One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuka pojista on eniten mieleesi?

+14
Veeranen
vilqu
hymypeppuun
Louizz_tomlinzon
nealoves1D
niallsydän
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
hennoaa
Sara-Maria
mariaemmma
militsii
18 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Kuka pojista sulattaa sydämesi?

Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_lcap15%Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_rcap 15% [ 10 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_lcap15%Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_rcap 15% [ 10 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_lcap21%Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_rcap 21% [ 14 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_lcap37%Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_rcap 37% [ 25 ]
Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_lcap12%Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Vote_rcap 12% [ 8 ]
Ääniä yhteensä : 67

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

1Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 4 Joulu 2011 - 15:28

militsii

militsii

First topic message reminder :

Itse ainakin, ja varmasti tekin, tykkäätte kaikista ihan älyttömästi, mutta kuka pojista erityisesti saa sydämenne sykkimään? ♥ Ja vielä kysymys, miksi?

http://dream-it-milla.blogspot.com

26Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 5 Helmi 2012 - 1:10

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kaikki♥mutta eniten Louis

27Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 5 Helmi 2012 - 3:10

Vieraili

Vierailija

Louizz_tomlinzon kirjoitti:kaikki♥mutta eniten Louis
Nii ♥

28Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 7 Helmi 2012 - 8:50

hymypeppuun

hymypeppuun

Harryn tai Niallin välillä pakko valita jompikumpi kumpi on kivempi apua en tiiä kaikki on parhait joo en laita mitää en osaa valita Sad

Viimeinen muokkaaja, hymypeppuun pvm Ma 9 Heinä 2012 - 3:34, muokattu 1 kertaa

29Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 12 Helmi 2012 - 12:19

vilqu

vilqu

hymypeppuun kirjoitti:Zayn ♥

Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 421484_345561358798060_334134589940737_1153105_623489093_n_large
Awwsss.... <3 Mulla on kyllä Harry! Se oli mun ensirakkauteni<3 Sitten ku rupesin oikeesti rakastaa 1D:tä niin kaikki!! Mutta ensirakkaus on aina ensirakkaus, ja se pitää vieläkin paikkaansa:) Pystyttekö pistää poikia järjestyksee? KAIKKI ON IHANIA, mut Harry, Louis, Niall, Liam ja viimeisenä muttei MISSÄÄN TAPAUKSESSA VÄHÄISIMPÄNÄ Zayn<3 RAKASTAN KOKO SYDÄMMESTÄNI KYLLÄ KAIKKIA<3<3<3

30Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 8 Huhti 2012 - 9:56

Vieraili

Vierailija

Niall <3 mä tykkään kaikist iha hirveesti (niiku me kaikki Very Happy) mutta nialler on vaa se, joka pomppas WMYB videosta eka mun silmii ja sitte olin iha in löööv :p

31Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 8 Huhti 2012 - 10:30

Veeranen

Veeranen

mul oli hirvee taistelu itteni kans kenet valitsen ! Very Happy
Mut Niall koska sen luonne on vaa nii ihana ja sellanen C:

32Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 9 Huhti 2012 - 9:57

vilqu

vilqu

Anteeks, katoin just tuolla vähän aijemmin mun ekaa kommenttia tähän topaan, mitäköhän mä oikeen aattelin? Pojat järjestykseen, no way!! Joten unohtakaa tuo munki järjestys... Ei näitä nyt mihinkään järjestykseen voi laittaa<3 I love them all so much! Very Happy

33Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 10 Huhti 2012 - 4:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä rakastuin ekana Zayniin.Sit yhes vaihees olin täysin team Louis.Edelleen Louiksesta tykkään ehkä enite mut siis kaikki on niin tasaväkisiä nykyää mulle

34Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 10 Huhti 2012 - 10:18

nealoves1D

nealoves1D

tuolla jossai sanoin et Harry, mut täl hetkellä kaikki pojat on jotenki nii samal tasol et en osaa yhtä sanoo :d mut kaks jos saa valita ni kyl sielt nousis ne Niall ja Liam, ku ne on sellasii jotka ekana pistää silmää julisteissa ja ne on ekat jotka tulee iltasin mielee ku oon menos nukkumaa ! Very Happy ♥️

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

35Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 10 Huhti 2012 - 22:08

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

pakko sanoo et ku ekan kerran näin WMYB videon, nii Zaynin bongasin sieltä ihan ekana :DD no sitte ku innostuin kattoo niitten x-factor esiintymisiä ja video diary'ta nii Nialler kyllä sulatti mun sydämen totaallisesti <'3 ((: ja nyt Niall on ollu mulle aina se ykkönen, vaikka kaikki on oikeesti ihania ja mahtavia ja upeita ja oon yrittäny olla valitsematta vaan yhtä nii ei sille vaan voi mitää :Dd

36Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ke 11 Huhti 2012 - 9:17

_Blistex_

_Blistex_

Äh, kauhee valinta koska mä rakastan niitä kaikkia! ♥ Ne kaikki on niin ihania ja jokasella on oma ihana luonne ja ääni jaja kaikki. Mut jos tarvii sanoo yks nii se olis varmaankin Zayn koska aina kun mä kuulen Zaynin laulavan mun sydän alkaa silleen upeesti pamppailee kovempaan tahtiin :DD Okei jooo, Zayn on se kenestä mä pidän eniten ♥ (mut mä rakastan niitä kaikki, älkää sitä unohtako!)

37Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ma 23 Huhti 2012 - 8:45

Vieraili

Vierailija

Niall on se ihanin<3

Onhan ne kaikki omalla tavallaan ihania mutta silti:D

Niall oli se johon mun huomio ekana kiinnittyi, varmaan siksi kun on blondi. Mut mä huomasin sitten että sen ääni ja luonne ja NAURU on aivan jotain niin uskomatonta etten mä voi muuta kuin pysyä uskollisesti Niallerin kannalla!

38Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Pe 25 Toukokuu 2012 - 13:28

Vieraili

Vierailija

Awws, Niall o paras<3

39Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 29 Toukokuu 2012 - 10:22

Mileaz

Mileaz

Liam oli se, johon mä ekana kiinnitin huomiota koko bändissä, sillon kun näin niiden ryhmäkuvan ekan kerran. Ihastuin heti siihen ja sen syntymämerkkiin ja samassa ollaa pysytty useampi kuukaus jo Very Happy
Se on vaa just nii mun tyyppinen ja sen jutut on just sellasia millaset munki on ja nam ♥️ Ja se ääni mikä siitä lähtee, wiuuu

Joo, puhun siitä ku jostai mun uudesta poikaystävästä (:::::

40Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Su 8 Heinä 2012 - 11:03

Vieraili

Vierailija

Musta koko 1D on aivan ihana. Louis, Niall, Liam, Harry ja Zayn kaikki on komeita, sulosia, söpöjä ja ihania. Louisilla tuntuu olevan välillä vähän liianki paljon energiaa, ku kattoo noita videoita youtubesta ja muualta:--D Mä oon saanu ainakin sellasen vaikutelman et Liam on rauhallinen, huumorintajunen, tosi hauska ja rento Very Happy nauran aina vedet silmissä pojille (suurimmaks osaks kyl Louisin jutuille) ku katon videoita heistäSmile aivan ihania ihmisiä. Ja Harryn vihaajat on tyhmiä! Harry on sulonen ja aivan upea ihminen, ja kaikki fanit varmasti tietää sen vaikkei me tunnetakkaan heitä henkilökohtasesti. Harrya ei saa haukkua:( ♥️

41Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? Ti 31 Heinä 2012 - 14:44

Vieraili

Vierailija

kyllä se louis on (;

Vieraili

Vierailija

Eniten oon täs viimesen 8 kuukauden aikana tykänny Louisista ja se tulee aina olemaan noist viidest se IHANIN <3 I love you vähiten sit tykkään Harryst..

43Kuka pojista on eniten mieleesi?  - Sivu 2 Empty Vs: Kuka pojista on eniten mieleesi? To 24 Loka 2013 - 15:13

Laurra

Laurra
Admin

Mä tykkään kyl kaikista kans ihan sikana mut vastasin Liam, koska se on nyt noussu sellaseks lemppariks noista.
Harry oli iha eka mun lemppari mut emmätiä miks Liam sit nous sielt:D
Harrylla on ihana ääni mut kyl Liam on sit ihanampi kaikes muussa:P

Mut siis oikeestaa fiiliksen mukaanki voi mulla vaihtuu et ketä vastaisin mut Liam ollu nyt pitkää semmone enite lemppari;)

Kauhee vaikee selittää hei tämmöst:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa