One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

LEIKEKIRJA = Lisää tekijöitä tarvitaan ! 2

+7
vilqu
Veeranen
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Niall_Horan_lover
militsii
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

militsii

militsii

First topic message reminder :

Niall_Horan_lover kirjoitti:Eli leikekirjaani on tullut paljon hauskoja juttuja mutta lisää tarvitaan !
Kaikkea mitä vain keksii kuten:

-Piirrustuksia,
-sarjakuvia,
-kuvia
-tekstejä
-vitsejä

Ja ihan mitä vain keksii.
Toivon että mahdollisimman moni tulee mukaan, että saadaan hauska kirja pojille luettavaksi ja jos kirjasta tulee oikeen kiva, niin uskon kyllä, että pojat noteeraavat sen tekijät ja tietenkin Suomen ! ;)
Pistetään Suomi Louis Tomlinsonin päähän oikealle paikalleen, eikä Itävallan viereen ;D
Ja osoite mihin voi noita taideteoksia lähettää oli : Finland1d@hotmail.com
siellä voi myös kysyä osoitettani, jos haluaa piirrustuksensa/tekeleensä aitona kirjaan

Yrittäkää nyt pysyä vähän enemmän aiheessa. :D

Tässä linkki ensimmäiseen voliin, joka on nyt Vanhoissa Keskusteluissa.

http://dream-it-milla.blogspot.com

vilqu

vilqu

Ok, mun on pitäny jo tuhat kertaa laittaa tä viesti mut en oo ehtiny/muistanu. Eli kaikki jotka ovat lukeneet jutun Zaynista Miss Mixissä huomasivat varmasti että siinä Zaynin ison kuvan päällä luki, "Haluan lisää postia Suomesta!" (tai jotain tollast...). Joten tehää tästä leikekirjasta niin hiano et Zayn ja muut pojat ilahtuu oikeen kunolla ja saa lisää postia Suomesta sekä sen myötä myös pitäisivät vauhtia sen Suomeen tulonsa kanssa! Joten kaikki lähettäkää oikeesti kuvia Niall_Horan_loverille! Pliis! Kaikki mukaan! (Aika moni näköjaan kyllä onkin jo, HYVÄ!)

P.s. Piti viime viikkolla itekki vielä lähettää jotain, mut jäi... Lähetän vielä, lupaan!

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ke 29 Helmi 2012 - 10:58, muokattu 2 kertaa

nealoves1D

nealoves1D

alotin tänää piirtää harryy mut siin saattaa kestää xd koitan saada sen sulle tuotuu miittii Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä oon alottanu piirtää Louisia nyt...Mutta se eioo vielä ees puolessa välissä mutta oletan et saan tänään tai huomenna sen valmiiks.Piirsin eile myös Larry Stylinsonista mutta siitä tuli nii huono ettei kehtaa laittaa

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Arvoin Louisin ja Liamin välillä ja päätin piirtää sitten Louisin Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

nealoves1D

nealoves1D

täs tulis ny pojille yhteine tervehdys Smile && joku ihana ihmine voi taas korjailla virheit ku väsyneen tääl selittelen xd

Hi Liam, Hazza, Louis, Nialler & Zayn !
I just wanna tell you few reasons why i love you and why I am directioner. So here it comes: I really love your music and i love the lyrics of your songs, them are just so beautiful. I also like the way you act together ! Sometimes it seems like you've known each others forever, like family Smile I think that all of you have very beautiful voice in the way that no one elses is and when you sing together it sounds perfect. Everytime I listen your music I get feeling that I only can feel when I hear your voices, I feel like i'm in heaven and nothing else matters but the music i hear. I feel happy, special and something else that words just can't explain. I really think you five are the sweetest people I've ever seen. I don't love you only becouse of One Direction, popular boy band, I also love you for who you are, I love your personality and it's nice you always try to notice your fans !
Is nice to be directioner, becouse I can support and love amazing band and five the most lovely boys in the world ! I've meeted so many great peoples who I propably wouldn't ever know if I aren't directioner ! Directioners are one big family and it's so nice to be part of it !

You boys are turned my life so much better ! Before I cried a lot but now I'm happy most of time and I like my life. Now the most important thing in my life is you. I can spent days only by watching your video diares or something else video of you and laughing alone in my room. You are the ones who I think all of the time and you give me strainght to pull throught of everything just being at that planet. I can't tell how much you mean to me and how much I love you becouse words just can't explain it <3

Love: @neaws
Ps. HOPE I SEE YOU SOON IN FINLAND !
Pps. All of you look awesome <3 Wink

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Ke 29 Helmi 2012 - 5:53, muokattu 1 kertaa

nealoves1D

nealoves1D

oho,, tost tuli vähä pidempi ku mitä piti ... Xd

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jossain täällä ylempänä sanoin että piirrän Louisia mutta se meni pieleen ja piirsin kaks kuvaa sillee samalle paperille Larry Stylinsonista.laitan kuvat nyt siihe sähköpostiin nii että sillee yhessä ja eriksee,ota sitte kumpi haluut !

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:täs tulis ny pojille yhteine tervehdys :) && joku ihana ihmine voi taas korjailla virheit ku väsyneen tääl selittelen xd

en viittiny tota sun koko 'kirjettä' kopioida, mutta vau ! Niin osuvasti kirjotettu voin vaan kadehtia ! :D Itekki jonkun pari riviä kirjotin, mutta en osannu kirjottaa ihan kaikkee mitä oisin halunnu .. :< mut tosiaan ihanaa kun joku osaa noin hienosti kirjottaa! <3 (:

//ja itte en oo ainakaa niin hyvä englannissa et oisin tosta jtn virhettä löytäny ;))

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:
You boys are turned my life so much better ! Before I cried a lot but now I'm happy most of time and I like my life. Now the most important thing in my life is you. I can spent days only by watching your video diares or something else video of you and laughing alone in my room. You are the ones who i think all of the time and you give me strainght to pull throught of everything just being at that planet. I can't tell how much you mean to me and how much i love you becouse words just can't explain it <3

Ei sitä tän osuvammin voi sanoo! :DD mulla on toi ihan sama juttu että ennen olin joka päivä ihan angst mutta nyt oon paljon tyytyväisempi mun elämään<3 (: vielä kerran: upeeta tekstiä ! ! :D

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:täs tulis ny pojille yhteine tervehdys Smile && joku ihana ihmine voi taas korjailla virheit ku väsyneen tääl selittelen xd

en viittiny tota sun koko 'kirjettä' kopioida, mutta vau ! Niin osuvasti kirjotettu voin vaan kadehtia ! Very Happy Itekki jonkun pari riviä kirjotin, mutta en osannu kirjottaa ihan kaikkee mitä oisin halunnu .. :< mut tosiaan ihanaa kun joku osaa noin hienosti kirjottaa! <3 (:

//ja itte en oo ainakaa niin hyvä englannissa et oisin tosta jtn virhettä löytäny Wink)

kiitti paljo ! Smile meen iha sanattomaks xdxd

nealoves1D

nealoves1D

oon saanu piirrettyy yhen Larry kuvan ja yhen Niallista, mut en tiijä kehtaanko lähettää niitä koska Nialler ei näytä yhtää iteltää ja Larrysta ei tunnista hazzaa ja louta xd ja mä oon oikeesti huono piirtää eli e on muutenki vähä sellasii ... xd eikä niis oo ees varjostuksii koska en osaa laittaa varjostuksii järkevästi ... xdxd

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

nealoves1D kirjoitti:oon saanu piirrettyy yhen Larry kuvan ja yhen Niallista, mut en tiijä kehtaanko lähettää niitä koska Nialler ei näytä yhtää iteltää ja Larrysta ei tunnista hazzaa ja louta xd ja mä oon oikeesti huono piirtää eli e on muutenki vähä sellasii ... xd eikä niis oo ees varjostuksii koska en osaa laittaa varjostuksii järkevästi ... xdxd
Lähetä vaan Smile mitä enemmän sitä parempi, eikä sillä ole mitään väliä vaikka ne ei oiskaan mitään taideteoksia (ei omanikaan oo, enkä haluu olla ainoo jol on pikateos kirjassa Very Happy )

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:oon saanu piirrettyy yhen Larry kuvan ja yhen Niallista, mut en tiijä kehtaanko lähettää niitä koska Nialler ei näytä yhtää iteltää ja Larrysta ei tunnista hazzaa ja louta xd ja mä oon oikeesti huono piirtää eli e on muutenki vähä sellasii ... xd eikä niis oo ees varjostuksii koska en osaa laittaa varjostuksii järkevästi ... xdxd
Lähetä vaan Smile mitä enemmän sitä parempi, eikä sillä ole mitään väliä vaikka ne ei oiskaan mitään taideteoksia (ei omanikaan oo, enkä haluu olla ainoo jol on pikateos kirjassa Very Happy )

nomut näist ei ees tunnista hazzaa louta ja niallerii xd btw huomastiko ton mun pojille olevan tervehdyksen tuol edellisel sivul ? mä en tienny minne ne yhteiset terveiset piti laittaa ni kirjotin tänne xdxd

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Aa sori en huomannu ku avasin suoraan vaan viimisen sivun Smile

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:Aa sori en huomannu ku avasin suoraan vaan viimisen sivun Smile

haha, siks mä ajattelinki sanoo Very Happy

vilqu

vilqu

Aattelin ehkä huomenna et kirjottaisin sellasen hienon tekstin pojille ja liittäisin siihen mukaan pari kuvaa:D En lupaa, että syntyy huomenna mut toivottavasti viikonloppun aikana koska sit taas viikolla ei oo aikaa...

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

oukkeiiii

Vieraili

Vierailija

Lähetin tohon s-postiin pari päivää sitten kuvan, tulihan se perille? :-D

nealoves1D

nealoves1D

mäki ajattelin ny nolata itteni iha totaalisesti ja lähettää sulle ne mun piirtämät kuvat :d

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Ansujjei kirjoitti:Lähetin tohon s-postiin pari päivää sitten kuvan, tulihan se perille? :-D
Jos en ole vastannut viestiisi, niin kuvat eivät ole tulleet perille, mutta jos olen niin kuvat on tullut perille Smile

bO0m

bO0m

Tänään laitoin postiin piirrustuksen ja lyhyen kirjeen! (:
Se kirjekuori on sit semmone ihan outo iso pahvinen et älä säikähdä ; DD Ja se kirje on semmonen mini kaiva se jostain sieltä pohjalta.. : D Ja tota voisitko pistää sen kirjeen siihen piirrustuksen yhteyteen et siitä tajuais sillee et se piirrustus on samalta tyypiltä ku se kirjekki? : D

Toivottavasti ymmärrät aika sekavaa tekstiä tuli :--D

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

bO0m kirjoitti:Tänään laitoin postiin piirrustuksen ja lyhyen kirjeen! (:
Se kirjekuori on sit semmone ihan outo iso pahvinen et älä säikähdä ; DD Ja se kirje on semmonen mini kaiva se jostain sieltä pohjalta.. : D Ja tota voisitko pistää sen kirjeen siihen piirrustuksen yhteyteen et siitä tajuais sillee et se piirrustus on samalta tyypiltä ku se kirjekki? : D

Toivottavasti ymmärrät aika sekavaa tekstiä tuli :--D
Joo tottakai voin ! Smile

bO0m

bO0m

okei kiva :DD Toivottavasti se ihmekuori pääsee perille asti.. ;D

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

bO0m kirjoitti:

okei kiva :DD Toivottavasti se ihmekuori pääsee perille asti.. ;D

Ilmottelen ku tulee Smile (jos muistan.... Very Happy )

vilqu

vilqu

Mä lähetin eilen mun (aika pitkän) tekstin pojille, siis sulle Very Happy ja siinä oli yks kuva. Laitoin sun sähköpostiin, tuliko?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa