First topic message reminder :
nii lutunen:3♥
nii lutunen:3♥
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
mindubanaani kirjoitti:hymypeppuun kirjoitti:Nialler on nii tuitui <3
;D Niall on nii pieni c:
Nii cxhymypeppuun kirjoitti:mindubanaani kirjoitti:hymypeppuun kirjoitti:Nialler on nii tuitui <3
;D Niall on nii pieni c:
Nii on, sellane lutune babyface :3
vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Se o nii pikkune siinä sellane lutune aawwww<333
Se on kyllä kasvanu parissa vuodessa iha sikana! Mut se on nii ihana<3 Ja se aksentti aaaaaahhhhhhh<33
Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Se on kyllä kasvanu parissa vuodessa iha sikana! Mut se on nii ihana<3 Ja se aksentti aaaaaahhhhhhh<33
:DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Ei Liamkaan mun mielest kauheen pitkä oo, et ehk joku 180 cm ? tai pyöristettynä ainaki mun mielest.hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Meillä sen kaa just pari senttii pituuseroo ;D Harmi et Liam on nii pirun pitkä, muute olis reissu britteihi eessä.. ;--)
Niall_Horan_lover kirjoitti:Ei Liamkaan mun mielest kauheen pitkä oo, et ehk joku 180 cm ? tai pyöristettynä ainaki mun mielest.hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Meillä sen kaa just pari senttii pituuseroo ;D Harmi et Liam on nii pirun pitkä, muute olis reissu britteihi eessä.. ;--)
Ei pituus haittaakkaanhymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Ei Liamkaan mun mielest kauheen pitkä oo, et ehk joku 180 cm ? tai pyöristettynä ainaki mun mielest.hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Mut mulle liia pitkä D: Tai no eihä se pituus mitää haittaa
kuinka pitkä Niall sit on? mä ite oon 177 ett...hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Ei Liamkaan mun mielest kauheen pitkä oo, et ehk joku 180 cm ? tai pyöristettynä ainaki mun mielest.hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
Kuka pojista on pisin? Lyhyin? Mulla ei pituus merkkaa mitää Harmi vaa et Harry täytti just 18 ni jos oisin sen kaa ni se ois sit jo laitonta:(Louizz_tomlinzon kirjoitti:kuinka pitkä Niall sit on? mä ite oon 177 ett...hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti:Ei Liamkaan mun mielest kauheen pitkä oo, et ehk joku 180 cm ? tai pyöristettynä ainaki mun mielest.hymypeppuun kirjoitti:Niall_Horan_lover kirjoitti::DD No se on just sentilleen saman pitunen ku minäki (ellei jompi kumpi oo kasvanu ;D )hymypeppuun kirjoitti:Mulle Nialler on just sopivan pitune ) <3Niall_Horan_lover kirjoitti:Niall vois kasvaa viel 5 cm pidemmäks ni se ois täydellisen pitunen mies mullehymypeppuun kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niallin aksentti on jotain niin IHANAA! Se puhuu nii silleee awss<3 Se kyll on aika pikkupoika. Kattokaa sen ensimmäinen koe-esiintyminen x faktoriin, PIKKUPOIKA!
nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Noo, pojat voi kasvaa vielä (paitsi luultavasti Louis ei SORRY BOOBEAR ! )hymypeppuun kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Joo munki mielest se meni jotenki noi
Ok, eli siinä 170- 180 kaikki:) No joo on mulla sitte vielä vähä matkaa ku oon jtn vähä yli 162...? Mutt hei Zaynki sitä jossain video päiväkirjassa selitti et hänen ensisuudelma oli sillee et hän pussas jotain tyttöä joka oli aikas paljon pitempi, et hän oli sellane pätkähymypeppuun kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Joo munki mielest se meni jotenki noi
ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
niimpää :DDvilqu kirjoitti:No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
no jos ne on noin ni oon kaikkia muita pitempi paitsi Liamia :((( haluisin olla lyhempi.tää on nii syvältä ku kaikki pojat jää lyhyiks :Dnealoves1D kirjoitti:niimpää :DDvilqu kirjoitti:No, joo mäki oon noit kaikkia vähintää 10 cm lyhyempi. Mut hei eihän se pituus mitään haittaa:)nealoves1D kirjoitti:nomut ei 10 cm oo paha :D mäki oon harryy ja Liamii melkee 9 cm lyhyempi xdlovelouis kirjoitti:Nojaa empä usko et kasvan :D tai sit iha vähä. Viimeks olin kasvanu 0,5cm ja mun äiti on jo mua lyhyempi ni ehkä jämähdän tähän...vilqu kirjoitti:Onnea! No oot kyllä sit lähempänä Niallia:) Mut voin lohduttaa sen verra et sä ehkä vielä kasvat Loui ei.... ehkä...:)lovelouis kirjoitti:ah ihanaa, oon 9,5cm louta lyhyempi.nealoves1D kirjoitti:Pituudet menee jotenki et harry ja liam on 178cm, niall 171cm, louis jotai 174 ja zayn kai 176 ? jotai tollast luokkaa kuitenki xd
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa