One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä 1D-videon katsoit viimeksi?

+17
Mileaz
bewareofaino
Sarqai
_Blistex_
militsii
jonskauu
Evee
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
Insku
emmaLOVESnilla
Sophie_Malik
Veeranen
Niall_Horan_lover
vilqu
Peetu
mariaemmma
21 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ma 26 Joulu 2011 - 7:35

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Otsikko kertoo varmasti aika paljon.
Eli minkä One Direction videon katsoit viimeksi? Linkkaa tähän.
En siis meinaa pelkästään musavideoita, IHAN KAIKKI poikiin liittyvät videot kelpaavat.

Edellisten videoita sitte voi kommentoida jne (:
Ite kuuntelin & katoin tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=gUjaLcnjS_0


26Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 20 Maalis 2012 - 6:22

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:tämän : D

Pojat vähä nautiskellu liikaa jotai vettä väkevämpää ;D

mikä toi vähän tos on c; ::Very Happy

27Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 20 Maalis 2012 - 6:29

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:tämän : D

Pojat vähä nautiskellu liikaa jotai vettä väkevämpää ;D

mikä toi vähän tos on c; ::Very Happy


haha,, en tiijä itekkää O.o XD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 20 Maalis 2012 - 9:08

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:tämän : D
sama!
toi on hyvä ku pojat on vääähän juovuksissa Very Happy

ku toi niall selittää tos : D ja loui yritti laittaa sormen liamin suuhu o.o ja harry osottaa tota kameraa tollai: D
niimpää,, sulosia ovat vaikka kännissä ovatkin :DD ja nialler on nii ihana ku se jotai sössöttää tos alus (;

Alan Carr haastattelut katoin äske ((; en varmaa koskaa kyllästy kattoo niitä...

29Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 20 Maalis 2012 - 10:09

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:tämän : D
sama!
toi on hyvä ku pojat on vääähän juovuksissa Very Happy

ku toi niall selittää tos : D ja loui yritti laittaa sormen liamin suuhu o.o ja harry osottaa tota kameraa tollai: D
niimpää,, sulosia ovat vaikka kännissä ovatkin :DD ja nialler on nii ihana ku se jotai sössöttää tos alus (;

Alan Carr haastattelut katoin äske ((; en varmaa koskaa kyllästy kattoo niitä...
Siis toi Brit Award haastattelu! Niallerin alku sössötys ja "vähän" jotain ottaneet kultipojumme (on siis niallerki kultipoju<3) ovat kyllä tosi suloisia vaikka känissä ovatki<3

30Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 4:31

Veeranen

Veeranen

https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:

31Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 8:30

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
niimpä, ja ainaki zayn näyttää hirveen kyllästyneeltä toho lauluu jo.. :s
katoin noita x-factor esiintymisiä "pitkästä" aikaa (:

32Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 8:41

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
niimpä, ja ainaki zayn näyttää hirveen kyllästyneeltä toho lauluu jo.. :s
katoin noita x-factor esiintymisiä "pitkästä" aikaa (:

just sillai laalalaa osaan tän unissanikin jo D:

33Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 8:48

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
niimpä, ja ainaki zayn näyttää hirveen kyllästyneeltä toho lauluu jo.. :s
katoin noita x-factor esiintymisiä "pitkästä" aikaa (:

just sillai laalalaa osaan tän unissanikin jo D:
mua vähä mietityttääki miten ne sitte ku tulee suomee :s jos jo nyt alkaa noi biisit kyllästyttää ja siin kyl vielä kestää ennen ku ne tänne suomee osaa tulla..

34Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 8:53

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
emmaLOVESnilla kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
niimpä, ja ainaki zayn näyttää hirveen kyllästyneeltä toho lauluu jo.. :s
katoin noita x-factor esiintymisiä "pitkästä" aikaa (:

just sillai laalalaa osaan tän unissanikin jo D:
mua vähä mietityttääki miten ne sitte ku tulee suomee :s jos jo nyt alkaa noi biisit kyllästyttää ja siin kyl vielä kestää ennen ku ne tänne suomee osaa tulla..

mut jos käviski sillai, et just ennen sitä ku ne tulis suomee, ois julkastu uus levy, sit ei ois pelkästään noit , sit oltais sillai HÄHHHÄÄÄ c:< (::Very Happy:D:D:D)

35Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 9:05

jonskauu

jonskauu

^ tää mun viesti ei kyl kuulu nyt näihi videoihi mut tohon kyllä mistä juttelitte.

Mua oikeesti ihan surettaa kattoo noita uusimpii haastatteluita ym. koska pojat näyttää tositosi väsyneiltä ja tuntuu et niiltä kysytää koko ajan samat kysymykset ja niihin tulee vastaukset kuin apteekin hyllyltä, koska ne varmaan jo muistaa ulkoo et mitä ne vastaa. Ja pakko myöntää, et poikien jututkaa ei oo niin hauskoja kun vertaa vaik x-factor aikoihin tai noihin uusiin video diaryihin. Mä kovasti haluaisin et saatais Suomeenki keikka ja mahd. nopeesti, mut mieluumin haluaisin sellasen keikan et pojat ois virkeitä ja ois tullu mahdollisesti jo uus levy tai jotai muuta materiaalia minkä ansiosta ne sais vähän lisää puhtia tohon touhuun. Ja uskon myös et tosi fanit haluais kans et kaikki nuo pojat ottais vähä lomaa ja tulis sit takas taas keikoille, ettei vaan sattuis jotai semmosta nyt, minkä takia ne lopettaiski vaikka koko jutun. Enkä nyt tarkota, etteikö jätkät tykkäis/jaksais tehä tätä työtä mut ne on kuitenki vielä tosi nuoria ja niillä on vielä koko elämä aikaa tulla tänne Suomeenki ja huudattaa meitä kaikkia faneja. Joten mä ainakin soisin poitsuille pienoisen tauon..

Mut toisaalta, sillon on taottava kun rauta on kuumaa :/ tulipas jotenki sekava teksti mut ehkä joku ymmärs pointin Very Happy

36Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 9:16

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:^ tää mun viesti ei kyl kuulu nyt näihi videoihi mut tohon kyllä mistä juttelitte.

Mua oikeesti ihan surettaa kattoo noita uusimpii haastatteluita ym. koska pojat näyttää tositosi väsyneiltä ja tuntuu et niiltä kysytää koko ajan samat kysymykset ja niihin tulee vastaukset kuin apteekin hyllyltä, koska ne varmaan jo muistaa ulkoo et mitä ne vastaa. Ja pakko myöntää, et poikien jututkaa ei oo niin hauskoja kun vertaa vaik x-factor aikoihin tai noihin uusiin video diaryihin. Mä kovasti haluaisin et saatais Suomeenki keikka ja mahd. nopeesti, mut mieluumin haluaisin sellasen keikan et pojat ois virkeitä ja ois tullu mahdollisesti jo uus levy tai jotai muuta materiaalia minkä ansiosta ne sais vähän lisää puhtia tohon touhuun. Ja uskon myös et tosi fanit haluais kans et kaikki nuo pojat ottais vähä lomaa ja tulis sit takas taas keikoille, ettei vaan sattuis jotai semmosta nyt, minkä takia ne lopettaiski vaikka koko jutun. Enkä nyt tarkota, etteikö jätkät tykkäis/jaksais tehä tätä työtä mut ne on kuitenki vielä tosi nuoria ja niillä on vielä koko elämä aikaa tulla tänne Suomeenki ja huudattaa meitä kaikkia faneja. Joten mä ainakin soisin poitsuille pienoisen tauon..

Mut toisaalta, sillon on taottava kun rauta on kuumaa :/ tulipas jotenki sekava teksti mut ehkä joku ymmärs pointin Very Happy
Joo, ymmärsi:D Mä haluun et pojat on virkeitä et jos on raskasta ni tauolle vaan.. Very Happy Tottakia sit tulis ikävä, mut en mä nyt sit tie miten tää asia pitäs käsitellä.. Haluun kyll nähä ne livenä et joo en tie...


Aihe karkaa vähän käsistä...

37Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 9:21

Veeranen

Veeranen

munki mielest sellanenn ois hyvä jos ne olis jonku aikaa sillai iha riläääks, ja eläis tuttujensa kans ilman et koko ajan pitäis jossain olla haastatteluis tai keikalla D:

38Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 9:42

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
Zayn on tossa ihan möksmöks vaa kattelee tota sohvaa ja tollee diipadaapa ja sit Harry on tolee no tässä lauleskelen... Yks hyvä pointti (taino onhan tässä siis monta hyvää pointtia mm. OMG NOI ON HOTTEJA TOSSA) et Niall jaksaa edelleen nauraa (no tottakai!)Very Happy


39Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 25 Maalis 2012 - 21:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=Ve9hFq7oddM&feature=g-all-u&context=G20e0b87FAAAAAAAACAA

ne näyttää hirveen väsyneiltä :c harryn ääniki tollanen väsyny, tai tollai hiljane D:
Zayn on tossa ihan möksmöks vaa kattelee tota sohvaa ja tollee diipadaapa ja sit Harry on tolee no tässä lauleskelen... Yks hyvä pointti (taino onhan tässä siis monta hyvää pointtia mm. OMG NOI ON HOTTEJA TOSSA) et Niall jaksaa edelleen nauraa (no tottakai!)Very Happy



pojat näyttää nii väsyneilt että ne kyl tarviis ehdottomasti pienen tauon!Ne on vaa 5 nuorta poikaa ei mtn robottei.....

mutta yritetään palata aiheeseen
https://www.youtube.com/watch?v=sFf130DWeDA&context=C43a32e7ADvjVQa1PpcFOp9Scd65Mhhk_uvjtPTHfedN4x8Kh6ris=

40Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ma 26 Maalis 2012 - 4:22

vilqu

vilqu

Katoin eilen poikien ikimuistoisia videopäiväkirjoja<3 Mun siis piti kattoo dokumenttia Madagascarista mut ei kiinnostanu... Very Happy

41Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 27 Maalis 2012 - 4:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

https://www.youtube.com/watch?v=ftAF4nx3yag&feature=player_embedded

oon todella liikunnallinen.Mulla on joka päivä 1D video maraton

42Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 27 Maalis 2012 - 7:39

Veeranen

Veeranen

43Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 27 Maalis 2012 - 8:23

Insku

Insku

Toi oli aika nöyryyttävää Niallerille ehkä, jaja, katoin ton myöski viimeks (: x

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

44Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 27 Maalis 2012 - 8:53

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:
Toi oli aika nöyryyttävää Niallerille ehkä, jaja, katoin ton myöski viimeks (: x

jos mulle ois käyny tollai vastaavanlailla, oisin kuollu siihen paikkaa D:

45Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ke 28 Maalis 2012 - 4:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

46Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? To 29 Maalis 2012 - 9:30

vilqu

vilqu

katoin ton vähän aikaa sit ja toisaalta oli fiilikset ihan katossa ja kiljuin ja olin sillee OMG! mut toisaalta olin ihan maassa ku en oikeesti ollu ite tuolla kiljumassaa.. Ristiriitasta:() (toi hymiö näyttää apinalta:D)

47Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? To 29 Maalis 2012 - 11:46

militsii

militsii

Mä katoin ihan vaan GBY:n musiikkivideon pitkästä aikaa! Tuskin tarvii linkittää :-D♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

48Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Pe 30 Maalis 2012 - 3:22

Evee

Evee

militsii kirjoitti:Mä katoin ihan vaan GBY:n musiikkivideon pitkästä aikaa! Tuskin tarvii linkittää :-D♥️

Mäki katoin sen viimeks Very Happy

49Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Pe 30 Maalis 2012 - 4:45

vilqu

vilqu

Evee kirjoitti:
militsii kirjoitti:Mä katoin ihan vaan GBY:n musiikkivideon pitkästä aikaa! Tuskin tarvii linkittää :-D♥️

Mäki katoin sen viimeks Very Happy
Tarttis taas kattoo, ihan vaan muistelmien ja hyvän fiiliksen vuoksi:D Siitähän se kaikki alkoi! (katoittehan isolla ruudulla?)



https://www.youtube.com/watch?v=TInRv0wAFXQ

50Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 2 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 1 Huhti 2012 - 8:17

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Niam videoit ♥ WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ mä taidan räjähtää tästä söpöydestä :'33

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa