One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

★ Anna tähdet viimeksi näkemällesi leffalle ★

+19
Mileaz
zehe
_Blistex_
bewareofaino
Stypayhoralikson
Veeranen
Sarqai
nealoves1D
emmaLOVESnilla
niallsydän
jonskauu
Insku
Louizz_tomlinzon
Sophie_Malik
hennoaa
vilqu
hymypeppuun
Peetu
militsii
23 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 4]

militsii

militsii

First topic message reminder :

Eli anna tähdet asteikolla 1-5 viimeksi näkemällesi leffalle. Kerro myös leffan nimi. Halutessaan voi kertoa leffasta jotain, arvostella sitä tai antaa jotain muuta infoa siitä :).

-----

Due Date ★★★★

http://dream-it-milla.blogspot.com

Veeranen

Veeranen

^haha :d mäki halusin eka nähä sen takii, mut se oliki oikeesti ihan sairaan hyväD_

jonskauu

jonskauu

Step Up: The Revolution ★★★★★

AAAAH mä rakastan tota niiiiinniiin paljon! Oon tykänny kaikista Step Upeista ihan kamalasti ja pakko myöntää et tää neljäs oli kyllä ehkä tylsin kaikista näistä, mutta toisaalta tässä oli paljon paremmat musiikit ja ne tanssimuuvit, teki mieli sekoo! Toivoisin et joku päivä mä osaisin tanssii samalla tavalla, muutama vuos vielä harjotteluu niin ehkä mäki pääsen johonki leffaa haha :-D Mut toi oli kyllä hyvä ja tossa oli myös hauskoja juttuja.

jAsbee

jAsbee

Paranormal Activity 4 ★★★★★

tosi pelottava mut NIIIIIIIN HYVÄ (: ja iha täydelline jatko edellisille paranormaleille (:

Evee

Evee

Twilight Aamunkoi osa 2 ★★★★★

Iiiihana! Mut niin järkyttävä. Kuitenki reilusti paras twilight leffa

jAsbee

jAsbee

Twilight Aamunkoi osa 2 ★★★★

oli kyl hyvä, mut oon kyllä eri mieltä even kaa ja sanon et oli kyl kuitenki huonoin twilight leffoista :D
en nyt kauheest viitti paljastaa jos jotku on menos kattoo mut seoli niiiin surullist ku se susi "kuoli" :( itkin silmät päästä siin kohas :d & sit seki oli surullist ku charlie ja bella oli siin kahestaa ja halas ja sit charlie sano jotai :)
sit kaikki muut ympäril itkee siin lopussa ja mä oon sillee ... mikä teil on ... :D

Peetu

Peetu

Looper ★★★★

ihan hullun hyvä actionhömppä, juoni oli paikoin kyllä vähän epäselvä mutta muuten tykkäsin!

Insku

Insku

Twilight aamunkoi osa 2 ★★★★★

ei ihmisten tunteilla sais leikkii noin mut se oli kuitenki tosi hyvä! ♥️

Submarine ★★★★★
jos tykkää silleen ''taideleffoist'' tai sellasist joil on tavallaan jokin syvempi merkitys nii kantsii kattoo Smile + toi on hauska

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

Fogo

Fogo

Hobitti - Odottamaton matka ★★★★★

ihan mahtava leffa :3 tykkäsin kaikista Taru Sormusten Herrasta - leffoistakin kun katoin ne joulun aikaan ekaa kertaa ja niille kaikille ★★★★★ kans :)

http://twitter.com/aino_98

bewareofaino

bewareofaino

In Time ★★★

Loistavat näyttelijät!!
tos leffas oli himohyvä idea, ja mua pelotti koko ajan että joku yhtäkkiä vaan kuolee sinne Very Happy Mutta ite juoni, tai se miten se tarina kulki nii oli jotenki jätetty suunnittelematta. Tai siis että ne kohtaukset vaan oli liitetty yhteen, eikä siitä tullut sellasta ehjää. Sellasta hyvää huippukohtaakaan ei mun mielestä siinä ollu. Mut silti kolme tähtee, koska se oli silti tosi hyvä :>

vilqu

vilqu

^^Toi on niin hyvä leffa!! Voisin kattoo uusiks koska vaa Very Happy

Sarqai

Mul oli yöllä Twilight maraton.. muut... Oisko ollu uusikuu? Joo Twilight uusikuu ★★★★★
Mä oon iha Twilight 4ever et..

1DLove

En saa puhelimella nuita tähtiä..

LoL - viisi tähteä

Veeranen

Veeranen

Beastly ★★★★★
Tää oli vaa nii ihanac: täs on takana kaunotar ja hirviö leffan idea + alex pettyfer <3

Täällä pohjantähden alla 1ja2 ★★★
Jokasen on nähtävä nämä ! Nää kertoo about 1918-1945 aikoihi (oli outoo nähä nii monii tunnettuja suomalaisia näyttelijöit)

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 4]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa