One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kysy seuraavalta -peli #14

+12
Louizz_tomlinzon
Stypayhoralikson
Evee
Mileaz
SallaStylinson
jonskauu
suvilovesniall
Sarqai
Veeranen
jAsbee
nealoves1D
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Kysy seuraavalta -peli #14 Ma 24 Joulu 2012 - 11:48

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

vastaan edellisen topan viimeiseen, että en osaa sanoa mutta nyt mulla on viime aikoina soinut kaikista eniten Wonderwall.

mikä oli sun lemppari sun joululahjoista?

26Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ma 31 Joulu 2012 - 2:14

SallaStylinson

SallaStylinson

En, se on rasittava ohjelma. :E

Talosi on tulessa, pelastaisitko poikaystäväsi vai parhaan ystäväsi sieltä?

27Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ma 31 Joulu 2012 - 3:03

nealoves1D

nealoves1D

No mul ei oo atm poikaystävää mut jos oletetaa et olis ni veikkaan et pelastaisin silti parhaan ystävän :3

miten pitkään sulla kestää aamulla laittautuu koulun ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

28Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 7:12

jAsbee

jAsbee

joku tunti yleensä , riippuuu , joskus vähäse enemmäki

saitko uudenvuodenpusuu ? :)

29Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 7:16

Sarqai

en, pysyttelin kaukana noista _pojista_, ne kylläkin pelas wiitä et mission complete:D Mutjoo en saanu en halunnu kaikki on ilosii:D

Lempileffas kautta aikojen?

30Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 7:24

bewareofaino

bewareofaino

Nyt oon supersivistymätön ja tylsä mutta Potterit on kärjessä khhehe xd mut on kaikkia muitaki superhyviä

Minkä biisin haluisit soitettavan omissa hautajaisissas?
...aika karu kysymys mut anyways

31Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 7:32

_Blistex_

_Blistex_

Tää on pelottavaa :0 Mietin just pari päivää sitten että haluisin mun hautajaisissa soitettavan esimerkiks momentsin tai jonkun muun 1D:n biisin. Älkää kysykö miks oon miettiny tätä, en tiedä itekkään. d:

Ammuitko eilen raketteja? (:

32Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 9:00

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

en, mun mielest turhii ja muutenki iha sama jos heittäis rahaa taivaan tuuliin vai ampuisko rakettei

teitkö uuden vuoden lupausta?

https://twitter.com/#!/penguiniam

33Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 9:49

Sarqai

Khylvaa, rikoin sen kyl jo yöllä, oliks kello ees puol yks? No mut kyllä tein:)

Onks teil Wii, josjoo nii mikä on paras peli?

34Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 11:40

Peetu

Peetu

mario kart

mikä on sun paras muisto viime vuodelta?

35Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ti 1 Tammi 2013 - 13:50

Sarqai

Apua:s Aivan.. no sanotaan näin en voi valita yhtä mut yks oli ku mä pyörryin, taino tipuin ja taju kankaalle, ja hetken luulin et aika pysähtyy ja mä en kasva enää, luulin kans et olin 18 nii se oli jopa hyvä juttu.. mut ilman selitysä.. Mult meni taju kankaalle.. ei kuullosta terveelliset

Mikä on sun tulevaisuuden suunnitelma?

36Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ke 2 Tammi 2013 - 6:16

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

selviän lukiosta hyvin arvosanoin > pääsen lääkikseen > piän välivuoden ja lähen auppariks > työskentelen lääkärinä > perustan perheen > takas lääkäriks

minkä merkkinen hammasharja sulla on?

37Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Ke 2 Tammi 2013 - 22:41

Peetu

Peetu

oral b

mikä sun mielestä erottaa directionerin directinatorista?

38Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 8:29

Veeranen

Veeranen

directionatorit tunnistaa yleensä siitä että ne yrittää liikaa, tai sillai Very Happy ja on vähän turhamaisiajne.

villasukat/normaalit sukat

39Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 9:47

_Blistex_

_Blistex_

normaalit sukat

Miten aiot viettää tulevan viikonlopun? (:

40Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 10:09

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

angstaan vaa kotona sitä ku koulu alkaa. Ja meen laskettelee, jos saan kyydin ja joku maksaa mulle hissilipun xd

Mitä pelkäät eniten?

41Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 11:03

bewareofaino

bewareofaino

Varmaan sitä että menetän jonkun himotärkeen ihmisen. Perheenjäsenen, sukulaisen, ystävän tai idolin.

Lempi julkkispari? :>

42Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 11:23

Mileaz

Mileaz

En tiiä oikee Very Happy varmaa Payzer

OOTKO IHASTUNUT :-)

43Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 12:25

nealoves1D

nealoves1D

Sori oon tylsä ja oon ollu pelottavan ilone sinkkuna lokakuun jälkee o.o eli ei oo siis ihastusta Very Happy

Miten sun luottamus ansaitaan ja menetetään ?

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

44Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 To 3 Tammi 2013 - 14:13

jAsbee

jAsbee

riippuu iha kuka . jos nyt puhuttais vaikka mahollisest poikaystävästä ni mun luottamuksen ansaitsis vaa näyttämäl sen et välittää ja rakastaa tai siis sillee et tiiän sen ja sit sen taas menettäis heti jos vaikka pettäis, se ois sellane mitä en ikin antais anteekskaa. jos ois kyse kavereist ni en oikee osaa sanoo tai selittää sitä, koska en oikeestaa ees tiiä :D

näkyyks teil MTV ?

45Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Pe 4 Tammi 2013 - 1:11

Peetu

Peetu

yeah (:

ammuitko raketteja uutena vuotena?

46Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Pe 4 Tammi 2013 - 6:36

jAsbee

jAsbee

en , ei ollla ikinä ammuttu

millon viimeks oot ollu shoppailemas ?

47Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Pe 4 Tammi 2013 - 7:53

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

eilen

mikä oli paras päivä viime vuonna?

48Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Pe 4 Tammi 2013 - 9:08

Mileaz

Mileaz

en muista mitä tapahtu viime vuonna :-D sovitaa vaikka että linnanmäkireissu sohvin kaa

Menisitkö mielummi jollekki älyttömän upeelle rantalomalle vai kaupunkilomalle sellasee kaupunkii johon haluut mennä? kaheks viikoks molemmissa Very Happy

49Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 Pe 4 Tammi 2013 - 9:52

bewareofaino

bewareofaino

Kaupunkilomalle, koskaaaaaaa siellä näkee enemmän ihmisiä ja sitä elämää, you know Very Happy

Mikä on tylsin leffa jonka oot koskaan nähny?

50Kysy seuraavalta -peli #14 - Sivu 2 Empty Vs: Kysy seuraavalta -peli #14 La 5 Tammi 2013 - 2:35

SallaStylinson

SallaStylinson

Huoh, niitä on monia, esim. noinoinoi Bratz-leffat Very Happy Mitä aina kattelen pikkusiskoni kaa, älä vaan kysy miks.

1-10, kuinka paljon odotat pääsisäistä?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa