One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Niall James Horan♥

+11
Louizz_tomlinzon
vilqu
hymypeppuun
bewareofaino
Niall_Horan_lover
militsii
Peetu
hennoaa
Sara-Maria
evveliinna
mariaemmma
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Pe 18 Marras 2011 - 13:24

Vieraili

Vierailija

First topic message reminder :

nii lutunen:3♥

76Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Pe 10 Helmi 2012 - 11:25

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.
Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...Smile
Nojaa empä usko et kasvan Very Happy tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...
nomut ei 10 cm oo paha Very Happy mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xd
No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)
niimpää :DD
no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia Sad(( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiks Very Happy
Hei mä oon suo viel sentin pidempi, ja sitäpaitsi aattele niimpäin et julkkis/malli pareja on tosi paljon jollon tyttö on yleensä mallina se pidempi eikä sitä pidetä outona Wink Very Happy

77Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ La 11 Helmi 2012 - 1:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Niall_Horan_lover kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...Smile
Nojaa empä usko et kasvan Very Happy tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...
nomut ei 10 cm oo paha Very Happy mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xd
No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)
no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia Sad(( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiks Very Happy
Hei mä oon suo viel sentin pidempi, ja sitäpaitsi aattele niimpäin et julkkis/malli pareja on tosi paljon jollon tyttö on yleensä mallina se pidempi eikä sitä pidetä outona Wink Very Happy
No voiha sen niimpäinki aatella :---D Mut eihä pituus nyt oikeesti oo suuri juttu elämässä

78Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ La 11 Helmi 2012 - 2:11

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
No voiha sen niimpäinki aatella :---D Mut eihä pituus nyt oikeesti oo suuri juttu elämässä
Eini ! Smile Ennen vihasin sitä et oon ihan sika pitkä mut enään se ei oikeestaan haittaa muo. Smile (kunhan en kasva enää milliikään ! Surprised Very Happy )

79Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ La 11 Helmi 2012 - 12:13

hennoaa

hennoaa

Niall James Horan♥ - Sivu 4 396985_288998577831337_286327081431820_873323_129552710_n_large
Pinkkiiiii! Kui söpö♥

http://www.hennoaa.blogspot.com

80Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 12 Helmi 2012 - 0:11

hymypeppuun

hymypeppuun

hennoaa kirjoitti:Niall James Horan♥ - Sivu 4 396985_288998577831337_286327081431820_873323_129552710_n_large
Pinkkiiiii! Kui söpö♥

Tuituuiiiii<33333 Ihana Nialler taas kerran ja iha supersöpö noissa sen pinkeissä hepeneissä! <3
Nialler, you make my day - again

81Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 12 Helmi 2012 - 2:24

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

hennoaa kirjoitti:Niall James Horan♥ - Sivu 4 396985_288998577831337_286327081431820_873323_129552710_n_large
Pinkkiiiii! Kui söpö♥️
Toi on mun kännyn taustakuvana ollu jo pari kuukautta Wink
Ooh my honey, you're so cute <3 Smile

82Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 12 Helmi 2012 - 10:30

Peetu

Peetu

Pinkkiiiii! Kui söpö♥

oiiii ihana ♥

83Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 12 Helmi 2012 - 12:19

mariaemmma

mariaemmma

Pinkkiiiii! Kui söpö♥

eei tää o liia söpöö ): ♥

84Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ma 13 Helmi 2012 - 9:53

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Jos noi pituudet pitää suunnilleen paikkaansa nii pojat ei saa luvan kasvaa yhtään enempää ! :---D Mustaku ei tuu ku ehk sellanen vähäyli 160cm ? Mut eihän sellanen reilu 10cm pituusero haittais, saispahan ainakin käyttää korkoja (; Nialler ois just sellanen sopivan kokone ♥ awws

85Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ti 14 Helmi 2012 - 5:25

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

emmaLOVESnilla kirjoitti:

Jos noi pituudet pitää suunnilleen paikkaansa nii pojat ei saa luvan kasvaa yhtään enempää ! :---D Mustaku ei tuu ku ehk sellanen vähäyli 160cm ? Mut eihän sellanen reilu 10cm pituusero haittais, saispahan ainakin käyttää korkoja (; Nialler ois just sellanen sopivan kokone ♥️ awws
Mun mielest taas ne sais kasvaa vielä Razz :DD

86Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ti 14 Helmi 2012 - 6:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

i agree niitte oikee pitäis kasvaa vielä

87Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ti 14 Helmi 2012 - 6:32

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Haha Very Happy

88Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ti 14 Helmi 2012 - 9:09

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Hyvä teiän on sanoa ku ootte varmaa sellasii yli pitkii :DD mulle on kyl ihan sama kasvaaks muut, mut Niall saa luvan jäädä lyhkäseks ((;

89Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ti 14 Helmi 2012 - 22:56

Peetu

Peetu

Pinkkiiiii! Kui söpö♥
tuituii ♥ tää on aivan liian ihana ♥

90Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ La 18 Helmi 2012 - 13:10

vilqu

vilqu

Tässä muutamia kuvia Niallerista. Olettekin varmaan nähneet osan (ehkä), mutta on tylsää niin laittelen nyt kuvia kaikista pojista niitten omalle palstalle:)
Niall James Horan♥ - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcQpGhC8DNR42-rB7vfO17X2IhR8Gby5kS052x1DOFKLJIKSjh2R
Harkitsee...
Niall James Horan♥ - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcS527DXtXcGQZTkFWFKMM-21QgaM2caRsheOPM0dFfTo1y9Q5FpuQ
Yksinkertaisesti IHANA!
Niall James Horan♥ - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcQ_MJlQgCVosNRYItlSIP60BJ-gs9liyj93EpYxPY46GpinCWwflQ
Yllättynyt!
Niall James Horan♥ - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcR9_mXOe1r7YA7dn0emeS8nyJbg7i4vlPLrl8WUbOi5gGJMuUKdMA
Herkkä.
Niall James Horan♥ - Sivu 4 Images?q=tbn:ANd9GcQjucJhXh9bC4nu4FdC48_E4qr8mhlB6oHdI1AYUkw9XQ9lVaiyEg
Ihan perus Niall<3

91Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 7:49

hymypeppuun

hymypeppuun

Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>Sad( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<
Vihaan sitä ihmistä, mite se kehtaa väittää tollasta!!??

92Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 7:55

mariaemmma

mariaemmma

hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>:(( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<

Jepp, tommoset pitää vaa jättää omaa arvoonsa.
Toivottavasti Niall ei vaaa kuule täst, se ois hirveet ):

93Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 8:03

Vieraili

Vierailija

mariaemmma kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>Sad( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<

Jepp, tommoset pitää vaa jättää omaa arvoonsa.
Toivottavasti Niall ei vaaa kuule täst, se ois hirveet ):

ihan kauheeta!!! oikeesti niall rassu:((

94Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 8:07

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

hymypeppuun kirjoitti:Ootteko kuullu jo siitä et se joku Gabby Driver (se ÄMMÄ!!!!!>Sad( ) väittää et Nialler olis raiskannu sen? :<

jotkut ihmiset on vaan niin säälittäviä ja huomionhakusia... -.- Toivottavasti täst ei nyt tulis mitään kauhee isoo numeroo, koska en haluis et Niall joutuis kestää mitään tällästä )':

95Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 9:09

Veeranen

Veeranen

mulla ois tähän niin osuva sana mutta en viiti sanoo.. MUTTA AIKA ÄÄRETTÖMÄN TYPERÄÄ TOLLANEN HUOMION HAKU! D: aaergh mut mis muuten näin lukee? o.o

96Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 10:44

nealoves1D

nealoves1D

[quote="emmaLOVESnilla"]

oikeesti saatanan biaatch -.- kuka on noi tyhmä et alkaa hakee huomioo tollasel ?? mä niin toivon ettei täst tuu mitää isompaa.. ei niallerin pitäis joutuu kestää mitää tollast paskaa Sad

//anteeks kielenkäyttö,, en jaksanu nyt keskittyy siihe...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

97Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 11:25

jonskauu

jonskauu

SIIS MITÄÄ miks en oo kuullu mitää tämmöstä? Kertokaa joku mitä on tapahtunu Surprised !
Kuka idiootti on menny keksii jotai noi typerää?

98Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Su 19 Helmi 2012 - 23:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä vihaan tommosia!Toivottavasti siitä ei kehkeydy mtn suurempaa kohua niinku se Justin Bieberin vauvajuttu!

99Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ma 20 Helmi 2012 - 6:54

vilqu

vilqu

Voi Nialler pieni joutuu jonkun IDIOOTIN takia tollaseen syytteeseen. Vähä sama ku sillo oli se joku alastonkuva jostai miehestä netissä joka näytti ihan Harryltä ja kaikki vaa kattokaa Harry Styles alasti! (Ei ny ihan sama asia mut kuiteski) Kuka aattelee et Niall menis tekee jotain tollasta!!!??? Se on niin sulonen et tulis KUULOONKAAN!

100Niall James Horan♥ - Sivu 4 Empty Vs: Niall James Horan♥ Ma 20 Helmi 2012 - 7:15

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Mä en usko et Niall vois raiskaa ketään, koska kuka nyt ei haluis tota kuumaaIrlantilaista Wink
(vähän eri näkökulma tälle asialle ;D )

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa