One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

1D Netissä

+11
Sarqai
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
bewareofaino
jonskauu
militsii
mariaemmma
Sara-Maria
evveliinna
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

11D Netissä - Sivu 2 Empty 1D Netissä Ma 12 Joulu 2011 - 10:46

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

Aattelin tehä aiheen kun oli toi 1D lehdissä, niin tänne saa laitella juttuja 1D netistä, eli esim haastatteluja ymsyms. Smile

261D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Pe 27 Huhti 2012 - 5:36

Sarqai

Olin atk tunnil ihan kippuras siel tuolil ja koko luokka tuli siihe et "mikä hätänä onks joku kuollu" arvatkaas aloinko itkee kahta kauheemmin sillon? Oli vaan pakko twitteristä tsekata et mitään ei oo käyny, tosin kyl tiesin sen jo(:

271D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Pe 27 Huhti 2012 - 6:51

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

militsii kirjoitti:Bongasin tän facebookista ku yks kaveri oli linkannu tän, varautukaa itkemään... Ihan hiton surullinen, välillä ei pystyny millää lukee ku silmät oli nii sumeena itkusta ja näppäimistöki kastu..Kliks

(En tienny minne muuallekkaa oisin voinu laittaa tän, mut tääl on kai hyvä? Very Happy)
Voi ei nyt mä itken tääl D': varmaa surullisin fic mitä oon koskaa lukenu.. ääääääääääh eikä, näin ei ikin saa käyä ! )'':

281D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Pe 27 Huhti 2012 - 7:42

nealoves1D

nealoves1D

EIEIEIEIEI mä en haluu ees lukee tota :c

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

291D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Pe 27 Huhti 2012 - 8:20

_Blistex_

_Blistex_

Mä itkin ihan täysillä äsken ku luin tota, kauheen surullinen :'( Mä en haluu et koskaan käy noin, mä en kestäis sitä ):

301D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Pe 27 Huhti 2012 - 22:14

Peetu

Peetu

*kaivaa nessuja* voi ei, toi oli niin surullinen. toi ois niin kamalaa. mä en haluu ees ajatella tota sen enempää.

mun mielestä nyt kuitenkin pitää ajatella positiivisesti, jätkille ei ole käymässä mitään, ne kaikki elää onnellisesti vielä pitkään. ne on elämänsä vedossa nyt, ne elää täysillä unelmaansa. (:

311D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä La 28 Huhti 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:

mun mielestä nyt kuitenkin pitää ajatella positiivisesti, jätkille ei ole käymässä mitään, ne kaikki elää onnellisesti vielä pitkään. ne on elämänsä vedossa nyt, ne elää täysillä unelmaansa. (:
näin<3 Let`s think positively!!

321D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä La 28 Huhti 2012 - 1:10

Sarqai

Peetu kirjoitti:*kaivaa nessuja* voi ei, toi oli niin surullinen. toi ois niin kamalaa. mä en haluu ees ajatella tota sen enempää.

Yep!<3

331D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Su 27 Toukokuu 2012 - 6:39

_Blistex_

_Blistex_

341D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Ma 28 Toukokuu 2012 - 2:32

vilqu

vilqu

Haha!! IHANA<3 Mä näin niistä jossain (oisko ollu face) kuvan noi pyssyt kädesä, ja olin ihan et awss..! Nooi kieltämättä sopii pojille! <3

351D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Su 5 Elo 2012 - 8:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on ongelma. Mä nimittäin oon valtuutettu tilaamaan mun pikkusiskolle jostain 1D paidan enkä löydä mistään lasten kokoja,koska se on vasta (pian)5 vuotta ja 111 cm pitkä että naisten koot on liikaa.Tietääks kukaan mistä niitä saa

361D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Ma 6 Elo 2012 - 1:26

Veeranen

Veeranen

siel virallises 1d kaupas oli muistaakseni nuorten kokoja ainakin joistain vaatteista

http://www.onedirectionstore.com/onedirection/T-Shirts/

371D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Ma 6 Elo 2012 - 4:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ok kiitti

381D Netissä - Sivu 2 Empty Vs: 1D Netissä Ke 12 Syys 2012 - 4:32

hymypeppuun

hymypeppuun

en tiiä mihi tää ois pitäny laittaa ku ei tonne kuvii oikei ois sopinu..

1D Netissä - Sivu 2 10892559_large

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa