Joo, elikkä tänne saa linkitellä kuvia 1D:n jätkien vaatetuksesta.... Saa kertoo, että mikä näyttää hyvältä ja mikä huonolta tai, että mitä vaatetta näkyy eniten jollain näistä jätkistä :-) Toivottavasti ymmärrätte idean
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ma 5 Joulu 2011 - 12:09, muokattu 2 kertaa
mariaemmma kirjoitti:ai mikä näyttää hyvältä ?
"oooh louis needs a boat" (;(;
evveliinna kirjoitti:Ääääh. RAKASTAN niiden vaatteita. Voisin linkittää tähän miljoonasata kuvaa (:
militsii kirjoitti:Mäki rakastan jätkien vaatteita ♥ Kaikki pukeutuu tosi tyylikkäästi ja ihanasti.
Liamin huivi on ehkä vähän hassu mun mielestä ku se on nii pitkä, mut muuten ihanat vaatteet.
lovelouis kirjoitti://mulla oli pieniä ongelmia et oisin saanu ton kuvan näkyy tääl nii piti sit linkkaa se..
tätä nyt ei oo kauheesti järkee enää pistää uusiks mut halusin silti sanoo et Jee kiiitti ;Dhennoaa kirjoitti:lovelouis kirjoitti://mulla oli pieniä ongelmia et oisin saanu ton kuvan näkyy tääl nii piti sit linkkaa se..
Mä sain tän kuvan näkyyn, ole hyvä;--p
noorAuh kirjoitti:jätkien pukeutumis tyyli on tosi hyvän näkönen ♥ Ainaki ite tykkään =)
Sara-Maria kirjoitti:
Niall tuossa haalarissa ksodkaosdkpaspodpoakdaodkposdskadskpd <3
Nella kirjoitti:Louisin raitapaidat = ♥
kumpa kaikki pukeutuiski tollee D: liia usei näkee sitä et lökärit + joku sama huppari aina
hennoaa kirjoitti:Nyt löyty...............!!!!
Ihana;----p♥
n0pinja kirjoitti:mun piti laittaa kuva niallista mut tää ei oikee toiminu :cc mut siiiis sillä on siinä ne ihanat ne ihme farkkuhaaaalarit äää se on nii sulone ♥
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa