Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Ti 23 Loka 2012 - 9:14, muokattu 1 kertaa
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Ti 23 Loka 2012 - 9:14, muokattu 1 kertaa
Sarqai kirjoitti:(Voiks tännekki toivoo?) Onks turkuun tulossa? Ja josjoo nii minne voi "ilmottaa" et on tulossa?
tääläki olis yks mahdollinen tulokas kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
Pohojammaan murhehellaelvismine kirjoitti:tääläki olis yks mahdollinen tulokas kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
en nyt kyllä tiädä mitä tarkootat mä asun härmäs. voisinhammä _ehkä ruveta, mut sitte en oo yhtää varma mihkä aikoohin pääsisin sinneppäi ja tällee. et oonko kuiteskaa paras mahdollinen:-DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Pohojammaan murhehellaelvismine kirjoitti:tääläki olis yks mahdollinen tulokas kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
Onko tääl ketään joka rupeis järjestäjäks toho Seinäjoen miittiin? Mä nimittäin en omista facebookia enkä twitteriä ja en oo ees 100% varma pääsenkö itekään tonne (vaan 80% varmasti pääsen). Et mun olis ite vähä hankala ruveta ku mulla ei oo ees fb'tä. Ja ku en asu s-joella,ni mun olis vähä hankala keksii tapaamispaikkaa mut
elvismine;Missä päin E-P'tä sä asut? vaa et voisiksä vaikka ruveta järjestäjäks?
mä ite asun "hetjärvellä" (tiiätkö mitä mä tarkotan?) xD
Sitä ainutta paikkaa jossa käytetään sanaa het (Alajärveä) No nii mulla on se just sama ongelma, muute rupeisinki.elvismine kirjoitti:en nyt kyllä tiädä mitä tarkootat mä asun härmäs. voisinhammä _ehkä ruveta, mut sitte en oo yhtää varma mihkä aikoohin pääsisin sinneppäi ja tällee. et oonko kuiteskaa paras mahdollinen:-DLouizz_tomlinzon kirjoitti:Pohojammaan murhehellaelvismine kirjoitti:tääläki olis yks mahdollinen tulokas kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
Onko tääl ketään joka rupeis järjestäjäks toho Seinäjoen miittiin? Mä nimittäin en omista facebookia enkä twitteriä ja en oo ees 100% varma pääsenkö itekään tonne (vaan 80% varmasti pääsen). Et mun olis ite vähä hankala ruveta ku mulla ei oo ees fb'tä. Ja ku en asu s-joella,ni mun olis vähä hankala keksii tapaamispaikkaa mut
elvismine;Missä päin E-P'tä sä asut? vaa et voisiksä vaikka ruveta järjestäjäks?
mä ite asun "hetjärvellä" (tiiätkö mitä mä tarkotan?) xD
One Direction Finland » Foorumi » Foorumi » Haluatko pitää levynjulkaisumiitin omassa kaupungissasi?
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa