekki välii ni koko biisi menee iha sekasi.
Ja nii kannattaa myös kokeilla tota että äänität laulua tai pyydät sun sisarusta/kaverii kuuntelee ja kertoo mielipide! Toivottavasti tästä oli apua Smile

23 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 3:47

nealoves1D

nealoves1D

ok tiijän että tää on vähän turhaa, mut ärsyttää silti.
Oltii mun kahen kaverin kans sovittu et mennää samalle ratsastusleirille ens kesänä, mut nytte kuulinki sen toisen pikkusiskolta ettei se aijokkaa tulla sinne. Ei sitte oo viittiny mulle ja mun toiselle kaverille mitää ilmottaa (Sad: Sitte kysyin silt äske et tuleeks se ni se alko valittaa jotai et sen vanhemmat ei päästä ku se oli karannu kotoota yöks sen kaverille tms ja sen pikkusisko sano et se ei tuu siks et sen piti valita joko toi 1D'n ruotsin keikka tai toi leiri ja se oli valinnu ton keikan(tottakai mäki olisin tehny iha samal tavalla), mut ärsyttää vaa et sen sit piti viel alkaa valehtelee tost syystä varsinki viel ku sanoin et kuulin sen pikkusiskolta vähä eri tarinan ni sillo se sano et joo no mielummi mä sille keikalle meen ku tuun teijän kaa leirille :d vähä tuntu pahalta ku kuitenki toi on yks mun parhaist ystävist :s
nojoo ainakaa en joudu yksin mennä sille leirille ku nytte saatiiki jo isompi porukka mukaa ja meit on lähössä kaheksan sille samalle leirille.

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 5:49

Vieraili


Vierailija

en osaa käyttää tätä foorumia :((((((

25 Angstaus topa #15 Empty Vs: Angstaus topa #15 Ke 14 Marras 2012 - 6:16

nealoves1D

nealoves1D

^^ jos sulla on jotai kysyttävää nii kysy vaa rohkeesti (: me moderaattorit(ja varmasti kaikki muutki käyttäjät) vastataan ihan mielellämme (: tervetuloo mukaan ja toivottavasti viihyt täällä !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 10]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa