One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Keskustelua Mr.X:stä

+7
Veeranen
bO0m
jAsbee
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
hymypeppuun
11 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Keskustelua Mr.X:stä Empty Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 6:33

hymypeppuun

hymypeppuun

Jotenki toi tyyppi alko ahistaan mua iha kamalasti. D:

http://ashleyloves27.tumblr.com/post/36854514109

2Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 6:41

hymypeppuun

hymypeppuun

AA niin infffoaa D:
Mr. X on joku idiootti jonka mukaa tänää 3.12. 4 pojista kuolee Madison Square Gardenissa

3Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 7:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Aloin vihaamaan tuota ihmistä 20 sekunnissa D: nyt muaki alko ahistamaan... tod näk tuo jäbä tekee vaan pilaa directionereiden kustannuksella mut silti. sairasta.

4Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 8:17

jonskauu

jonskauu

Mä oon tänää nähny tästä jutusta vaikka miten paljon kaikkee juttuu ja oli pakko tulla konelle vielä viimesillä voiman rippeillä ja nousta sängyn pohjalta kattoo et joko teki tiiäätte tästä.
Musta tuntuu että tää on vaan pelotteluu, mut oon silti jotenkii tosi kauhuissani. Toivottavasti ei oikeesti satu mitää ♥

ja tässää vielä joku linkki: https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/530536_284508564985973_1568823285_n.jpg

5Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 8:46

_Blistex_

_Blistex_

Kiitos mun huonon enkkutaidon, mä en ihan tajunnu kaikkii noita juttuja mitä noissa linkkeissä luki mut sen verran tajusin et alko pelottaa :c toi on varmaa vaa jotai pelottelua mut silti, toivotaan et kaikki on hyvin eikä mitään pahaa tapahdu. <3

6Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 11:07

jAsbee

jAsbee

hyi kauhee :o muaki alko joteki ahistaa toi :DD mut uskon et on vaa jotai sairasta pilaa ..

7Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 11:20

bO0m

bO0m

Mitäs hittoo, ihan pimee juttu o: En nyt oikein tiiä pitäiskö nauraa tälle pelottelulle ja sille kuinka vakavasti ihmiset on näyttäneet sen ottavan vai olla huolissaan, jos kerran Simon on tän myös noteerannu D: apuah pojille ei saa tapahtua mitään )):

8Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 3 Joulu 2012 - 11:47

Veeranen

Veeranen

hyi
rupes ahdistaa vaikken lukenukkaa noita
NII SITTE TOST ON KANS KAI JOKU HÖPÖTTÄNY OMEGLEST O.O
ja et se ois niall joka.. en haluu sanoo sanaa :c et muut pojat ois tuntenu ittensä ennen, ja niall vaa ois joku random D:

9Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ti 4 Joulu 2012 - 6:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tais olla vaan sairasta pilaa...

10Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ti 4 Joulu 2012 - 10:58

Mileaz

Mileaz

^
“Mr.X has been arrested, her name is Samantha Xavior. She was in row 3 seat 17 and was caught with a gun in her purse."

11Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ti 4 Joulu 2012 - 11:08

bO0m

bO0m

^Mä en nyt tiiä mitä uskoo kun sanotaan että toi on vaan huhu. Tää koko homma on ihan sekava, mä kyllä toivon että kukaan ei oo oikeesti päässy sinne keikalle aseen kanssa!

12Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ke 5 Joulu 2012 - 4:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^ okei oon bO0m'n kaa samoilla linjoilla

13Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ke 5 Joulu 2012 - 8:38

hymypeppuun

hymypeppuun

http://therealmrx.tumblr.com/


Mr. X:n uusin kirjotus

Journal #5
So I was asked if I would keep doing my journals, so here I am.
I need to clear some things up with you all.
I NEVER wanted to kill the boys, hurt them, or anything. That was not my goal. My goal was to bring this fandom together. That is it. I want to you guys.
The ones who sent all the scary threats, riddles, etc. Those were all imposters. BAD MR. X’s. That is not me. I am the good Mr. X.
I am fully aware that someone apparently had gotten arrested at MSG for having a gun and that her name was Samantha. That is not me. Obviously. If I was in jail, would I really be blogging and tweeting? Didn’t think so.
I am on your side.
Also, someone asked me for a hint about myself. I told them I was a Directioner. That is all I said.
So I will be continuing journals. They won’t be posted on a daily basis, more like a “whenever I get the chance” basis.
Also, I’ve created a link in the title thing for all the journals so they are easier to get to.
So that’s all I have to say for now.

--

Nii ja Mr. X ei siis enää kirjota omeglee mitää et jos ootte siellä ja joku Mr. X tulee puhumaa ni se ei oo se oikee! c:

14Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ke 5 Joulu 2012 - 12:22

Peetu

Peetu

luin tänään jostain että joku ois sanonu että Ed Sheeran on Mr. X mutta lol en usko :D lähinnä säälittävää tommonen.

mä en oikee tiiä tästä asiasta paljookaan mutta ihan sairas pila ja todella säälittävää. ihan hävettää olla ihminen.

15Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ke 5 Joulu 2012 - 12:47

Sarqai



Ihan tosta lukemalla selvis se et jos mr. X pitää sanansa nii hän ei oo aseen kanssa katsomossa ollu, sehän sano et se haluu AUTTAA meitä. No sit mä en mihinkään tollasee hölynpölyyn usko, ihan syvält tollane... Ja mieti et jos Simon on kuullu, pojatkin on kuullu ja mieti mitkä paineet esiintyy jos yleisös riehuu joku hullu.. Sekopää.

16Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Pe 7 Joulu 2012 - 8:06

bO0m

bO0m

Nyt ei oo tainnu tapahtua mitään uutta...toivon että tää koko juttu vaa unohdettais ja mr. X vaa katois johonki :s

17Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä La 8 Joulu 2012 - 5:29

hymypeppuun

hymypeppuun

Kuulemma siellä yleisössä oli ollu se joku Samantha Xavior tai joku tollane ja sil oli ollu ase laukussa ja se on pidätetty nyt.

Tosin tää "mr. X" sanoi, että on meiän puolella, ei käy enää omeglessa ja näi.
Jos fandom rakoilee vielä, se tulee takas. Se oli kirjottanu tollei

18Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ma 10 Joulu 2012 - 5:52

vilqu

vilqu

Oon kuullu mun kaverilta tosta jutusta, mut oon nyt vähä ulkoo täst teijän keskustelusta ku oon ollu niin kauan pois et joku kiva valaisee mua, jooko? Very Happy

19Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ti 11 Joulu 2012 - 7:18

hymypeppuun

hymypeppuun

vilqu kirjoitti:Oon kuullu mun kaverilta tosta jutusta, mut oon nyt vähä ulkoo täst teijän keskustelusta ku oon ollu niin kauan pois et joku kiva valaisee mua, jooko? Very Happy

Mr. X on/oli henkilö/henkilöryhmä, joka uhkasi satuttaa 1D:tä ja ainakin tappaa yhden niistä.
Se kävi omeglessa pelottelemassa directionereita kirjottamalla ennustuksia kuten et Harrylle ois MSG tapahtunu jotai ekana koska sillä on se lintutatuointi.
Sillä on nettisivuki, en muista linkkiä. Niin ja se sano että me ite ollaan aiheutettu tää sotku (Directionerit), ja se tuli siks että fandom rakoili että se korjaantuis ja me kaikki yhessä noustais sitä vastaan vaikka se oli kuulemma samalla puolella meiän kanssa.

MSG:ssä oli napattu se Samantha millä oli ase käsilaukussa ja sit jossai luki et joku hullu ois jahdannu takahuoneessa Nialleria aseella

20Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ti 11 Joulu 2012 - 8:20

vilqu

vilqu

^^Oukei (: Kiitti et joku järkevä valaisi mua koska mun kavereis ei saa mitää selvää.. Mut siis tää ei oo totta?

21Keskustelua Mr.X:stä Empty Vs: Keskustelua Mr.X:stä Ke 12 Joulu 2012 - 8:48

hymypeppuun

hymypeppuun

Mr. X siis on kyllä totta, mutta epäilty on pidätetty toistaiseksi Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» LWWY-keskustelua

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa