One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles #3

+14
Mileaz
zehe
hymypeppuun
nealoves1D
Peetu
jonskauu
militsii
bO0m
_Blistex_
Veeranen
Sarqai
Stypayhoralikson
vilqu
Louizz_tomlinzon
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 7]

1Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Harry Edward Styles #3 Su 22 Huhti 2012 - 21:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

vanha aihe --> http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t109p90-harry-edward-styles-2


126Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 26 Joulu 2012 - 9:25

hymypeppuun

hymypeppuun

^ Taylor on myös vahvistanu niitten eron

127Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 26 Joulu 2012 - 9:32

jonskauu

jonskauu

Oikeesti?? AAAA HALLELUJAAAAH !! Okei okei, ikäväähän toi on noitten kahen kannalta. Oisin mä varmaan ton joskus hyväksyny tai että jos tuo ois kestäny niin eiköhän jossain vaiheessa ajatus Haylorkin olisi mahtunu mun päähän mutta nyt ei tarvii enää miettii sitä :-D

Nyt mä vaa aloin miettii, että entä jos toi olikii semmone julkisuustemppu tai u know että saa vähä huomioo? En mä kyllä usko että kumpikaa noista rupeis semmosee mut tuli vaa mielee..

128Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 26 Joulu 2012 - 12:18

vilqu

vilqu

WUUT?? Onko Taylor vahvistanu eron? Siis mä en tie mitä sanoisin koska jos kaikki se mitä Taylorista sanotaa ja väitetää on tehny ni HyväHyvä! Mutta koska kukaan ei tie mitä Harryn päässä pyörii onks se murtunu tai ilonen vai molempia ni en nyt rupeis juhlimaan koska Harry on mulle kaikki kaikessa ja etusijalla! Smile
Mut onks toi OIKEESTI totta??
Ja tota äsköstä ku sanoin et en rupeis juhlimaa tai muuta ni en tarkottanu kenelkää teistä mitenkää pahasti et dont worry sisters <3

129Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 26 Joulu 2012 - 13:42

jAsbee

jAsbee

mitääää ? :( siis niiku jo sanoin et en pidä tota minää vuosisadan rakkaustarinana, mut en mä nyt tietenkää oo ilone siit et toiset eroo :o ja mulla ei mitää niitä vastaa ollu ja mielummi nyt kuiteki oisin toivonu et neon yhessä koska harrysta nyt tuskin tuntuu mitekää kaaaaaauheen hyvältä..

130Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 27 Joulu 2012 - 3:53

_Blistex_

_Blistex_

Siiis täh?? o.o Kauan se sit näköjään kestiki D: Mut juu, en mä oikeen ollu viel pystyny kuvitteleen harryy ja taylorii yhessä ja nyt ei näköjään enään tarviikkaan :DD Toivon vaa ettei Harryl oo huono fiilis ton eron takii meinaa en mä sit pysty olee ilonen siitä erosta vaikka ite en shipannutkaa Haylorii D:

131Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 27 Joulu 2012 - 9:06

bewareofaino

bewareofaino

Huuuuuuuuuui mahtavaa, täytyy myöntää etten tajunnut sitä paria kyl ollenkaan...... :DDD mutta ei varmaan kiva Harryn kannalta kun tälleen joulun aikaan ja niin. Mut toi kyl kuulostaa vähän julkisuustempulta et haetaan vaa huomioo niinku Jonna sano.

132Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 28 Joulu 2012 - 1:49

nealoves1D

nealoves1D

Vaik mäki oon tavallaan ilonen et ne eros ni kyllähä se huolettaa et milt Harryst tuntuu. Toisaalta mietin, et jos niiden oli pakko erota ni parempi et se tapahtu näi alussa, ku sitte esim. vuoden päästä, koska onha se aina helpompi päästää irti aikasin ku sitte ku on ehtiny kiintyy toisee oikeesti kunnolla.

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

133Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 28 Joulu 2012 - 6:50

Peetu

Peetu

^ nea said it.

134Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ti 1 Tammi 2013 - 10:52

Peetu

Peetu

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013010116504130_vi.shtml

"New Yorkin Times Squaren kemuissa esiintynyt Taylor Swift talutti yöllä poikaystäväänsä, One Direction -laulaja Harry Stylesia hotelliin nukkumaan muiden vielä juhliessa. (SPLASH / AOP)"

135Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ti 1 Tammi 2013 - 12:02

jAsbee

jAsbee

^ eliii ... tarkottaaks tää nyt et taylor ja harry onki viel yhes ? :)

136Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ti 1 Tammi 2013 - 12:27

Peetu

Peetu

^ ilmeisesti kyllä

137Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 2 Tammi 2013 - 11:29

_Blistex_

_Blistex_

Jaahas, vai että tällä lailla. No, jos Harry on onnellinen ni kyl munki pitää olla sen puolesta (:

138Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 2 Tammi 2013 - 13:42

Sarqai



Jes hyväSmile ne on nii söpö pari<3 Mä niin shippaan haylorii, Haylor is back<3

139Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 2 Tammi 2013 - 14:17

nealoves1D

nealoves1D

Mä en kommentoi tähä draamaa enää yhtää mitää ainakaa vähää aikaa. Mun puolesta antaa olla Very Happy Me ei kuitenkaa voida vaikuttaa siihen, kelle Harry antaa sydämensä, se on Hazzan oma valinta, joten toivon et se tietää kenen kans on onnellinen ja kuka rikkoo sen sydämen. Oikeesti toivon et se on nyt valinnu oikei koska en haluu tota tokaa vaihtoehtoo taphtumaa. Ikinä.
Nea on puhunu Smile xx

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

140Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 1:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea pääsi asian ytimeen (:

141Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 5:24

vilqu

vilqu

Mua NIIN ÄRSYTTÄÄ!! Siis kaikki Directionerit jotka vaa kaatta p*skaa Harryn niskaa Taylorin takia!! ENKÄ NYT TARKOTA KENELLEKKÄN HENKILÖKOHTAISESTI TAI EDES TARKOITA KETÄÄN TEISTÄ VAA YLEISESTI DIRECTIONEREITA YMPÄRI MAAILMAA!! Siis mun mielestä Harryn ja Taylorin suhde on ihan sama ku vaikka Louisin ja Eleanorin. Okei onhan Louis ja Eleanor ollu PALJON kauemmin yhessä ja ihan julkisesti ja sillai, mut siis siine mielessä et jos ihmiset on onnellisii toistensa kanssa toisella puolella maapalloa eikä edes tarvii olla toisella puolella, jos vaikka asuis ihan samassa maassaki ku ne onnelliset ni antakaa olla onnellisii ja olkaa onnellisii niitten puolesta eikä sillai "vi*un Taylor meni ja otti Harryn vaikka se on mun koska uperhyyper fani joka luulee saavansa pojat kaikki ittelee oikeesti ja kun on kerta liamin, zaynin ja louin jo menettäny ja hyväksyny et niil on tyttöystävät ni harrya ei kyllä enää annettaa millekkää vammaselle taylorille joten lähetän tästä nyt vihaviestei miljardi taylorille ja lopetan harryn seuraamisen twitterissä ja meen isona itte harryn kaa naimisii!!!"

Joo sori toi saarna (ENKÄ EDELLEENKÄÄN TARKOTA TEITÄ), mut mua vää ärsyttää et Harry ei saa olla rauhassa ja onnellinen ja rakastunu (en usko et muuten ois taylorin kanssa) vaiks muut pojat saa ku fanit sattuu tykkää niitten tyttöystävistä vähän enemmän vaiks neki saa aina välillä kaikkee paskaa niskaansa.. ja sitten ko haylor eroo ni kaikki laittaa kauheet partyt pystyy eikä ollenkaa muista et harryllä on tunteet ja sen sydän saattaa olla murtunu tai se voi olla ees surullinen erosta tms et sille vois antaa vähän lohdutusta vaikkei oliskaa taylorin #1 fani..

En oo ittekkää mikää Taylorin suurin fani mut ei mulla sitä mitää vastaan oo, nättihän se on ja osaa se laulaakki (:

Pahoittelen saarnaa ja tien et puolet teistä on varmaa eri mieltä ku mää mut oli pakko saada purkaa tää ny vihdoin johonki ku ärsyttää ku Haylor ei saa rauhaa ja kaikki (ei ehkä kaikki mut aika moni) vaa (muutkin ku suomalaiset, maapallo on isompi käsitys!!) haukkuu niitten suhdetta ja voi herrajumala!!

Kiitos, mä oon nyt hiljaa (:



Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm To 3 Tammi 2013 - 5:30, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö (:)

142Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 5:35

jAsbee

jAsbee

^ jep, muaki ärsytti ihan v*tusti sillo ku kaikki luuli et ne on eronnu ni kaikil hirveet bileet pystys ? niinku wtf oisko ihmisist kiva jos ne ite erois jonku kaa ja kaikki ois sillee JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE PARTYYYYYYY . olin nii onnelline ku kuulin et neonki yhes koska kaikki directionerit oli just päässy juhlii niitten "eroo" , ja se oli vaaa nii in your face Very Happy



Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm To 3 Tammi 2013 - 6:35, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö (:)

143Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 5:41

Peetu

Peetu

hitsit kun tää on niin vaikeeta. toisaalta joo mutta toisaalta ei mutta wexsdrtfgyuhjikoplolikujhybgtrfderft.

mun puolesta jos Harry on onnellinen, niin mikäs siinä. mutta koska Taylorin kuviot on nähty niin siksi tää juttu närästää mua. Harryn ja Taylorin suhde ei kuulu kenellekkään meistä, mutta koska vaikka olen yksi niistä miljoonista directionereista jonka Harry ei tiedä edes olevan olemassa niin silti toi ihana cupcake on piristänyt mun päivää, saanut mut nauraa kun asiat on menny päin pyllyä ja saanut mut uskoo itteeni noiden neljän muun kaa niin siks saan olla sille aina kiitollinen tästä. siksi mä en kestä sitä jos joku satuttaa sitä. sitten jos (/kun) Taylor jättää sen ja tekee siitä biisin niin mä en kestäis sitä, koska siinä vaiheessa Harry sais siinä biisissä oikein inhottavan tyypin maineen. Harry on niin hieno ihminen että se ansaitsee vaan parasta.

144Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 5:43

vilqu

vilqu

^^ Very Happy Jep!! Mä oikeestaan toivoisin et Harry ja Taylor molemmat vahvistais niitten suhteen kunnolla vaikka kirjottamalla twitteriin että "KYLLÄ OLEMME YHDESSÄ. PISTE." tien et ne sais sen jälkee vihaa niskaa mut sit mä vaa lentäisin sen luo ja halaisin ja mä vaikka taistelen yksin, sen ja Taylorin kaa jos ne haluu ja on oikeesti onnellisii a rakastaa toisiaa, et mä pysyn kyllä Haroldin puolella Wink Joo mun toiveajattelu taas vauhdissa XD

Peetu juu tien et lupasin olla hiljaa Very Happy Mut siis siinä vaiheessa jos noin käy ni me kaikki directionerit joita se hazza ei tiedä edes olevan olemassa marsittaan sen luo ja sanotaan et rakastetaan sitä ja jos taylor on SITTEN niin tyhmä et tekee niinko kaikille muille ni meijän tehtävä on puolustaa ja mikä se sana on ku 1D hokee aina niinku englanniks support harryy Very Happy Mut niin kauan ku Harry on onnellinen Taylorin kanssa mä taistelen myös Taylorin puolella jos se on Harryn puolella, koska mä oon Harryn puolella anyway XD

Jos kukaa tajuu mua..

145Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 5:54

Peetu

Peetu

^ jeah, pointtihan oli siinä että mä pysyn Harryn puolella tapahtu mitä tahansa! ja älä oo hiljaa, tää on fooru jolla on tarkoitus puhua ja jakaa mielipiteitä (:

146Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 6:14

vilqu

vilqu

^^No sittehän me ollaa samassa tiimissä ;D juu no ehkä mun on välillä ihan hyväki olla hiljaa mut juu (:

147Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 8:40

Veeranen

Veeranen

mä oon samaa mieltä et se ei meidän päätettävis oo kenen kanssa harry on yhes, jösses o.o tänäänki luin huhusta et taylor ois soitanu niallille ja haukkunu sen ihan kunnolla, rupesin miettii et mitä nää ihmiset oikein hakee tollasella käytöksellä laittaa tollast propagandaa liikkeelle, mä oon niin kyllästyny tähän aina välillä -.

(x) avautuminen Very Happy

148Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 9:38

_Blistex_

_Blistex_

Samaa mieltä teidän kanssa, tuli mitä tuli ni pysyn Harryn puolella. (: Ja vaikka oonki monta kertaa tätä toistanu, niin jos Hazza on onnellinen Taylorin kanssa ni sit mäki oon onnellinen siitä. c: Mut en kyl ymmärrä niitä faneja jotka ns. vaihtaa puolta sen takii et noi on yhessa ja lähettelee jotai vihaviestei Taylorille, mikä siinäkin on et jotku tekee noin D:

149Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 11:09

bewareofaino

bewareofaino

Veeranen kirjoitti:mä oon samaa mieltä et se ei meidän päätettävis oo kenen kanssa harry on yhes, jösses o.o tänäänki luin huhusta et taylor ois soitanu niallille ja haukkunu sen ihan kunnolla, rupesin miettii et mitä nää ihmiset oikein hakee tollasella käytöksellä laittaa tollast propagandaa liikkeelle, mä oon niin kyllästyny tähän aina välillä -.

(x) avautuminen :D

^^ this

Mä oon aika hämmentynyt tästä hälinästä niitten kahen suhteen ympärillä, antais vaan olla. Harry saa seurustella kenen kanssa haluaa, miellyttää se faneja tai sitten ei. Ei se mitään muuta, vaikka se seurusteliskin sen kanssa ? En oo mikään Taylorin fani mutta en voi sanoo mitään kun en kerran tunne sitä. Jos Harry viihtyy sen kanssa niin hyvä niin.

150Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 3 Tammi 2013 - 11:17

Mileaz

Mileaz

Mä en jaksa oikee puuttuu toho haylor shaittii enää mut löysin tän kuvan ja halusin laittaa sen tänne, ja tää on mun osalta ainaki iha täysin totta.

Harry Edward Styles #3 - Sivu 6 2h31tts

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa