First topic message reminder :
Tää on vähän vaikee selittää, mutta jos ootte olleet muilla foorumeilla nii ootte ehkä törmänneet tälläseen ennenkin. Yritän kuitenkin selittää mahdollisimman hyvin.
Eli mä kirjotan tähän viestiin nyt 10 faktaa itestäni, jotka pitää tällä hetkellä paikkansa. Seuraava kopioi multa nää 10 faktaa ja paksuntaa ne jotka pitävät paikkaansa. Ne, jotka eivät pidä seuraavan viestin kirjottajalla paikkaansa, pyyhitään pois ja kirjotetaan tilalle uudet faktat.
Esim.
Esimerkissä Liisa ei ole allerginen appelsiinille, mutta hänellä on ruskeat hiukset ja hän vihaa talvea niinkuin Maijakin.
Toivottavasti tajusitte, mä nyt siis alotan kymmenellä faktalla.
1. Mulla on jano
2. Söin äsken suklaata
3. Nyt on hiihtoloma
4. Mulla on hiukset kiinni
5. Tulispa jo kesä
6. Meen huomenna bilettään
7. Vihaan hampaitani
8. Oon ollut Lontoossa monta kertaa
9. Meillä on 2 kissaa
10. Meillä on myös koira
Tää on vähän vaikee selittää, mutta jos ootte olleet muilla foorumeilla nii ootte ehkä törmänneet tälläseen ennenkin. Yritän kuitenkin selittää mahdollisimman hyvin.
Eli mä kirjotan tähän viestiin nyt 10 faktaa itestäni, jotka pitää tällä hetkellä paikkansa. Seuraava kopioi multa nää 10 faktaa ja paksuntaa ne jotka pitävät paikkaansa. Ne, jotka eivät pidä seuraavan viestin kirjottajalla paikkaansa, pyyhitään pois ja kirjotetaan tilalle uudet faktat.
Esim.
Maija kirjoitti:
1. Minulla on ruskeat hiukset
2. Olen allerginen appelsiinille
3. Vihaan talvea
Liisa kirjoitti:
1. Minulla on ruskeat hiukset
2. Väsyttää
3. Vihaan talvea
Esimerkissä Liisa ei ole allerginen appelsiinille, mutta hänellä on ruskeat hiukset ja hän vihaa talvea niinkuin Maijakin.
Toivottavasti tajusitte, mä nyt siis alotan kymmenellä faktalla.
1. Mulla on jano
2. Söin äsken suklaata
3. Nyt on hiihtoloma
4. Mulla on hiukset kiinni
5. Tulispa jo kesä
6. Meen huomenna bilettään
7. Vihaan hampaitani
8. Oon ollut Lontoossa monta kertaa
9. Meillä on 2 kissaa
10. Meillä on myös koira