One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You

+8
niallsydän
evveliinna
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
hennoaa
mariaemmma
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Kumpi on parempi?

KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You - Sivu 2 Vote_lcap76%KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You - Sivu 2 Vote_rcap 76% [ 32 ]
KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You - Sivu 2 Vote_lcap24%KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You - Sivu 2 Vote_rcap 24% [ 10 ]
Ääniä yhteensä : 42


Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

mariaemmma

mariaemmma

First topic message reminder :

Eli kumpi video on teijän mielestä parempi? Kummasta tykkäätte enemmän ja miksi?

Ite en osaa ihan valita, tykkään tosi paljon kummastaki videosta & biisistä. WMYB on ihana ku ne on rannalla & se on jotenki mun mielest ilosempi ja tällee (: Mut sitte GBY on taas tommone ihana ku kaikkii poikii näkyy paljo jaja nii (:


vilqu

vilqu

Mä en näköjään ollu äänestänykään, tai sit mun kone on outo... Mut äänestimpähän nyt kumminki sitte WMYB koska se on se eka (vaikka sanoin GBY, mutta...) ja se miks rakastuin näihin poikiin näin vahvasti, tästähän se kaikki alko Very Happy

_Blistex_

_Blistex_

Hmmm... aika vaikee valita koska mä tykkään noista molemmista biiseistä toosi paljon. (: Mut kyl mä nyt sitten äänestän WMYB koska se oli eka biisi ja video jonka pojista näin ja kuulin, joten muistoja tulee mieleen. ♥ Ja sit ku tosta tulee viel kesänen fiiliskin. :DD

zehe

zehe

Oikeesti en osaa edes päättää, koska Gotta be you ja WMYB on niin erilaisia luonteeltaan, että videossa on luonnollisesti erilainen tunnelma Smile (klikkasin anyway jälkimmäistä)

WMYB ja One thing on sellasia iloisia rallatuksia ja eihän niistä videoista voi muuta kun tykätä, mutta sillon kun on sellasella tietyllä haikeella fiiliksellä niin GBY sopii hyvin tilanteeseen.

Vieraili


Vierailija

Onhan ne molemmat hienoja,mutta What Makes You Beautiful on kuitenkin kaikista ihanin!! I love you

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa