One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You

+8
niallsydän
evveliinna
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
militsii
hennoaa
mariaemmma
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Kumpi on parempi?

KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You Vote_lcap76%KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You Vote_rcap 76% [ 32 ]
KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You Vote_lcap24%KUMPI VIDEO: What Makes You Beautiful vs Gotta Be You Vote_rcap 24% [ 10 ]
Ääniä yhteensä : 42


Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

mariaemmma

mariaemmma

Eli kumpi video on teijän mielestä parempi? Kummasta tykkäätte enemmän ja miksi?

Ite en osaa ihan valita, tykkään tosi paljon kummastaki videosta & biisistä. WMYB on ihana ku ne on rannalla & se on jotenki mun mielest ilosempi ja tällee (: Mut sitte GBY on taas tommone ihana ku kaikkii poikii näkyy paljo jaja nii (:

hennoaa

hennoaa

Kyl mun täyty vastata What makes you beautiful, koska siihen liittyy ne ekat ihkutusfiilikset tästä bändistä:-D Ja kattokaa ny tota - löytyy kesä, löytyy ranta ja noi jätkät siinä = ♥. Mutta Gotta be youkin on aaaivan loistava ja en malta oottaa One thing -videota, koska sekin varmasti on upee!!

http://www.hennoaa.blogspot.com

Vieraili


Vierailija

ei näi vaikeita kysymyksiä :d mite niistä voi päättää ku ne on molemmat nii hyviä ? toisaalta WMYB on parempi ku se tuo sellasen hyvän fiiliksen ku seo sellane kesäne ja pojjjaat on siinä nii pirteitä jaja ilosia ja kaikkee mut sitte gotta be you on vaa nii erilaine et siitäki on pakko tykätä :d mutta okei, gotta be you on ehkä hitusen parempi !

militsii

militsii

Mäki tykkään ehkä iiiihan vähän enemmän WMYB:n videosta. Molemmat on videot & biisit ihan mahtavia, mutta rakastan What Makes You Beautifulin kesäistä, iloista fiilistä ja sit se auto, en nyt muista miksi sitä sanotaa, on ihana :-D! Ja WMYB tuo biisinä mulle mieleen Lontoon ku viime kerral ku olin Lontoos kuuntelin WMYB:tä kokoajan, nii sillon tosta videostaki tulee mieleen kyseinen kaupunki vaikka se ei videoon mitenkään liitykkään. Ja rakastan Lontoota. ♥

Joten sanon What Makes You Beautiful, vaikka Gotta Be You on ihan liian ihana myöskin.

http://dream-it-milla.blogspot.com

Vieraili


Vierailija

WMYB (: se on nii sellane ilone ja sellane emmä tiiä :--D ihana

Vieraili


Vierailija

What Makes You Beautiful video on mun mielestä parempi, kun se on eka video minkä näin 1D:ltä Very Happy Ja se on jotenki tosi piristävä kun ne on siellä rannalla ja on kesä :-))

militsii

militsii

WMYB johtaa näköjään 10-0, haha Smile Mut on GBY mun ja varmasti kaikkien muidenkni mielestä kans tooooosi ihana, mut WMYB on vaan yleensä se eka video minkä ihmiset on nähny pojilta ja muutenkin se kesänen tunnelma jne on vaa nii ihana ♥️

http://dream-it-milla.blogspot.com

mariaemmma

mariaemmma

militsii kirjoitti:WMYB johtaa näköjään 10-0, haha Smile Mut on GBY mun ja varmasti kaikkien muidenkni mielestä kans tooooosi ihana, mut WMYB on vaan yleensä se eka video minkä ihmiset on nähny pojilta ja muutenkin se kesänen tunnelma jne on vaa nii ihana ♥️

haha niii :Dd ite tykkään kyl GBY-st biisinä enemmä, mut toi video on WMYB:is parempi (:

Peetu

Peetu

Munkin oli pakko valita WMYB, juuri siitä syystä että tuo lämmin rantafiilis ja yöt nuotiolla lämmittää tässä kylmän koleassa Suomen talvessa Very Happy

Vieraili


Vierailija

mun oli pakko laitata WMYB koska se on se eka biisi ja video♥ on aina niin ihana muistella sitä aikaa ja aaah!

bewareofaino

bewareofaino

Tuo on ihan mahoton kysymys Very Happy tykkään molemmista paljon... mutta mun on silti aivan pakko valita GTB. WMYBssä on toi ihana kesänen tunnelma ja muutenkin, biisi sopii ihan täydellisesti tohon rentoo fiiliksee. Mutta toi syksytunnelma kuitenki vetää enemmän puoleensa.. ja rakastan sitä ilotulitusta siinä lopussa haha ♥️

mariaemmma

mariaemmma

One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥

bewareofaino

bewareofaino

mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥
täysin samaa mieltä, se on ihana & hauska :D! ♥

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

bewareofaino kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥️
täysin samaa mieltä, se on ihana & hauska Very Happy! ♥️

Haha Very Happy Samaa mieltä myös ! Smile

Peetu

Peetu

mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥

agreed. ♥

evveliinna

evveliinna

mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥

samaa mmieltä (:♥

Vieraili


Vierailija

evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥️

samaa mmieltä (:♥️
I agree!
+mun mielestä se oli tosi hyvä ettei jätkät roikkunu missää tytöis/niissä ei roikuttu täl videol ku mä ainaki haluun nähä vaa 1D:tä enkä mitää tyttöjä säätämäs siinä vieressä Smile tai no okei oisin mäki mielellää menny sinne trafalgar squarelle mutta no can do ku asuu näin kaukana.

evveliinna

evveliinna

lovelouis kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥️

samaa mmieltä (:♥️
I agree!
+mun mielestä se oli tosi hyvä ettei jätkät roikkunu missää tytöis/niissä ei roikuttu täl videol ku mä ainaki haluun nähä vaa 1D:tä enkä mitää tyttöjä säätämäs siinä vieressä Smile tai no okei oisin mäki mielellää menny sinne trafalgar squarelle mutta no can do ku asuu näin kaukana.

niimpä. lisäää vaa tollasia (:

militsii

militsii

evveliinna kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥

samaa mmieltä (:♥
I agree!
+mun mielestä se oli tosi hyvä ettei jätkät roikkunu missää tytöis/niissä ei roikuttu täl videol ku mä ainaki haluun nähä vaa 1D:tä enkä mitää tyttöjä säätämäs siinä vieressä :) tai no okei oisin mäki mielellää menny sinne trafalgar squarelle mutta no can do ku asuu näin kaukana.

niimpä. lisäää vaa tollasia (:

Samaa mieltä minäkin ♥ Pojat oli eniten omia itsejään (miten v**** toi sana taipuu, itsejään kuullostaa ihan tyhmältä) One Thingis ja One Thingin fiiliski on ihan erilainen kui WMYB:s tai GBY:s. Tietysti tää uutuudenvillityskin vaikuttaa asiaan mut silti OT:n video on vaa paras :) Ja just tosiaa toi et ku WMYB:s ja GBY:s oli niitä tyttöjä säätääs siin vierellä, ite ainaki tuun vaa tosi kateelliseks. Okei oli OT:ski niitä faneja, ja oon mä niillekki kateellien, mut silti.

http://dream-it-milla.blogspot.com

Vieraili


Vierailija

Molemmat biisit on kyl joo ihania, mutta sanon WMYB Smile

niallsydän

niallsydän

molemmat o kyl ihanii mut WMYB koska se o jotenki nii ihana ja ilone ja sittenii :Dd mut kyl one thing o noit parempi !

nealoves1D

nealoves1D

militsii kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥

samaa mmieltä (:♥
I agree!
+mun mielestä se oli tosi hyvä ettei jätkät roikkunu missää tytöis/niissä ei roikuttu täl videol ku mä ainaki haluun nähä vaa 1D:tä enkä mitää tyttöjä säätämäs siinä vieressä :) tai no okei oisin mäki mielellää menny sinne trafalgar squarelle mutta no can do ku asuu näin kaukana.

niimpä. lisäää vaa tollasia (:

Samaa mieltä minäkin ♥ Pojat oli eniten omia itsejään (miten v**** toi sana taipuu, itsejään kuullostaa ihan tyhmältä) One Thingis ja One Thingin fiiliski on ihan erilainen kui WMYB:s tai GBY:s. Tietysti tää uutuudenvillityskin vaikuttaa asiaan mut silti OT:n video on vaa paras :) Ja just tosiaa toi et ku WMYB:s ja GBY:s oli niitä tyttöjä säätääs siin vierellä, ite ainaki tuun vaa tosi kateelliseks. Okei oli OT:ski niitä faneja, ja oon mä niillekki kateellien, mut silti.

komppaan edellisii,, vaik kyl GBY ja WMYB on ihanii omalla tavallaa mut jotenki OT videota odotin jo valmiiks ja sitte sitä kattoes tulee jotenki tosi hyvä fiilis ♥ pojat näytti siltä et niil on hauskaa ja oli niin ittensä videolla ♥♥

Mut jos nyt ihan pakko ois valita WMYB ja GBY välill ni kyl se WMYB veis koska siihen liittyy nii paljo fiiliksii ihan niilt alkuajoilta ku aloin poikii kuuntelee :)

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Vieraili


Vierailija

WMYB mun mielestä (--: Tykkään siit biisinäki enemmän ja se video on niin ihanan kesänen ja kaikkee (:

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
militsii kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
lovelouis kirjoitti:
evveliinna kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:One Thing voittaa mun mielest nää kummatki ♥️

samaa mmieltä (:♥️
I agree!
+mun mielestä se oli tosi hyvä ettei jätkät roikkunu missää tytöis/niissä ei roikuttu täl videol ku mä ainaki haluun nähä vaa 1D:tä enkä mitää tyttöjä säätämäs siinä vieressä Smile tai no okei oisin mäki mielellää menny sinne trafalgar squarelle mutta no can do ku asuu näin kaukana.

niimpä. lisäää vaa tollasia (:

Samaa mieltä minäkin ♥️ Pojat oli eniten omia itsejään (miten v**** toi sana taipuu, itsejään kuullostaa ihan tyhmältä) One Thingis ja One Thingin fiiliski on ihan erilainen kui WMYB:s tai GBY:s. Tietysti tää uutuudenvillityskin vaikuttaa asiaan mut silti OT:n video on vaa paras Smile Ja just tosiaa toi et ku WMYB:s ja GBY:s oli niitä tyttöjä säätääs siin vierellä, ite ainaki tuun vaa tosi kateelliseks. Okei oli OT:ski niitä faneja, ja oon mä niillekki kateellien, mut silti.

komppaan edellisii,, vaik kyl GBY ja WMYB on ihanii omalla tavallaa mut jotenki OT videota odotin jo valmiiks ja sitte sitä kattoes tulee jotenki tosi hyvä fiilis ♥️ pojat näytti siltä et niil on hauskaa ja oli niin ittensä videolla ♥️♥️

Mut jos nyt ihan pakko ois valita WMYB ja GBY välill ni kyl se WMYB veis koska siihen liittyy nii paljo fiiliksii ihan niilt alkuajoilta ku aloin poikii kuuntelee Smile
One Thing mut jos pitää valita GBY tai WMYB niin.... GBY:)

Vieraili


Vierailija

Mulla on jotenki ny vaa sellane kesäne fiilis, että valittin WMYB <3 (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa