One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Haluatko pitää levynjulkaisumiitin omassa kaupungissasi?

+2
Sarqai
Sara-Maria
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin



Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Ti 23 Loka 2012 - 9:14, muokattu 1 kertaa

https://facebook.com/OneDirectionFinland

Sarqai



(Voiks tännekki toivoo?) Onks turkuun tulossa? Ja josjoo nii minne voi "ilmottaa" et on tulossa?

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Sarqai kirjoitti:(Voiks tännekki toivoo?) Onks turkuun tulossa? Ja josjoo nii minne voi "ilmottaa" et on tulossa?

Joo täälläkin voi toivoa, lisäsin Turun listalle.


Teemme tapahtumasivut Facebookkiin tuleville miiteille viimeistään lokakuun loppupäässä. Siellä pystyy osallistumaan tapahtumaan. (: x

https://facebook.com/OneDirectionFinland

vilqu

vilqu

^^Joo, TURKUUN!! Very Happy Ja kaikki sit tänne !! Wink

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ mäki kannatan seinäjokee !!

https://twitter.com/#!/penguiniam

Mileaz

Mileaz

Lol noi kaikki on liia kaukana, en pääse taaskaan mihinkään.

Vieraili


Vierailija

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
tääläki olis yks mahdollinen tulokas Smile kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Voitte siis toivoa miittejä, ja jos itse haluatte järjestää nuita niin ottakaa meihin yhteyttä.

Me emme voi siis päättää missä miitit pidetään ja missä ei, pääsemme itse pitämään niitä vain Tampereelle, Helsinkiin ja Ouluun ja muihin kaupunkeihin etsimme järjestäjiä, jotka itse ilmoittavat meille, että haluavat järjestää miitin.

https://facebook.com/OneDirectionFinland

10Haluatko pitää levynjulkaisumiitin omassa kaupungissasi? Empty Seinäjoen miitistä La 22 Syys 2012 - 4:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

elvismine kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
tääläki olis yks mahdollinen tulokas Smile kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.
Pohojammaan murhehella Very Happy
Onko tääl ketään joka rupeis järjestäjäks toho Seinäjoen miittiin? Mä nimittäin en omista facebookia enkä twitteriä ja en oo ees 100% varma pääsenkö itekään tonne (vaan 80% varmasti pääsen). Et mun olis ite vähä hankala ruveta ku mulla ei oo ees fb'tä. Ja ku en asu s-joella,ni mun olis vähä hankala keksii tapaamispaikkaa mut
elvismine;Missä päin E-P'tä sä asut? vaa et voisiksä vaikka ruveta järjestäjäks?
mä ite asun "hetjärvellä" (tiiätkö mitä mä tarkotan?) xD

Vieraili


Vierailija

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
elvismine kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
tääläki olis yks mahdollinen tulokas Smile kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.
Pohojammaan murhehella Very Happy
Onko tääl ketään joka rupeis järjestäjäks toho Seinäjoen miittiin? Mä nimittäin en omista facebookia enkä twitteriä ja en oo ees 100% varma pääsenkö itekään tonne (vaan 80% varmasti pääsen). Et mun olis ite vähä hankala ruveta ku mulla ei oo ees fb'tä. Ja ku en asu s-joella,ni mun olis vähä hankala keksii tapaamispaikkaa mut
elvismine;Missä päin E-P'tä sä asut? vaa et voisiksä vaikka ruveta järjestäjäks?
mä ite asun "hetjärvellä" (tiiätkö mitä mä tarkotan?) xD
en nyt kyllä tiädä mitä tarkootat Very Happy mä asun härmäs. voisinhammä _ehkä ruveta, mut sitte en oo yhtää varma mihkä aikoohin pääsisin sinneppäi ja tällee. et oonko kuiteskaa paras mahdollinen:-D

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

elvismine kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
elvismine kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:Tuola näköjään on jo halutuissa miiteissä Seinäjoki. Sitä kannatan kuitenkin
tääläki olis yks mahdollinen tulokas Smile kirjootin tuanne facebook-seinällekki tästä, käykääpä sielä tykkäämän tai kommentoomas jos olisitta tulos.
Pohojammaan murhehella Very Happy
Onko tääl ketään joka rupeis järjestäjäks toho Seinäjoen miittiin? Mä nimittäin en omista facebookia enkä twitteriä ja en oo ees 100% varma pääsenkö itekään tonne (vaan 80% varmasti pääsen). Et mun olis ite vähä hankala ruveta ku mulla ei oo ees fb'tä. Ja ku en asu s-joella,ni mun olis vähä hankala keksii tapaamispaikkaa mut
elvismine;Missä päin E-P'tä sä asut? vaa et voisiksä vaikka ruveta järjestäjäks?
mä ite asun "hetjärvellä" (tiiätkö mitä mä tarkotan?) xD
en nyt kyllä tiädä mitä tarkootat Very Happy mä asun härmäs. voisinhammä _ehkä ruveta, mut sitte en oo yhtää varma mihkä aikoohin pääsisin sinneppäi ja tällee. et oonko kuiteskaa paras mahdollinen:-D
Sitä ainutta paikkaa jossa käytetään sanaa het Very Happy (Alajärveä) No nii mulla on se just sama ongelma, muute rupeisinki.

Sara-Maria; Mihin asti on aikaa hommata järjestäjä tolle miitille?
Stypay; rupee sit sä

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Essi mä en pysty, koska jos oon menossa nii meen mun kavereitte kaa ja en oo ikinä käyny seinäjoel muutaku ajanu läpi nii en tiiä yhtää mistää mitää siellä! :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

Vieraili


Vierailija

missä toi hesan miitti on ja monelta sinne kokoonnutaan? (:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa