One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Harry Edward Styles #3

+14
Mileaz
zehe
hymypeppuun
nealoves1D
Peetu
jonskauu
militsii
bO0m
_Blistex_
Veeranen
Sarqai
Stypayhoralikson
vilqu
Louizz_tomlinzon
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 7]

1Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Harry Edward Styles #3 Su 22 Huhti 2012 - 21:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

vanha aihe --> http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t109p90-harry-edward-styles-2


101Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 22 Marras 2012 - 5:44

vilqu

vilqu

Samoilla linjoilla, ei mulla mitään Tayloria vastaan, JOS HARRY ON ONNELLINEN, NIIN OLEN MINÄKIN (:

102Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 22 Marras 2012 - 8:06

Peetu

Peetu

jos haylorissa ei oo muuta positiivista nii ainaki se, että noiden ikäero on 4 vuotta, ei 40.

okei huono läppä ehehehhe.

103Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 22 Marras 2012 - 8:11

Evee

Evee

Mä en oikeen osaa aatella täst mitään (Taylor-nimest tulee vaan mieleen Taylor Lautner). Mua lähinnä ärsyttää se et Harry "valitsi" supertähden eikä jotain normityttöö.

104Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 To 22 Marras 2012 - 8:41

Sarqai



Koht tulee hazza biisi...

105Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 23 Marras 2012 - 5:12

vilqu

vilqu

Oukei.. Tä on jotain kamalaa!!! mä en ainakaa ite tie itkiskö vai nauraisko mut tein eilen ku äiti tän mulle näytti ni molempia.. (:

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1661237/one-direction--fani-haluaa-nayttaa-idoliltaan--sukupuolenvaihdos ensin avatkaa tää linkki jonka jälkeen painakaa sitä linkkiä "Lue lisää:One Direction -fani haluaa näyttää idoliltaan – sukupuolenvaihdos"

ja sitte toi linkki Katso kuvat Catarina Bestistä Closer Onlinen -sivuilta <<-- Tossa noi kaks kuvaa on se miltä se näyttää tällä hetkellä ENNEN sukupuolenvaihdosta ja hormoonihoitoja ja kaikkea sitä..

LUKEKAA MYÖS!!

106Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 23 Marras 2012 - 5:18

jAsbee

jAsbee

^ oh dear god... Very Happy noh mikäs kai siinä jos saa olonsa paremmaks noin Very Happy

107Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 7 Joulu 2012 - 9:19

Mileaz

Mileaz

Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Tumblr_meo7vfWdQC1rmcv97o1_500
Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Tumblr_meo7rsdnDX1rmcv97o1_500

hyi veeeeee itthu sanon minä

108Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 7 Joulu 2012 - 11:07

bO0m

bO0m

^Miks mä oon IHAN varma että noi on MUOKATTU tohon kuvaan!! Dx ei vaan siis kyllä mä nyt älyän että noi kuvat on aitoja, mutta en vaan tajua noita yhdessä, en pysty aatteleen D:

109Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 7 Joulu 2012 - 11:12

Veeranen

Veeranen

mua jotenki ärsyttää toi ku ne on yhes, en tiiä miks D:

110Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 7 Joulu 2012 - 11:16

Evee

Evee

Mä en ees tiiä miks mut mua ei oikeestaan haittaa vaik noi seurustelis. Tai siis vois Harry huonomminkin valita Razz Mut Taylorin fanit on kyl idioottei - nehän vähän aikaan sit trendas twitteris #directionersdeservecancer Mad

111Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Pe 7 Joulu 2012 - 12:43

Peetu

Peetu

itse en varsinaisesti tykkää koska mun tiedot perustuu lähinnä tilastoihin joiden mukaan Taylor jättää Harryn ja sitten tulee hittibiisiä tyyliin "You were not my Styles" etc. mulle kuiteskin on tärkeintä että Harry on onnellinen koska silloin mäkin oon onnellinen.

toi swiftiedien (mitälie) twittertempaus oli törkeä, mutta nyt ainakin näemme kumpi fanbase on järkevämpi :):)

112Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 0:52

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla ei itellä varsinaisesti oo mtn Tayloria vastaan mut emt mun mielestä se ei sovi Harrylle. No jos Harry on onnelline ni ei mulla mtn Hayloria vastaan oo. Mutta täytyy nyt vaan toivoa et sit kun/jos tulee ero ni ettei sit tuu just sellasii biisei,niinku Peetu just tais sanoo

113Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 2:14

nealoves1D

nealoves1D

Samoil linjoil oon ku teki, eli en oikee shippaa tota mut jos hazza on onnelline ni mikäs siin (: taylor on mun mielest iha jees mut sen fanit on tosi törkeitä ....

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

114Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 3:45

Sarqai



No Taylor tekee jokatapaukses biisin Harrystä se on aika varmaa, mut en sit tiä tost "suhteesta", must on törkeetä istua näyttönsä takana ja haukkuu jonkun suhdetta, et mä en ota kantaa. Ei mun mielest Tayloris oo mitään vikaa.

115Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 7:43

jonskauu

jonskauu

Mä taisin jo aikasemminkin ilmoittaa että en tykkää Taylorista yhtää ja ilmoitan nyt saman asian :-D Joku ois voinu muokkaa ton tytön pään tilalle vaikka mun pään??

Okei I know, oon ilkee ku sanoin noin ja enhän mä oikeesti voi tietää että minkälainen ihminen Taylor on, mutta mä oon saanu siitä semmosen kuvan, jonka takia en siitä tykkää. Muttaa vaikka mä tästä asiasta valittaisin 10000 kertaa nii en usko että mun tai kenenkään muunkaan mielipiteet vaikuttaa onko Taylor ja Harry yhessä vai ei joteen taidanpa olla hiljaa ja esittää että olen oikein iloinen noiden kahden puolesta :-)

116Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 10:25

hymypeppuun

hymypeppuun

Peetu kirjoitti:toi swiftiedien (mitälie) twittertempaus oli törkeä, mutta nyt ainakin näemme kumpi fanbase on järkevämpi SmileSmile

Tässä uskallan ihan tosi vähän vastustaa.
Muistetaan kuitenkin että directionerit on lähettänyt Taylorille tappouhkauksia ja Perrielle myös, ja ainakin Daniellekin saa niskoilleen hirveesti kuraa.

Mut tuo teko oli tosi törkeetä.
En vastusta Hayloria, mut en myöskää shippaa.
Jos Hazza on onnelline ni k then

117Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 La 8 Joulu 2012 - 10:59

vilqu

vilqu

Mä oon samoilla kannoilla Haylor suhteesta ku kaikista muistaki kunha Harry on onnellinen ni mäki oon!! Mulla ei oo mitää Tayloria vastaa mut ESIMERKIKSI Liam ja Danielle (OON NIIN IDHFUDHSKFJLDSL INNOISSANI KU NE PALAS YHTEE!! <3) on sielunkumppaneita ni en pysty kyll Haylorista (ainaskaa vielä..) sanoo samaa.. (:

118Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 9 Joulu 2012 - 3:43

jAsbee

jAsbee

hymypeppuun kirjoitti:
Peetu kirjoitti:toi swiftiedien (mitälie) twittertempaus oli törkeä, mutta nyt ainakin näemme kumpi fanbase on järkevämpi :):)

Tässä uskallan ihan tosi vähän vastustaa.
Muistetaan kuitenkin että directionerit on lähettänyt Taylorille tappouhkauksia ja Perrielle myös, ja ainakin Daniellekin saa niskoilleen hirveesti kuraa.

Mut tuo teko oli tosi törkeetä.
En vastusta Hayloria, mut en myöskää shippaa.
Jos Hazza on onnelline ni k then

jjjjjjjjep... oon nähny aika paljo ihan sairaita järjettömii kommenttei directionereilta mitkä on kaukana järkevistä. mut lähes kaikkien faneista löytyy niit sairaita idiootteja, jotka sit pilaa muittenki fanien maineen :/

119Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 9 Joulu 2012 - 7:09

Veeranen

Veeranen

mikä twitter tempaus o.o miks mä en oo huomannu mitää D:

120Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 9 Joulu 2012 - 9:15

_Blistex_

_Blistex_

Oon samoilla linjoilla teidän kanssa, ite en niinkään pidä tosta ajatuksesta et Harry ja Taylor on yhessä tai siis etten pysty kuvitteleen niit yhessä mut jos hazza on onnellinen ni sit oon mäkin (:

Ja mitä tohon twitter tempaukseen, ni aikas törkeetä tommone D: Mut kuten jAsbee jo sanoki ni aina löytyy tommosii tyyppejä, jotka omilla uhkauksillaan ja törkeällä käytöksellään sit pilaa muidenkin fanien maineen. :C

121Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 9 Joulu 2012 - 10:14

jAsbee

jAsbee

mä en joteki en oo oikee mitää mieltä tosta suhteesta sillee, et jos ne tykkää ja välittää toisistaansa ni hyvä nii :) en nyt pidä tätä todellakaa minää vuosisadan rakkaustarinana mut iha söpö pari mun mielest :) :D

122Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 23 Joulu 2012 - 13:08

jonskauu

jonskauu

Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 13692612

Ööö en tiiä et miten tähä pitäs nyt sanoo? Jossain toisessa kuvassa ja muualla netissä luki että Harry ei tietäis tosta ja toisissa lukee että se puolusti Taylorii ja lopuissa ei sit lue muutakun tuo. En mä kyl tiiä että onko tää totta, mut jos on niin mää halkeen kohta kiukusta.

123Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Su 23 Joulu 2012 - 13:26

jAsbee

jAsbee

^ mä en kyl vaa voi uskoo et toi ois totta. koskaa, miks taylor sanois niallii siaks ? ja en myöskää usko et niall ees alkais itkee siit , eiköhä ne oo pahempaaki kuullu . koko juttu vaa kuulostaa naurettavalt ja keksitylt ja ihmisten pitäis vaa jättää taylor ja harry rauhaa

124Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ti 25 Joulu 2012 - 10:37

bO0m

bO0m

^mustaki toi kuulostaa niin keksityltä, luulin eka et toi oli joku vitsi. Mutta silti kiinnostais tietää et miks toi Taylor itki o:

125Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 Empty Vs: Harry Edward Styles #3 Ke 26 Joulu 2012 - 8:52

Peetu

Peetu

Harry Edward Styles #3 - Sivu 5 599624_366412706789028_1468455483_n

nyt on kuulkaa tytöt juhlan aika! tai siis niille jotka ei shipannu hayloria (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa