One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Eleanor Calder ja Danielle Peazer

+8
Sarqai
emmaLOVESnilla
Louizz_tomlinzon
militsii
nealoves1D
_Blistex_
Veeranen
niitti
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 30 Huhti 2012 - 7:56

niitti

niitti

Eli mitä mieltä ootte näistä kahdesta neidosta ja suhteesta poikiin?

Musta Eleanor & Louis ja Danielle & Liam on sulosia. Vaikka välillä vähän ottaakin päähän et näin upeet miehet on varattuja niin oon silti poikien puolesta onnellinen. Pojat on onnekkaita seurustellessaan noin upeiden ihmisten kanssa, jotka rakastaa niitä omana ittenään eikä vaan sen takia et ne on julkkiksii.

Menihän tää oikeeseen alueeseen??

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

2Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 30 Huhti 2012 - 8:53

Veeranen

Veeranen

Ne on molemmat niin tajuttoman nättejä D:
Sitte Eleanoril on ihanat hiukset. D:

3Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 30 Huhti 2012 - 8:58

_Blistex_

_Blistex_

Ne molemmat tytöt on tosi nättejä ja mun mielestä Eleanor ja Louis & Danielle ja Liam on tosi ihanat parit. (:

4Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 30 Huhti 2012 - 10:11

nealoves1D

nealoves1D

munki mielest ne on molemmat tosi ihanat parit c: ja tytöt on nii nättejä !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

5Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 30 Huhti 2012 - 11:01

militsii

militsii

Munki mielestä molemmat on ihanat parit, kauniita tyttöjä ja sopii Louisille ja Liamille hyvin. Oon onnellinen molempien, Liamin ja Louisin, puolesta ku löytäneet ihanat tyttöystävät joita ne rakastaa. Toivon vaa todella ettei tapahdu mitää et jomman kumman sydän särkyis, se ois ihan kauheeta ajatella :/

http://dream-it-milla.blogspot.com

6Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ti 1 Toukokuu 2012 - 0:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

militsii kirjoitti:Munki mielestä molemmat on ihanat parit, kauniita tyttöjä ja sopii Louisille ja Liamille hyvin. Oon onnellinen molempien, Liamin ja Louisin, puolesta ku löytäneet ihanat tyttöystävät joita ne rakastaa. Toivon vaa todella ettei tapahdu mitää et jomman kumman sydän särkyis, se ois ihan kauheeta ajatella :/
Oon täysin samaa mieltä!

7Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ti 1 Toukokuu 2012 - 0:54

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Molemmat parit on ihania ja sulosia ja toivon et molempien suhteet kestää viel pitkään (: Danielle ja Eleanor on mun mielestä ne oikeet Liamille ja Louisille ja tytöt on nii nättejäki ! :3

8Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ti 1 Toukokuu 2012 - 7:31

Sarqai



Mun mielest ne on vaa söpöjä yhessä & tää keskustelu on turha, mut vihatkaa mua vaan tän kommentin perusteella:]

9Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ti 1 Toukokuu 2012 - 10:19

vilqu

vilqu

Oon samaa mieltä kun lähes kaikki edelliset:D Tytöt on tosi nättejä, ne sopii hyvin Liamille ja Louisille ja ne on tosi söpöjä yhdessä! Very Happy Toisaalta oon tosi kade kummallekki tytölle, mut kuitenkin tosi onnellinen poikien puolesta:)

10Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:00

niitti

niitti

Sarqai kirjoitti:Mun mielest ne on vaa söpöjä yhessä & tää keskustelu on turha, mut vihatkaa mua vaan tän kommentin perusteella:]
Mun ideana oli luoda topic, jossa vois puhua kaikesta poikien tyttöystäviin ja seurusteluun liittyen. Esim just Eleanorin ja Daniellen tyylistä & mistä ne on ostanu jotain vaatteita, jostain uutisista kuten vaikka siitä et Liam ja Danielle on Bahamalla tai sit jostain muusta.
Mun tarkotuksena ei siis ole syyttää ketään mistään. Jokaisella on omat mielipiteet ja hyvä niin. Ajattelin vaan kertoo oman kantani tähän.

Mä oon samaa mieltä teidän kanssa siitä, et tytöt on tosi kauniita. Ja erityisesti Eleanorin tyyli ja vaatteet on ihania. Se osaa yhistellä vaatteita tosi muodikkaasti ja kyllä itellekkin kelpais tommonen tyylitaju.

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

11Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ke 2 Toukokuu 2012 - 9:44

Sarqai



niitti kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Mun mielest ne on vaa söpöjä yhessä & tää keskustelu on turha, mut vihatkaa mua vaan tän kommentin perusteella:]
Mun ideana oli luoda topic, jossa vois puhua kaikesta poikien tyttöystäviin ja seurusteluun liittyen. Esim just Eleanorin ja Daniellen tyylistä & mistä ne on ostanu jotain vaatteita, jostain uutisista kuten vaikka siitä et Liam ja Danielle on Bahamalla tai sit jostain muusta.
Mun tarkotuksena ei siis ole syyttää ketään mistään. Jokaisella on omat mielipiteet ja hyvä niin. Ajattelin vaan kertoo oman kantani tähän.

Mä oon samaa mieltä teidän kanssa siitä, et tytöt on tosi kauniita. Ja erityisesti Eleanorin tyyli ja vaatteet on ihania. Se osaa yhistellä vaatteita tosi muodikkaasti ja kyllä itellekkin kelpais tommonen tyylitaju.

Joo siis niin kauan ku tää pysyy asiallisena nii ok for me, mut sit jos tää alkaa olla sellast et arvostellaan poikien suhteita nii sit menee överiks.. Kyl tää nyt tähän asti on ollu ihan asiallista(:

12Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:42

militsii

militsii

Jep, munki mielestä tää on tohon tarkotuksee just hyvä keskustelu kui mitä niitti sano Smile. Mut just toiki mitä Sarqai sano, mut toisaalta en ees usko että täältä löytyis nii tyhmiä ihmisiä jotka keksis haukkua ihmisiä vaa sen vuoks että ne sattuu olemaan jonkun tyttöystäviä.

(Näin offtopicina: Mä ja varmasti monet teistäkin on nähny sellasta menoo facebookis ja twitteris että.... Jotkut "directionerit", sanoisin näis tapauksis pikemminkin directionatoreiksi, haukkuu iha hirvittävillä sanoilla just jotai onnekkaita faneja jotka on päässy jonku pojista kans samaan kuvaan tai sit jos jollai pojista on jotai säätöä jonku tytön kans tai just seurustelee, nii ne on heti kauheita h*oria ja ties mitä... Se on ihan sika ärsyttävää, joo ymmärrän oon mäki vähä kateellinen, mut haluun olla vaa onnellinene niitten fanejen puolesta jotka on päässy samaa kuvaa tms ja onnelline poikien puolesta ku ne on rakastuneita. En voi ymmärtää tätä menoo välillä just jossai facebookis....)

http://dream-it-milla.blogspot.com

13Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ke 2 Toukokuu 2012 - 10:53

Veeranen

Veeranen

^^ mäki huomannu ton käyttäytymisen siel D: melko naurettavaa periattees

14Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ke 2 Toukokuu 2012 - 22:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mäki oon huomannu. ei tollane oo kivaa, sehä on tosi onnekas joka pääsee samaan kuvaan, miks sitä pitäis haukkuu? ainaha näitä kateellisii ja katkerii löytyy jotka sitte alkaa haukkumaan... en mä ainakaa rupeis haukkumaan, vaikka oonki/olisinki (vähän) kateellinen.

ja joo, oikeastaa mä fanitan Eleanorii ja Daniellee siinä missä poikiiki, pikkase on onnekkaat tytöt! antaisin mitä vaa jotta voisin näyttää ees vähän toiselta. terkuin yks peruna.

https://twitter.com/#!/penguiniam

15Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 1:02

Sarqai



Juu tiiän ton niin inhottavaa:I

16Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 3:27

_Blistex_

_Blistex_

Joo, toi on mun mielestä kans niin ärsyttävää.. Sit jos miettii et entä jos joku tommonen haukkuja ite pääsis samaan kuvaan poikien kans yms. niin ei varmana sanois mitään. Se on vaan kun jotkut ihmiset on niin kateellisia että haukkuu toisia jos niillä on käyny onni. :/ En tarkoita että te olisitte tälläisiä vaikka olisittekin vähän kateellisia koska oon aika varma että kukaan meistä ei haukkuis toista fania tommosesta. (: Sekavaa.com :DD

17Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 8:29

Sarqai



Kyl mä tajusin:) Joo oon 100% samaa mieltä! Koska se haukkuminen ei oo kenenkään mielestä kivaa:I

18Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 9:34

vilqu

vilqu

Samaa mieltä Very Happy On tosi tyhmää haukkuu ihmisii jotka on niin onnessan tavatessaan pojat ja joiden unelma siinä varmaan täytyy ni eihän sellasen haukkumisessa oo mitään perää... Jos itte pääsis samaan kuvaan ni oisin kyllä niin sekasin ja onnessani ja kaikkea mahollista et jos lukisin jostain et jotkus sanois mua h*oraks siks et unelma täytyy ni joo moro!

19Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 9:36

Sarqai



vilqu kirjoitti:Samaa mieltä Very Happy On tosi tyhmää haukkuu ihmisii jotka on niin onnessan tavatessaan pojat ja joiden unelma siinä varmaan täytyy ni eihän sellasen haukkumisessa oo mitään perää... Jos itte pääsis samaan kuvaan ni oisin kyllä niin sekasin ja onnessani ja kaikkea mahollista et jos lukisin jostain et jotkus sanois mua h*oraks siks et unelma täytyy ni joo moro!
Yepa, ja sitäpaitsi niin nauettavaa ja lapsellista olla NOIN muists jollekki tyypille ketä ei ees tunne..

20Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 9:41

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Samaa mieltä Very Happy On tosi tyhmää haukkuu ihmisii jotka on niin onnessan tavatessaan pojat ja joiden unelma siinä varmaan täytyy ni eihän sellasen haukkumisessa oo mitään perää... Jos itte pääsis samaan kuvaan ni oisin kyllä niin sekasin ja onnessani ja kaikkea mahollista et jos lukisin jostain et jotkus sanois mua h*oraks siks et unelma täytyy ni joo moro!
Yepa, ja sitäpaitsi niin nauettavaa ja lapsellista olla NOIN muists jollekki tyypille ketä ei ees tunne..
Niimpä! "Joo, moi ventovieras mä nyt haluun vihata sua koska oot yksi monesta monesta onnekkaast ihmisestä joka on saanu jonkun 1D pojan kaa kuvan (ja mä en)".. JÄRKEÄ??

21Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 9:53

Peetu

Peetu

Danielle ja Eleanor ovat molemmat aivan ihania tyyppejä ja sopivat Liamille ja Loulle täydellisesti kuten jo aiemmin todettiin.


Sitten tuosta militsiin mainitsemasta directionator jutusta, koska on valoa on myös varjoa. jotkut eivät vain kestä tosiasiaa, että pojilla on miljoonia faneja jotka ovat reiluja ja rehellisiä ja jotka ovat valmiita tekemään mitä tahansa tavatakseen nää pojat henkilökohtasesti. nää directionatorit ovat omasta mielestään ainoita oikeita faneja joihin pojat on ihastuneita jnejnejne. life is life ja noiden kaa pitää vaan jaksaa elää, ei ne kovin pitkään jaksa olla 1D familyssa kun niitä alkaa kiinnostaa toiset jutut. voisin kutakuinkin kuvitella että parin-kolmen vuoden päästä directionatoreita ei oo kovin montaa jäljellä (:

22Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer To 3 Toukokuu 2012 - 10:47

niitti

niitti

Toi on just niin tyhmää ja lapsellista ku vaan olla voi. Noi tyypit ei taida ajatella yhtään, miltä niiden haukkumista tyypeistä tuntuu. Miltä niistä itestä oikein tuntus sit jos sattumalta joku pojista tulis vastaan ja sit sais yhteiskuvan niin se sit haukuttais ihan lyttyyn? Mä uskon et noilla haukkujilla on tosi huono itsetunto ja ne vaan yrittää kohottaa sitä haukkumalla muita.

// Tää keskustelu kuoli. Mitäs mieltä ootte Zayninstä ja Perriestä? Musta ne on tosi sulosia yhessä Smile

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

23Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ti 21 Elo 2012 - 11:38

Vieraili


Vierailija

No tota musta ne on söpöjä yhdessä. Ne sopii toisilleen täydellisesti ja en voi kun olla onnellinen niiden puolesta. Ja vaikka itse tekisi mieli seurustella herrojen kanssa, niin en voi olla onnellisempi. Noilla menee niin hyvin ja se on pääasia. I love you

24Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer La 15 Syys 2012 - 23:37

Vieraili


Vierailija

Eleanor ja Louis on ihana pari kuten Danielle ja Liamkin on. Olis se kyllä kiva jos sais seurustella tuollaisten miesten kanssa. On Perrie ja Zaynkin söpö pari.

25Eleanor Calder ja Danielle Peazer Empty Vs: Eleanor Calder ja Danielle Peazer Ma 6 Toukokuu 2013 - 10:32

Veeranen

Veeranen

Mun kaveri kerto mulle et Payzer ois taas hajonnu? :///

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa