One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

The Wanted

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1The Wanted Empty The Wanted Ma 5 Joulu 2011 - 7:59

Vieraili

Vierailija

The Wanted on irlantilais-englantilainen poikabändi johon kuuluu viisi jäsentä: Max George, Nathan Sykes, Siva Kaneswaran, Jay McGuiness ja Tom Parker.

Kaikki tänne vaan juttelee ketkä kuuntelee ees vähän The Wantedia..

2The Wanted Empty Vs: The Wanted Ma 5 Joulu 2011 - 10:14

mariaemmma

mariaemmma

joooaa, oon kuunnellu parii biisii & the wanted on iha jees (:

glad you came jää AIN soimaa päähä :d:d

3The Wanted Empty Vs: The Wanted La 31 Joulu 2011 - 7:47

militsii

militsii

Mäki kuuntelen jotai muutamaa biisii aina joskus, joten The Wanted suht jees! En kuitenkaan tykkää siit nii hirveesti että en esim. tiiä kuka on kukin ja muutenkaa osaa niitten nimiä ulkoo tai muuta, mut on niil hyviä biisejä ja aika hyvä bändi kuitenkin.

http://dream-it-milla.blogspot.com

4The Wanted Empty Vs: The Wanted Su 8 Tammi 2012 - 7:52

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Ihan kiva bändihän toi on ja ihan mukavaa biisiä tekee Smile Mut one direction kyll voittaa mut enemmän puolelleen Very Happy <3

5The Wanted Empty Vs: The Wanted Pe 17 Helmi 2012 - 4:29

vilqu

vilqu

Mäki oon tota mieltä et One Direction on edottomasti parempi. Mut Glad You Camein latasin puhelimeen, siskoni kuuntelee enemmän ku minä ja ei oo todellakaan hajua ku on kunkin!

6The Wanted Empty Vs: The Wanted Su 8 Huhti 2012 - 6:23

Vieraili

Vierailija

Kyl parii biisiä kuuntelee, Lightning ja Warzone on iha hyvii :d en mäkää sillee tunnista niitä ulkonäöltä tai et kuka laulaa nyt tai nääi! kyl 1D viä iha sata nolla.. Smile

7The Wanted Empty Vs: The Wanted Ma 25 Kesä 2012 - 3:04

hymypeppuun

hymypeppuun

joo kyllähä menee iha hyvi se bändi, jos kuuntelee radiosta, en nyt välttämättä puhelimee latais (tai on mulla ollu se glad you came mut en tuhlaa aikaani näitte kappaleitte lataamisee) ja en tiiä ees niitte nimii tai ulkonäköä D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa