One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miitti kevään aikana :D

+6
Sarqai
_Blistex_
Louizz_tomlinzon
jonskauu
nealoves1D
vilqu
10 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Miitti kevään aikana :D Empty Miitti kevään aikana :D Pe 12 Huhti 2013 - 22:41

vilqu

vilqu

Niin siis sovittas täällä jos pidetään se miitti tässä josai vaiheessa Very Happy tänne sit vaa ehdotuksia lentelemää et koska, missä ja mitä tehtäs!!?
Voi kans ilmottaa vaiks kaikki viikonloput koska tää omalla kohdalla EI sopis ni saatas mahollisimman moni mukaa ku otettad sellana päivä et mahollisimman monelle käy Very Happy Viikonloppuna kuitenki varmaa pidetään, eikö ? Smile

2Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Pe 12 Huhti 2013 - 23:05

nealoves1D

nealoves1D

Käviskö kaikille toukokuun eka viikonloppu eli kolmen viikon päästä, olisko päivät 5. ja 6.5.? Ja pidetäänkö miitti taas täällä pk seudulla ? Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

3Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D La 13 Huhti 2013 - 0:19

jonskauu

jonskauu

Joo eiköhän toi pk-seutu oo aika hyvä! Vai mitä muut on mieltä? Mulle käy oikeestaa mikä viikonloppu vaa nytten tässä kevään aikana paitsi ei 26-28.4 eikä sitte 19.5-> heti tulee tämmönen lista, että 'joo se eikä se käy' Very Happy

Mä aloin miettii että eiköhän oteta semmonen päivä nii lähetää kattoo lätkää jotai Suomen pelii! HAhaha okei.. ei ehkä. Toivottavasti ois kuitenki hyvä sää nii vois olla iha vaikka jossai ulkonakii hengailemassa!

4Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D La 13 Huhti 2013 - 1:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ää tuun tänne tylsänä ihmisenä sanomaan et mulle tuskin käy mikään, pääsen tuskin pk-seudulle niin lyhyellä aikavälillä siitä JB'n keikasta, jolle meen siis 26.4 :( , mut otetaanhan kesällä sit viel toine,jolle mäki voisin ehkä päästä?

5Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 14 Huhti 2013 - 10:53

_Blistex_

_Blistex_

Voi **** D: Mulla on just tollon lauantairippikoulu ni en pääsis sinne sillon ): Mut mä en sit vaan tulis sillon ja kuten Essiki jo sano, ni jos kesällä otettais uusiks ni mäki voisin päästä sillon c:

6Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 14 Huhti 2013 - 10:56

nealoves1D

nealoves1D

^^ aisiis onko se ripari juttu koko viikonlopun vai vaan lauantaina ? Very Happy Ku jos se on vaan lauantai ni jos pidettäis miitti sunnuntaina ? cc:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

7Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 14 Huhti 2013 - 11:04

_Blistex_

_Blistex_

Lauantaina mut olisin sit veljien luona ni se pitäis olla koko viikonloppu D:

8Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 15 Huhti 2013 - 3:09

Sarqai



Mul ois synttärit sit seuraavan päivän, et äiti haluis et tekisin jotai järjestelyi, mut mä inhoon syntymäpäivii nii se ois mul ihan täydellinen päivä, jos keksitte mitä tehääSmile

9Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 15 Huhti 2013 - 4:14

nealoves1D

nealoves1D

Mulle ainoot viikonloput jotka käy on siis toi 4. ja 5.5 tai sitte 11. ja 12.5. ja koska toi 4. & 5. näytti ilmeisesti aika huonolta suurimman osan kannalt ni käviskö toi 11. tai 12.5. ? Tai tietty voi se olla muulloinki mut silloi mä vaa en pääse xdd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

10Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 15 Huhti 2013 - 4:43

jonskauu

jonskauu

Mulle käy ainakin toi 11 tai 12päiväkii :-) Ja käy vaikka keskellä viikkooki haha :DD

11Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 15 Huhti 2013 - 7:10

Evee

Evee

Mä täs seurailen mitä te päätätte Very Happy Tosin en kyl varmaan tuu muutenkaan

12Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 15 Huhti 2013 - 12:18

_Blistex_

_Blistex_

Mä en oo täysin varma tosta 11. tai 12. päivästä koska tarvii kysellä noiden veljien menoja ja varmistaa ettei itellä oo mitään siihen viikonloppuun. Mut jos vaan mitenkään saan järjestettyy itteni sillon tonne ni toi käy :DD

13Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ke 17 Huhti 2013 - 6:27

Veeranen

Veeranen

mulle pitäis ainaki käydä toi 11 tai 12 (:

14Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Pe 19 Huhti 2013 - 11:15

vilqu

vilqu

Mulla ei oo ainakaa tietääkseni mittää tollo 11 ja 12.. Very Happy

Ja SARA TUUT SIT MUN KANS!

15Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 21 Huhti 2013 - 1:37

nealoves1D

nealoves1D

Eli "lyödäänkö lukkoon" toi 11 tai 12 päivä ? Ja vielä se että missä nähään ja pidetäänkö taas joku semmonen että on jotain suunniteltuu tekemistä ? Jossain pk seudulla kuitenkin ilmeisesti ja mietin että pidettäiskö taas semmonen keilaus miitti, ku meit on sen verran vähän et joku tommonen onnistuis varmaan ihan hyvin ja sitte sen jälkeen voidaan vaan hengailla jossain ? cc: tai mulle on oikeestaan ihan sama,, ehdotelkaa jotai kivaa :Dd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

16Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 21 Huhti 2013 - 10:08

_Blistex_

_Blistex_

Heei, toi keilaaminen kuulostaa tosi kivalta c: Ja voitais sitten käydä syömässä jotain ja just vaan hengaillaan jossain (: Mä toivon et pääsisin tollon sinne, et ilmottelen sit lähempänä et pääsenkö :DD

17Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ma 22 Huhti 2013 - 5:58

Veeranen

Veeranen

whii, mennään keilaa? C:

18Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Ke 24 Huhti 2013 - 21:41

bO0m

bO0m

Hei oon retardi ja löysin vasta nyt tän topan :DDD
Mutta siis mäkin tulisin mielelläni jos vaan saan porukat suostuun!! (: Ja mulla on vapaa kans toi 11 ja 12 päivä! Keilaamine ois kivaa mut en tiiä kehtaanko ku oon ihan surkee... xD

19Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D To 25 Huhti 2013 - 6:33

jonskauu

jonskauu

Apua nyt kyllä ärsyttää tulla sanomaan tää :-( Mut siis mun kummitytöllä on sillon synttärit kun me ollaan siellä Dubaissa ja nyt on sovittu että ne juhlat on tuollon 11päivä toukokuuta. Koitin ehottaa, jos ne ois voinu pitää vaikka mielummin 12 päivä mutta eihän niitä juhlia voi nyt päättää silleen miten mulle sopii, joten ne on nyt 11. päivä. Soitin sitten äitille ja mietittiin että mitäköhän mä tekisin, koska ois oikeesti ihan huippuu nähä teitä ja vielä kun tää oli tavallaan mun idea että tehtäis jotain! Mutta mun kummityttö täyttää vuoden ja musta ois tavallaan tosi tärkeetä olla siellä juhlistamassa sitä ja ois kiva nähä vielä kaikkii sukulaisia ja tuttuja ennenkun lähetään sitten sinne matkalle. En oo vielä päättäny, että mitä teen ja mulle on sanottu että saan ite päättää mitä aion tehdä, mutta ääää iha hirmu vaikeeta!

Mutta jos mä en pääse paikan päälle niin pitäkää te muut ainakiin kiva päivä eiks joo? Smile ja mä oon sitten hengessä mukana!

20Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D To 25 Huhti 2013 - 8:41

nealoves1D

nealoves1D

no entäs jos miitti olis 12 pvä ? c: Mentäs vaikka siis keilaamaan tikkurilaan tai flamingoon ? Smile Tikkurilassa olis halvempaa (2e kengät ja 25e/rata tai jos jollai sattuis olemaa opiskelijakortti nii 20e/rata), mutta ei se flamingokaan oo kauheesti kalliimpi (26e/rata tai sitte hohtokeilaus kolmen jälkee 363/rata) mut en tiiä sitte kyl et tarvittaisko me kaks rataa ku laskeskelin et jos kaikki jotka nyt on sanonu ni pääsiis nii meit olis 7
Tai mulle nyt on oikeestaa ihan sama mihin mennää eli oisko kellään jotai muuta ideaa ? c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D To 25 Huhti 2013 - 9:45

_Blistex_

_Blistex_

Mä en oo vielä kysyny mun porukoilta et pääsenkö sinne enkä oo kyl kysyny veljiltäkään mut on siihe viel hiuka aikaa c: Mutjoo, jos pääsen tonne sillon ni mulle käy kumpi päivä vaan, tosin mä sit sunnuntaina lähtisin kotiin päin bussilla et en voi hirveen myöhään olla :DD

22Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Pe 26 Huhti 2013 - 22:11

vilqu

vilqu

Keilaaminen, hengailu ja syöminen käy oikeen mainiosti!! Ja mulle käy oikeestaa kumpi päivä vaan, sunnuntaina on treenit joskus puol 7 ja katoin et meil on siit viel kaks viikkoo et lähetää tampereelle sellaseen tapahtumaan joten voisin jopa ehkä olla poijes tai sit jos nyt pidetään sunnuntaina ni aloitetaan heti aamusta ni voin sit lähtee sillee et ehtisin kans treeneihin.. no mut katotaan sumplin sit sen mukaa kumpi päivä ny ikinä päätetään Very Happy

23Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 5 Toukokuu 2013 - 2:35

vilqu

vilqu

Soori tulee tuplat..

11. ja 12. on ens viikonloppu joten pitäs varmaa ruvet päättää kumpi päivä, mihi aikaa suunnillee.. mitä tosiaan tehään jne.. Very Happy

Mul kävi sillai idea mielessä et jos juteltas kikis tästä et tehää sinne ryhmä kaikille jotka ois nyt tulossa et saatas nopeemmin sovittua.. mut en sit tiiä et kuin monella on kik ja ku siinä saa lisättyy vaan yhdeksän samaan keskusteluu et onks meit enemmä.. ku en nyt oo yhtää laskenu Smile mut jos kannattaa ni voi vaiks antaa kikkinsä Smile en tosiaa tie et kuin monel on ja sillai mut mitä mieltä ootte ku tarttis ny ruveta päättä tän miitin suhtee jos ollaa pitämässä ens vklp ? Very Happy tai fbsee chat tjn.. tehtiin 'ryhmä' tai ei mulle saa kikata Very Happy vilkkuuu

24Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 5 Toukokuu 2013 - 6:54

nealoves1D

nealoves1D

Mun täytyy viel kattoo et pääsenkö koska kotiarsti ♥️ ! -.- mut näillä näkymin pääsisin tulee, mut mun kik ei oo aina kauheen yhteistyössä mut voishan se ryhmä olla ihan hyväki idea Smile joillai teistä vissii onki jo mun kik mut niille joil ei oo ni se on __Nea (oon luova eiks vaa) Very Happy PEEÄS huomatkaa et tos kik jutus on sit kaks alaviivaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

25Miitti kevään aikana :D Empty Vs: Miitti kevään aikana :D Su 5 Toukokuu 2013 - 7:16

Mileaz

Mileaz

12. päivähä on äitienpäivä, muistakaa se:D tosin en tiiä onks se teiä perheissä nii tärkee päivä mut meillä se ainaki on

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa