One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

WE DID IT!

+10
Sophie_Malik
Peetu
mariaemmma
vilqu
Niall_Horan_lover
Veeranen
hennoaa
bewareofaino
militsii
Sara-Maria
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1WE DID IT! Empty WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 5:10

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

PKSPFASPÖLFMJOAPÅSLCS.XZLMFASLDÖ.XZVMAPSXÖÄZS,LFKAÅPFASÖV.C-ZKLCÖZX-.SAÖKCMLZX.DSFKCSALX,Z-LFKASPÖDZX-,M,ALX.z__

+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!

https://facebook.com/OneDirectionFinland

2WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 5:46

militsii

militsii

HAHA JEPPP !!!!!! ♥♥♥



Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ke 22 Helmi 2012 - 5:50, muokattu 1 kertaa

http://dream-it-milla.blogspot.com

3WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 5:47

bewareofaino

bewareofaino

ASDKLHJFASKGLHJ 1DFAMILYLIFTEDTHEBRIT OMG! SETAPAHTUSETAPAHTU, oon ollu ihan sekasin siittä lähtien ku kuulin ja tää kestää varmaan vaikka kuinka monta päivää!! Oon sanoinkuvaamattoman ylpee... Ja onnellinen ja ne viä omisti sen faneille... parastA mitä tällä viikolla on tapahtunu! EN VIÄKÄÄ USKO ET SE TAPAHTU :D! älkää herättäkö jos tää on unta.

4WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 9:13

hennoaa

hennoaa


^Tässä vielä tää niin voidaa jatkaa fiilistelyyyyyyy

SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D

http://www.hennoaa.blogspot.com

5WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 9:56

militsii

militsii

hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D

Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

6WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 10:20

Veeranen

Veeranen

mä oon hymyilly tänään koko päivän c: ihanaa Very Happy mutsiki kysy et mikäs nyt noi hymyillyttää, sit selitin.. sit se ei tajunnu :c

7WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 10:26

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D

Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥️
Mut one directionilla on ehk enemmän sellasii ihan fanei, mut Adelell on enemmän sellasii jotka niinku ostaa levyt ja kuuntelee sitä, mut ei sillee niin paljoo seuraa, tai emmätie Smile

8WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 10:53

vilqu

vilqu

Siis tää on NIIN SIKA HIENOO!!! Olin tän ja eilisen päivän laivalla ja oli pakko tulla päivittää kaikki täällä puhuttu sitte joku uus palsta! Eka en tajunnu olleenkaan mistä on kysymys mutta ku näin ton videon ja ton videon otsikon ni rupesin melkein itkemään!!! Siis tä on ollu mun elämäni paras hiihtoloma! Selitän Hehkutus topalla miks et jos kiinnostaa ni sinne vain:D Mun selitys ei nimittäin tähän mahu:D Toi on jotain niin HIANOO! Mun viikko vaan paranee koko ajan ja RAKKAUS One Directioniin kasvaa !!! Mä oon niin ILONE kaikesta mitä tällä viikolla on tapahtunu, selitys tosin Hehkutus topalla! Ja vielä ku ne niiin kiitti Faneja eli MEITÄ!

9WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ke 22 Helmi 2012 - 11:37

mariaemmma

mariaemmma

OH GOOOOOODD, I'M STILL FREAKIN' OUT !!!! ♥♥♥

IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PROUD, SO SO SO SO SO SO SO PROUD, oh god, toivottavasti en ala taas itkee

10WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Pe 24 Helmi 2012 - 13:29

Vieraili


Vierailija

oon ylpee pojista ♥ hyvä te (:

11WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 11:37

Peetu

Peetu

mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:

Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT

12WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 12:08

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:

Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT
Joo! Samaa mieltäVery Happy

13WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 13:19

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3

http://unfaithful-mind.blogspot.com

14WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 13:20

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?

15WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 13:24

Sophie_Malik

Sophie_Malik

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?
Livenä netistä.

http://unfaithful-mind.blogspot.com

16WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! La 25 Helmi 2012 - 13:27

vilqu

vilqu

Sophie_Malik kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?
Livenä netistä.
oukkidoukki:D jos joku tietää et tuleeko se jossain vaiheessa suomessa tv:stä ni jos sit kertois:D

17WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 26 Helmi 2012 - 0:02

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä olin menin siit sit seuraavana päivänä kouluu ja kaverin kaa ku nähtii toisemme nii huudettii jo kaukaa NE VOITTI!Sit yhet pojat siin hengas meiän kaa ni puhuttiin koko ajan Brit awardsista eikä ne ees tajunnu mistä me puhutaan.SIt lopuks sanoin että kyllä se on kumma että me pystytään puhumaan tietämättäki niin että noi ei tajua mistä me puhutaan mutta toistepäin se ei onnistu.Sit selitin pääpiirteittäin mistä me puhuttii ja ne oli sillee et "on teilläki kans ilonaiheet"

18WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 26 Helmi 2012 - 2:21

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä olin menin siit sit seuraavana päivänä kouluu ja kaverin kaa ku nähtii toisemme nii huudettii jo kaukaa NE VOITTI!Sit yhet pojat siin hengas meiän kaa ni puhuttiin koko ajan Brit awardsista eikä ne ees tajunnu mistä me puhutaan.SIt lopuks sanoin että kyllä se on kumma että me pystytään puhumaan tietämättäki niin että noi ei tajua mistä me puhutaan mutta toistepäin se ei onnistu.Sit selitin pääpiirteittäin mistä me puhuttii ja ne oli sillee et "on teilläki kans ilonaiheet"
On ainaski paremmat ilonaiheet luultavasti ku pojilla itellääVery Happy

19WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 26 Helmi 2012 - 6:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä olin menin siit sit seuraavana päivänä kouluu ja kaverin kaa ku nähtii toisemme nii huudettii jo kaukaa NE VOITTI!Sit yhet pojat siin hengas meiän kaa ni puhuttiin koko ajan Brit awardsista eikä ne ees tajunnu mistä me puhutaan.SIt lopuks sanoin että kyllä se on kumma että me pystytään puhumaan tietämättäki niin että noi ei tajua mistä me puhutaan mutta toistepäin se ei onnistu.Sit selitin pääpiirteittäin mistä me puhuttii ja ne oli sillee et "on teilläki kans ilonaiheet"
On ainaski paremmat ilonaiheet luultavasti ku pojilla itellääVery Happy
no nii onki(menee nyt aiheen sivuun mutta)."ku äiti anto mun ostaa 50 bf'ää ja sain semmosen hienon aseen ni mulloli taas vaa 2 kuolemaa ja 17 tappoo" tai " iskä osti mulle 10 litraa bensaa mun crossiin ♥️♥️"

20WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Ma 27 Helmi 2012 - 12:57

Vieraili


Vierailija

Kiljasin ku katoin sitä sillon livenä ja sit tulee pikkusen hiljasuuden jälkee sillee "....ONE DIRECTION" kyyneleet tuli silmiin. Im so proud of them ! (;

21WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 4 Maalis 2012 - 1:37

vilqu

vilqu

Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!

22WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 4 Maalis 2012 - 3:05

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!


MONELTA JA MISTÄ?

// miks nää tälläset tulee aina su-ma välisenä yönä -.

23WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 4 Maalis 2012 - 4:00

Sophie_Malik

Sophie_Malik

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!


MONELTA JA MISTÄ?

// miks nää tälläset tulee aina su-ma välisenä yönä -.
Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35

http://unfaithful-mind.blogspot.com

24WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 4 Maalis 2012 - 4:01

Veeranen

Veeranen

Sophie_Malik kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!


MONELTA JA MISTÄ?

// miks nää tälläset tulee aina su-ma välisenä yönä -.
Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35

okeei(::

25WE DID IT! Empty Vs: WE DID IT! Su 4 Maalis 2012 - 4:27

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!


MONELTA JA MISTÄ?

// miks nää tälläset tulee aina su-ma välisenä yönä -.
Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35

okeei(::

jeees, eikun tallenukseen vaan ja sitte voi aina taas muistella tota hetkee myöhemminki (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa