One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkä 1D-videon katsoit viimeksi?

+17
Mileaz
bewareofaino
Sarqai
_Blistex_
militsii
jonskauu
Evee
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
Insku
emmaLOVESnilla
Sophie_Malik
Veeranen
Niall_Horan_lover
vilqu
Peetu
mariaemmma
21 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 8]

1Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ma 26 Joulu 2011 - 7:35

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Otsikko kertoo varmasti aika paljon.
Eli minkä One Direction videon katsoit viimeksi? Linkkaa tähän.
En siis meinaa pelkästään musavideoita, IHAN KAIKKI poikiin liittyvät videot kelpaavat.

Edellisten videoita sitte voi kommentoida jne (:
Ite kuuntelin & katoin tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=gUjaLcnjS_0

176Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ma 11 Helmi 2013 - 10:43

Mileaz

Mileaz

meiän on IHAN pakko mennä kattoo toi porukalla oikeesti!! mä vaikka revin teiät mun mukaa kattoo toi elokuva.

MUT MINKÄ TAKIA NIIDEN PITÄÄ PLÄSÄHTÄÄ TURVAN ETEE ILMA PAITAA JA VIEL KOLMEDEENÄ?????????
'I ALWAYS WANTED A LITTLE BROTHER NOW I HAVE 4 OF THEM' TOSSA RÄJÄHIN EILE KAUHEESEE ITKUU JA IKTIN PARI MINUUTTIA

177Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 12 Helmi 2013 - 8:01

Veeranen

Veeranen

ää, itkupotkuraivarit, miks ne ei voi tulla suomeen :c
mut ne on vaan niin ♥

178Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 12 Helmi 2013 - 9:28

jonskauu

jonskauu

Toi elokuva on NIIIIIN pakko nähä!

those boys are my life ♥

179Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 12 Helmi 2013 - 11:29

nealoves1D

nealoves1D

niinku Milla sano nii toi leffa mennää kattoo yhessä ! Ainaki yritetää eiks vaa ? c:

mut asdfghjkl en jaksa oottaa !!!!!! ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

180Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 12 Helmi 2013 - 13:47

_Blistex_

_Blistex_

Siis todellaki mennään yhes kattoo toi! (: AHH, TULISPA TOI JO ♥ oon nyt ihan kananlihalla kun näin ton, enkä pysty miettii muuta ku tota leffaa :0 <3

181Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ti 12 Helmi 2013 - 23:00

Mileaz

Mileaz

jos en pääse teiä kanssa kattomaa nii en mee olleskaa, en todellakaa lähe yksi kattoo tota ja olisin sitäpaitsi varmaa ainoo siel mikkelin leffateatterissa ku en tiiä ketää directioneria mikkelistä lol.

mut haluun nähhä ton ihan tajuttoman paljon!!

182Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ke 13 Helmi 2013 - 8:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

miks musta tuntuu etten mä pääse jos mentäis jonnekki hesaan. Mut vois pitää sellasii miittei niinku ne levynjulkasumiitit, et niitä olis vähä useemmis kaupungeis?
Mut olis kyl älysiistii mennä kattoo toi yhessä Smile jossei onnistu ni meen varmaa sit muutaman mun kaverin kaa, ei kauheen läheisii kavereit mut parempi neki ku yksi

183Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? La 2 Maalis 2013 - 10:38

Mileaz

Mileaz

https://www.youtube.com/watch?v=nD_jVO_MIxU

toi varmasti sattu ja p a l j o n

184Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? La 2 Maalis 2013 - 11:18

Veeranen

Veeranen

o.o miten joku ees voi heittää jotain tonne lavalle D:

185Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Su 3 Maalis 2013 - 23:36

vilqu

vilqu

Hihi, en nyt naura tota kenkää vaa sitä et mun aikomukset on ollu jo pitkää et sitte ko poijaat tulee suomee ni mää viskaan niille pari porkkanaa XD joo.. tai sit en, se on aika perus Smile juups mut en mä kyllä toista VARSINKAA NOITA rupeis millä kengillä viskoo!!

186Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? - Sivu 8 Empty Vs: Minkä 1D-videon katsoit viimeksi? Ma 4 Maalis 2013 - 0:30

vilqu

vilqu

http://m.youtube.com/watch?v=vsc2gEY3F_o

Noi tytöt on ihan ylisulosia!!! Ja Harry ja Niall niin tollasii ihanii ja mukavii noille <3

Ja sori tähä tuli nyt tuplat, jos joku viittii ni voi laittaa yhtee koska mä en nyt pysty ku oon puhelimella Smile kiitti!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa