PKSPFASPÖLFMJOAPÅSLCS.XZLMFASLDÖ.XZVMAPSXÖÄZS,LFKAÅPFASÖV.C-ZKLCÖZX-.SAÖKCMLZX.DSFKCSALX,Z-LFKASPÖDZX-,M,ALX.z__
+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!
+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2
Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ke 22 Helmi 2012 - 5:50, muokattu 1 kertaa
hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D
Mut one directionilla on ehk enemmän sellasii ihan fanei, mut Adelell on enemmän sellasii jotka niinku ostaa levyt ja kuuntelee sitä, mut ei sillee niin paljoo seuraa, tai emmätiemilitsii kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D
Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa
Joo! Samaa mieltäPeetu kirjoitti:mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:
Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä netistä.vilqu kirjoitti:Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
oukkidoukki:D jos joku tietää et tuleeko se jossain vaiheessa suomessa tv:stä ni jos sit kertois:DSophie_Malik kirjoitti:Livenä netistä.vilqu kirjoitti:Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
On ainaski paremmat ilonaiheet luultavasti ku pojilla itellääLouizz_tomlinzon kirjoitti:Mä olin menin siit sit seuraavana päivänä kouluu ja kaverin kaa ku nähtii toisemme nii huudettii jo kaukaa NE VOITTI!Sit yhet pojat siin hengas meiän kaa ni puhuttiin koko ajan Brit awardsista eikä ne ees tajunnu mistä me puhutaan.SIt lopuks sanoin että kyllä se on kumma että me pystytään puhumaan tietämättäki niin että noi ei tajua mistä me puhutaan mutta toistepäin se ei onnistu.Sit selitin pääpiirteittäin mistä me puhuttii ja ne oli sillee et "on teilläki kans ilonaiheet"
no nii onki(menee nyt aiheen sivuun mutta)."ku äiti anto mun ostaa 50 bf'ää ja sain semmosen hienon aseen ni mulloli taas vaa 2 kuolemaa ja 17 tappoo" tai " iskä osti mulle 10 litraa bensaa mun crossiin "vilqu kirjoitti:On ainaski paremmat ilonaiheet luultavasti ku pojilla itellääLouizz_tomlinzon kirjoitti:Mä olin menin siit sit seuraavana päivänä kouluu ja kaverin kaa ku nähtii toisemme nii huudettii jo kaukaa NE VOITTI!Sit yhet pojat siin hengas meiän kaa ni puhuttiin koko ajan Brit awardsista eikä ne ees tajunnu mistä me puhutaan.SIt lopuks sanoin että kyllä se on kumma että me pystytään puhumaan tietämättäki niin että noi ei tajua mistä me puhutaan mutta toistepäin se ei onnistu.Sit selitin pääpiirteittäin mistä me puhuttii ja ne oli sillee et "on teilläki kans ilonaiheet"
vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!
Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!
MONELTA JA MISTÄ?
// miks nää tälläset tulee aina su-ma välisenä yönä -.
Sophie_Malik kirjoitti:Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!
MONELTA JA MISTÄ?
Veeranen kirjoitti:Sophie_Malik kirjoitti:Muaki ärsyttää, et tulee aina su-ma välisenä yönä, mut YLE TV 2 & klo 22.35Veeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Nyt ens yönä (su-ma) tulee suomen TV:stä kooste Brit Awardseista!!!
MONELTA JA MISTÄ?
okeei(::
Siirry sivulle : 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa