One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ?

+7
Sophie_Malik
Niall_Horan_lover
mariaemmma
Veeranen
emmaLOVESnilla
nealoves1D
Insku
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Ke 22 Helmi 2012 - 1:19

Insku

Insku

First topic message reminder :

VARMISTUS PÄÄSEMISESTÄSI VIIMEISTÄÄN 4.3! (: KAKSI MAHTUU VIELÄ! Okei, ajattelin et tällänen vois olla ihan kiva, ku kuulin et Hesan levymiitissä ooli ollu n. 70 ihmistä, nii tänne vois tulla sellanen enintään 12, ja ratoja voisi vuokrata kaksi. Kaikki maksaisivat oman osansa ja silleen. Tämä miitti on tarkoitettu enimmääkseen Helsinkiläisille ja Vantaalaisille yms muille lähellä asuville, mutta voihan sitä muissakin kunnissa soveltaa. Mielelläänhän miittiin tulisi tasamäärä, eli 12 (Yhdelle radalle mahtuu enintään 6)Smile (Jos ei tule ihan tasamäärää, niin eihän se haittaa) Rata/Radat varattaisiin niin, että (voihan ottaa myöhemmäksikin jos jollekkin ei käy) alkaisi 15, koska silloin alkaa hohtokeilaus Wink Ja tavattaisiin tuntia aikaisemmin Flamingossa (Eli 14), niin että voidaan tutustua yms. Keilauksen jälkeen voitaisiin menä jonnekkin syömään. Miiti kestäisi n. 3 h. (: Jos teillä olisi jotain leikekirja juttuja, niin ne voisi ottaa mukaan! (:

Ja sit älkää mielellään jakako mihinkään, jottei tule liikaa väkeä. (:

Rakkaat ystävät, älkääs tähän laittako kermavaahto yms. juttujanne kiitos♥
Vaikka niitä rakastankin♥

[En oo sit sataprosenttisen varma et pääsenkö ite, mut jos pääsen, nii pystyn varmaankin järjestelemään

flower
Tää mun entteri lagaille jotenki Mad
Tähän listaan ne jotka on halukkaita tulemaan:
☻nealoves1D + gottabemiiu - varma
☻Insku + BullaBarbi
☻Veeranen - varma
☻Niall_Horan_lover - varma
☻kkkepa + kaveri - varma
☻Sophie_Malik - varma
☻(Peetu)

Viimeinen muokkaaja, Insku pvm Pe 2 Maalis 2012 - 8:18, muokattu 21 kertaa

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

76MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Ke 29 Helmi 2012 - 10:37

nealoves1D

nealoves1D

mä tuun kans 100% varmuudel Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Ke 29 Helmi 2012 - 11:30

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:mä tuun kans 100% varmuudel Very Happy

78MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Ke 29 Helmi 2012 - 11:31

Veeranen

Veeranen

jee

79MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Ke 29 Helmi 2012 - 23:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu kirjoitti:Oii vitsi mäki haluaisin johonki tälläsee miittii, mut harmi ku asun nii kaukana kaikesta ja välimatkat on niiiiin pitkät :-( mut toivottavasti kesällä ois sit ainakii jotai mihin pääsisin Smile
mulla on sama.Mut kesällä paremmat mahkut sit...

80MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 6:12

Insku

Insku

Hei Nea koskeeks toi myös Miiua? (:, merkkaan nyt silleen, mut sanoppas jos ei merkkaa Very Happy

81MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 7:05

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Oii vitsi mäki haluaisin johonki tälläsee miittii, mut harmi ku asun nii kaukana kaikesta ja välimatkat on niiiiin pitkät :-( mut toivottavasti kesällä ois sit ainakii jotai mihin pääsisin Smile
Mäkin asun kaukana kaikesta:D

82MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 8:40

Insku

Insku

vilqu kirjoitti:
Riippuu missä asuvan ihmisen näkökulmasta katsoo Very Happy

83MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 8:42

Vieraili

Vierailija

Mä ja mun kaveri ollaan kans varmasti tulossa (:

84MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 10:42

vilqu

vilqu

Insku kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Riippuu missä asuvan ihmisen näkökulmasta katsoo Very Happy
No, joo. Mut asun liian kaukana et äiti lähtis mua kuskaa keilaa helsinkiin:(

85MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 10:43

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:
Hei Nea koskeeks toi myös Miiua? (:, merkkaan nyt silleen, mut sanoppas jos ei merkkaa Very Happy

joo kyl se koskee myös miiuu Very Happy

86MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 10:44

nealoves1D

nealoves1D

yhtäkkii tuli sellai fiilis et en jaksas oottaa et nään teijät kaikki(neki jotka ei tuu tonne miittii haluisin nähä) Very Happy:D:D

87MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 11:19

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:yhtäkkii tuli sellai fiilis et en jaksas oottaa et nään teijät kaikki(neki jotka ei tuu tonne miittii haluisin nähä) Very Happy:D:D

mullekki :Very Happy sit tuli se.. Miten tiiän keitä ne on Surprised minkä näkösiä siis D:

88MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 11:22

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:yhtäkkii tuli sellai fiilis et en jaksas oottaa et nään teijät kaikki(neki jotka ei tuu tonne miittii haluisin nähä) Very Happy:D:D

mullekki :Very Happy sit tuli se.. Miten tiiän keitä ne on Surprised minkä näkösiä siis D:

sama D: mut kyl me ehkä löydetää toisemme sielt :Very Happy MUTTA MEIJÄN PITÄIS VARMAA SOPII JOKU KOKOONTUMISPAIKKA (::

89MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 11:32

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

sama D: mut kyl me ehkä löydetää toisemme sielt :Very Happy MUTTA MEIJÄN PITÄIS VARMAA SOPII JOKU KOKOONTUMISPAIKKA (::

Jep(: tyyliin vaikka sii ku noustaa ne liukuportaat sinne ylös flamingoon, siihe coffee house etee, ni jossai siin ois ainaki tilaa ettei olla ees : D

90MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 11:33

vilqu

vilqu

Must on tosi huvittavaa et seuraan tätä keskustelua vaikka en oo ite tulossa:D

91MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? To 1 Maalis 2012 - 12:15

jonskauu

jonskauu

vilqu kirjoitti:Must on tosi huvittavaa et seuraan tätä keskustelua vaikka en oo ite tulossa:D

Hahah mustakii! Sit oon monta kertaa meinannu kirjottaa, että sovitaaks joku kokoontumispaikka tms ja sit tajuun: damn, en oo ees tulossa. Very Happy

92MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 5:19

vilqu

vilqu

jonskauu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Must on tosi huvittavaa et seuraan tätä keskustelua vaikka en oo ite tulossa:D

Hahah mustakii! Sit oon monta kertaa meinannu kirjottaa, että sovitaaks joku kokoontumispaikka tms ja sit tajuun: damn, en oo ees tulossa. Very Happy
Haha! Mä oon sille mitäköhän ne nyt sopii ja tuun vaa lueskelee huviks ja oon sillee ai... ku joku vaa ilmotti tulevansa 100% varmasti... Very Happy Sit oon sillee kuinkakohan monta mahtuu vielä, vaikka en tuukkaa ni täytyy pysyy kärryilläVery Happy

93MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 6:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:

Haha! Mä oon sille mitäköhän ne nyt sopii ja tuun vaa lueskelee huviks ja oon sillee ai... ku joku vaa ilmotti tulevansa 100% varmasti... Very Happy Sit oon sillee kuinkakohan monta mahtuu vielä, vaikka en tuukkaa ni täytyy pysyy kärryilläVery Happy
sama.Sit oon niinku et ei v***u ku olis kiva joskus päästäki tommoseen

94MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 8:21

Insku

Insku

Haha Very Happy:D Jo joo, Siin Coffee Housen edes ois varmaa iha hyvä Very Happy JA SIT KAIKKI LAITTAIS TAKKIIN/PAITAAN/HUPPARIIN JONKU ''1D'' LAPUN JOLLAI TEIPIL (: !

95MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 8:26

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:Haha Very Happy:D Jo joo, Siin Coffee Housen edes ois varmaa iha hyvä Very Happy JA SIT KAIKKI LAITTAIS TAKKIIN/PAITAAN/HUPPARIIN JONKU ''1D'' LAPUN JOLLAI TEIPIL (: !

mut varmaa tunnistais muutenki xd mut joo (:

96MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 8:28

Insku

Insku

Veeranen kirjoitti:
Insku kirjoitti:Haha Very Happy:D Jo joo, Siin Coffee Housen edes ois varmaa iha hyvä Very Happy JA SIT KAIKKI LAITTAIS TAKKIIN/PAITAAN/HUPPARIIN JONKU ''1D'' LAPUN JOLLAI TEIPIL (: !

No mulla on sellanen 1D huppari ja toivottavasti löydän kivat punaset housut, jos en, nii sit siniset tai oranssit housut Smile♥️ MUT KAIKKI LAITTAA LAPUN Very Happy

97MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 11:15

nealoves1D

nealoves1D

Insku kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

No mulla on sellanen 1D huppari ja toivottavasti löydän kivat punaset housut, jos en, nii sit siniset tai oranssit housut Smile♥️ MUT KAIKKI LAITTAA LAPUN Very Happy

mul on tedennäkösesti kangaskassi mis on niide logo ni kai se riittää ? Very Happy tai jos ehin ni painan itelleni paidan myös Very Happy

98MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? Pe 2 Maalis 2012 - 12:18

Sophie_Malik

Sophie_Malik

nealoves1D kirjoitti:
Insku kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

mul on tedennäkösesti kangaskassi mis on niide logo ni kai se riittää ? Very Happy tai jos ehin ni painan itelleni paidan myös Very Happy
Mä laitan varmaan jonkun normin hupparin ja koitan löytää mun jotkut mun noista värillisistä farkuista Very Happy Todennäkösesti mulla on isot, valkoset skeittikengät :DD

http://unfaithful-mind.blogspot.com

99MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? La 3 Maalis 2012 - 0:44

Insku

Insku

Jokasel täytyy olla jotenkin näkyvästi 1D logo Very Happy Käääyks? (:

100MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? - Sivu 4 Empty Vs: MIITTI! - Keilaus Flamingossa 11.3 ? La 3 Maalis 2012 - 5:16

Veeranen

Veeranen

Insku kirjoitti:Jokasel täytyy olla jotenkin näkyvästi 1D logo Very Happy Käääyks? (:

joo (:: ainakin yritän muistaa ton D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa