One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuka pojista on eniten mieleesi?

+14
Veeranen
vilqu
hymypeppuun
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
niallsydän
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
hennoaa
Sara-Maria
mariaemmma
militsii
18 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Kuka pojista sulattaa sydämesi?

Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_lcap15%Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_rcap 15% [ 10 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_lcap15%Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_rcap 15% [ 10 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_lcap21%Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_rcap 21% [ 14 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_lcap37%Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_rcap 37% [ 25 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_lcap12%Kuka pojista on eniten mieleesi?  Vote_rcap 12% [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 67


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 4 Joulu 2011 - 15:28

militsii

militsii

Itse ainakin, ja varmasti tekin, tykkäätte kaikista ihan älyttömästi, mutta kuka pojista erityisesti saa sydämenne sykkimään? ♥ Ja vielä kysymys, miksi?

http://dream-it-milla.blogspot.com

mariaemmma

mariaemmma

louis muruuuu ♥

Kuka pojista on eniten mieleesi?  Tumblr_ls040uGLr51r07x0yo1_400

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Niall<3
Varmaan siksi, että Niall oli ensimmäinen pojista kenet niin kuin "löysin" ja rakastuin heti :3

https://facebook.com/OneDirectionFinland

Vieraili


Vierailija

Louis on ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaana <3 muistan ku katoin ekan kerra WMYB videon ja sit olin sillai ku siin lopus Louis on sillai "heh" siin Harryn vieres ku Harry vetää biisin loppuu nnii olin sillai "<3_<3 kuka toi ooooon??"

hennoaa

hennoaa

Vaikka mä tykkään ihan tajuttomasti näistä kaikista, niin laitoin ihanan Liamin tähän:----)♥ Se vaan on se söpöin ja ihan lempparini tosta porukasta.. Harry kyl tulee hienona kakkosena hehe

http://www.hennoaa.blogspot.com

6Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 5 Joulu 2011 - 10:52

evveliinna

evveliinna

Eka bongasin noista pojista Zaynin, ja jotenki se heti löys paikkansa mun sydämmestä. Onhan nuo muutki pojan aivan äly ihania, mutta harmi vaan, että ei voinu valita ko yhen ):

7Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 5 Joulu 2011 - 11:59

Vieraili


Vierailija

minä sanon että NIALL on mun lemppari c: jotenki se on vaa nii lutune ja sit se laulaa jotenki erilailla taino sen ehkä erottaa parhaiten, okei erottaahan ne kaikki aika selkeesti mut se jotenki hypähtää niistä biiseistä aina mun korviin silleen kivasti se niallin laulu :p jaja sit ku se on muutenki sellane söpö ja hassu ja sit niissä funny moments videoissa ku se nauraa aina nii se on sulosta ja nyt kirjotin kauheen romaanin c:

8Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 5 Joulu 2011 - 18:46

Vieraili


Vierailija

Nialler :3 Niin ihanan sulonen ja ihana aksentti ja hiukset ja silmät ja nauru ja argh oon vaa totaalisen rakastunu koko ihmiseen<3

Vieraili


Vierailija

Sad Harry on nollilla viel Sad

10Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 6 Joulu 2011 - 5:08

hennoaa

hennoaa

lovelouis kirjoitti:Sad Harry on nollilla viel Sad

Mietin ihan samaa!! Tulee ihan surullinen olo, koska ite ainakin tykkään Harrysta iiiiihan kauheesti♥️ Jos ei kohta tuu sille ääniä, niin vaihan oman (Liamin) ääneni Harryyn :-D /paitsi, että sit Liam menis nollille FUUU XD

http://www.hennoaa.blogspot.com

11Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ke 7 Joulu 2011 - 16:10

militsii

militsii

hennoaa kirjoitti:
lovelouis kirjoitti::( Harry on nollilla viel :(

Mietin ihan samaa!! Tulee ihan surullinen olo, koska ite ainakin tykkään Harrysta iiiiihan kauheesti♥ Jos ei kohta tuu sille ääniä, niin vaihan oman (Liamin) ääneni Harryyn :-D /paitsi, että sit Liam menis nollille FUUU XD

Haha voi ei :D Okei käy munkin sääliksi Harrya :( Mutta eiköhän joku sitäkin pian äänestä, jollei niin pitää varmaan pyytää yhtä kaveria rekisteröitymään tänne, niin se saa äänestää sit Harrya koska se onkin sen lemppari :-D ♥.

Tajusin muuten just kuinka tyhmä-minä olin tehnyt tän äänestyksen ja aiheen mutten kertonut omaa mielipidettäni ollenkaan. :D
Okei, se nyt mun avatarista ja allekirjotuksesta aika helposti näkyykin että kaikista eniten tykkään Zaynista, vaikka haluaisin tietty äänestää kaikkia♥. Zayn on vaan niin hurmaava, tumma ja tulinen että ehkä siksi mä alunperin sen avulla löysin One Directionin. Tai siis en Zaynin avulla löytänyt, en ees muista miten päädyin WMYB:n videoon jossa pojat ekaa kertaa näin/kuulin, mutta siinä näin ihan eka Zaynin ja rakastuin siihen, jonka vuoksi otin 1D:stä selvää enemmän ja rupesin fanittamaan ihan kunnolla.

http://dream-it-milla.blogspot.com

12Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? To 8 Joulu 2011 - 7:02

Vieraili


Vierailija

Harryharry ♥ ku näin ekaa kertaa what makes you beautiful'n videon nii harry siin Everyone else in the room can see it, everyone else but you-kohdas, olin iha myyty <3___<3 joten harry se (:

13Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? To 8 Joulu 2011 - 7:55

hennoaa

hennoaa

Nella kirjoitti:Harryharry ♥ ku näin ekaa kertaa what makes you beautiful'n videon nii harry siin Everyone else in the room can see it, everyone else but you-kohdas, olin iha myyty <3___<3 joten harry se (:

Jeee Harry ei oo enää nollilla♥!!!

http://www.hennoaa.blogspot.com

14Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 11 Joulu 2011 - 7:35

Vieraili


Vierailija

Liam ♥ Tosin hetken henkinen tappelu Niallin ja Liamin välillä, ennen kun klikkasin Liamia :'D Mutkun Liam oli se johon ensin rakastuin ja jonka kautta ylipäätään 1D'n löysin niin kai se on se (: Ihania ne on kaikki ♥

15Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ke 21 Joulu 2011 - 13:07

Vieraili


Vierailija

Apua, musta noi kaikki on aivan ihania ♥ Mut äänesti tos Louisii, koska musta se on hauska ja sillä on aiiivan ihana ääni, toisena on varmaa Niall, mutta ne kaikki on kyl oikeesti ihania.. (= ♥

16Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 26 Joulu 2011 - 5:58

militsii

militsii

saardino kirjoitti:Apua, musta noi kaikki on aivan ihania ♥ Mut äänesti tos Louisii, koska musta se on hauska ja sillä on aiiivan ihana ääni, toisena on varmaa Niall, mutta ne kaikki on kyl oikeesti ihania.. (= ♥

Se on kyl totta, kaikki on liian ihania ♥ Meinasin laittaa äänestyksen sillee et voi valita useemman vaihtoehdon, mut sit kaikki ois äänestäny kaikkia tms nii se äänestys ois ollu vähän turha :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

17Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? To 29 Joulu 2011 - 10:04

Vieraili


Vierailija

Mun oli tähän niin vaikee vastata, koska tykkään kaikista ihan hirveesti. Mut eniten mun mieleen on Louis ja Harry ja en todellakaan osaa valita niitten väliltä.... Mut laitoin nyt Harry, koska ekana ku sain kuulla One Directionista ni huomasin Harryn ja se oli mulle sellanen "AAAAHHH" mut sit myöhemmin tuli myös Louis:)
Tykkään Lousin hauskuudesta ja siitä ko se on niin huolehtivainen. Harryssä taas sen kiharat ja se sellane söpöys. TOTTKAI MYÖS NIITTEN ÄÄNET

18Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Pe 30 Joulu 2011 - 2:47

Peetu

Peetu

Laitoin Niallin, koska tää herra pomppas heti mun silmiin WMYB videosta ja sitä kautta sulatti sydämen ja nyt oon ihan love ♥ Ei todellakaan sillä, etteikö muut olisi ihania, komeita suloisia tai hauskoja ja faktahan on se, että tää bändi ei ois sama jos yksikään puuttuis, mutta Niall oli se joka iski kovimpaan ja korkeimmalta ♥ (:

19Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? La 31 Joulu 2011 - 15:08

bewareofaino

bewareofaino

Haha, teillä on täällä ihan mahottomia kysymyksiä, joihin kuitenkin vastaan... ei tällästäkään voi valita, ku tulee huono omatunto muita kohtaan Very Happy ! haha, vastaan kuitenkin silti...
Louis♥️ (nyt tulee sit hirvee selostus) ja kaikki lähti siitä ku tapani mukaan seikkailin ympäri youtubee ja sitte mietin että mikä ihme tää One Direction on ku se tunkee ittensä joka paikkaan... aattelin taas erittäin ennakkoluulosesti että se on taas joku helkutin teinibändi joka on lyöny ittensä pinnalle. Nooh, eipä siinä tarttenu paljonkaa aikaa ku käsitys muuttu täysin ku kuuntelin sen x-factorissa lauletun Your Songin, joka on yks mun lempibiiseistä koskaan. Sitte vaan sulin siihen näppäimistölle :'D Louis nousi sieltä eniten silmiin ja olin sillee kukatääonkukatääon äää ihanaa♥️ sitte katoin niitä xfactor video päiväkirjoja ja Louis oli jokasessa niiin hauska ja sen ääni... Ku oon itekki sellane sekopää ja heitän läppää joka väliin mihin vaa ehdin. Nauroin ihan kippurassa koko ajan.... Mutta niin. Sitte kuuntelin niitä biisejä ja ne äänet vaan sulatti sydämen.

Harry on kans tosi ihana, niinku ne muutkin, mutta Harryssa taas on sitä charmia Wink mutta silti... love them all♥️

20Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? La 7 Tammi 2012 - 13:44

Vieraili


Vierailija

niall ! ♥ en tiiä miks, mut oon vaa rakastunu sen persoonaa ja kaikkii juttuihi mitä oon netist lukenu siitä (: ♥ lisäks niallin nauru on yks ehkä maailman ihanimmist äänistä ! aaaaaaa en kestä. oon iha alust asti jotenki ollu erityisen kiintyny mun pikkkku niallerii (: tottakai kaikki 1Dn jätkät on ihanii ja muuta, mut erityisesti niall ♥

21Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ke 11 Tammi 2012 - 6:30

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Niallerin valitsin Smile
se on vaan niin sympaattisen ihana Very Happy Heti ku aloin kattelee One directionin videoita ni rakastuin Nialiin mutta nykyään jouduin jopa miettimään tähän n. 5 minuuttia että kenet pistän koska en pystyis ikinä pistää ketään tosta bändistä pois, tai takaa alalle, kaikki on hauskoja, ihania, hyvännäkösiä ja niillä kaikilla on hyvät lauluäänet

[i]I♥️Y[u]

22Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 29 Tammi 2012 - 7:12

niallsydän

niallsydän

no noi kaikki o kyl ihanii mut laitoin niall koska se o jotenki nii ihana ja sit se sen nauru<3

23Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 31 Tammi 2012 - 7:37

Vieraili


Vierailija

Nialler<3
se vaaan on niiiiin ihana!!!! rakastuin siihen heti ku näin 1D videoita... aaaaww sen aksentti,hiukset, silmät ja hymy........:DDD<333

24Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 31 Tammi 2012 - 11:10

nealoves1D

nealoves1D

äääh,, tää on vaikee .... Täl hetkel varmaa Harry vie (;; Liam tai Louis ois kyl aika kärjes Wink taino,, rakastan kaikkii pojist ♥️___♥️



Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Su 5 Helmi 2012 - 1:35, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

25Kuka pojista on eniten mieleesi?  Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? La 4 Helmi 2012 - 9:16

Vieraili


Vierailija

Laitoin Louis tietenki ♥️ Noeivaa, jos ois pystyny, oisin laittanu kaikki mutku se ei ollu mahollist ni Louisin laitoin (--:

Alunperin Liam oli mun mielestä ihanin, muttaku katoin sitte noita videopäiväkirjoja ni johan se lemppari löyty, Louis. Mun mielestä Louis vetää hauskaa läppää (Very Happy) ja muuteki se on söpö! Awaw ♥️

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa