One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Flash mob !

+9
jonskauu
suvilovesniall
Peetu
_Blistex_
Veeranen
Stypayhoralikson
nealoves1D
vilqu
Insku
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

1Flash mob !  - Sivu 2 Empty Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 8:30

Insku

Insku

First topic message reminder :

2.2.2013 järjestetään One Direction Flash mob luultavasti kai narinkkatorilla Helsingissä! Smile

Ite en pääse tonne kun rippikoulun kaupunkipäivät sattu just tolle viikonlopulle klo. 10-16 :/ Joten ajattelin vaa kysyy ja ehottaa tai jotain sinne suuntaan, että kuinka kauan te ihmiset (jos siis ootte menossa) aiotte olla siellä Helsingissä? Ku olis kiva pitää vaikka joku pienempi tän forkan sisäinen miitti sen Flash mobin jälkeen? Tai siis emt. olis kiva nähä teitä ihmisii (osalle voi sanoa 'pitkästä aikaa') kun en sinne Flash mobiin ehdi Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

26Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 25 Tammi 2013 - 9:54

Veeranen

Veeranen

haha, Very Happy onneks en joutunu tekees yksin tota. Mut mä en lupaa viel mitää et oonks varma et voin jäädä

27Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 25 Tammi 2013 - 11:42

vilqu

vilqu

Toi kyltti on aikas cool Very Happy Juu no jos nähää sitte ni mulle käy veeran kyltille suuntaus, ehkä löydetää sillai helpoite Very Happy Juu no jos nyt alkavalla viikolla kaikki miettis et onks tulossa fm ja et ehtiiks näkee sen jälkee ja sitte vaiks viimestää torstaina kaikki päättäs tai jotain..

Tohon tanssiin ni treenattii sitä saran kaa joksus pari viikkoo sitte vähän ni en mä sitä oikeestaa mitenkää perfect osaa et mitää viell treenata.. (: olen ajoissa!!

28Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 25 Tammi 2013 - 12:05

Veeranen

Veeranen

älä huoli, mäki oon viel vähä hukas sen tanssin kans xd

29Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Su 27 Tammi 2013 - 2:38

_Blistex_

_Blistex_

Heei, hiuka siisti toi kyltti (: Mulle ainaski käy et kokoonnuttais sit Veeran kyltille. Mä ilmottelen viimeistään loppuviikosta että pääsenkö, täytyy eka kattoo noi juna aikataulut ja näin + kysyy veljeltä et voinko mennä sinne. Mut porukoilta oon jo saanu luvan :DD Onks teillä muuten niit valotikkui?

30Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Su 27 Tammi 2013 - 8:17

Veeranen

Veeranen

suvi tuutuu, vaikka ootki ujo. (: ku siin kuitenki tutustuu ihmisii vaikka niit ei tunne etu kätee Very Happy

mut keit ny vois jäädä sen fm jälkee?(:

31Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Su 27 Tammi 2013 - 9:56

Sarqai



Mä voin kai jäädä, oon EHKÄ menos 18:00 menos kattoo sit apassionataa et en mitää ikuisuutta..

32Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Ma 28 Tammi 2013 - 11:44

Peetu

Peetu

mä tulen 110% varmuudella moikkaa jos en pysty jäämään! inffoilen kuiteskin loppuviikosta miten nää aikataulut menee (:

33Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Ti 29 Tammi 2013 - 0:22

_Blistex_

_Blistex_

Mulla alkaa menee hermot.. oon nyt soitellu veljelle ja se ei vieläkään tiedä et voiks majoittaa mut. D: Kaikki muu olis jo valmiina et jos toi nyt mokaa tän ni mä en puhu sille enää. :DD
Mä tiedän et sit jos tuun sinne ni mun maha on koko sen päivän iha sairaan kipee koska en oo nähny teistä ketään ja oon siel ihan yksin hillumassa, toivottavast osaisin tulla edes sinne rautatieasemalle. d: Ja sit viel yks juttu, JOS mä nyt pääsen sinne ni sit kun me nähtäis ni mä varotan, oon sit aluks varmaa ihan hiljaa koska jännitän niin paljon. :'D

34Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Ti 29 Tammi 2013 - 10:49

vilqu

vilqu

Minä ja Sara (joka ei olekkaan menossa sinne apassionataan..?) voidaan EHKÄ jäädä, mun pitää nyt viell kysyy äitiltä mut kyll varmaa.. ku nimittäi mennää ehkä sit viell launtai illalla porukoiden ökans ulos syömää ku iskällä oli viikonloppuna synttärit ja sit täytyy ajaa takas turkuu kans sitä syömistä ennen, ni riippuu ny et mennäänkö porukoiden kans syömää ja et mihin aikaa, koska voi olla et silti ehitää näkee teitä Very Happy en nyt oo ihan kartalla ton äitin ajatuksista.. (:

35Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Ke 30 Tammi 2013 - 11:42

_Blistex_

_Blistex_

lol, äiti luuli et nään jotain pedofiileja kun kerroin teistä :DD Sanoin vaan ohimennen, kun se kysy et mitäs kaikkee siel Helsingis tapahtuu, että nään pari tyyppii tanssin jälkeen ja näin. Sit sen ilme oli suunnilleen tämmönen affraid ja sit se vaan sano et "etkai sä nää mitää aikusii siel? Kai sä tiedät et sä et saa mennä kenenkään luokse tai hypätä johonkin tuntemattomaan autoon" siin vaihees rupesin nauraa mut äiti ihan totisena sano et sit mä perun mun lupauksen, et saat mennä sinne. Siin vaihees sit selitin et nään ehkä sellaselta forkalta tuttui tyyppejä ja äiti kysy et mistä tiedän et ne ei huijaa mua. Olin vaan silleen et "mä oon tuntenu ne melkein vuoden, ne on mun ystävii, et tuskin ne mitää pedareita on" sit sanoin siihen viel ihan läpällä et jos noin epäluulonen oot ni kysy vaikka nimii. Luulin et se vaa nauraa siihen mut jouduinki sanoo nimii ja ikiä Embarassed kyl se sit lopulta usko, mut kauheen vainoharhanen on d:

36Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! To 31 Tammi 2013 - 12:27

vilqu

vilqu

^^ Hahaa!! Onneks meijän äiti ei oo ruvennu tollaseks ku oon vaa sanonu et sit nähää ehkä forkan tyyppei kans Very Happy

Hei mää nyt mietin et ku kaikki ei nyt oo vielä varmoi et pääseeks ja ehtiiks jäädä näkee ja tsillai mut siis onhan nyt joku muuki jäämässä ku minä ja sara? kopio tämä ja kommentoi se jos olet sitä mitä siinä sanotaan (hiano selitys..) --->>> TULEN FLASH MOBIIN JA EHDIN JÄÄMÄÄN NÄKEMÄÄN TEITÄ SEN JÄLKEEN! ni tiietää ketkä kaikki on oikeesti nyt tulossa et voidaa odottaa Very Happy ja mulla on nyt sitte semmonenki idea et koska kaikilla on varmaa nälkä fmän jälkee ni mentäs syömää jottai johonki..? Ja onko se nytte ookoo et kokoonnutaa sen Veeran kyltin luo?? Ja sitte hei meist ei suurin osa oo koskaa nähny toisiaa et ei oo hajuakaa miltä näytetää (paitsi joistai jotka on laittanu tonne kuviaa..) eikä muuteskaa tunneta toisiamme irl mut kyll se siitä Very Happy mä ainaski puhun paljo sitten ku pääsen vauhtii.. (: Nonnii ilmaskaa mielipiteitä ja kertokaa ootteko tulos!! Very Happy

37Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! To 31 Tammi 2013 - 12:54

nealoves1D

nealoves1D

Mä tuun mun kaverin kans ja jos teit ei haittaa että yks forkan ulkopuolinen tulee ni voidaan varmaa jäädä Smile mä vaa en osaa sitä tanssii koska oon ollu iha liian kiireine ni en oo ees muistanu koko hommaa ja seliseli mut ajattelin tulla kuvaamaa ku tanssitte jos en ite opi sitä ja sit mennää kaverin kans varmaa leffaa illalla c: ilmottelen viel ku on tarkka suunnitelma !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

38Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 3:51

Peetu

Peetu

nonii, nysse on varmaa että mun kaveri tulee mun kaa, joten onko se teille ihan kauhea kriisi jos munkin mukana tulee foorun ulkopuolinen? se on ihan kiva tyyppi ja tälleen et ei se syö teitä :):)

nea hei nou pänik, mäkin alotin sen tanssin perusteellisen harjoittelun puolisen tuntia sitten ja mun tanssitaidoilla noh... hyvä jos hallitsen ekan minuutin :D mut katon sitte muilta ja onneks harjoitellaan sitä yhessä niin kyllä sen oppii! opettelin viime vuoden fm:n tanssin muutamaa tuntia ennen h-hetkeä ja en mä nyt täyttä pellee tehny itestäni, toivottavasti :D

ja nyt kun miettii sitä viime vuoden fm... sekin oli lauantaina ja mulla oli just sinä lauantaina kouluu ihan niin kuin huomenna :D pakollinen info!

39Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 11:23

_Blistex_

_Blistex_

TULEN FLASH MOBIIN JA EHDIN JÄÄMÄÄN NÄKEMÄÄN TEITÄ SEN JÄLKEEN!

Mä sain siis lopulta kaikki jutut selvitettyy ja oon nyt tällä hetkellä Helsingis <3 Pystyn jäämään ja näin (: Mutta siis, nähäänkö me siis sen tanssin jälkeen vai jo sillon siel harjoituksis? Oon ihan sika innoissani että nään teidät kaikki, vihdoin ja viimein! :DD

40Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 12:07

Veeranen

Veeranen

Noi kaverit eu haittaa koska mäki tuun pari kaverin kaa xd mut jos mentäis syömää tai hakee syötävää siel Kampin hesestä? (: koska sit sen jälkee Mennää kaverien kans shoppaa xd

41Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 12:08

Veeranen

Veeranen

Mut hei mist päi tuutte? (: ja millä tuutte Very Happy


Sori tupla :c ei antanu muokkaa

42Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 12:34

Sarqai



Tullaa Vilkun kaa turust, ja uskon et kampin hese on aika täynnä koska varmaa aika moni menos.. Mut siis mennää syömää?

43Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 15:04

_Blistex_

_Blistex_

Mun puolest voidaan men syömään, jos kaikki ehtii (: Mutta siis, kokoonnutaanko me Veeran kyltille sit tanssin jälkeen vai ennen?

44Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 22:07

Veeranen

Veeranen

Sara, sitä mäki mietin et siel on varmaa iha tajuttomast porukkaa o.o

45Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 22:57

vilqu

vilqu

Joo suunnataa fm jälkee veeran kyltille! Very Happy

heii sori ihmiset jos ootte saanu must tällasen hirvee määräilijä käsityksen "nyt tehdään näin ja näin" oon vaa halunnu saada tän selväks, en mä oikeesti oo hirvee ihminen Very Happy Sori!

voin antaa veeralle fb chatissä mun numeron ni mull ja sarall voi sit soittaa tai laittaa viestii jos ollaa josai hukas (: tai sara antaa omansa tai jotai (:

46Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 23:01

Sarqai



Jos mennää siis johonki syömää, katotaa vähä ihmismäärää ja sillee, ja mä voin antaa mun numeron niil jotka sen haluu, nii saa soittaa jos tulee asiaa..?

47Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! Pe 1 Helmi 2013 - 23:13

Veeranen

Veeranen

Juu laittakaa fb kautta c:

48Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! La 2 Helmi 2013 - 0:05

_Blistex_

_Blistex_

Eli, nähään fmn jälkeen, mennää johonki syömään ja näin (: Älkää sit ihmetelkö jos oon alussa hiljanen, oon vaa jännittyny :DD

49Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! La 2 Helmi 2013 - 0:17

nealoves1D

nealoves1D

Haha must tuntuu et kaiki ollaa vähä freez aluks Very Happy jaja mun ja mun kaverin suunnitelm on et käydää ensi leffas ja sit tullaa kattoon se fm koska ei osata tnssii ja sitte voidaa jäädä josku aikaa c: mut tota kui montaa ihmist meijän ny pitäs oottaa sen jälkee ? Taisiis ettei vahingos lähetä enneku joku ehtii paikalle tai jotai ni kerättäskö vaik kaikkien nimet allekkai listaan ?
Jod kannatatte tätä ni laittakaa nimenne perää (:
Nea
Helmi

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

50Flash mob !  - Sivu 2 Empty Vs: Flash mob ! La 2 Helmi 2013 - 0:25

_Blistex_

_Blistex_

Mä en tiedä et miten voin laittaa tohon listaan mun nimen et jos joku viittis pistää Hannan siihen niin kiitos (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa