One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Zayn Malik #2

+8
Peetu
hymypeppuun
nealoves1D
Sophie_Malik
Louizz_tomlinzon
Veeranen
vilqu
militsii
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1Zayn Malik #2 Empty Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:25

militsii

militsii

Vol 2!

http://dream-it-milla.blogspot.com

2Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:36

vilqu

vilqu

Luin sen jutun Zaynesta Miss Mixissä (hankin lehden omaksi ihan sen takia!) se oli NIIN IHNA<3 Zayn<3 Ja ne kaikki jutut mitä se sano suomesta ja suomalaisista faneita! Lukekaa, suosittelen!

3Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:43

Veeranen

Veeranen

älä c: mä oon lukenu tänäänki kaks kertaa sen xd

4Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:48

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:älä c: mä oon lukenu tänäänki kaks kertaa sen xd
Samoin, luen varmaan vielä kolmannen, neljännen, viidennen.... <3 (Chattii!)

5Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 8:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:Luin sen jutun Zaynesta Miss Mixissä (hankin lehden omaksi ihan sen takia!) se oli NIIN IHNA<3 Zayn<3 Ja ne kaikki jutut mitä se sano suomesta ja suomalaisista faneita! Lukekaa, suosittelen!
mä meinasin ostaa sen mut sitte loppu rahat ni luin sen vaa kaupassa Very Happy
MMut oikeesti oli kyl ihana

6Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 9:13

militsii

militsii

Itelle tuli kyseinen MissMix postissa. Hain postia ja rupesin selaa normaalisti, ja näinki sisällysluettelos kuvan Zaynistä, olin kuolla siihen paikkaan koska en todellakaan osannut aavistaa sitä ku en ollut lukenut kannesta mitään. Etin äkkiä sen haastattelusivun ja luin monta kertaa peräkkäin♥️ Aina ku Demis tai MissMixit (mulle tilataan ne) on jotain juttua pojista, niin saan kauheen hepulin, mut koskaa ei oo tullu näin vahvoja tunteita kuin nyt, mut ehkä se johtuupi siitä ku täs haastattelus oli vaan Zayn. Pitää kyllä muistaa laittaa MissMixille kiitokset ihanasta yllätyksestä Smile

http://dream-it-milla.blogspot.com

7Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 13:12

Sophie_Malik

Sophie_Malik

militsii kirjoitti:Itelle tuli kyseinen MissMix postissa. Hain postia ja rupesin selaa normaalisti, ja näinki sisällysluettelos kuvan Zaynistä, olin kuolla siihen paikkaan koska en todellakaan osannut aavistaa sitä ku en ollut lukenut kannesta mitään. Etin äkkiä sen haastattelusivun ja luin monta kertaa peräkkäin♥️ Aina ku Demis tai MissMixit (mulle tilataan ne) on jotain juttua pojista, niin saan kauheen hepulin, mut koskaa ei oo tullu näin vahvoja tunteita kuin nyt, mut ehkä se johtuupi siitä ku täs haastattelus oli vaan Zayn. Pitää kyllä muistaa laittaa MissMixille kiitokset ihanasta yllätyksestä Smile

Mä olin himoinnu sitä lehteä siitä lähtien, kun näin tuolla 1D Finlandin FB -sivulla kuvan siitä <3
Ja mä kävin Miss Mixin Facebook -sivulle heittämässä kiitokset haastattelusta Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

8Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 La 25 Helmi 2012 - 13:21

nealoves1D

nealoves1D

ootan täs vaa et pääsen kotii ja lukee sen lehden ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

9Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 5:26

hymypeppuun

hymypeppuun

Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy

10Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 10:11

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

11Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 10:36

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

MissMix 1/2012 (:

12Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 10:43

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

MissMix 1/2012 (:
Eikun kirjastoon ja lukemaan:D

13Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 11:37

jonskauu

jonskauu

Se haastattelu oli ihana! mulla oli semmonen kestohymy kun luin sitä Smile <3

14Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 11:46

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Peetu kirjoitti:
MissMix 1/2012 (:
Eiks se ollu MissMix 12/2011 ?

http://unfaithful-mind.blogspot.com

15Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Su 26 Helmi 2012 - 12:47

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Pahoittelut kaksoispostauksesta Embarassed

Zayn Malik #2 Tumblr_lxa826hMF71r72hodo1_250Zayn Malik #2 Tumblr_lxa826hMF71r72hodo2_250Zayn Malik #2 Tumblr_lxa826hMF71r72hodo3_250Zayn Malik #2 Tumblr_lxa826hMF71r72hodo4_r1_250
Hihhih Very Happy

Zayn Malik #2 Tumblr_lx4r3zOSRy1qjszipo1_500
Zayn the Womanizer!

http://unfaithful-mind.blogspot.com

16Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ma 27 Helmi 2012 - 3:20

hymypeppuun

hymypeppuun

vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

Siis sitä haastateltii siinä ku oli juttuu pojista

17Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ma 27 Helmi 2012 - 5:46

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

Siis sitä haastateltii siinä ku oli juttuu pojista
Siis lehdessä 172012 Miss mix on juttu One Directionista jossa haastatellan Louita? OMG!

18Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ma 27 Helmi 2012 - 6:53

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

Siis sitä haastateltii siinä ku oli juttuu pojista
Siis lehdessä 172012 Miss mix on juttu One Directionista jossa haastatellan Louita? OMG!
Just toi 1/2012, mis on kannessa Nina Dobrev ja sit siin oli joku Justimusfilmssin julkka etc. Very Happy

http://unfaithful-mind.blogspot.com

19Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ma 27 Helmi 2012 - 11:32

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
hymypeppuun kirjoitti:Sain iha kaameet kiksit ku tajusin et Zayn o siin haastattelussa. Meinaa, ensi näin sen tuolta One Direction Finland -fb sivult, sit äkkii posti sisälle ja äääää koko muu lehti meni toisest korvast sisää toisest ulos mut Zaynin haastattelun muistan <3
Paras MissMix juttu sitte sen Louisin haastattelun ! Very Happy
koska on ollu Louisin haastattelu?

Siis sitä haastateltii siinä ku oli juttuu pojista
Siis lehdessä 172012 Miss mix on juttu One Directionista jossa haastatellan Louita? OMG!
Just toi 1/2012, mis on kannessa Nina Dobrev ja sit siin oli joku Justimusfilmssin julkka etc. Very Happy
Oukkei, eiku kirjastoon ja lukemaan!

20Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ti 28 Helmi 2012 - 11:49

Vieraili


Vierailija

vilqu kirjoitti:Luin sen jutun Zaynesta Miss Mixissä (hankin lehden omaksi ihan sen takia!) se oli NIIN IHNA<3 Zayn<3 Ja ne kaikki jutut mitä se sano suomesta ja suomalaisista faneita! Lukekaa, suosittelen!

Se oli niin ihana Very Happy mun kaveri sano jotai et "Olis pitäny ottaa videolle kun luit tota, koska hymyilit tollee koko ajan" :---DD

21Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ti 28 Helmi 2012 - 11:54

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Zayn Malik #2 Tumblr_lzt9bnDIXO1r8v9koo1_r2_500
Kukaan ei voi varmaan väittää vastaan, kun sanon, että Zaynilla on ihan ylisulonen hymy <3

http://unfaithful-mind.blogspot.com

22Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:45

Peetu

Peetu

voimii Zaynille & kaikille läheisille ): x nyt kaikki joilla on twitter trendaamaan #staystrongzayn

23Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:46

nealoves1D

nealoves1D

voimii zaynille Sad #staystrongzayn we love you ♥️

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

24Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:51

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille Sad #staystrongzayn we love you ♥️
Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?

25Zayn Malik #2 Empty Vs: Zayn Malik #2 Ke 29 Helmi 2012 - 10:53

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:voimii zaynille Sad #staystrongzayn we love you ♥️
Mitä on tapahtunu??? Kertokaa! Itken jo vaikka et tiedä toi kuulostaa HIRVEELTÄ! Onko joku Zaynin läheinen kuollu, vai?

on ): x ja tän takii Zayn ei pysty/halua/jaksa osallistuu Amerikan kiertueen keikoille.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Similar topics

-

» Zayn Malik
» Zayn Malik #3
» Zayn Malik #4

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa