One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Niin mä muistelinki (:onedirectionlovee<3 kirjoitti:Jep
Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
vilqu kirjoitti:Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
Ok, no mut joka tapuksessa One Direction on PAREMPI!militsii kirjoitti:vilqu kirjoitti:Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
Ei ole tyttöbändi, yksi laulaja nimeltää Cher Lloyd vain... Tarkoitat varmaan tyttöbändillä Little Mixiä? He eivät olleet One Directionin kanssa samaan aikaan X-Factorissa, vaan vuoden myöhemmin.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa