First topic message reminder :
Piirsin Louin! Tiiän ettei oo kauheesti näkönen mut ainaki yritin parhaani.. :DD
Piirsin Louin! Tiiän ettei oo kauheesti näkönen mut ainaki yritin parhaani.. :DD
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
laitalaitalaita (:PinskiHarry kirjoitti:Mäki oon piirtäny joku kuukaus sitte harryn, mut en tiiä uskallanko laittaa sitä?
Mä en tajuu mut en yleensäkkään, eikä mun just nyt tarvii tajuta ku ei oo piirretty mitään:D Toivottavasti joku muu tajus:DSarqai kirjoitti:No toi kuvake mis on kuva ja muistikortti, kuudes vasemmalta:) Sit klikaat sitä vaan ja joo:D Tajuutteko?
mulla ei näyy ? D:Pinski♥Harry kirjoitti:
mäki tykkään täst laadusta ! harryyyyy
Just hieno!! Hazzaa<3Pinski♥Harry kirjoitti:
voin laittaa sen joku päivä uusiks, ku tos on muutenki tooosi huono laatuemmaLOVESnilla kirjoitti:mulla ei näyy ? D:PinskiHarry kirjoitti:
LAITA, LAITA, LAITA, LAITA, LAITA, LAITA, LAITA, LAITA Ymmärsit varmaan LAITA!Sarqai kirjoitti:Uskaltaisko laittaa kuvat tänne:I
hieno toi on!btw ihanaa käsialaa_Blistex_ kirjoitti:http://aijaa.com/0072910078561
Täs on tää mun yks kuva, toivottavasti tää ei järkytä teitä :DD Okei, toivon et ette räjähdä nauruun tai sit ette kerro siit mulle
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa