One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Cher Lloyd Finland

3 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Cher Lloyd Finland Empty Cher Lloyd Finland Su 27 Marras 2011 - 6:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

https://facebook.com/OneDirectionFinland

2Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland La 31 Joulu 2011 - 15:05

militsii

militsii

Tykkään! Ennen en oikee kuunnellut Cheriä, mut nyt oon ruvennu popittaa paria biisiä ♥

http://dream-it-milla.blogspot.com

3Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Ke 1 Helmi 2012 - 12:43

Vieraili


Vierailija

Mä olen myös tykästynyt Cher Lloydiin Smile Mutta ehkä eniten pidän 1D:stä <3 Smile

4Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Pe 3 Helmi 2012 - 10:13

Vieraili


Vierailija

Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:

5Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Pe 3 Helmi 2012 - 12:43

Vieraili


Vierailija

Jep Wink

6Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland La 4 Helmi 2012 - 3:30

Vieraili


Vierailija

onedirectionlovee<3 kirjoitti:Jep Wink
Niin mä muistelinki (:

7Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Su 5 Helmi 2012 - 9:52

vilqu

vilqu

mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!

8Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Su 12 Helmi 2012 - 12:49

militsii

militsii

vilqu kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!

Ei ole tyttöbändi, yksi laulaja nimeltää Cher Lloyd vain... Tarkoitat varmaan tyttöbändillä Little Mixiä? He eivät olleet One Directionin kanssa samaan aikaan X-Factorissa, vaan vuoden myöhemmin.

http://dream-it-milla.blogspot.com

9Cher Lloyd Finland Empty Vs: Cher Lloyd Finland Ma 13 Helmi 2012 - 5:07

vilqu

vilqu

militsii kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
mindubanaani kirjoitti:Oon aivan rakkaudessa One Directioniin, mut toki Cher Lloyd on myös hyvä (--: Nehän oli The X Factorissa samaan aikaan ? (:
Onko kenties se tyttö bändi vai mikä? Iha hyvä toi Swagger Jagger (päätin kuunella ku täällä tästä puhutaan) mut kyll 1D on EHDOTTOMASTI parempi!

Ei ole tyttöbändi, yksi laulaja nimeltää Cher Lloyd vain... Tarkoitat varmaan tyttöbändillä Little Mixiä? He eivät olleet One Directionin kanssa samaan aikaan X-Factorissa, vaan vuoden myöhemmin.
Ok, no mut joka tapuksessa One Direction on PAREMPI!

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa