One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Leffapölinää!

+11
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Peetu
Sarqai
Evee
vilqu
emmaLOVESnilla
Insku
Veeranen
nealoves1D
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

1Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Leffapölinää! Ti 20 Maalis 2012 - 6:25

bewareofaino

bewareofaino

First topic message reminder :

Yleistä keskutelua leffoista, tulevista, vanhoista yms.

Onks kukaan viä innostunut Nälkäpelistä? oon iso fani ja oon niin innoissani perjantaista, sain liput ensi-iltapäivälle! :):) En kyl tiiä yltääkö leffa lähelle kirjojen tasoa, mutta näyttelijät ainakin on valittu huolella ja Josh Hutcherson on ollut yks mun lempinäyttelijöistä siittä lähtien kun olin 9wee joten very excited...! Suosittelen meneen kattoon, se on aika varmasti yhtä loistava kun kirjakin. Toivottavasti siitä ny ei vaa tuu mitään Twilight kakkosta.


26Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Su 8 Huhti 2012 - 22:44

Peetu

Peetu

mua melkee hävettää tunnustaa etten oo lukenu Nälkäpelei enkä oo myöskään nähnyt leffoja. shame on me :D

mutta siis asiasta kuudenteen, ootteko kattoneet Disneyn leffoja? mikä on semmonen all time favourite?

Disney Channelilta tuli tossa yks päivä Leijonakuninkaan mainos etc ja sit muistin miten paljon tykkäsin pienenä niistä (: ja ny kun isompana kattelee nii mä ainakin nauran yhtä paljon ellen enemmän just joillekki Timonille ja Pumballe :D

27Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Su 8 Huhti 2012 - 23:52

nealoves1D

nealoves1D

haha mäki ain naureskelen joillekki disney leffoille vieläki,, esim just timon ja bumba jaksaa naurattaa :Very Happy
Mutsiis disneylt tulee myös tosi hyvii sellasii "nuortenleffoi" välil Very Happy minä ja mun kaverit ollaa katottu nyt monte carlo muutamaa kertaa ja se on meijän mielest tosi hyvä Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ma 9 Huhti 2012 - 1:54

jonskauu

jonskauu

Mä tykkään kyllä lähes tulkoon kaikista Disneyn leffoista, mut mun lemppari on iha ehottomasti Mulan! En kyl tiiä miks Very Happy

Ja hei kaikki ketkä ootte nähny Nälkäpelin nii onks se oikeesti hyvä? Oon tänää menos kattoo sen (joo vähä jälkijunassa...) ja mietin täs nyt kuitenki et meenkö, koska oon lukenu kirjat ja rakastan niitä yli kaiken. Ja esim. Twilighteissa tykkään kirjoista enemmän ja ku katoin ne leffat ni ne ei ollenkaa vastaa mun mielestä niitä kirjoja Very Happy Pelkään et mun rahat menee iha hukkaa jos se leffa onki iha huono Sad

29Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ma 9 Huhti 2012 - 2:29

nealoves1D

nealoves1D

Jonskauu,, ite on oo lukenu niit kirjoi mut tykkäsin siit leffast tosi paljo ! Mun sisko on lukenu ne ja sano et se leffa oli vähä tylsä, siks et ties mitä tapahtuu ku kaikki meni ihan samal taval ku kirjas Very Happy Mut seki kyl sano et kannattaa mennä. && Mullaki on nois Twilighteis sama, ni sen takii en halunnu lukee sitä nälkäpelii ennenku mentii kattoo se leffa, etten sit pety liikaa :Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

30Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ma 9 Huhti 2012 - 7:29

jonskauu

jonskauu

Iha turhaa mä olin huolissani et toi Nälkäpeli ois ollu huono, tykkäsin tykkäsin! mä olin puolet leffasta kyl kyyneleet silmis et jotkut kohat meni vähä ohi.. Very Happy

31Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ti 10 Huhti 2012 - 4:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mennään kaverin kaa ehkä kattoo titanic ens vklp (:(:

32Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Pe 25 Toukokuu 2012 - 2:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tulee tuplat mutta toi vanha viesti on jo niin vanha ettei se varmaan haittaa kauheesti.Mutta meinaako kukaan mennä kattoo LOL'in sit ku se tulee elokuviin?
https://www.youtube.com/watch?v=nZ1bI4K1VqQ
https://www.youtube.com/watch?v=QIwd0NSj0R0

33Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Pe 25 Toukokuu 2012 - 8:09

Veeranen

Veeranen

minä! : D pitää vaan saada joku lähtee mun kans (Y)

34Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Pe 25 Toukokuu 2012 - 11:43

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

mä lupauduin lähtee kaverin kaa kattoo ((:

35Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Pe 25 Toukokuu 2012 - 23:28

vilqu

vilqu

En oo kuullu koko leffasta vast ku nytte.. Enkä tiiä, periaatteessa voiski mut kattoo.. Smile

36Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! La 26 Toukokuu 2012 - 7:08

militsii

militsii

Mäki oon katellu tota LOL'in trailerii joku pari viikkoa sit, että ois kiva kattoo ku oon tollasten teinihömppäleffojen suurkuluttaja Very Happy IMDB:s toi on kyllä saanu tosi surkeet pisteet, mutta niihä noi teinileffat melkeinpä aina saaki, ja ku tos ei oo kovin paljoo viel ääniä ku eihä toi oo ees leffateatteris viel.

Täs on vaa se et saa nähä pääsenkö totakaa kattoo ku tääl pikkupassskakyläs ei oo leffateatteria nii pitäis mennä toho lähikaupunkii mut sinne sit tuskin pääsen arkena ku oon koko kesän kesätöis nii pitäis mennä viikonloppuna ja sillon on aina kaikkee muuta tekemistä Very Happy Mut kattoo ny, jos en teatterii mee kattoo nii sit myöhemmi joko vuokraan/ostan tai sit lataan koneelle Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

37Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! La 26 Toukokuu 2012 - 23:37

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mua kyllä vähä rupes ärsyttää mun iskä suunnittelee monen päivän reissua(risteilyä?) just että lähettäis joko 14.6 tai 16.6 ja jos lähtö olis 16.6 kin ni en oo varma sitte saanko lähtee seinäjoelle(jonne täältä on 55 km) tai vaasaan(jonne on reilut 100km mutta mummolasta vaan 20km) jos lähtö on siitä päivästä huomenna.Ja ku mä oon oottanut tota leffaa vuoden paikat ni olis kiva mennä ensiiltaan,noh onhan se myöhemminki leffois mut silti.

38Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Su 27 Toukokuu 2012 - 4:31

_Blistex_

_Blistex_

Mä varmaan meen kattoo sen sitte mut kattoo ny saanko ketään mukaan. :DD

39Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ke 30 Toukokuu 2012 - 0:00

Mileaz

Mileaz

Katsokaa kaikki ihmeessä Vettä Elefanteille ja Remember Me! Ihania rakkauselokuvia ja upposivat muhun ainakin ihan täysin (:

Mut oon myyty Lord of The Ringseille, niistä upeempia elokuvia ei olekaan, miten J.R.R. Tolkenilla on riittäny mielikuvitus sellasen kirjasarjan kirjottamiseen? En tiedä, mut ihan mahtavat elokuvina ++ kirjoina.

Twilightit tuntuu laimeelle niiden rinnalla ;D

40Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ti 25 Syys 2012 - 6:56

jAsbee

jAsbee

Hohdosta tulee ens vuonna toine osa (:: !

41Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ke 26 Syys 2012 - 5:05

bewareofaino

bewareofaino

^ oon nähny hohdosta vaan niitä pätkiä ja meni jo niissä yöunet, se oli ihan hirvee Very Happy

Mua ärsyttää aivan hirveesti se ettei The Perks of Being a Wallflower -leffaa näytetä täällä... Oon oottanu sitä ihan himona ja sitte se ei tuukkaan Suomen teattereihin ollenkaa. Niitten on oikeesti aivan pakko näyttää se täällä, lähetin Finnkinolle palautettaki koska mulla keittää niin paljon... haluun nähä Emman&Lorganin ♥️

42Leffapölinää! - Sivu 2 Empty Vs: Leffapölinää! Ke 26 Syys 2012 - 6:05

jAsbee

jAsbee

hohto on just hyvä , onha se kyl vähä karmiva ja ällö :DD

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa