One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Sara-Maria kirjoitti:
Täysin samaa mieltä !!Niall_Horan_lover kirjoitti:Tää on tosi ihana video ! Tätä jaksais kattoo vaikka ikuisuuden
Muo naurattaa ku tosta kohan : 2:20 kohan tanssista tulee kohta One directionin niin sanottu "tavara merkki" ku ne tekee sitä niin usein :DDDD
ja sitte : 1:30 = Zouis
Peetu kirjoitti:Täysin samaa mieltä !!Niall_Horan_lover kirjoitti:Tää on tosi ihana video ! Tätä jaksais kattoo vaikka ikuisuuden
Muo naurattaa ku tosta kohan : 2:20 kohan tanssista tulee kohta One directionin niin sanottu "tavara merkki" ku ne tekee sitä niin usein :DDDD
ja sitte : 1:30 = Zouis
1:24 Ziall
https://www.youtube.com/watch?v=MX1wxSNrezo&feature=youtu.be
AHAHHAHAH oon varmaa tosi väsyny mutta mä nauran tälle kuollakseni aivan mahtavasti tehty !!
Hahah, toi on aivan sairaan upee! nauroin ihan hulluna :D♥Peetu kirjoitti:Täysin samaa mieltä !!Niall_Horan_lover kirjoitti:Tää on tosi ihana video ! Tätä jaksais kattoo vaikka ikuisuuden :D
ja sitte : 1:30 = Zouis ♥♥♥ :D
1:24 Ziall ♥
https://www.youtube.com/watch?v=MX1wxSNrezo&feature=youtu.be
AHAHHAHAH oon varmaa tosi väsyny mutta mä nauran tälle kuollakseni :D aivan mahtavasti tehty !!
Peetu kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=MX1wxSNrezo&feature=youtu.be
AHAHHAHAH oon varmaa tosi väsyny mutta mä nauran tälle kuollakseni aivan mahtavasti tehty !!
Niin on! Ja Loui kattoo vähän tollee hullusti<3Sophie_Malik kirjoitti:Toi koko video on aivan ihana, mut tää kohtaus on mun ehdoton suosikki!
Zayn on vaan niin älyttömän sulonen tossa! ♥
vilqu kirjoitti:Niin on! Ja Loui kattoo vähän tollee hullusti<3Sophie_Malik kirjoitti:Toi koko video on aivan ihana, mut tää kohtaus on mun ehdoton suosikki!
Zayn on vaan niin älyttömän sulonen tossa!
En tie... ja Niall katoo vähän kans tollee mitä toi duunaa? Liam?nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niin on! Ja Loui kattoo vähän tollee hullusti<3Sophie_Malik kirjoitti:Toi koko video on aivan ihana, mut tää kohtaus on mun ehdoton suosikki!
aaww,, söpöt mtu tulipaha mielee et mitä liam? tekee tuol taustal ...
vilqu kirjoitti:En tie... ja Niall katoo vähän kans tollee mitä toi duunaa? Liam?nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niin on! Ja Loui kattoo vähän tollee hullusti<3Sophie_Malik kirjoitti:Toi koko video on aivan ihana, mut tää kohtaus on mun ehdoton suosikki!
aaww,, söpöt mtu tulipaha mielee et mitä liam tekee tuol taustal ...
Hahhah! Niall lagaa vähäsennealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Niin on! Ja Loui kattoo vähän tollee hullusti<3Sophie_Malik kirjoitti:Toi koko video on aivan ihana, mut tää kohtaus on mun ehdoton suosikki!
aaww,, söpöt mtu tulipaha mielee et mitä liam? tekee tuol taustal ...
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa