One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä.

+8
Insku
vilqu
militsii
bO0m
_Blistex_
Sarqai
nealoves1D
Niall_Horan_lover
12 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 7:09

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Ensinnäkin: Anteeksi. Koneeni otti lopputilin minkä takia en ole ollut pariin viikkoon vastailemassa viesteihin.

Ja sitten aiheeseen Very Happy Tulostan kirjaan viimeiset kuvat, tekstit (ja kaikki muut mitä vain ihmiset keksivät) tasan 20.5. Enään muutoksia päivämääriin ei tule ja aijon lähettää kyseisen kirjan pojille sitten 21.5 alkavalla viikolla.

Toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu kirjaan niin saadaan kunnon Suomi-pläjäys lähetettyä pojille Smile

2LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 7:26

nealoves1D

nealoves1D

Katri oot pitkästäaikaa tääl ! (: ehtiki jo tulla sua ikävä xdxd

Mutjoo,, tarviiks tohon viel paljon juttui ? voisin meinaa kokeilla jotai väsätä jos keksin/ jos tarvii (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 7:26

Sarqai

Yhyy en oo tehny mitään sinne:I Mulla ei yksinkertaisesti koskaan riitä aika tällaseen:/ Mutmut kyllä siitä tulee hiano ilman mun harakanvarvaspiirustuksiakin;DD

4LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 10:04

_Blistex_

_Blistex_

äää mäkään en oo mitään sinne tehny ): Mut uskon varmasti että siitä tulee upee ja ihana. (:

5LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 10:26

bO0m

bO0m

Jeeei en malta oottaa että kirja lähtee matkaan<3 (:

6LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 6 Toukokuu 2012 - 13:20

militsii

militsii

Mäkää en oo tehny mitää sinne paitsi yhen pienen tekstinpätkän Zaynille D: Oon iha pyllystä, mut en tiiä en oo vaa millää saanu aikaseks tehtyä mitää... Onneks on kuitenki sellasia ihania jotka on jaksanu tehä ja varsinki sä ite Niall_Horan_Lover, ei oo iha helppoo yhtä leikekirjasta tehdä vaikka siihen vähän materiaalia muilta saiskin.

Taas rupesin ajattelee et pakko munki ny tehä jotain sinne, mut en tiiä riittääkö nytkään aika ku kokeita nii paljo tulos ja muutenki ääh emmätiiä... Voi olla että vielä teen, mutta voi olla että en, ei tiiä viel. Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

7LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ma 7 Toukokuu 2012 - 3:40

vilqu

vilqu

Jos vaan on aikaa ni lähetän vielä ehkä pari kuvaa:D Viimenen koe tän viikon torstaina ni jos sit ois vähän enemmän aikaa..

Mä dotan niin innolla et pojat saa tän luettavaks käsiinsä!!
Laitatko muuten sit kuvia siitä loputtisesta si tänne?

8LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:12

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

nealoves1D kirjoitti:Katri oot pitkästäaikaa tääl ! (: ehtiki jo tulla sua ikävä xdxd

Mutjoo,, tarviiks tohon viel paljon juttui ? voisin meinaa kokeilla jotai väsätä jos keksin/ jos tarvii (:
Kyllä sinne on jo tulossa paljon juttuja, mutta tottakai mitä enemmän sen parempi Smile Ja kone tosiaankin kohteliaasti lopetti toimintansa tossa joku aika sitten, ni sitte sen takia oon joutunu käyttämään vanhempien lagipöytäkonetta jonka kanssa ei jaksa tapella muutaku faceen ja takasin lähinnä :DDD

9LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ma 7 Toukokuu 2012 - 5:15

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:
Kyllä sinne on jo tulossa paljon juttuja, mutta tottakai mitä enemmän sen parempi Smile Ja kone tosiaankin kohteliaasti lopetti toimintansa tossa joku aika sitten, ni sitte sen takia oon joutunu käyttämään vanhempien lagipöytäkonetta jonka kanssa ei jaksa tapella muutaku faceen ja takasin lähinnä :DDD

okeei no mä koitan ehkä viel keksii jotai Very Happy && joo tiijän tunteen .. xdxd

10LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ma 14 Toukokuu 2012 - 10:08

Insku

Insku

HEI LAITA SIIHEN SIT KUVIA SIITÄ FLASH MOBISTA ! Smile Me tehään mun kaverin kaa myöski leikekirjaa niille, mut siit tuskin tulee yhtä hieno Very Happy (se on vaa sellanen vihko kivoilla kansilla ja sisällä jotain) Koitan viel keksiä jotain kivaa tuohon Smile Voiskohan siis jos ottaisin kuvan siitä Flash mob asustani kun se on iha melkein identtinen yhen Niallerin konserttiasun kanssa, ja sit muoksisin sen silleen kivasti sen Niallerin kuvan mun kuvan viereen, nii voiko sellasen laittaa siihen? jos ymmärrät mitä tarkoitan

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

11LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 16 Toukokuu 2012 - 11:39

bewareofaino

bewareofaino

Insku kirjoitti: Voiskohan siis jos ottaisin kuvan siitä Flash mob asustani kun se on iha melkein identtinen yhen Niallerin konserttiasun kanssa, ja sit muoksisin sen silleen kivasti sen Niallerin kuvan mun kuvan viereen, nii voiko sellasen laittaa siihen? jos ymmärrät mitä tarkoitan
^joooo, toi ois aivan sairaan siisti! hyvä idea et sieltä flash mobistakin vois laittaa niitä kuvia :)

12LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 16 Toukokuu 2012 - 21:55

Peetu

Peetu

hei mun mielestä ois just siistii jos kaikki ottais omasta flash mob asustaan kuvan siihen leikekirjaan ! ja sit vois olla silleen "guess who i am" -tyylisesti et pojat sais arvata keneks on pukeutunu ja sitten vastaukset ois vaikka kirjan takana (:

13LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:06

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Insku kirjoitti:HEI LAITA SIIHEN SIT KUVIA SIITÄ FLASH MOBISTA ! Smile Me tehään mun kaverin kaa myöski leikekirjaa niille, mut siit tuskin tulee yhtä hieno Very Happy (se on vaa sellanen vihko kivoilla kansilla ja sisällä jotain) Koitan viel keksiä jotain kivaa tuohon Smile Voiskohan siis jos ottaisin kuvan siitä Flash mob asustani kun se on iha melkein identtinen yhen Niallerin konserttiasun kanssa, ja sit muoksisin sen silleen kivasti sen Niallerin kuvan mun kuvan viereen, nii voiko sellasen laittaa siihen? jos ymmärrät mitä tarkoitan
Vähän kiva idea !!! :DDD Just tollast kaikkee hauskaa tää leikekirja kaipaaki Very Happy tee ihmeessä jos pystyt ! Smile

14LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:11

nealoves1D

nealoves1D

heeei mäki haluisin sit siihen mukaa vaik en fm tuukkaa (:

15LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 16 Toukokuu 2012 - 23:56

Insku

Insku

Lähetän sulle sit samassa postissa kuvan Niallista siinä asussa, jonka ite puen, jos noi vastaukset tulee sinne taakse tai jotain siis Very Happy HEII Sitten, mun äiti tulee sitten kai kuvaamaan tota Flas Mobia, nii jos se keksii ottaa kuviaki, nii voin lähettää niitki sulle? (: Kai

16LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. To 17 Toukokuu 2012 - 2:18

Veeranen

Veeranen

vähä siisti toi idea ! Very Happy mäki tulisin mut mun vaatteist tuskin huomais kuka xd

17LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Su 20 Toukokuu 2012 - 0:25

Insku

Insku

Lähetin nyt pari (neljä) kuvaa Flash Mobista ja sit kuvan mun asusta & kuvan Niallista siinä asussa Very Happy Kai ne pääsee siihen kirjaan vaik oiski lähettäny tänään? o:

18LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ma 21 Toukokuu 2012 - 2:54

vilqu

vilqu

Muistin eilen illalla noin klo 11 ku melkeen nukuin jo sängyssä et, "ai niin!" Mun piti lähettää vielä kaks kuvaa mut totuus on se et se toinen kuva on ihan tärähtäny et kukaan ei saa siitä mitään selvää ja sit sitä toista kuvaa mä en oo ees ottanu, vaikka sen kuvan kohde on ollu mulla jo jonkin aikaa.. No on siellä kuiteski juttuja multa et ehkä yks sumee kuva ja kuva jota ei ole otettu ei maailmaa kaada Very Happy

19LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 23 Toukokuu 2012 - 10:44

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Juu kyllä tänään ja huomenna jos lähettää niin kerkee vielä kirjaan koska olen koko huomisen ja perjantain kotona ja väsäilen kirjaa Smile Sitten kirja lähteekin kohti iso-britanniaa Smile

20LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. To 24 Toukokuu 2012 - 5:25

bO0m

bO0m

Hyvää matkaa kirjalle (; <3

21LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Pe 25 Toukokuu 2012 - 1:13

vilqu

vilqu

Onko kirja siis jo matkalla!!? JEE:D Otitko kuvia ja laitatko niitä tänne??

22LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Pe 25 Toukokuu 2012 - 5:28

Sarqai

Jos sulla on skanneri nii voit skannata sen tänne, ellei kirja oo jo menos?

23LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ti 29 Toukokuu 2012 - 3:59

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Kirja on matkaan lähdössä huomenna, koska kamerani oli epäkunnossa ja on vaan pakko saada pistettyy tänne pari hyvälaatuista kuvaa kirjasta Smile Vielä pari tervehdystä mahtuu kirjaan, ja tottakai jos tämän päivän aikana kerkeätte niin mahtuu kyllä muitakin juttuja Smile

24LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ti 29 Toukokuu 2012 - 4:02

vilqu

vilqu

Kattoo jos illall vielä kerkeis... en tie yhtään. Very Happy

25LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Empty Vs: LEIKEKIRJA = loppusuora näkyvillä. Ke 18 Heinä 2012 - 16:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Niall_Horan_Lover, jos sait jotain hyviä kuvia niin lähetä niitä osoitteeseen 1dfamilyfinland@gmail.com , jos haluat, että lisäilen kuvat fanart-albumiin Facebookkiin Very Happy

https://facebook.com/OneDirectionFinland

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa