One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Leffapölinää!

+11
Louizz_tomlinzon
jonskauu
Peetu
Sarqai
Evee
vilqu
emmaLOVESnilla
Insku
Veeranen
nealoves1D
bewareofaino
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Leffapölinää! Empty Leffapölinää! Ti 20 Maalis 2012 - 6:25

bewareofaino

bewareofaino

Yleistä keskutelua leffoista, tulevista, vanhoista yms.

Onks kukaan viä innostunut Nälkäpelistä? oon iso fani ja oon niin innoissani perjantaista, sain liput ensi-iltapäivälle! :):) En kyl tiiä yltääkö leffa lähelle kirjojen tasoa, mutta näyttelijät ainakin on valittu huolella ja Josh Hutcherson on ollut yks mun lempinäyttelijöistä siittä lähtien kun olin 9wee joten very excited...! Suosittelen meneen kattoon, se on aika varmasti yhtä loistava kun kirjakin. Toivottavasti siitä ny ei vaa tuu mitään Twilight kakkosta.

2Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 20 Maalis 2012 - 6:32

nealoves1D

nealoves1D

En oo ite lukenu niit nälkäpeli kirjoi mut ootan sitä leffaa ihan sairaasti ! Oon ajatellu lukee niit kirjoi site ku oon nähny sen leffan ni en välttämättä pety siihe leffaa nii paljoo ku usein kirjat on parempii ku leffat xd

&& meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 20 Maalis 2012 - 6:33

Veeranen

Veeranen

MÄ OON TOSITOSITOSI INNOISSANI SIIT KU NÄLKÄPELI LEFFA TULEE! mä meen vast lauantaina kattoo.. mut hyvää kannattaa odottaa ! : D
mä toivon et se on hyvä(:
ainakin ne kirjat oli ihan D:: sit josh♥ siit ei pääse yli eikä ympäri ettei se olis muka ihana :Dd

4Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ke 21 Maalis 2012 - 7:07

bewareofaino

bewareofaino

nealoves1D kirjoitti: && meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::
No joo, lähinnä sitä :---D se ois kamalaa jos siitä tulee sellanen twilight-tyyline 'aaaah ihanaa kolmiodraamaa katniss/peeta/gale<3<3 team peeta, team gale' kun siinä tarinassa ei oo kyse pelkästään rakkaudesta :D Se tarina kertoo enemmänki elämästä ja kuolemasta ja siin leffassa on toivottavasti pääosassa se toiminta... Et sitä meinasin ettei siitä tulis sellasta yleistä rakkaushömppää eikä sitä leimattas ennakkoluuloilla Twilight kakkoseks kun se on jotain täysin muuta. Jos nyt tajusit mitä tarkotin :D:D

Ja Veeranen, siit tulee ihan varmasti tosi mahtava!! en voinu irrottaa käsiä siittä kirjasta, kun alotin lukemaan... se vaan koukutti ihan täydellisesti.

5Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ke 21 Maalis 2012 - 8:39

Veeranen

Veeranen

bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti: && meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::
No joo, lähinnä sitä :---D se ois kamalaa jos siitä tulee sellanen twilight-tyyline 'aaaah ihanaa kolmiodraamaa katniss/peeta/gale<3<3 team peeta, team gale' kun siinä tarinassa ei oo kyse pelkästään rakkaudesta Very Happy Se tarina kertoo enemmänki elämästä ja kuolemasta ja siin leffassa on toivottavasti pääosassa se toiminta... Et sitä meinasin ettei siitä tulis sellasta yleistä rakkaushömppää eikä sitä leimattas ennakkoluuloilla Twilight kakkoseks kun se on jotain täysin muuta. Jos nyt tajusit mitä tarkotin Very Happy:D

Ja Veeranen, siit tulee ihan varmasti tosi mahtava!! en voinu irrottaa käsiä siittä kirjasta, kun alotin lukemaan... se vaan koukutti ihan täydellisesti.

sain mun kaverinki koukuttuu, silt tuli vaa yks päivä " ai koukussa tähä kirjaa? mä en pääse tästä irti D:"

mä en haluu et se siit tulee sellanen hömppäpömppärakkaussössöD: vaikka kyl sii voi olla sillai sellassii aaw hetkii d: sellanen melko realistinen ja sellanen, SELITYS 10+

6Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ke 21 Maalis 2012 - 10:29

Insku

Insku

bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti: && meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::
No joo, lähinnä sitä :---D se ois kamalaa jos siitä tulee sellanen twilight-tyyline 'aaaah ihanaa kolmiodraamaa katniss/peeta/gale<3<3 team peeta, team gale' kun siinä tarinassa ei oo kyse pelkästään rakkaudesta Very Happy Se tarina kertoo enemmänki elämästä ja kuolemasta ja siin leffassa on toivottavasti pääosassa se toiminta... Et sitä meinasin ettei siitä tulis sellasta yleistä rakkaushömppää eikä sitä leimattas ennakkoluuloilla Twilight kakkoseks kun se on jotain täysin muuta. Jos nyt tajusit mitä tarkotin Very Happy:D

Ja Veeranen, siit tulee ihan varmasti tosi mahtava!! en voinu irrottaa käsiä siittä kirjasta, kun alotin lukemaan... se vaan koukutti ihan täydellisesti.
mä luin sen ekan neljäs tunnis putkee ... (: Ku ei sitä voinu lopettaa Very Happy:Very Happy:♥️ Huomen hakee kirjastosta kakkonen, (;

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

7Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ke 21 Maalis 2012 - 10:36

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti: && meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::
No joo, lähinnä sitä :---D se ois kamalaa jos siitä tulee sellanen twilight-tyyline 'aaaah ihanaa kolmiodraamaa katniss/peeta/gale<3<3 team peeta, team gale' kun siinä tarinassa ei oo kyse pelkästään rakkaudesta Very Happy Se tarina kertoo enemmänki elämästä ja kuolemasta ja siin leffassa on toivottavasti pääosassa se toiminta... Et sitä meinasin ettei siitä tulis sellasta yleistä rakkaushömppää eikä sitä leimattas ennakkoluuloilla Twilight kakkoseks kun se on jotain täysin muuta. Jos nyt tajusit mitä tarkotin Very Happy:D

Ja Veeranen, siit tulee ihan varmasti tosi mahtava!! en voinu irrottaa käsiä siittä kirjasta, kun alotin lukemaan... se vaan koukutti ihan täydellisesti.
mä luin sen ekan neljäs tunnis putkee ... (: Ku ei sitä voinu lopettaa Very Happy:Very Happy:♥️ Huomen hakee kirjastosta kakkonen, (;

eise sit ollukkaa nii tylsä?c;
mä luin sen ekan neljäs päivässä.. sit ne kaks jälkimäist kahes päiväs xd

8Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ke 21 Maalis 2012 - 10:48

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

ensin mun piti lukee noi nälkäpeli kirjat ennen ku toi leffa tulee, mut en oo oikee ehtiny ja voi olla että olisin pettyny sitte siihen leffaan jos oisin innostunu noista kirjoista jne. Luen sitte joskus ku on aikaa :DD tosta leffastakin innostuin oikeestaan vaan Joshin takia ... kyllähän juonikin iha jännältä vaikuttaa, mutta Josh on ollu kyllä jo tosi pitkään yks mun lempinäyttelijöistä ja onhan se vaan niin ihana että pakko päästä kattomaan, ku muistan sen aina vaan niistä leffoista missä se on nii nuori :DD

9Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! To 22 Maalis 2012 - 5:13

vilqu

vilqu

Ollaan menossa kaverin kanssa kattoo Nälkäpeli lauantaina:D Odotan ihan sairaasti et pääsen kattoo:D Vois lukee ne kirjat ehkä jälkee päin...

Ollaan kans suunninteltu äitin ja siskon kanssa et mennään kattoo Titanic 3D sit ku se tulee Very Happy

10Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! To 22 Maalis 2012 - 6:09

Veeranen

Veeranen

mäki oon menos kattoo sen vast lauantaina : D

11Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! To 22 Maalis 2012 - 6:16

nealoves1D

nealoves1D

me ollaan näillä näkymin menossa vast keskiviikkona kun mun kaeri jonka kans mennää on tän vklp lontoos ja meil on treenit ma & ti (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

12Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! To 22 Maalis 2012 - 9:05

Insku

Insku

Veeranen kirjoitti:
Insku kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti: && meinasiks sä suosioo tol toivottavasti ei tuu sellane ku twilight ? (::
No joo, lähinnä sitä :---D se ois kamalaa jos siitä tulee sellanen twilight-tyyline 'aaaah ihanaa kolmiodraamaa katniss/peeta/gale<3<3 team peeta, team gale' kun siinä tarinassa ei oo kyse pelkästään rakkaudesta Very Happy Se tarina kertoo enemmänki elämästä ja kuolemasta ja siin leffassa on toivottavasti pääosassa se toiminta... Et sitä meinasin ettei siitä tulis sellasta yleistä rakkaushömppää eikä sitä leimattas ennakkoluuloilla Twilight kakkoseks kun se on jotain täysin muuta. Jos nyt tajusit mitä tarkotin Very Happy:D

Ja Veeranen, siit tulee ihan varmasti tosi mahtava!! en voinu irrottaa käsiä siittä kirjasta, kun alotin lukemaan... se vaan koukutti ihan täydellisesti.
mä luin sen ekan neljäs tunnis putkee ... (: Ku ei sitä voinu lopettaa Very Happy:Very Happy:♥️ Huomen hakee kirjastosta kakkonen, (;

eise sit ollukkaa nii tylsä?c;
mä luin sen ekan neljäs päivässä.. sit ne kaks jälkimäist kahes päiväs xd
Joo ei se ollukkaa tylsä, me varmaa mennää viiden kaverin kaa kattoo torstaina ehkä Very Happy Lainaan Ben Eltonin Meltdownin !!!! (:♥️ Ja luen sen .. Ei liittyny tähä, mut anywayy (:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

13Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! La 24 Maalis 2012 - 5:19

bewareofaino

bewareofaino

WOOWWW eilinen päivä meni ihan fiiliksissä ensi-illasta ! :--D se oli aivan mahtava, vaikka ei yltänytkään kirjan tasolle. Siit oli jätetty muutama kohta pois joita ootin, mutta se ei kyl haitannu ollenkaa... Itkin koko sen lopun ja tulin ihan kyyneleet silmissä pois sieltä. Yks parhaista päivistä koskaan♥

Juonipaljastus:


Ja tosta Titanicista puheen ollen... mä oon nähny sen vaikka kuinka monta kertaa, mut mä en vaan oo vieläkään ymmärtäny mikä siinä viehättää :D se on kauhee pakokauhuleffa. En vaan kestä sitä ku mua alkaa ahdistaan ku katon sitä :D

14Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Su 25 Maalis 2012 - 0:50

vilqu

vilqu

Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

15Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! La 31 Maalis 2012 - 6:48

Evee

Evee

vilqu kirjoitti:Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

Ei ei, kyllä Peeta on paljon komeempi Very Happy
Mutta juu kyllä on varmaan paras näkemäni elokuva <3

16Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! La 31 Maalis 2012 - 8:52

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

Peeta on parempi♥️ :DD

17Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ma 2 Huhti 2012 - 0:46

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

Peeta on parempi♥️ :DD

oon ernu Nälkäpelin suhteen ku mun mielestä Gale on ihanempi ja kaikki muut on Peetan puolella.. Very Happy Mut on Peetakin kyllä aivan ihana! Very Happy

18Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ma 2 Huhti 2012 - 3:37

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

Peeta on parempi♥️ :DD

oon ernu Nälkäpelin suhteen ku mun mielestä Gale on ihanempi ja kaikki muut on Peetan puolella.. Very Happy Mut on Peetakin kyllä aivan ihana! Very Happy

se liam( siis se joka näyttelee Galee) se on pitkä D: oikeesti Very Happy:DD mut josh on ollu pienenä ihan älyttömän sulonen :3 ja nykyää sekoo siit ihanuudesta ku näkee sen affraid bounce rabbit cyclops Exclamation Suspect

19Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ma 2 Huhti 2012 - 3:54

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nälkäpeli oli IHAN SIKA HYVÄ! Itkin kyllä siinä aikas paljon yhessä kohtaa ja onneks oli kaveri mukana ni pidin sitä sit kädestäVery Happy Mut jos laittaa ripsaria leffaan ni suosittelen sit tän leffan kohalla vedenkestävääVery Happy Oli kyll loppu aika sulonen vaikka mun mielestä Gale on pareman näkönen ku Peeta... Mut se kyllä loppu silleen et haluun heti nähä kaikki muutki osat!!

Peeta on parempi♥️ :DD

oon ernu Nälkäpelin suhteen ku mun mielestä Gale on ihanempi ja kaikki muut on Peetan puolella.. Very Happy Mut on Peetakin kyllä aivan ihana! Very Happy

se liam( siis se joka näyttelee Galee) se on pitkä D: oikeesti Very Happy:DD mut josh on ollu pienenä ihan älyttömän sulonen :3 ja nykyää sekoo siit ihanuudesta ku näkee sen affraid bounce rabbit cyclops Exclamation Suspect
no niimpä,, varsinki verrattuna joshiin o.o ja totta.. JOSH ON IHANA ja ny ku luin ton kirjanki (lainasin sittekki kaverilta ja päätin lukee sen ennen leffaa :DD) nii oon iha lääpälläni Peetaanki .___. Kamalaa ku pääsen näkee sen leffan vast ehkä viikonloppuna DD:

20Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ma 2 Huhti 2012 - 5:50

Sarqai



Veeranen kirjoitti:

Peeta on parempi♥ :DD


High five systeri, kerranki joku joka tykkää Peetasta<33

Yes oon opettanu Vilqulle ernun, vihdoin se oppi:D

21Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 3 Huhti 2012 - 5:45

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

Peeta on parempi♥️ :DD


High five systeri, kerranki joku joka tykkää Peetasta<33

Yes oon opettanu Vilqulle ernun, vihdoin se oppi:D
Opettanu..? En nyt kutsuis opettamiseks enkä oo ihan varma jos olit sää mut iha sama! Very Happy

22Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 3 Huhti 2012 - 9:42

Veeranen

Veeranen

Sarqai kirjoitti:

High five systeri, kerranki joku joka tykkää Peetasta<33

Yes oon opettanu Vilqulle ernun, vihdoin se oppi:D


se on vaan niin♥ c:

23Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 3 Huhti 2012 - 9:46

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:

High five systeri, kerranki joku joka tykkää Peetasta<33

Yes oon opettanu Vilqulle ernun, vihdoin se oppi:D


se on vaan niin♥️ c:
On Peetaki ihana, tottakai! Mut mun mielestä Gale vaan jotenkin hitusen sulosempi.. Very Happy

24Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 3 Huhti 2012 - 11:06

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:

High five systeri, kerranki joku joka tykkää Peetasta<33

Yes oon opettanu Vilqulle ernun, vihdoin se oppi:D


se on vaan niin♥️ c:
On Peetaki ihana, tottakai! Mut mun mielestä Gale vaan jotenkin hitusen sulosempi.. Very Happy

: D mua se ei hirveesti mielytä sen se ulkonäkö vaa jotenki :/

25Leffapölinää! Empty Vs: Leffapölinää! Ti 3 Huhti 2012 - 11:26

nealoves1D

nealoves1D

ulkonäöltä en osaa sanoo mitää mut Peetan luonne on tosi ihana ;3 eikä Galessakaa mitää vikaa oo, seki on such a sweetheart Wink

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa