Aattelin tehä aiheen kun oli toi 1D lehdissä, niin tänne saa laitella juttuja 1D netistä, eli esim haastatteluja ymsyms.
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2
evveliinna kirjoitti:haluaisko joku kertoo mulle sen niitten 'virallisen' youtube-kanavan, johon ne alkaa laittaa taas niitä videopäiväkirjoja, ku ne saa aikaseks niitä ?
Sara-Maria kirjoitti:evveliinna kirjoitti:haluaisko joku kertoo mulle sen niitten 'virallisen' youtube-kanavan, johon ne alkaa laittaa taas niitä videopäiväkirjoja, ku ne saa aikaseks niitä ?
Poikien virallinen YouTube-kanava on https://www.youtube.com/onedirectionchannel jonne luultavasti videopäiväkirjat tulevat.
mariaemmma kirjoitti:voiku tulis pia taas video diary ! (; x
militsii kirjoitti:mariaemmma kirjoitti:voiku tulis pia taas video diary ! (; x
NIINPÄ! En malta odottaa, x-factorin aikaiset oli niin ihania ja samoin toi uusin
Juu huomasin! KEVIN ♥ ja vanha kunnon energiajuoma :D!jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
Toivottavasti tulis pian lisää ! :)
bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ja vanha kunnon energiajuoma !jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
Toivottavasti tulis pian lisää !
Nii, kyllä niitä viä tulee, mutta nehän sano siinä että se oli viimene ny vähään aikaan.
jonskauu kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ♥ ja vanha kunnon energiajuoma :D!jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
Nii, kyllä niitä viä tulee, mutta nehän sano siinä että se oli viimene ny vähään aikaan.
HAha joo vähä mä nauroin ku se energiajuoma-juttu tuli :D
Mut sitä mä kyllä katoin Keviniä kyllä sillei, että voisitko mennä nyt siitä ruudulta pois ja nopeesti! pelkään siis lintuja iha hirveesti :D
militsii kirjoitti:jonskauu kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ja vanha kunnon energiajuoma !jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
HAha joo vähä mä nauroin ku se energiajuoma-juttu tuli
Mut sitä mä kyllä katoin Keviniä kyllä sillei, että voisitko mennä nyt siitä ruudulta pois ja nopeesti! pelkään siis lintuja iha hirveesti
Ihana tosiaa tää uusin video diary Kevin on kyl huippu, haha Ja kuolin energiajuomalle, tää on taas tätä mitä ei muut kuin tosi Directionerit ymmärtää
aww toi Kevin oli niin parhainNoille Louisin jutuille on kiva nauraamindubanaani kirjoitti:militsii kirjoitti:jonskauu kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ja vanha kunnon energiajuoma !jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
Mut sitä mä kyllä katoin Keviniä kyllä sillei, että voisitko mennä nyt siitä ruudulta pois ja nopeesti! pelkään siis lintuja iha hirveesti
Ihana tosiaa tää uusin video diary Kevin on kyl huippu, haha Ja kuolin energiajuomalle, tää on taas tätä mitä ei muut kuin tosi Directionerit ymmärtää
Niimpä !
Louizz_tomlinzon kirjoitti:aww toi Kevin oli niin parhainNoille Louisin jutuille on kiva nauraamindubanaani kirjoitti:militsii kirjoitti:jonskauu kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ja vanha kunnon energiajuoma !jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
Niimpä !
nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon kirjoitti:aww toi Kevin oli niin parhain♥Noille Louisin jutuille on kiva nauraamindubanaani kirjoitti:militsii kirjoitti:jonskauu kirjoitti:bewareofaino kirjoitti:Juu huomasin! KEVIN ♥ ja vanha kunnon energiajuoma :D!jonskauu kirjoitti:Ootteko jo hei huomannu uusimman video diaryn?
HAha joo vähä mä nauroin ku se energiajuoma-juttu tuli :D
Mut sitä mä kyllä katoin Keviniä kyllä sillei, että voisitko mennä nyt siitä ruudulta pois ja nopeesti! pelkään siis lintuja iha hirveesti :D
Ihana tosiaa tää uusin video diary♥ Kevin on kyl huippu, haha :D Ja kuolin energiajuomalle, tää on taas tätä mitä ei muut kuin tosi Directionerit ymmärtää :)
Niimpä :D !
haha lulz oon kateelline LINNULLE O__o :D ♥ ja louisin jutut on parhaat taas xDD
Nialler? Mitäs ihmettä :D ? EIKUJAAA katoin twitterin ni tajusin :Dminttu♥1D kirjoitti:tänään nialler radiossa! :)
itken täällä..Onneks laitettiin irtoripset ettei ripsarit levinny ku nytte kouluun --> :((militsii kirjoitti:Bongasin tän facebookista ku yks kaveri oli linkannu tän, varautukaa itkemään... Ihan hiton surullinen, välillä ei pystyny millää lukee ku silmät oli nii sumeena itkusta ja näppäimistöki kastu..Kliks
(En tienny minne muuallekkaa oisin voinu laittaa tän, mut tääl on kai hyvä? :D)
Siis ihan kauhee tarina!! Onneks näin ei oo käyny oikeesti ja kaikki pojat elää! Mut toi oli niin järkyttävää luettavaa et huhu!! Onneks ulkona paistaa aurinko ja kaikki on hyvin:Dmilitsii kirjoitti:Bongasin tän facebookista ku yks kaveri oli linkannu tän, varautukaa itkemään... Ihan hiton surullinen, välillä ei pystyny millää lukee ku silmät oli nii sumeena itkusta ja näppäimistöki kastu..Kliks
(En tienny minne muuallekkaa oisin voinu laittaa tän, mut tääl on kai hyvä? )
Siirry sivulle : 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa