First topic message reminder :
nii lutunen:3♥
nii lutunen:3♥
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Hei mä oon suo viel sentin pidempi, ja sitäpaitsi aattele niimpäin et julkkis/malli pareja on tosi paljon jollon tyttö on yleensä mallina se pidempi eikä sitä pidetä outonaLouizz_tomlinzon kirjoitti:no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia (( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiksnealoves1D kirjoitti:niimpää :DDvilqu kirjoitti:No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
No voiha sen niimpäinki aatella :---D Mut eihä pituus nyt oikeesti oo suuri juttu elämässäNiall_Horan_lover kirjoitti:Hei mä oon suo viel sentin pidempi, ja sitäpaitsi aattele niimpäin et julkkis/malli pareja on tosi paljon jollon tyttö on yleensä mallina se pidempi eikä sitä pidetä outonaLouizz_tomlinzon kirjoitti:no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia (( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiksnealoves1D kirjoitti:niimpää :DDvilqu kirjoitti:No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Eini ! Ennen vihasin sitä et oon ihan sika pitkä mut enään se ei oikeestaan haittaa muo. (kunhan en kasva enää milliikään ! )Louizz_tomlinzon kirjoitti:No voiha sen niimpäinki aatella :---D Mut eihä pituus nyt oikeesti oo suuri juttu elämässäNiall_Horan_lover kirjoitti:Hei mä oon suo viel sentin pidempi, ja sitäpaitsi aattele niimpäin et julkkis/malli pareja on tosi paljon jollon tyttö on yleensä mallina se pidempi eikä sitä pidetä outonaLouizz_tomlinzon kirjoitti:no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia (( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiksnealoves1D kirjoitti:niimpää :DDvilqu kirjoitti:No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
hennoaa kirjoitti:
Pinkkiiiii! Kui söpö♥
Toi on mun kännyn taustakuvana ollu jo pari kuukauttahennoaa kirjoitti:
Pinkkiiiii! Kui söpö
hennoaa kirjoitti:
Pinkkiiiii! Kui söpö♥
hennoaa kirjoitti:
Pinkkiiiii! Kui söpö♥
nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Mun mielest taas ne sais kasvaa vielä :DDemmaLOVESnilla kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Jos noi pituudet pitää suunnilleen paikkaansa nii pojat ei saa luvan kasvaa yhtään enempää ! :---D Mustaku ei tuu ku ehk sellanen vähäyli 160cm ? Mut eihän sellanen reilu 10cm pituusero haittais, saispahan ainakin käyttää korkoja (; Nialler ois just sellanen sopivan kokone awws
i agree niitte oikee pitäis kasvaa vieläNiall_Horan_lover kirjoitti:
Mun mielest taas ne sais kasvaa vielä :DD
HahaLouizz_tomlinzon kirjoitti:i agree niitte oikee pitäis kasvaa vieläNiall_Horan_lover kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:i agree niitte oikee pitäis kasvaa vieläNiall_Horan_lover kirjoitti:
tuituii ♥ tää on aivan liian ihana ♥hennoaa kirjoitti:
Pinkkiiiii! Kui söpö♥
hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>:(( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Vihaan sitä ihmistä, mite se kehtaa väittää tollasta!!??
mariaemmma kirjoitti:hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Jepp, tommoset pitää vaa jättää omaa arvoonsa.
Toivottavasti Niall ei vaaa kuule täst, se ois hirveet ):
hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Mä vihaan tommosia!Toivottavasti siitä ei kehkeydy mtn suurempaa kohua niinku se Justin Bieberin vauvajuttu!hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Voi Nialler pieni joutuu jonkun IDIOOTIN takia tollaseen syytteeseen. Vähä sama ku sillo oli se joku alastonkuva jostai miehestä netissä joka näytti ihan Harryltä ja kaikki vaa kattokaa Harry Styles alasti! (Ei ny ihan sama asia mut kuiteski) Kuka aattelee et Niall menis tekee jotain tollasta!!!??? Se on niin sulonen et tulis KUULOONKAAN!hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Mä en usko et Niall vois raiskaa ketään, koska kuka nyt ei haluis tota kuumaaIrlantilaistahymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa