Eli anna tähdet asteikolla 1-5 viimeksi näkemällesi leffalle. Kerro myös leffan nimi. Halutessaan voi kertoa leffasta jotain, arvostella sitä tai antaa jotain muuta infoa siitä :).
-----
Due Date ★★★★
-----
Due Date ★★★★
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Mun viime leffa myös ja aikas lailla samaa mieltähymypeppuun kirjoitti:Moulin Rouge ★★★★★
Pitäiskö kattoo??nealoves1D kirjoitti:Never say never ★★★★★
pitäisvilqu kirjoitti:Pitäiskö kattoo??nealoves1D kirjoitti:Never say never ★★★★★
Jos tykkkäät Justin Bieberist ni kato ihmees ! (:: <3Louizz_tomlinzon kirjoitti:pitäisvilqu kirjoitti:Pitäiskö kattoo??nealoves1D kirjoitti:Never say never ★★★★★
No mun tutuille on käyny niinki että ne on sen myötä ruvennu arvostaa Justinii enemmä :))nealoves1D kirjoitti:Jos tykkkäät Justin Bieberist ni kato ihmees ! (:: <3Louizz_tomlinzon kirjoitti:pitäisvilqu kirjoitti:Pitäiskö kattoo??nealoves1D kirjoitti:Never say never ★★★★★
Mä en oo mikään Juatin fani... Mut kai vois kattoo:DLouizz_tomlinzon kirjoitti:No mun tutuille on käyny niinki että ne on sen myötä ruvennu arvostaa Justinii enemmä )nealoves1D kirjoitti:Jos tykkkäät Justin Bieberist ni kato ihmees ! (:: <3Louizz_tomlinzon kirjoitti:pitäisvilqu kirjoitti:Pitäiskö kattoo??nealoves1D kirjoitti:Never say never ★★★★★
mutta ettei mee ihan offiks ni:
joku ihme kreeta leffa koulussa ★
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
One Direction Finland » Muut » TV-Ohjelmat & Elokuvat » ★ Anna tähdet viimeksi näkemällesi leffalle ★
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa