One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kenen hiuksista pidät eniten?

+6
Peetu
mariaemmma
militsii
evveliinna
Niall_Horan_lover
hennoaa
10 posters

Kenen hiuksista pidät eniten?

Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_lcap15%Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_rcap 15% [ 9 ]
Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_lcap23%Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_rcap 23% [ 14 ]
Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_lcap23%Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_rcap 23% [ 14 ]
Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_lcap23%Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_rcap 23% [ 14 ]
Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_lcap18%Kenen hiuksista pidät eniten? Vote_rcap 18% [ 11 ]
Ääniä yhteensä : 62


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Kenen hiuksista pidät eniten? La 14 Tammi 2012 - 7:32

hennoaa

hennoaa

Eli kenen 1D:n jätkän hiustyyli kolahtaa suhun parhaiten?

http://www.hennoaa.blogspot.com

2Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? La 14 Tammi 2012 - 8:33

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

äööäöäöäöäöä...... En tie yhtään Very Happy Ku varsinki Liam vaihtelee hiuksiaan tosi paljon, tykkäsin sen pitkist suorist hiuksista kaikist eniten, mutt sill ei oo niitä enäänn Sad( Ehkä Zayn ! ....... eiku Niallll ..... nyt kuitenki mietin ni Harryl on noi ihanat kiharat <3 ni se ! ...... eiku Louisin sivujakaus ...... Liamill on kyll toisaalt noi ihanat lyhyet hiukset <3 ............. ÄÄÄÄÄÄÄ!!!! EN MINÄ TIEDÄ :DDDDDDDDDD

3Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? La 14 Tammi 2012 - 8:44

evveliinna

evveliinna

kaikkien!♥

4Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? La 14 Tammi 2012 - 8:47

militsii

militsii

Mä äänestin Zaynia :)
Kaikkien poikien hiukset on oikeesti tosi ihanat ja ne sopii pojille tosi hyvin, et en osais kuvitella esim Zaynia Harryn hiuksilla tai Harrya Zaynin hiuksilla, mut ite pojille itelleen ne sopii ihan mahtavasti. Siks aika vaikee sanoa.. Mut sanon tosiaan et Zaynin, koska tollane tumma ja tulinen iskee vaa eniten :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

5Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? La 14 Tammi 2012 - 13:18

hennoaa

hennoaa

Mä äänestin ite Liamia ja Harrya:----) Tommoset pitemmät, tummat ja kiharat iskee just nyt eniten!!♥

http://www.hennoaa.blogspot.com

6Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Su 15 Tammi 2012 - 8:02

mariaemmma

mariaemmma

kaikkien, mut äänestin louisin sex haiiiir (; ♥

7Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Su 15 Tammi 2012 - 11:09

Peetu

Peetu

kaikkien on aivan täydelliset, mutta nyt äänestin Niallin hairia ♥

8Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Ma 16 Tammi 2012 - 5:23

bewareofaino

bewareofaino

Harry, koska noita kiharoita ei voita mikään :---)♥

9Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Ti 31 Tammi 2012 - 10:53

nealoves1D

nealoves1D

hhmmm,, at the moment vrmaa Harry Wink ne kiharat ♥️____♥️
Liamin ne vanhat oli kans kivat mut noi uudet on mun mielest vähän liia lyhyet. Louisil zaynil ja nialleril on kans kyl ihanat hiukset ♥️



Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Su 5 Helmi 2012 - 1:06, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

10Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? La 4 Helmi 2012 - 9:34

Vieraili


Vierailija

Louis vie mun ääneni ♥

11Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Su 12 Helmi 2012 - 0:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mindubanaani kirjoitti:Louis vie mun ääneni ♥
ja mun ♥ ja Loueeh on vissii muutenki saanu eniten ääniä

12Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Su 12 Helmi 2012 - 12:11

vilqu

vilqu

Mun saa Harry! KIHARAT<3<3<3 Mut noilla muillaki varsinkin Louilla on tosi hotit hiukset:)

13Kenen hiuksista pidät eniten? Empty Vs: Kenen hiuksista pidät eniten? Su 8 Huhti 2012 - 10:02

Vieraili


Vierailija

mäki tykkään kaikkien omista, mut äänestin Niallin hiuksia (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa