One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miitti kevään aikana :D

+6
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
jonskauu
nealoves1D
vilqu
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

1Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Miitti kevään aikana :D Pe 12 Huhti 2013 - 22:41

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Niin siis sovittas täällä jos pidetään se miitti tässä josai vaiheessa Very Happy tänne sit vaa ehdotuksia lentelemää et koska, missä ja mitä tehtäs!!?
Voi kans ilmottaa vaiks kaikki viikonloput koska tää omalla kohdalla EI sopis ni saatas mahollisimman moni mukaa ku otettad sellana päivä et mahollisimman monelle käy Very Happy Viikonloppuna kuitenki varmaa pidetään, eikö ? Smile


26Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 5 Toukokuu 2013 - 7:59

bO0m

bO0m

Tiättekö mulla on nyt semmone tilanne et en pääse, koska mulla ei oo yhtään rahaa ittellä, ja porukat sijottaa mun menoihin tässä kuussa jo yli 600e niin on kohtuutonta vaatia niiltä enää lisää ))=
Mut jos kesällä järkätään viel miitti niin sinne aion kyllä tulla!!<3
Ja saa kikkailla ihan muute vaa jos huvittaa: sunnygrll

27Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 5 Toukokuu 2013 - 11:03

_Blistex_

_Blistex_

Voi *****! -.- Kysyin mun molemmilta veljiltä et olisko mahollista tulla tollon sinne päin ja tietty, niin mun tuurilla, kumpikaan ei oo sillon kotona D: Joten, mä en pääse sin ;( Kysyin äitilt et voitaisko me mennä sit sinne johonki hotelliin ni sit alko kuuluu valitus et hotellit maksaa ja et mun mopokouluun on menny jo tarpeeks rahaa ja plaaplaaplaa D: Mä olisin niin halunnu nähä teiät mut ehkä sit kesällä jos joku miitti sillon järjestetään ♥

Mulle saa sit kans kikkailla jos haluaa :DD han_naa

28Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 6 Toukokuu 2013 - 1:13

nealoves1D

nealoves1D

No jos suosiolla siirretään kesälomalle ku näyttää aika heikolta tää Very Happy mut kesällä sit on aikaa, kyl me viel nähää Smile !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

29Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 6 Toukokuu 2013 - 10:37

Veeranen

Veeranen

joo, katotaan vaa sit joku pvä millon kaikki pääsis (::


///mullekki saa kikkailla : veeranen Very Happy:D

30Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 6 Toukokuu 2013 - 11:46

_Blistex_

_Blistex_

Juuuu, käy ainaski mulle (:

31Miitti kevään aikana :D - Sivu 2 Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 12 Toukokuu 2013 - 8:02

vilqu

vilqu

Älkää ihmetelkö en mä tätä tietoo tähän päivään jättäny Smile kävin kyll kattoo tiistain ilman et kirjauduin et mikä on meininki Smile mut hei täytyy tosiaa ku alkaa kesäloma ni järkätä joku pv ku oikeesti kaikki pääsis! Very Happy koska haluun ihan sairaasti nähä teijät ;D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa