One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Salatut Elämät - Tuuliranta

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Salatut Elämät - Tuuliranta Ti 27 Joulu 2011 - 11:32

hennoaa

hennoaa

Eli katsomosta löytyy Salkkareiden joulutauon ajan tommonen Tuuliranta-sarja, jossa Jiri, Joonatan, Heidi ja Peppi menee johonki mökille, jossa kummittelee. Jaksot ilmestyy ma ja to, joten nyt on näkyvissä jo kaks jaksoa. Ootteko kattonu? Musta toi on oikeesti aika jännä.... itehän en kauhujutuista tykkää sitten yhtään:-D!

http://www.hennoaa.blogspot.com

2Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ti 27 Joulu 2011 - 14:22

Vieraili


Vierailija

En oo vielä kerennyt kattoo, ku en ees muistanut että sitä tulee, ennen ku tänään päivällä vasta luin sähköpostista(Katsomolta oli tullu joku meili) :DD Vois ehkä huomenna kattella, jos kerkee =) Mulla vaan tää kone tuppaa aina jumittaa noita katsomon videoita kattellessa ni saa nähä tuleeko siit mitään Very Happy

3Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ti 27 Joulu 2011 - 14:24

hennoaa

hennoaa

nana kirjoitti:En oo vielä kerennyt kattoo, ku en ees muistanut että sitä tulee, ennen ku tänään päivällä vasta luin sähköpostista(Katsomolta oli tullu joku meili) :DD Vois ehkä huomenna kattella, jos kerkee =) Mulla vaan tää kone tuppaa aina jumittaa noita katsomon videoita kattellessa ni saa nähä tuleeko siit mitään Very Happy

Aijaa:-D No laita ihmeessä tänne viestii, että mitä mieltä olit... jos siis saat katottuu! Ne on tosi lyhyitä pätkiä, niin ei pitäis kauheesti jumittaa=)

http://www.hennoaa.blogspot.com

4Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ti 27 Joulu 2011 - 23:55

evveliinna

evveliinna

tuo vaikuttaa ihan hyvältä. pitää vaa muistaa aina käydä kattomassa ne uudet jaksot Very Happy

5Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ke 28 Joulu 2011 - 0:55

Vieraili


Vierailija

Mä olin iha kuset housussa (anteeksi kielenkäyttöni) jo ku kaatoin sitä ekaa jaksoo! Mut mä oon nii säikky jo muutenki et joillekki se sarja voi olla vaa hyvää viihdettä :-)

6Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ke 28 Joulu 2011 - 1:34

hennoaa

hennoaa

lovelouis kirjoitti:Mä olin iha kuset housussa (anteeksi kielenkäyttöni) jo ku kaatoin sitä ekaa jaksoo! Mut mä oon nii säikky jo muutenki et joillekki se sarja voi olla vaa hyvää viihdettä :-)

Haha muaki pelotti ihan kauheesti jo eka jakso...:-D Mut jäin koukkuun ja nyt on pakko katsoo loputkin!

http://www.hennoaa.blogspot.com

7Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta Ke 28 Joulu 2011 - 3:27

Vieraili


Vierailija

katoin just noi ja kyl on ehkä ihan pakko kattoo seuraavaki jäi nii jännää kohtaa toi kakkonen haha Very Happy tosin se jumitti kyl ihan koko ajan niinku sanoin, mut pakko kestää Very Happy onneks ne on nii lyhyitä etten ehi menettää hermojani siin ajas.

8Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta To 29 Joulu 2011 - 10:11

Vieraili


Vierailija

mä oon tota kattonu ja vaikuttaa tosi hyvältä! Aina odotan innolla uutta jaksoa:)

9Salatut Elämät - Tuuliranta Empty Vs: Salatut Elämät - Tuuliranta La 31 Joulu 2011 - 10:42

militsii

militsii

Haha jos totta puhutaan niin mun mielestä toi on niiin shittii Very Happy
Mä en vaan kestä, jokases jaksos oon ruvennu nauraa.. Mun mielestä salkkarin hahmoja vaan ei voi yhdistää mihinkään "kauhu"pätkään. Ja alku on mun mielestä aina huvittava ku alkaa se "kauhu"musa mut siin on kuitenki salkkareittein pirtee tunnuskuva tai se.
Ei siis pelota yhtään, mä vaan nauran koko sarjalle. Tähän saattaa toki vaikuttaa myös se että oon kattonu tosi paljon kauhuleffoja ja rakastan niitä.

Tää on vaa mun mielipide, mut siis mun mielestä toi on nii kuraa kui olla voi... mut katon joka jakson kuitenkin.. Idea ihan jees, mutta ei salkkarin hahmoilla/ salkkareitten spin-offina!

http://dream-it-milla.blogspot.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Salatut Elämät

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa