One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Piirrustukset

+13
bewareofaino
Sarqai
Pinski♥Harry
Peetu
Louizz_tomlinzon
Veeranen
Sara-Maria
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
emmaLOVESnilla
Insku
bO0m
17 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

1Piirrustukset - Sivu 4 Empty Piirrustukset Ma 16 Huhti 2012 - 6:51

bO0m

bO0m

First topic message reminder :

Piirrustukset - Sivu 4 542156_389854984369104_100000338187224_1249176_249790965_n

Piirsin Louin! Tiiän ettei oo kauheesti näkönen mut ainaki yritin parhaani.. :DD

76Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 1:23

_Blistex_

_Blistex_

vilqu: Nosiis, mun nimi on oikeesti Hanna ja jos nyt oikein katoin ni niittin piirrustuksissa luki Hanna (;

77Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 3:58

niitti

niitti

Kiitti sullekki Louizz_tomlinzon!
Ja joo munki nimi on Hanna, eli oiken _Blistex_ luit Smile

Mun epäonnistunu yritys piirtää Harry. Mä niin häpeen tätä! Harry on ihan sairaan vaikee piirtää. Pisteet niille, jotka sen on onnistunu piirtämään. Alussa se näytti siltä, et sillä olis ruuantähteitä hampaidenvälissä. Mä en voinu ku vaan nauraa sille Very Happy Ehkä toi jollain kaukaisella tavalla muistuttaa sitä jotenki. Ja hiusongelmien vuoksi mun piti kumittaa osa piirustuksesta. Ja mä unohin piirtää leuan varjoja. Liamin kanssa mä alussa unohin piirtää ripset. Tää on niin perus, et mä unohan jotain pikkujuttuja Very Happy

Vois jonkun toisen kuvan ettiä Harrystä (tai muistakin), jonka piirtäs. Mulle saa ehotella yksärillä kuvia, mutta mulla on jonkunlaiset kriteerit. Esim. henkilön pitää kattoo kameraan pää suorassa, koska mä en osaa piirtää sitä syvyyttä niin se sit näyttää niin tyhmältä. Ja sit ilme vois olla mahollisimman neutraali vaihteeks. Ja mallikuvan pitää olla tarpeeks iso ja tarkka.
Joskus ku ei oo mitään piirrettävää niin vois koittaa piirtää semmosta, jossa on syvyyttä. Ja sit just muita vaikeempia juttuja, et lähtis pois mukavuusalueelta ja tekis siitä semmosen haasteen itelleen. Ryhmäkuvatki on silleen hankalia, ku niissä on vaatteet ja sit kasvot on niin paljon pienemmät niin sit kaikki silmät yms. on tosi hankalia piirtää niin pieninä.

Tästä tuli tämmönen romaani. Tää on just niitä aiheita joista mä voisin höpöttää kokonaisen päivän (joskus osaan olla ylisosiaalinen ihminen)

http://illfollowyouintothenight.blogspot.com/

78Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 6:07

Insku

Insku

Mun kaveri piirtää ryhmäkuvii sillee et se ei piirrä naamoja, vaa kirjottaa siihe vaa nimet naamojen kohalle Very Happy Vähä toi Harry on hieno !Smile Mä en osaa ees piirtää mitää varjoja, seiskan kuviksessa piirsin ekan kerran varjoja ja näytti aika hassulta.

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

79Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 11:12

niitti

niitti

Kiitti Insku! Kyllähän toi varjojen piirtäminen opettelua vaatii Smile Ja niin no silleenki vois piirtää, että jättää kasvot piirtämättä, mutta kun voisin sanoa itseäni melkein perfektionistiksi piirtämisen suhteen niin se varmaan mun silmään näyttäs keskeneräseltä + vaatteiden rypyt on mahdottomia mulle. Mut sitä vois koittaa jollain vähän eri tavalla. Toihan muuten on nerokas idea! Jossakin piirustuksessa tolleen piirtämättä jättäminen vois sopia. Mä en nyt taas osaa selittää mun ajatuksia ja tää on vähän sekavaa teksiä, mutta mä taisin saada nerokkaan idean tosta. Pitää kattoo toimiiko se niin hyvin ku mä kuvittelen Very Happy

80Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 11:13

_Blistex_

_Blistex_

niitti: hei hyvältähän toi näyttäää! (: Ja mulla on sama juttu ku Inskulla, en osaa sitten yhtään piirtää varjoja, aina mun kuvista tulee sellasii "elottomii" ku niis ei oo varjostuksii yms. :DD

81Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Su 20 Toukokuu 2012 - 22:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ kirjoitti:niitti: hei hyvältähän toi näyttäää! (: Ja mulla on sama juttu ku Inskulla, en osaa sitten yhtään piirtää varjoja, aina mun kuvista tulee sellasii "elottomii" ku niis ei oo varjostuksii yms. :DD
mä osaan piirtää varjoja pelkästään lyijykynä töihin ja niistäki joskus unohdan ne xD

82Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ma 21 Toukokuu 2012 - 3:06

vilqu

vilqu

Katoin ton niittin Harry piirrustuksen ja rupesin täällä melkeen kiljumaan:D Toi on ihan sika hieno ja toi alku peränen (ja siis sunkin piirros) kuva on Harry:stä niin syötävän söpö kuva (okei, no Hazzasta ei kyll saa muun laista kuvaa)!! Ja se kuva on tässäs meijän koneella se mun käyttäjän kuva: siis ku avaa tietokoneen ni siinä on kaikkikäyttäjät ja kaikilla on oma pikkukuva ni toi Harryn kuva on mulla siinäVery Happy

Selitys, epäolennaisesta-> perus minäSmile

83Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ma 21 Toukokuu 2012 - 5:41

niitti

niitti

Kiitti teille taas!! Smile

Louizz_tomlinzon kirjoitti:mä osaan piirtää varjoja pelkästään lyijykynä töihin ja niistäki joskus unohdan ne xD
Vähän sama Smile Mutta multa ei luonnistu ees värilliset piirustukset. Vaikka mä en oo ees ikinä kokeillu piirtää tolleen kasvoja ja värittää niitä, mutta mä oon niin huono värien käsittelijä + omistan huonot puuvärit niin ei siitä tulis mitään.

84Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ti 26 Kesä 2012 - 23:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/29zztqx.jpg

Mun 4 v pikkusisko piirti tän. Älkää lainatko tätä ku voin ottaa tän linkin pois jossain vaihees

85Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ke 27 Kesä 2012 - 0:47

Sarqai

Haha söpööVery Happy

86Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ke 27 Kesä 2012 - 6:03

_Blistex_

_Blistex_

Louizz; aww, vähä söpö :DD ♥

87Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ke 27 Kesä 2012 - 6:10

Mileaz

Mileaz

Vähän lutusia Very Happy Mut hei, onha noissa jotain näköä! Pikkuse vaa kikkaraa enemmä Harrylle nii iha ilmetty se!

88Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Ke 27 Kesä 2012 - 7:00

nealoves1D

nealoves1D

louizz,, aaaw hei ! Vähä söpöö :3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

89Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset To 28 Kesä 2012 - 0:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

haha,niimpä Very Happy

90Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset To 28 Kesä 2012 - 5:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

awww vähä söpö! Very Happy ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

91Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset Pe 29 Kesä 2012 - 10:09

vilqu

vilqu

Kuinka sulonen!! Ja onhan tossa näköä Smile

92Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset La 5 Tammi 2013 - 6:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

there is the new one. toi nyt näyttää vähä kesken eräiseltä ja noi silmät meni vähän pilalle mutta tossa toi nyt on. Laittakaa ihmeessä muutki piirrustuksianne

93Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset La 5 Tammi 2013 - 6:49

Peetu

Peetu

^woow vähän hieno! ihan valmiilta se mun silmään näyttää (: äääää kui upee oikeesti!

94Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset La 5 Tammi 2013 - 9:11

_Blistex_

_Blistex_

Hiukan hieno toi kuva! (: Oikeesti, ja se näyttää ihan Louisilta et onnistuit hyvin c:

Mä en oo pitkään aikaan piirtäny oikeen mitään, paitsi jos sitä ihme joulutervehdystä ei lasketa :DD

95Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset La 5 Tammi 2013 - 11:43

vilqu

vilqu

Kuin kauan sä piirsit tota?? Toi on TOSI hieno! Viimeks mitä mä oon kotoo vapaaehtosesti piirtäny on varmaan mun viime vuonna kummilapselleni (koulussa) piirtämä nalle puh josta tuli ihan ok ku olin väsänny sitä kolme tuntii, että sillee.. Haluisin oikeesti olla piirto intoilija ja piirtää kaikkea koko ajan se ois siistii XD ja toi sun kuva itseasiassa inspiroi mua piirtää Smile

96Piirrustukset - Sivu 4 Empty Vs: Piirrustukset La 5 Tammi 2013 - 23:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Kiitti kaikille (: Vilqu ; Mä piirsin tota vähä yli 2h

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa