One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Zayn Malik #2

+8
Peetu
hymypeppuun
nealoves1D
Sophie_Malik
Louizz_tomlinzon
Veeranen
vilqu
militsii
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:25

militsii

militsii

First topic message reminder :

Vol 2!

http://dream-it-milla.blogspot.com

51Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 4:20

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:mäki luin kai jostai et se ois ollu täti mut must Joji on miehen nimi ja kaikki twiitit oli et R.I.P.uncleJoji ni kai se oli setä
Zayn Malik #2 - Sivu 3 425314_187327714703370_128610770575065_222429_1725164530_n tos siis zayn hautajaisten jälkee (::
Voi Ihana! Lähti iso taakka harteilta! Zayn keep smileing! Täti vai setä?


niimpää ♥️ multaki lähti iso taakka harteilt ja eile aloin melkee nauraa ja itkee helpotuksest ku se hymyili taas (: jaja en oo varma ;o must se oli setä xd

tuu chattii ? Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

52Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 7:56

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:mäki luin kai jostai et se ois ollu täti mut must Joji on miehen nimi ja kaikki twiitit oli et R.I.P.uncleJoji ni kai se oli setä
Zayn Malik #2 - Sivu 3 425314_187327714703370_128610770575065_222429_1725164530_n tos siis zayn hautajaisten jälkee (::
Voi Ihana! Lähti iso taakka harteilta! Zayn keep smileing! Täti vai setä?


niimpää ♥️ multaki lähti iso taakka harteilt ja eile aloin melkee nauraa ja itkee helpotuksest ku se hymyili taas (: jaja en oo varma ;o must se oli setä xd

tuu chattii ? Smile
Mä oon niin helpottunu kun se taas hymyilee! Sit ku se vielä palaa takas poikien luo:D Kiitos, Zayn olet IHANA<3

Tä on aika huvittavaa ku multa lähti nettiyhteys kesken ku olin täällä ja sit jäin sisäänkirjautuneeks ja oon ollu täällä mukamas tyylii koko päivän vaikka en oo:D

53Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 8:20

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....

54Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 8:23

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(

55Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 8:41

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(
Jos Zayn ei ois maassa, niin se ois tullu tyyliin hautajaisiks kotiin ja lähteny niitten jälkeen. Zayn suree sen lähimmäisen kuolemaa ja mun mielestä se saa tehdä niin, eikä sen tarttis esittää paparazzeille ja faneille että sill ei ois mieli maassa. Ja fanejen pitäs oppia olla painostamasta Zayniä takasin ja poikien kaa keikoille, vaan Zaynin pitäs tehä se sillonku se ite uskoo pystyvänsä siihen eikä sillonku sitä on painostettu ja uskottu sen heti viikon sukulaisen kuoleman jälkeen olevan kunnossa. (en tarkottanu pakosti teitä vaan yleisesti 1D faneja ) ja kyl munki mielest ois ihanaa jos Zayn ois jo hyvällä mielellä, mut kyl mä ymmärrän jos se on viel mieli maassa. ja ku sellanen ihme ei tapahu lähimmäisen kuoleman jälkeen ihan niin pienessä ajassa.

56Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 8:46

Veeranen

Veeranen

Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(
Jos Zayn ei ois maassa, niin se ois tullu tyyliin hautajaisiks kotiin ja lähteny niitten jälkeen. Zayn suree sen lähimmäisen kuolemaa ja mun mielestä se saa tehdä niin, eikä sen tarttis esittää paparazzeille ja faneille että sill ei ois mieli maassa. Ja fanejen pitäs oppia olla painostamasta Zayniä takasin ja poikien kaa keikoille, vaan Zaynin pitäs tehä se sillonku se ite uskoo pystyvänsä siihen eikä sillonku sitä on painostettu ja uskottu sen heti viikon sukulaisen kuoleman jälkeen olevan kunnossa. (en tarkottanu pakosti teitä vaan yleisesti 1D faneja ) ja kyl munki mielest ois ihanaa jos Zayn ois jo hyvällä mielellä, mut kyl mä ymmärrän jos se on viel mieli maassa. ja ku sellanen ihme ei tapahu lähimmäisen kuoleman jälkeen ihan niin pienessä ajassa.

totta D:

57Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 11:27

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(
Jos Zayn ei ois maassa, niin se ois tullu tyyliin hautajaisiks kotiin ja lähteny niitten jälkeen. Zayn suree sen lähimmäisen kuolemaa ja mun mielestä se saa tehdä niin, eikä sen tarttis esittää paparazzeille ja faneille että sill ei ois mieli maassa. Ja fanejen pitäs oppia olla painostamasta Zayniä takasin ja poikien kaa keikoille, vaan Zaynin pitäs tehä se sillonku se ite uskoo pystyvänsä siihen eikä sillonku sitä on painostettu ja uskottu sen heti viikon sukulaisen kuoleman jälkeen olevan kunnossa. (en tarkottanu pakosti teitä vaan yleisesti 1D faneja ) ja kyl munki mielest ois ihanaa jos Zayn ois jo hyvällä mielellä, mut kyl mä ymmärrän jos se on viel mieli maassa. ja ku sellanen ihme ei tapahu lähimmäisen kuoleman jälkeen ihan niin pienessä ajassa.

totta D:
Totta! Nyt kyllä meni sanattomaks, en tie kyllä tarkalleen mistä...

58Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 11:43

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(
Jos Zayn ei ois maassa, niin se ois tullu tyyliin hautajaisiks kotiin ja lähteny niitten jälkeen. Zayn suree sen lähimmäisen kuolemaa ja mun mielestä se saa tehdä niin, eikä sen tarttis esittää paparazzeille ja faneille että sill ei ois mieli maassa. Ja fanejen pitäs oppia olla painostamasta Zayniä takasin ja poikien kaa keikoille, vaan Zaynin pitäs tehä se sillonku se ite uskoo pystyvänsä siihen eikä sillonku sitä on painostettu ja uskottu sen heti viikon sukulaisen kuoleman jälkeen olevan kunnossa. (en tarkottanu pakosti teitä vaan yleisesti 1D faneja ) ja kyl munki mielest ois ihanaa jos Zayn ois jo hyvällä mielellä, mut kyl mä ymmärrän jos se on viel mieli maassa. ja ku sellanen ihme ei tapahu lähimmäisen kuoleman jälkeen ihan niin pienessä ajassa.

totta D:
Totta! Nyt kyllä meni sanattomaks, en tie kyllä tarkalleen mistä...


niimpää ... Sad varsinki niiden jotka Malik'ien ovel olevien fanejen pitäis tajuta antaa vähä omaa tilaa ja kunnioitust ... suru lähtee vaa suremal, mut ei kannata liikaakaa surra(en siis tarkottanu et zayn ois surru liikaa). Mut tosiaa ku on läheisen menettäny ni ei siit iha tosta noi vaa piristy....

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

59Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 11:53

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Niall_Horan_lover kirjoitti:Zaynin suust näkee et toi ei oo sen aito ja luonnollinen hymy...
Vituttaa ku paparazzit on menny hautajaisiinki kuvaamaan ja pakottamaan Zaynin hymyilemään sen rakkaan sukulaisen hautajaisissa....
No joo... Mut kyll tosta vähän näkee et ei se enää oo ihan maassa... Very Happy Nyt mun taakka taas kasvo:(
Jos Zayn ei ois maassa, niin se ois tullu tyyliin hautajaisiks kotiin ja lähteny niitten jälkeen. Zayn suree sen lähimmäisen kuolemaa ja mun mielestä se saa tehdä niin, eikä sen tarttis esittää paparazzeille ja faneille että sill ei ois mieli maassa. Ja fanejen pitäs oppia olla painostamasta Zayniä takasin ja poikien kaa keikoille, vaan Zaynin pitäs tehä se sillonku se ite uskoo pystyvänsä siihen eikä sillonku sitä on painostettu ja uskottu sen heti viikon sukulaisen kuoleman jälkeen olevan kunnossa. (en tarkottanu pakosti teitä vaan yleisesti 1D faneja ) ja kyl munki mielest ois ihanaa jos Zayn ois jo hyvällä mielellä, mut kyl mä ymmärrän jos se on viel mieli maassa. ja ku sellanen ihme ei tapahu lähimmäisen kuoleman jälkeen ihan niin pienessä ajassa.

totta D:
Totta! Nyt kyllä meni sanattomaks, en tie kyllä tarkalleen mistä...


niimpää ... Sad varsinki niiden jotka Malik'ien ovel olevien fanejen pitäis tajuta antaa vähä omaa tilaa ja kunnioitust ... suru lähtee vaa suremal, mut ei kannata liikaakaa surra(en siis tarkottanu et zayn ois surru liikaa). Mut tosiaa ku on läheisen menettäny ni ei siit iha tosta noi vaa piristy....
No ei! Eikä sellasta voi olettaa. Ja ne fanit jotka siellä ovella oli *****, siis haloo! Ton luettuani tulin kyllä sanattomaks ja tuli taas tippa linssiin....

60Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 3 Maalis 2012 - 14:35

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Luin Twitteristä, et Zayn on palannu Amerikkaan Surprised
Zayn Malik #2 - Sivu 3 AnGG2BrCAAE-Tcp
Ja toi on Twitteristä pöllitty kuva. Olisko totta? :oo

http://unfaithful-mind.blogspot.com

61Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 1:40

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:Luin Twitteristä, et Zayn on palannu Amerikkaan Surprised
Zayn Malik #2 - Sivu 3 AnGG2BrCAAE-Tcp
Ja toi on Twitteristä pöllitty kuva. Olisko totta? :oo
OMG! Jes! I LOVE YOU ZAYN!!!! Mun syndän hyppäs kurkkuun! Ole totta! Siis nyt tuli hymy huulille, et tie kuinka ilonen oon! Ole totta! Zayn<3

62Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 3:56

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Luin Twitteristä, et Zayn on palannu Amerikkaan Surprised
Zayn Malik #2 - Sivu 3 AnGG2BrCAAE-Tcp
Ja toi on Twitteristä pöllitty kuva. Olisko totta? :oo
OMG! Jes! I LOVE YOU ZAYN!!!! Mun syndän hyppäs kurkkuun! Ole totta! Siis nyt tuli hymy huulille, et tie kuinka ilonen oon! Ole totta! Zayn<3
Tänään tuli varmistus, et se on siis Amerikassa jälleen ♥️ OMG I'm so happy!!!

http://unfaithful-mind.blogspot.com

63Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 4:36

militsii

militsii

Mä oon ollut lomilla ja ei ollu kannettavaa mukana nii en oo pahemmi päässy tänne, mut voimii viel Zayn-rakkaalle vaikka onkin jo taas mukana poikien kanssa♥ (:

http://dream-it-milla.blogspot.com

64Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 8:40

nealoves1D

nealoves1D

sooo happy (:: <3

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

65Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 9:41

vilqu

vilqu

So happy ja helpottunut:D I love you! Zayn Mun sisko sanos et oli lukenu jostain et noi muut pojat ei ollu kutsunu itteään One Directioniksi keikoilla, sillä aikaa ku Zayn oli kotona. Ne oli esiintyny vissiin nimellä Harry, Niall, Louis and Liam ( en siis muista järjestystä, mut hiffasitte kummiski). Must tosi sulosta ja kunnioittavaa!<3 Oon kyllä kans samaa mieltä et One Directionin ei oo One Direction jos yks jäsen on muualla:)

66Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 9:58

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:So happy ja helpottunut:D I love you! Zayn Mun sisko sanos et oli lukenu jostain et noi muut pojat ei ollu kutsunu itteään One Directioniksi keikoilla, sillä aikaa ku Zayn oli kotona. Ne oli esiintyny vissiin nimellä Harry, Niall, Louis and Liam ( en siis muista järjestystä, mut hiffasitte kummiski). Must tosi sulosta ja kunnioittavaa!<3 Oon kyllä kans samaa mieltä et One Directionin ei oo One Direction jos yks jäsen on muualla:)
Liam tais sanoa niin.

http://unfaithful-mind.blogspot.com

67Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 10:29

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:So happy ja helpottunut:D I love you! Zayn Mun sisko sanos et oli lukenu jostain et noi muut pojat ei ollu kutsunu itteään One Directioniksi keikoilla, sillä aikaa ku Zayn oli kotona. Ne oli esiintyny vissiin nimellä Harry, Niall, Louis and Liam ( en siis muista järjestystä, mut hiffasitte kummiski). Must tosi sulosta ja kunnioittavaa!<3 Oon kyllä kans samaa mieltä et One Directionin ei oo One Direction jos yks jäsen on muualla:)
Liam tais sanoa niin.
Oukkei Missä?

68Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 10:45

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Siis kaikki haastattelutki oli et haastattelussa Harry, Liam, Louis ja Niall.
Ne sano niille juontajille erikseen et ne haluu et niit kutsutaan One direction nimel koska 1D ei ollu koossa ku Zayn oli poissa ja ne halus näyttää Zaynille et ne on sen tukena ja pärjää sen suruajan aikana nelistäänki ja antaa Zaynin rauhassa surra niin kauan ku on tarve, mut ne ei oo kuitenkaan yhteinäinen bändi ilman Zayniä. ja ne kaikki haastattelu videotki on youtubessa tolla nimellä eikä One direction interview.

69Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 10:55

vilqu

vilqu

Niall_Horan_lover kirjoitti:Siis kaikki haastattelutki oli et haastattelussa Harry, Liam, Louis ja Niall.
Ne sano niille juontajille erikseen et ne haluu et niit kutsutaan One direction nimel koska 1D ei ollu koossa ku Zayn oli poissa ja ne halus näyttää Zaynille et ne on sen tukena ja pärjää sen suruajan aikana nelistäänki ja antaa Zaynin rauhassa surra niin kauan ku on tarve, mut ne ei oo kuitenkaan yhteinäinen bändi ilman Zayniä. ja ne kaikki haastattelu videotki on youtubessa tolla nimellä eikä One direction interview.
Niin! Musta se on tosi sulosta ja huomaavaista<3 Zayn is back, One Direction is back<3

70Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 10:59

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Niall_Horan_lover kirjoitti:Siis kaikki haastattelutki oli et haastattelussa Harry, Liam, Louis ja Niall.
Ne sano niille juontajille erikseen et ne haluu et niit kutsutaan One direction nimel koska 1D ei ollu koossa ku Zayn oli poissa ja ne halus näyttää Zaynille et ne on sen tukena ja pärjää sen suruajan aikana nelistäänki ja antaa Zaynin rauhassa surra niin kauan ku on tarve, mut ne ei oo kuitenkaan yhteinäinen bändi ilman Zayniä. ja ne kaikki haastattelu videotki on youtubessa tolla nimellä eikä One direction interview.
on ne pojat kyllä huomaavaisia :3 ♥ mut ihanaa ku zaynki on jo palannu (:

71Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 11:02

Peetu

Peetu

ihanaa että Zayn on back in business (: noita keikkavideoita kattellessa huomaa että jokin oleellinen tekijä puuttuu ja jokaista jätkää tarvitaan tekemään one directionista täydellinen.

72Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 11:06

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:ihanaa että Zayn on back in business (: noita keikkavideoita kattellessa huomaa että jokin oleellinen tekijä puuttuu ja jokaista jätkää tarvitaan tekemään one directionista täydellinen.
Linkaa, mäki haluun nähä et kuinka paljon tarvitaan kaikkia poikia!

Ihanaa ku Zayn on palannu<3

73Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 11:31

Vieraili


Vierailija

Peetu kirjoitti:ihanaa että Zayn on back in business (: noita keikkavideoita kattellessa huomaa että jokin oleellinen tekijä puuttuu ja jokaista jätkää tarvitaan tekemään one directionista täydellinen.
No niimpä! :-))

Niall_Horan_lover kirjoitti:Siis kaikki haastattelutki oli et haastattelussa Harry, Liam, Louis ja Niall.
Ne sano niille juontajille erikseen et ne haluu et niit kutsutaan One direction nimel koska 1D ei ollu koossa ku Zayn oli poissa ja ne halus näyttää Zaynille et ne on sen tukena ja pärjää sen suruajan aikana nelistäänki ja antaa Zaynin rauhassa surra niin kauan ku on tarve, mut ne ei oo kuitenkaan yhteinäinen bändi ilman Zayniä. ja ne kaikki haastattelu videotki on youtubessa tolla nimellä eikä One direction interview.
Aaawwss :>>

74Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 13:40

nealoves1D

nealoves1D

Peetu kirjoitti:ihanaa että Zayn on back in business (: noita keikkavideoita kattellessa huomaa että jokin oleellinen tekijä puuttuu ja jokaista jätkää tarvitaan tekemään one directionista täydellinen.
So true SmileSmile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

75Zayn Malik #2 - Sivu 3 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 4 Maalis 2012 - 13:42

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:Siis kaikki haastattelutki oli et haastattelussa Harry, Liam, Louis ja Niall.
Ne sano niille juontajille erikseen et ne haluu et niit kutsutaan One direction nimel koska 1D ei ollu koossa ku Zayn oli poissa ja ne halus näyttää Zaynille et ne on sen tukena ja pärjää sen suruajan aikana nelistäänki ja antaa Zaynin rauhassa surra niin kauan ku on tarve, mut ne ei oo kuitenkaan yhteinäinen bändi ilman Zayniä. ja ne kaikki haastattelu videotki on youtubessa tolla nimellä eikä One direction interview.
Aaaw <3 ihanaa ku pojat osaa olla nii huomaavaisii :3 tuli varmasti zaynillekki paljon parempi olo ku pojat tuki sitä ja näi (::

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» Zayn Malik #3
» Zayn Malik #4
» Zayn Malik

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa