One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Flash mob !

+9
jonskauu
suvilovesniall
Peetu
_Blistex_
Veeranen
Stypayhoralikson
nealoves1D
vilqu
Insku
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Flash mob !  Empty Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 8:30

Insku

Insku

2.2.2013 järjestetään One Direction Flash mob luultavasti kai narinkkatorilla Helsingissä! Smile

Ite en pääse tonne kun rippikoulun kaupunkipäivät sattu just tolle viikonlopulle klo. 10-16 :/ Joten ajattelin vaa kysyy ja ehottaa tai jotain sinne suuntaan, että kuinka kauan te ihmiset (jos siis ootte menossa) aiotte olla siellä Helsingissä? Ku olis kiva pitää vaikka joku pienempi tän forkan sisäinen miitti sen Flash mobin jälkeen? Tai siis emt. olis kiva nähä teitä ihmisii (osalle voi sanoa 'pitkästä aikaa') kun en sinne Flash mobiin ehdi Smile

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

2Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 10:32

vilqu

vilqu

Mä ja Sara ollaa kait tulossa mut ei tiietä vielä millä et kuin kaua ollaa, mut jos tää "järjestetää" ni voidaa varmaa sopii meijän lähteminen kyll sillee et päästää tapaa teitäki ku kerra hesaa tullaa !! Very Happy

3Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 10:35

nealoves1D

nealoves1D

Mul kävi hyvin ku just tona viikonloppun ei oo valmennusta Very Happy mut tosiaa en tiijä yhtää mite pitkää oon siel ku meen sinne mun kaverin kans joka siis ei oo tääl forkal rekisteröityneenä ni en tiijä et jos meen sit niille yöks tms ni en sitte pysty jäämää :d muute kyl jään c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 10:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ää tää on just tätä mun tuurii, 2.2. tulee just ranskalaiset tänne meille nii ei sitte viitti lähtee! :-( mut hei pitäkää joku miitti jos vaa tei aikataulut sopii yhtee c:

https://twitter.com/#!/penguiniam

5Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 12:13

Veeranen

Veeranen

toivottavasti mul ei oo riparituntei sillon, jos ei niin mä tuun Very Happy

6Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 30 Marras 2012 - 13:34

_Blistex_

_Blistex_

Oijoi, olis niin mahtavaa päästä tonne ku en oo ikinä päässy mihinkään tommoseen. :< Mut mun tarvii kysyy porukoilta ja sit muutenki hiukan selvitellä et onks mulla tollon mitään erikoista, esim just noita riparijuttuja. Mut JOS pääsen tonne ni oon aika varma et pääsen saman tien tollaseen forkan miittiin, jos siis semmonen järjestetään. :DD Mutmut, täytyy vähän kysellä äidiltä ja näin, pidetään peukut pystyssä et se kävis. (:

7Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! La 1 Joulu 2012 - 0:41

Peetu

Peetu

mä niin toivon hartaasti että pääsen tonne! koska eihän mulla ois muuten mitään ongelmaa mutta lukio ja koeviikko ja meillä on la koe... yhy.

btw pakollinen info mulla on heti ton flash mobin jälkeisenä päivänä synttärit :D

8Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 23 Joulu 2012 - 2:31

Veeranen

Veeranen

keit tonne seuraavaa flash mobiii on tulossa? (:

9Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 23 Joulu 2012 - 8:26

Insku

Insku

nyt tulee tosi tarpeellinen tieto, mut mä en oo ainakaa tulos flash mobiin Sad
ja sitten silleen et mä en pääsis edes tollaseen tapaamiseen, ehdotan ite enkä edes pääse, oon hirvee ihminen Sad

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

10Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 23 Joulu 2012 - 8:38

_Blistex_

_Blistex_

Mä toivon mukaan pääsen sinne mut ei oo ihan varmaa :c ku se ihan riippuu et millä sinne pääsisin ku tääl pusikois asun :DD

11Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 23 Joulu 2012 - 11:31

suvilovesniall

suvilovesniall

Mä meen näil näkymi ainaki tonne Flash Mobii, jos uskallan ku ei tääl mun paikkakunnal oikee oo muit 1D fanei ja en tiiä haluunko mennä sit yksin ! :c Mut jos tämmöi miitti järjestetää sen jälkee nii jos uskallan tulla nii voisin kyl tulla myös sit toho miittii ! (:

12Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 30 Joulu 2012 - 3:50

jonskauu

jonskauu

Mä sain luvan tulla tulla tonne flash mobii :-) mut mulla on ongelmana et tarviisin yöpaikan ! heh ei joku teistä haluu majottaa mua yheks yöks?

HEEI tai sit joku kuka tulee kans pitkästä matkaa ottaa mun kans yhteisen hotellihuoneen hahhaa Very Happy

13Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 30 Joulu 2012 - 4:30

_Blistex_

_Blistex_

^^Mä tiedän sulle yöpaikan, tuut mun kanssa mun veljen kämpille :DD Juu, ehkä ei ku mä en oo edes varma et mahuks mä johonki sin nukkuu ku se on niin pieni asunto. :'D

Mutjoo, mä oon kans varmaankin tulossa sinne, tai ainaki oon puhunu siit äidin kans ja se oli vähän silleen et voisin päästä sinne (:

14Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Ke 2 Tammi 2013 - 10:50

Veeranen

Veeranen

Ää, mä en välttämättä pääse sinne koska serkun ristiäiset sinä viikonloppuna, ku ei oo tullu kutsuu D: sormet ristis et se ei oo 2 pvä

15Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Ke 16 Tammi 2013 - 9:25

vilqu

vilqu

Hei ku toi flash mob päivä lähestyy ni pitäs varmaa ruveta päättää et tehäänkö jottai sen jälkee forkkaporukalla? Etitäänkö toisemme sanotaa moi ja häivytää XD vai tehäänkö oikeest kans jottai esim mennää syömää tms, ehdotuksia?? Ja jos tehää sillai et kaikki jotka on tulos flash mobii ja mahollisuus tietysti myös tehdä sen jälkeen jotain, lykkää nimensä tohon ekaan viestii Very Happy

Ja minä ja sara ollaa näillä näkymin varmaanki tulos hesaa meijän äitin kyydillä tai se ja mun sisko tulee hesaa duunaa jottai muuta siks päiväks.. Ni en usko et meillä on sitte iha koko päivää aikaa jos pidetää tää et ku pitäs sitte kotiinki ajaa mut jos ny järjestetää ni voidaa me siell sitte viell hetken aikaa heiluu Smile

16Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Ke 16 Tammi 2013 - 12:11

Veeranen

Veeranen

Mä en varmaa pystyis jäämää, koska mun kaks kaverii tulee mun kans ja ne haluu shoppailee sen jälkeen Very Happy

17Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Pe 18 Tammi 2013 - 10:48

_Blistex_

_Blistex_

Mä en oikeen tiiä edes et oonko tulossa sinne D: Kun tässä on nyt viel selvittämättä et saanko edes lupaa lähtee sinne ja et löytyyks mulle yöpaikka :DD Mut jos oon tulossa ni kyl sit saman tien voin ainaki hetkeks jäädä (:

18Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! La 19 Tammi 2013 - 0:40

nealoves1D

nealoves1D

mun täytyy kattoo et mitä mun kaks directioner kaverii sanoo ku ne on ton viikonlopun mel yöt ja tullaa fm niide kaa. Mut jos va niille käy ni kyl me sit jäädää c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

19Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 20 Tammi 2013 - 2:26

vilqu

vilqu

Ookoo, eli tällä hetkellä näyttä ettei ois kauheesti porukkaa tulos.. Et pidetäänkö loppujen kanssa ollenkaa vai tehäänkö jottai, mitä??

20Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 20 Tammi 2013 - 7:15

nealoves1D

nealoves1D

No jos katotaa viel vähä lähempänä (: voitas kyl vaik käydä syömäs porukal tai jtn jos ny ees tavataa sen jälkee c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Su 20 Tammi 2013 - 13:53

suvilovesniall

suvilovesniall

No kyl mäki voisin tulla messii. Oon vaa tosi ujo. :d

22Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Ma 21 Tammi 2013 - 11:51

Peetu

Peetu

meitsiki on tulossa kaverin kaa sinne mutta kyllä mä teitäkin näkisin oikee mielelläni :) ihan mielenkiinnosta, kuinka moni osaa jo tanssin kokonaan? pakko kysyy koska ite handlaan hikisesti ekan minuutin :D

23Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! Ma 21 Tammi 2013 - 13:01

_Blistex_

_Blistex_

^^Mä osaan sen tanssin, ainakin omasta mielestä, hyvin mut parii kohtaa tarvii viel hioo :DD Mut mua kyl lievästi sanottuna ärsyttää jos en pääsekkään sinne sillon :0 Joka päivä oon kysyny sitä äidiltä ja aina se sanoo et osaa sanoo vast sit lähempänä. Hei c'moon, sanois vaan joo ja that's it :'D

24Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! To 24 Tammi 2013 - 11:58

Veeranen

Veeranen

hei muuten, jos joku haluu löytääs mut ni tän kyltin luota mut löytää Very Happy

25Flash mob !  Empty Vs: Flash mob ! To 24 Tammi 2013 - 14:15

nealoves1D

nealoves1D

Just cool kyltti ja ei toi senäkä paha oo Wink mut jos kokoonnutaa ton fm jälkee ni mite olis et kaikki suunnataa veeran kyltille ? Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa