One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Levynjulkaisu miitit

+8
hennoaa
militsii
evveliinna
bewareofaino
mariaemmma
Niall_Horan_lover
Peetu
Sara-Maria
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

1Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Levynjulkaisu miitit Pe 6 Tammi 2012 - 15:31

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

https://www.facebook.com/questions/354856137861281/?qa_ref=pt

Onko kukaan teistä menossa?
Minne kaupunkiin?
Ideoita mitä muuta voitaisiin tehdä kuin ostaa levy?



Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Su 19 Helmi 2012 - 3:28, muokattu 1 kertaa

https://facebook.com/OneDirectionFinland

26Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Ke 1 Helmi 2012 - 13:11

Vieraili


Vierailija

Anteeksi nyt kun kysäisen. Mutta milloin tämä miitti olisi ja siis missä? T: UuuuDen uusi jäsen.

27Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit To 2 Helmi 2012 - 3:30

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

onedirectionlovee<3 kirjoitti:Anteeksi nyt kun kysäisen. Mutta milloin tämä miitti olisi ja siis missä? T: UuuuDen uusi jäsen.

Tietoa miiteistä tulee tänä perjantaina Facebook sivullemme (:

https://facebook.com/OneDirectionFinland

28Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Pe 3 Helmi 2012 - 10:08

Vieraili


Vierailija

ai se julkastiin tänää! paljon se maksaa ? (--: mulla on vaa kymppi et en usko että sillä mitään sais )--: onko tietoa millo pojat tulee suomee ? c:

29Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Pe 3 Helmi 2012 - 10:41

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

mindubanaani kirjoitti:ai se julkastiin tänää! paljon se maksaa ? (--: mulla on vaa kymppi et en usko että sillä mitään sais )--: onko tietoa millo pojat tulee suomee ? c:
Ei julkastu tänään vielä. se vaihtukin että vasta ensi viikon keskiviikkona julkastaan suomessa ja sillon on julkaisumiitinki. =) ja levyn hinnasta veikkaisin jtn. 16 euroa (saa korjata jos meni ihan päin honkia Very Happy )

30Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Pe 3 Helmi 2012 - 10:48

jonskauu

jonskauu

Niall_Horan_lover kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:ai se julkastiin tänää! paljon se maksaa ? (--: mulla on vaa kymppi et en usko että sillä mitään sais )--: onko tietoa millo pojat tulee suomee ? c:
Ei julkastu tänään vielä. se vaihtukin että vasta ensi viikon keskiviikkona julkastaan suomessa ja sillon on julkaisumiitinki. =) ja levyn hinnasta veikkaisin jtn. 16 euroa (saa korjata jos meni ihan päin honkia Very Happy )

Jep mäki veikkaan et maksaa lähemmäs 20 euroo Smile Harmi ku en ite pääse miittii mut joku toine kerta sit!

31Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit La 4 Helmi 2012 - 3:26

Vieraili


Vierailija

Niall_Horan_lover kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:ai se julkastiin tänää! paljon se maksaa ? (--: mulla on vaa kymppi et en usko että sillä mitään sais )--: onko tietoa millo pojat tulee suomee ? c:
Ei julkastu tänään vielä. se vaihtukin että vasta ensi viikon keskiviikkona julkastaan suomessa ja sillon on julkaisumiitinki. =) ja levyn hinnasta veikkaisin jtn. 16 euroa (saa korjata jos meni ihan päin honkia Very Happy )
Aijaa mahtavaa! Mulla on enemmän aikaa kerätä kymppi kokoon. Vois tulla vaikka siitä luetunymmärtämisestä numeroks ysi ni saisin mammalta rahaa kymmene euroo (-----: !

32Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Su 5 Helmi 2012 - 8:20

vilqu

vilqu

Siis koskas levy tulee suomee? Vai onko kenties maassa jo? Ja oisko jotain sivuu mist vois helpost seurata et koska 1D tulee suomee?

33Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Ma 6 Helmi 2012 - 5:55

Peetu

Peetu

vilqu kirjoitti:Siis koskas levy tulee suomee? Vai onko kenties maassa jo? Ja oisko jotain sivuu mist vois helpost seurata et koska 1D tulee suomee?

levy julkaistaan 8.2 ja 1D:n kotisivuilta / facebookista löytyy tuoreimmat päivitykset (:

34Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit Ke 8 Helmi 2012 - 4:39

vilqu

vilqu

Peetu kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Siis koskas levy tulee suomee? Vai onko kenties maassa jo? Ja oisko jotain sivuu mist vois helpost seurata et koska 1D tulee suomee?

levy julkaistaan 8.2 ja 1D:n kotisivuilta / facebookista löytyy tuoreimmat päivitykset (:
kiitti, eli se tuli tänään suomee!

35Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit La 18 Helmi 2012 - 12:49

Vieraili


Vierailija

Toi idea on iha superhyvä!
Mun idea olis sellane et Helsinkiin ja muillekki paikkakunnille kokoontuis lähi paikkakunnilta 1D faneja jotka haluu olla mukana täs jutus. Sitte tehtäis joku TOSI TOSI iso juttu (saamalla ympäri suomen kaikki fanit mukaan)...
Kaikki porukat tekee eri tavalla vaikka video tervehdyksen? Helsingissä vois tehä kaupungilla (isolla aukiolla) sellasen että on isoilla kirjaimilla tehty "WE WANT ONE DIRECTION TO FINLAND!<3 sitten se joka kuvaa niin kuvai jotenki ylhäältä päin.. SmileSmile Very Happy
sitten ne jotka on ollu ryhmän "ohjaajia/johtajia" laittaa tänne ne videopätkät, sitten tän ylläpitäjä vois tehä niistä sellasen ison jutun ja keksittäis yhessä miten saada se lopullinen video niille 1D.n kundeille Wink I love you

36Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit La 18 Helmi 2012 - 13:18

Vieraili


Vierailija

mä asun tääl helsingis et mä oon ainaki tulossa!! Smile kertokaa vaa, että millon ja missä + mitä me tehtäis (se kannattaa kattokaas ilmottaa jo täällä kun siel minne mentäs nii on varmaa aika vaikee saada äänensä kuuluviin) SmileSmileSmile

37Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit La 18 Helmi 2012 - 14:41

Vieraili


Vierailija

oi pikkase kiva idea ;p tampereella ja lähistöllä asuvat, oisko koskarin se aukio iha oivallinen paikka tollaselle ?Smile sit vaan ku loppuu se remppa...Smile) ja sit voitas tehä vaik fbeeseen jotai ryhmiä et tyyliii tapaaminen @tampere @hesa jne Very Happy

38Levynjulkaisu miitit - Sivu 2 Empty Vs: Levynjulkaisu miitit La 18 Helmi 2012 - 23:52

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

asun tässä ihan lähellä helsinkiä, että mukana ollaan ! :----D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa